abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147563595
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 08:20 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Idd, dat soort tiefusclubs zijn volgens mij bijna lastiger dan een 'grote' club. Daarom is het goed dat Feyenoord weer eens wat punten in Europa pakt en niet steeds die voorrondes van de voorrondes tegen die Oostblok-clubs met iets wat eindigt op motiv, nsk of plov hoeft te spelen.

Wat zitten er bizar veel Italiaanse clubs nog in trouwens zeg (5), de kans is groot dat Feyenoord, Ajax of PSV er in de volgende wedstrijd of die wedstrijd erop tegenkomen. Gelukkig krijgen Ajax en PSV dan Inter, Fliorentina of Napoli en Feyenoord Torinho of Roma :P Hoewel die laatste ook wel heel zwaar is natuurlijk. Maar Italiaanse clubs lijken de EL ook vaak wat minder te boeien (zelfs Nederland won nog recenter zo'n ding in 2002) dus wie weet.
Inter in 2002. *O* Een moment dat me heel helder voor de geest staat was een actie van Ronaldo, door via links. Werd de bal nog van de lijn gehaald door ik geloof Paauwe. Mooi was dat. Weet niet eens meer of het zo epic was maar ik kan 'm bijna dromen. :P
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_147563602
Matchday + lange PMDS _O_
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_147563665
Ideaal dat Feyenoord om kwart voor 5 begint.
pi_147563829
quote:
14s.gif Op zondag 14 december 2014 09:53 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Zekers, van te voren nog United-Liverpool bekijken.
pi_147563836
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 10:10 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]

Zekers, van te voren nog United-Liverpool bekijken.
Om twee uur zelf nog voetballen. ;)
pi_147563857
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 10:10 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Om twee uur zelf nog voetballen. ;)
Dat is nog beter.
Plus goed weer, wordt een prima dag vandaag niets mis mee.
Alleen die 3 punten nog.
pi_147563861
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 09:46 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Inter in 2002. *O* Een moment dat me heel helder voor de geest staat was een actie van Ronaldo, door via links. Werd de bal nog van de lijn gehaald door ik geloof Paauwe. Mooi was dat. Weet niet eens meer of het zo epic was maar ik kan 'm bijna dromen. :P
Dat was wel een historische avond ja. Net als de kopbal van Pierre tegen PSV en de finale tegen Dortmund natuurlijk. Helaas werd die dag voor een deel overschaduwt door Volkert :r Dat kan in Nederland alleen bij Feyenoord, rond de dag dat ze 1 keer in de 30 jaar een keer een Europese finale spelen.

Hadden ze van mij op de Coolsingel mogen ophangen en er een extra mooi volksfeest van maken. Laat hem lekker een Ajax-feestje verpesten, die zijn er toch (veel meer dan) genoeg. Wat was ik pissig toen :D Vooral om de laffe moord natuurlijk, maar nog extra dat ie het Europese finale-feest, dat misschien wel nooit nog een keer meer zal plaatsvinden voor Feyenoord of überhaupt een Nederlandse club, deels had verneukt. :(

[ Bericht 5% gewijzigd door Roland010 op 14-12-2014 10:22:02 ]
pi_147563883
quote:
14s.gif Op zondag 14 december 2014 10:12 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]

Dat is nog beter.
Plus goed weer, wordt een prima dag vandaag niets mis mee.
Alleen die 3 punten nog.
Moet kunnen vandaag, haha. Aan het weer kan het niet liggen. :P
pi_147563944
quote:
14s.gif Op zondag 14 december 2014 10:12 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Dat was wel een historische avond ja. Net als de kopbal van Pierre tegen PSV en de finale tegen Dortmund natuurlijk. Helaas werd die dag voor een deel overschaduwt door Volkert :r Dat kan in Nederland alleen bij Feyenoord die 1 keer in de 30 jaar een Europese finale speelt.

Hadden ze van mij op de Coolsingel mogen ophangen en er een extra mooi volksfeest van maken. Laat hem lekker een Ajax-feestje verpesten, die zijn er toch (veel meer dan) genoeg. Wat was ik pissig toen :D
Those were the days.
Als we in het bejaardenhuis zitten hebben we het er nog over.
Turbulente tijden, wel jammer dat het niet groots gevierd kon worden maar dat was t.o.v. Pim Fortuyn ook niet gepast geweest.
pi_147564015
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 10:21 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]

Those were the days.
Als we in het bejaardenhuis zitten hebben we het er nog over.
Turbulente tijden, wel jammer dat het niet groots gevierd kon worden maar dat was t.o.v. Pim Fortuyn ook niet gepast geweest.
Klopt idd. Maar eigenlijk hadden ze een week later alsnog een huldiging moeten doen, je moet een zieke moordenaar nooit z'n zin geven en je laten weerhouden van een mooi momentEn natuurlijk niet die Volkert nooit een paar jaartjes later weer vrij moeten laten en hem nog een woning etc. in Apeldoorn aanbieden ook... maar dat terzijde
pi_147565600
http://www.fr12.nl/nieuws(...)rm-aan-longarts.html

Wist niet dat Toornstra astma had. Maakt het nog veel indrukwekkender hoe gigantisch veel hij loopt
pi_147566043
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 07:00 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Sterker nog: ik kan me niet herinneren dat Feyenoord ooit zo extreem degelijk speelde en stabiel oogde als nu idd. Je kan wel zien dat Fred Rutten goed rondgekeken heeft als speler en trainer in Duitsland (Schalke en FC Twente ;) )

Het seizoen is nog niet op de helft, maar ben ik overigens de enige die het echt opvalt welke debiele 'argumenten' er overal aangehaald worden als reden dat ze niet eens om de titel mee zouden gaan doen? Argumenten die de afgelopen jaren juist in het voordeel van de titelkansen van Ajax en PSV werden uitgelegd.

Eerst (onder Koeman) zou Feyenoord sowieso niet meedoen om het kampioenschap, want ze kregen met hun jonge en smalle selectie teveel tegengoals en misten Europese ervaring en stabiliteit. Ajax werd ook jarenlang kampioen zonder fatsoenlijke spits, maar de degelijkheid waarmee De Boer het neerzette en zorgde dat er niets weg werd gegeven was veel belangrijker. Zit wat in.

Toen kon Feyenoord geen kampioen worden omdat er vier dragende spelers vertrokken in 1 zomer. Toen Ajax de dragende spelers Erikssen, Alderweireld en Anita in 1 zomer echter kwijt raakte en PSV voor 40 miljoen bijna een complete selectie haalde, zouden ze door het systeem van De Boer en de individuele kwaliteit van al die nieuwe spelers vanzelf wel meedoen om de titel. Eerste maanden je wedstrijdjes blijven winnen en daarna het spel verder perfectioneren kwam vanzelf wel in de loop der maanden. Zelfs als je in de winterstop 10 punten achterstond op de nummer 1 viel dat nog wel te repareren na de kerst.

Nu Feyenoord daarna na een moeizame start toch begon te draaien konden ze opeens weer niet meedoen, omdat ze geen topspits (meer) hadden. Leuk enzo dat je 9 wedstrijden de 0 houdt en zo degelijk als wat staat, je moest toch echt een spits hebben die er minimaal 20 maakte om kampioen te worden.

Uhm? :?

Gegronde kritiek mag altijd en ik wil niet zeggen dat ze zo wel even kampioen gaan worden, maar hoe kun je ooit zeggen dat dit Feyenoord minder ver is dan de vorige jaren, als je alleen al naar de Europa League kijkt dit seizoen? Op basis van dat ze geen Pellé of Guidetti meer hebben? Die kwamen jaren op rij niet eens de kwalificatie door met Feyenoord. Manu, Toornstra en El Ahmadi wel, als overtuigend groepswinnaar zelfs direct.
Ik ben wat minder optimistisch gestemd. Heb inmiddels wel door dat de doorsnee Feyenoorder meewaait met alle winden en enige vorm van kritiek wordt meteen teniet gedaan. Paar maanden geleden was Rutten nog een clown en het team een lachertje en nu is het een halfGod met 'het beste voetballende elftal in jaren'.

Ik vind het huidige team een stuk minder dan vorig jaar en ook Rutten is een flinke stap terug in vergelijking met Koeman. Vorig jaar wisten we het net goed te vinden en speelde we bij vlagen zeer goed en effectief voetbal. Als ik naar dit Feyenoord kijk dan heb ik het idee dat ik kijk naar een ploeg zonder een idee. Ze houden de bal leuk in de ploeg, maar het is vooral blaffen en niet bijten. Dat kan je niet blijven volhouden. We staan al aardig wat punten achter op de nummer 1&2 en we krijgen ze beide nog in een uitwedstrijd. Ajax is standaard een 1 en Psv zie ik ook niet zo snel verliezen. Om die reden alleen al acht ik Feyenoord niet in staat bij te blijven, laat staan de titel winnen.

Wat betreft de Europa league ben ik erg blij dat we een keer de groepsfase hebben overleefd en ook nog eens als groepshoofd. Maar jij pakt de voorgaande jaren erbij, maar toen zat het bij vlagen ook niet mee. Zo herinner ik mij Kiev die ondersteboven werd gespeeld, maar waar we een aantal opgelegde kansen niet verzilverde. Hoe anders was dat nu waar we in de laatste minuut nog de winnende maakte tegen Rijeka, Luik idem en dat de 1 - 1 van Sevilla geen doorgang vond in de 80e minuut (al dan niet terecht).

Het zal je niets verbazen als je dit leest, maar ik ben een glas halfleeg type. Ja, momenteel lijkt alles voor de wind te gaan voor Feyenoord, maar deze komende 5/6 wedstrijden gaan uitmaken hoe ver we daadwerkelijk zijn. Boeken we resultaat tegen Psv/Ajax en laten we geen steken vallen tegen Heerenveen/Az/Nac dan heb ik er meer vertrouwen in. Maar ik vrees voor een vrije val naar beneden.
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_147566348
quote:
14s.gif Op zondag 14 december 2014 09:53 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Niet zo eigenlijk, heb dan een etentje met mijn familie :')
pi_147566486
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 12:51 schreef jaykop het volgende:

[..]

Ziek melden .
pi_147566537
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 12:55 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]

Ziek melden .
Ik heb ze er al op voorbereid dat er een grote kans is dat ik heel waarschijnlijk niet of later kom
  zondag 14 december 2014 @ 12:58:25 #216
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_147566556
Kenneth gaat op joduh jacht!
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_147566739
Nadeel van kwart voor 5 spelen is dat je er zo lang op moet wachten. :P
  zondag 14 december 2014 @ 13:10:21 #218
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_147566878
quote:
1s.gif Op zondag 14 december 2014 12:40 schreef Kiid het volgende:

[..]

Ik ben wat minder optimistisch gestemd. Heb inmiddels wel door dat de doorsnee Feyenoorder meewaait met alle winden en enige vorm van kritiek wordt meteen teniet gedaan. Paar maanden geleden was Rutten nog een clown en het team een lachertje en nu is het een halfGod met 'het beste voetballende elftal in jaren'.
:?

Jij komt uit een raar universum.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 14 december 2014 @ 13:13:21 #219
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_147566950
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 12:51 schreef jaykop het volgende:

[..]

Familie voor Feyenoord zetten. :')

Dan doe je toch iets fout in je leven
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_147567001
quote:

[..]

Optimistisch... ik zou het eerder realistisch noemen. Nee, Rutten is geen halfGod, maar dit elftal staat als een huis (misschien niet altijd even attractief om te zien). Beweren dat deze ploeg blij mag zijn met een 4e plek slaat totaal nergens op.

quote:
Ik vind het huidige team een stuk minder dan vorig jaar en ook Rutten is een flinke stap terug in vergelijking met Koeman. Vorig jaar wisten we het net goed te vinden en speelde we bij vlagen zeer goed en effectief voetbal. Als ik naar dit Feyenoord kijk dan heb ik het idee dat ik kijk naar een ploeg zonder een idee. Ze houden de bal leuk in de ploeg, maar het is vooral blaffen en niet bijten. Dat kan je niet blijven volhouden. We staan al aardig wat punten achter op de nummer 1&2 en we krijgen ze beide nog in een uitwedstrijd. Ajax is standaard een 1 en Psv zie ik ook niet zo snel verliezen. Om die reden alleen al acht ik Feyenoord niet in staat bij te blijven, laat staan de titel winnen.
Het oogt soms wat apathisch, maar dat je vorig seizoen het net makkelijker wist te vinden en Pellé voor een aantal mooie goals zorgde daar had je uiteindelijk weinig aan, als ze achterin voor de 10e keer totaal onnodig een goal weggeven en je alsnog gelijk speelde. Die tweede helften onder Koeman vaak kan ik op geen enkele manier 'goed voetbal' noemen. Elke kutploeg kon nog terugkomen omdat je maar met 1-0 voor stond. In plaats van dat je de wedstrijd met 3-0 beslist en op slot gooit. Dan kun je wel leuk rond gaan spelen en aanvallend voetbal laten zien, uiteindelijk trapte keer op keer een of andere kneus ala Marnix Kolder die gelijkmaker erin.
quote:
Wat betreft de Europa league ben ik erg blij dat we een keer de groepsfase hebben overleefd en ook nog eens als groepshoofd. Maar jij pakt de voorgaande jaren erbij, maar toen zat het bij vlagen ook niet mee. Zo herinner ik mij Kiev die ondersteboven werd gespeeld, maar waar we een aantal opgelegde kansen niet verzilverde. Hoe anders was dat nu waar we in de laatste minuut nog de winnende maakte tegen Rijeka, Luik idem en dat de 1 - 1 van Sevilla geen doorgang vond in de 80e minuut (al dan niet terecht).
Maar het is maar net wat je als 'goed spelen' ziet. Feyenoord was zo naïef. De helft van de keren je overwicht niet om kunnen zetten in de score is gewoon niet acceptabel. Ziet er allemaal heel leuk uit, maar na 90 minuten moet je gewoon ook in de score laten zien dat je zo goed was. Dit huidige Feyenoord kent z'n eigen beperkingen en wil z'n wedstrijden gewoon winnen. Zoals Ajax dat eigenlijk al 4 jaar een beetje doet. Als het even kan met attractief spel winnen, maar als dat niet zo lukt dan gewoon winnen en die wedstrijd tijdig op slot gooien.

quote:
Het zal je niets verbazen als je dit leest, maar ik ben een glas halfleeg type. Ja, momenteel lijkt alles voor de wind te gaan voor Feyenoord, maar deze komende 5/6 wedstrijden gaan uitmaken hoe ver we daadwerkelijk zijn. Boeken we resultaat tegen Psv/Ajax en laten we geen steken vallen tegen Heerenveen/Az/Nac dan heb ik er meer vertrouwen in. Maar ik vrees voor een vrije val naar beneden.
Dit ben ik dan wel weer helemaal met je eens. De wedstrijden tegen PSV en Ajax gaan beslissend worden. Maar eerlijk gezegd heb ik er wel vertrouwen in. Waar je onder Koeman die wisselvalligheid nog echt zag en er achterin veels te veel dingen fout bleven gaan zie ik dit elftal niet zomaar opeens instorten. Er zit zo'n stabiele ontwikkeling in dat het eerder (gestaag) beter wordt dan slechter. Dat 'zesje' lijkt vast gebeiteld als ondergrens en vanuit daar wordt indien mogelijk naar een zeven of heel soms zelfs acht gewerkt. Als dat niet lukt, dan maar gewoon die 3 punten binnen halen en geen tegengoals meer weggeven.

En dat gevoel heb ik de laatste 3 jaar geen enkele keer gehad. Toen kon het een 8 zijn, maar de week erop ook plots een 5. Dat was echt frustrerend. Complimenten voor attractief spel zijn niet veel waard zonder 3 punten.

Het enige gevaar is zoals ik al zei dat die jongens door de media toch wat teveel aan zichzelf gaan twijfelen. Als alle media en 'kenners' maand in maand uit blijven beweren dat Ajax titelfavoriet is en Feyenoord niet eens meedoet om de eerste plek moet je daar niet in meegaan. Hoop dat ze zich daar niet door laten gek maken en het als motivatie aangrijpen om het ongelijk van al die mensen te bewijzen.
pi_147567014
quote:
12s.gif Op zondag 14 december 2014 13:13 schreef Caland het volgende:

[..]

:Y
  zondag 14 december 2014 @ 13:18:00 #222
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_147567059
quote:

[..]
Totaal niet mee eens eigenlijk. Vorig seizoen was het vooral effectief maar goed echt zelden. Koeman wist vooral het optimale rendement uit de spelersgroep te halen met een vrij doorzichtige tactiek. Wat dat betreft heeft Feyenoord wel stappen gemaakt in het positiespel en zie ik ze ook minder snel echt door de ondergrens gaan, je mist alleen wel een spits wat dat aangaat. Niet dat Kazim het zo bizar slecht doet, maar met een Pelle had je nu wel al bovenin meegedaan. Maar Pelle was eigenlijk ook gewoon te goed voor de eredivisie.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_147567108
quote:
Ik vind het huidige team een stuk minder dan vorig jaar en ook Rutten is een flinke stap terug in vergelijking met Koeman
Op basis van wat is Rutten een stap terug? En hoe kan je dat nu al zeggen? Rutten wordt afgerekend op zijn prestaties en daarvoor is het nog te vroeg. En daarnaast doorstroom van de jeugd. Enige wat je al kan zeggen is dat Rutten niet de uitstraling heeft van Koeman en slist. Maar dat interesseert geen reet als hij straks gewoon een topprestatie neerzet. Koeman kan je verwijten dat ie veel langer door had moeten gaan voor het kampioenschap zowel vorig seizoen als zeker toen met Guidetti achteraf gezien.

quote:
Vorig jaar wisten we het net goed te vinden en speelde we bij vlagen zeer goed en effectief voetbal.
Ik vind dat het voetbal er nu meer in zit. De verdediging is stukken beter en kan opbouwen en doet dat ook ipv alles op Pelle. En het middenveld is echt in balans. Ik vind dit tot nu toe geen terecht punt wat je opnoemt eigenlijk.

quote:
Als ik naar dit Feyenoord kijk dan heb ik het idee dat ik kijk naar een ploeg zonder een idee. Ze houden de bal leuk in de ploeg, maar het is vooral blaffen en niet bijten. Dat kan je niet blijven volhouden.
Wat het dikgedrukte betreft komt dat omdat dit elftal maar 1 ding mist en dat is een echte spits die goals maakt. Maar dat ze spelen "zonder idee" ben ik het echt niet mee eens. En wordt veel meer geprobeert echt voetbal te spelen, op te bouwen van achteruit wat ook veel beter kan met dit centrale duo en Clasie en El Ahmadi die veel meer aanspeelbaar zijn en via de as van het middenveld de aanval zoeken ipv zoals vorig seizoen gelijk alles op Pelle. Wat betreft de spits is dat dan ook de enige kritiek die je kan hebben. Maar alle posities en het voetbal van achteruit tot de spits is beter in vergelijking tot vorig seizoen als je het mij vraagt. Alleen de rechtsback Janmaat heb je echt op ingeleverd met zijn aanvallende intenties. Hoewel Wilkshire dit seizoen gewoon een degelijke vervanger is en het aardig invult. Beter dan dat had je niet kunnen krijgen. Janmaat was extreem goed vorig seizoen als back voor de Nederlandse competitie en elke vervanger daarop die je in huis haalt is minder want anders komt ie niet naar NL.

quote:
We staan al aardig wat punten achter op de nummer 1&2 en we krijgen ze beide nog in een uitwedstrijd. Ajax is standaard een 1 en Psv zie ik ook niet zo snel verliezen. Om die reden alleen al acht ik Feyenoord niet in staat bij te blijven, laat staan de titel winnen.
Het blijft een feit dat je dit elftal neit met vorig seizoen kan vergelijken. Vorig seizoen had je kampioen moeten worden of tot de laatste dag ervoor moeten spelen. Ajax was matig, PSV ook en wij hadden een meer dan degelijk team wat het heeft laten afweten als je het mij vraagt. Dit seizoen is helemaal vanaf nul opnieuw opbouwen geweest en dan heb je nu gewoon met wat geluk een heel aardig team staan als je ziet dat van de huidige basispelers meer dan de helft nieuw en ingepast is. Eigenlijk alleen Clasie, Immers en als ie weer basis staat Boetius die vorig seizoen speelden. En van de jonge jongens die doorbreken spelen Nelom, Kongolo, Van Beek en Manu pas voor het eerst een heel seizoen als basisklant bij Feyenoord 1 oftewel top eredivisie niveau. Vergelijk dat dus met het eerste seizoen dat De Vrij, BMI, Janmaat etc doorbraken bij ons en je ziet dat de eerdere genoemde verdediging van ons een stuk stabieler is dan vooral De Vrij en BMI toendertijd.

Als je nu dus al naar dit eerste seizoen kijkt en doordenkt wie weg gaan eventueel volgend seizoen heb je maar 1 speler die je echt kan verliezen en dat is Clasie. De rest zal blijven en dan heb je een hele goede basis met 1 a 2 aankopen en vooral een goede spits om veel verder door te groeien en een gooi te doen naar het kampioenschap. Ervanuitgaande dat je dit voetbal aanhoudt en de goede sfeer en gretigheid die wij nu zien in de groep behouden blijft.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_147567200
quote:
12s.gif Op zondag 14 december 2014 13:13 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik weet het :{
Maar ik mis de wedstrijd niet
  zondag 14 december 2014 @ 13:25:16 #225
405279 droommoord
houdt van palindromen
pi_147567298
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 09:46 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Paauwe O+ Die had ik vroeger op mijn shirtje staan. Ook had hij mijn feyenoord-voetbaltas gesigneerd, met een mooi verhaaltje erbij. Held _O_
"I never sleep, cause sleep is the cousin of death"
pi_147568595
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 22:33 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ono, een van mijn all-time favorieten uit de periode dat ik bewust Feyenoord volg _O_
Dat was inderdaad ook wel een geweldenaar ^O^
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_147568689
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 12:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Rutten was een 'Dead Man Walking' nog voor hij goed en wel begonnen was met lopen

[..]

http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)-was-met-lopen.dhtml
Frets. _O_
Wat ontzettend overdreven. Met name in zijn periode bij Twente heeft hij het gewoon heel goed gedaan, dus ondanks zijn uitstraling stonden er voldoende mensen gematigd positief tegenover.
pi_147568774
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 22:23 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Met de kaasschaaf toch tot het best mogelijke stadion voor Feyenoord komen, als iemand dat nog gelooft mag die het zeggen. :')

Wat een soap. Doet Feyenoord en Rotterdam geen goed.
Dat zelfde verhaal had je bij nieuwbouw ook gekregen hoor.
Het gaat over tientallen miljoenen te veel. Dan kom je al bijna in de buurt van de genoemde prijs voor nieuwbouw. De kwaliteit even buiten beschouwing gelaten, geloof jij toch zelf ook niet dat nieuwbouw voor pak hem beet 50 miljoen extra wel even mogelijk is, mét alle optionele extratjes?
  zondag 14 december 2014 @ 14:16:53 #229
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_147568844
Zo maar eens richting Zuid w/
pi_147568943
quote:
1s.gif Op zondag 14 december 2014 13:18 schreef Caland het volgende:

[..]

Totaal niet mee eens eigenlijk. Vorig seizoen was het vooral effectief maar goed echt zelden. Koeman wist vooral het optimale rendement uit de spelersgroep te halen met een vrij doorzichtige tactiek. Wat dat betreft heeft Feyenoord wel stappen gemaakt in het positiespel en zie ik ze ook minder snel echt door de ondergrens gaan, je mist alleen wel een spits wat dat aangaat. Niet dat Kazim het zo bizar slecht doet, maar met een Pelle had je nu wel al bovenin meegedaan. Maar Pelle was eigenlijk ook gewoon te goed voor de eredivisie.
Effectief waren we vorig jaar ook niet. We scoorden wel wat vaker maar ook toen hadden we best veel kansen nodig om tot scoren te komen.
Verder wel mee eens.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_147569016
Hup Feyenoord! Vertrouwen in.
pi_147569094
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 07:00 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Leuk enzo dat je 9 wedstrijden de 0 houdt en zo degelijk als wat staat, je moest toch echt een spits hebben die er minimaal 20 maakte om kampioen te worden.
Je begrijpt er blijkbaar geen drol van.
Als je veel scorende spelers hebt, is een spits die de bal vasthoud en verdeelt inderdaad afdoende.
Als je dat niet hebt, moeten ergens toch de doelpunten vandaan komen, en zou een afmakende spits welkom zijn.

Wij missen beide, en daarom zijn we al een aantal keer (bijna) tegen de lamp gelopen.
Op dit moment ben je simpelweg absoluut geen titelkandidaat. Komt er een scorende spits, of gaan spelers als Boetius en Immers weer scoren, dan liggen de zaken al wat anders, maar is de achterstand alsnog groot. Ik vind PSV en Ajax daarbij ook stabieler ogen dan voorgaande jaren, waarin eigenlijk de hele top natuurlijk bedroevend was.
pi_147569449
quote:
1s.gif Op zondag 14 december 2014 13:18 schreef Caland het volgende:

[..]

Koeman wist vooral het optimale rendement uit de spelersgroep te halen met een vrij doorzichtige tactiek. Wat dat betreft heeft Feyenoord wel stappen gemaakt in het positiespel en zie ik ze ook minder snel echt door de ondergrens gaan.
Ik ben het niet vaak zó oneens geweest met je callie. Het afgelopen jaar heb je júíst ontzettend weinig rendement uit je groep gepakt.

Pelle was al speler van de maand in de PL, Janmaat was deze maand genomineerd. Bruno heeft in de competitie pas 5 tegentreffertjes gehad en is met 14 punten groepswinnaar geworden in de CL. Stefan staat ondertussen 4e in Italië. Allevier zijn ze in principe onbetwiste basisspelers.

Misschien hadden ze de stap wat eerder moeten zetten, want blijkbaar konden ze hier mentaal gewoon niet scherp blijven. (dan heb ik het met name over het duo Indi-De Vrij, wat al een tijdje stil leek te staan)

Dat we gemiddeld gezien beter positiespel spelen ben ik het wel mee eens, maar dat is juist omdat deze groep er veel uithaalt, waar de vorige groep dat niet deed.
pi_147570542
Vorige groep was met een extra middenvelder kampioen geworden.
pi_147571033
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 15:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
Vorige groep was met een extra middenvelder kampioen geworden.
Met Vermeer of Ahmadi had je een mooie kans gemaakt.
  zondag 14 december 2014 @ 15:56:08 #236
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147571059
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 15:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
Vorige groep was met Fred Rutten kampioen geworden.
Op zaterdag 20 december 2014 19:02 schreef deadprez het volgende:
KLB, waar onzekere mensen andere onzekere mensen kapot proberen te maken.
pi_147571111
<blockquote class="twitter-tweet" lang="en"><p>Marcel Brands heeft morgen aandachtspunt bij <a href="https://twitter.com/hashtag/symposium?src=hash">#symposium</a>. FIFA verlaagde opleidingsvergoeding van ¤ 90.000 naar 10.000. Per opleidingsjaar.</p>— Mikos Gouka (@MikosGouka) <a href="https://twitter.com/MikosGouka/status/544107416997330946">December 14, 2014</a></blockquote>
<script async src="//platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>

<blockquote class="twitter-tweet" lang="en"><p>Dat betekent dat buitenlandse clubs jeugdspelers uit Nederland niet meer wegkapen voor een half miljoen, maar voor een ton. <a href="https://twitter.com/hashtag/symposium?src=hash">#symposium</a></p>— Mikos Gouka (@MikosGouka) <a href="https://twitter.com/MikosGouka/status/544107807822598146">December 14, 2014</a></blockquote>

<blockquote class="twitter-tweet" lang="en"><p><a href="https://twitter.com/hashtag/Feyenoord?src=hash">#Feyenoord</a> maakte bij vertrek Rodney Kongolo (16) naar Manchester City nog net gebruik van de oude regelgeving. Voor 1 augustus vertrokken.</p>— Mikos Gouka (@MikosGouka) <a href="https://twitter.com/MikosGouka/status/544108644934385665">December 14, 2014</a></blockquote>

:r Aidstyfusmongolen joh. Ze doen er echt wel alles aan om de Reals en Citys van de wereld tevreden te houden (lees; het hele voetbal compleet naar de tyfus te helpen) ook. :r

edit:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_147572334
Gestoord ja, zo hoef je als topclub geen geld meer te besteden aan jeugd onder 16. Op hun 16e haal je gewoon de grootste talenten. Stuk voordeliger.
pi_147572400
Pakken die punten! :D
pi_147572479
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 16:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
Gestoord ja, zo hoef je als topclub geen geld meer te besteden aan jeugd onder 16. Op hun 16e haal je gewoon de grootste talenten. Stuk voordeliger.
Wordt imo ook wat te makkelijk geaccepteerd door de clubs en door de KNVB.
Op mij komt het toch een beetje over alsof ze er niet echt mee bezig zijn. Je zou toch op z'n minst je flink moeten verzetten? Zijn er echt geen dingen die je kunt doen?
pi_147572680
Nou, kom op! _O_
pi_147572727
Kazim deed weer een poging om zijn imitatie van 'De stervende zwaan' te laten zien. :')
  Forum Admin zondag 14 december 2014 @ 16:58:44 #243
35723 crew  GGMM
pi_147572907
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 15:57 schreef De_Pel het volgende:
<blockquote class="twitter-tweet" lang="en"><p>Marcel Brands heeft morgen aandachtspunt bij <a href="https://twitter.com/hashtag/symposium?src=hash">#symposium</a>. FIFA verlaagde opleidingsvergoeding van ¤ 90.000 naar 10.000. Per opleidingsjaar.</p>— Mikos Gouka (@MikosGouka) <a href="https://twitter.com/MikosGouka/status/544107416997330946">December 14, 2014</a></blockquote>

<blockquote class="twitter-tweet" lang="en"><p>Dat betekent dat buitenlandse clubs jeugdspelers uit Nederland niet meer wegkapen voor een half miljoen, maar voor een ton. <a href="https://twitter.com/hashtag/symposium?src=hash">#symposium</a></p>— Mikos Gouka (@MikosGouka) <a href="https://twitter.com/MikosGouka/status/544107807822598146">December 14, 2014</a></blockquote>

<blockquote class="twitter-tweet" lang="en"><p><a href="https://twitter.com/hashtag/Feyenoord?src=hash">#Feyenoord</a> maakte bij vertrek Rodney Kongolo (16) naar Manchester City nog net gebruik van de oude regelgeving. Voor 1 augustus vertrokken.</p>— Mikos Gouka (@MikosGouka) <a href="https://twitter.com/MikosGouka/status/544108644934385665">December 14, 2014</a></blockquote>

Ok
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_147572949
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 15:57 schreef De_Pel het volgende:

Bedankt Hans.
  zondag 14 december 2014 @ 17:01:37 #245
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147572980
EL winnen _O_
pi_147572999
Wtf 80% balbezit?
pi_147573123
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 17:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wtf 80% balbezit?
Dat lijkt me wel heel veel, maar 70% is wel realistisch.
  zondag 14 december 2014 @ 17:10:00 #248
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147573189
quote:
14s.gif Op zondag 14 december 2014 17:07 schreef Negenenzestig het volgende:

[..]

Dat lijkt me wel heel veel, maar 70% is wel realistisch.
pi_147573235
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 17:10 schreef Blackings het volgende:

[..]

Cijfers liegen niet he. Zoveel had ik niet gedacht. :o
  zondag 14 december 2014 @ 17:11:03 #250
405279 droommoord
houdt van palindromen
pi_147573240
over onterecht gesproken...
  zondag 14 december 2014 @ 17:11:38 #251
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_147573266
Zo kennen we Feyenoord weer :')
pi_147573281
godverdomme
  Moderator zondag 14 december 2014 @ 17:12:04 #253
42184 crew  DaMart
pi_147573288
Natuurlijk weer uit een corner vanuit het niets een tegendoelpunt....
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  zondag 14 december 2014 @ 17:12:15 #254
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_147573293
Godverdomme, alleen maar domineren en dan zo 0-1 :r
Laffe huichelaar
  zondag 14 december 2014 @ 17:12:31 #255
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147573304
Wilkshire en Immers horen niet in de basis, deze goal komt door Wilkshire die niet uitstapt.
  zondag 14 december 2014 @ 17:12:35 #256
428013 ArtoriasTAW
Friese Feyenoorder
pi_147573306
Komt wel goed.
  zondag 14 december 2014 @ 17:13:24 #257
405279 droommoord
houdt van palindromen
pi_147573341
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 17:12 schreef Blackings het volgende:
Wilkshire en Immers horen niet in de basis, deze goal komt door Wilkshire die niet uitstapt.
Wilkshire is sowieso slecht begonnen
  zondag 14 december 2014 @ 17:14:34 #258
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147573395
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 17:13 schreef droommoord het volgende:

[..]

Wilkshire is sowieso een slechte speler
Ja.
pi_147573452
goaaaaaaaaal
pi_147573454
Scorenvermogen, het blijft een mooi woord. :')
pi_147573468
wtf is dit
pi_147573473
......
  Moderator zondag 14 december 2014 @ 17:16:17 #263
42184 crew  DaMart
pi_147573476
Nou, dan maar met 3-2 winnen he :{.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  Forum Admin zondag 14 december 2014 @ 17:16:23 #264
35723 crew  GGMM
pi_147573480
Wat is die Van Beek slecht zeg.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 14 december 2014 @ 17:16:29 #265
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_147573486
Wat een ongelooflijke kutzooi
Laffe huichelaar
pi_147573498
Wtf
  Redactie Sport zondag 14 december 2014 @ 17:17:26 #267
274204 crew  Mexicanobakker
pi_147573536
Hoi jongens :)

Hoe is het ermee?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 14 december 2014 @ 17:17:33 #268
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_147573546
Gaat niet zo goed dit.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_147573549
2 fouten, 2 doelpunten tegen... Typisch :N.
  zondag 14 december 2014 @ 17:17:56 #270
53267 TC03
pi_147573568
Mulder had ze gehad.
pi_147573588
Ach, gelukkig is die boetius zo goed he...
  zondag 14 december 2014 @ 17:18:31 #272
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_147573598
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 17:17 schreef TC03 het volgende:
Mulder had ze gehad.
:')
Laffe huichelaar
  zondag 14 december 2014 @ 17:18:49 #273
405279 droommoord
houdt van palindromen
pi_147573610
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 17:16 schreef GGMM het volgende:
Wat is die Van Beek slecht zeg.
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 17:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoi jongens :)

Hoe is het ermee?
wat zijn jullie trieste kneuzen zeg, ga lekker naar je eigen topic
pi_147573612
Dit was het dan weer voor de titel dit jaar.. alles maar gooien op EL winst :+
pi_147573632
:Y)
hhhhh
  zondag 14 december 2014 @ 17:19:49 #276
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_147573653
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 17:18 schreef droommoord het volgende:

[..]

[..]

Ga er nou niet op in joh, daar doen ze het voor. Zo gaat dat als je alleen je rechterhand maar hebt, dan moet je ergens je kick vandaan halen
Laffe huichelaar
  Forum Admin zondag 14 december 2014 @ 17:20:05 #277
35723 crew  GGMM
pi_147573664
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 17:18 schreef droommoord het volgende:

[..]

[..]

Ik heb geen eigen topic.

Daarnaast zeg ik niks vreemds. Die vent stond lucht te dekken. En dan appelleren voor buitenspel. :')
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_147573666
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 17:12 schreef timmmmm het volgende:
Godverdomme, alleen maar domineren en dan zo 0-2 :r
pi_147573671
pi_147573673
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 17:18 schreef Pleun2011 het volgende:
Dit was het dan weer voor de titel dit jaar.. alles maar gooien op EL winst :+
De laatste keer dat we kampioen werden, verloren we thuis van AZ.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zondag 14 december 2014 @ 17:20:48 #281
405279 droommoord
houdt van palindromen
pi_147573694
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 17:19 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ga er nou niet op in joh, daar doen ze het voor. Zo gaat dat als je alleen je rechterhand maar hebt, dan moet je ergens je kick vandaan halen
Sorry, kan het gewoon echt niet hebben. Kan ze maar beter gewoon negeren idd
pi_147573727
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 17:20 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
Opkankeren jood
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_147573734
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 17:20 schreef droommoord het volgende:

[..]

Sorry, kan het gewoon echt niet hebben. Kan ze maar beter gewoon negeren idd
Joh, laat ze toch. Zulke problemen lossen zich uiteindelijk vanzelf op.
  zondag 14 december 2014 @ 17:22:17 #284
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_147573769
Schril contrast met het verdedigen van de afgelopen maanden dit
  zondag 14 december 2014 @ 17:22:46 #285
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_147573790
Goeie bril van Schaken :')
pi_147573847
quote:
1s.gif Op zondag 14 december 2014 17:21 schreef eight het volgende:

[..]

Opkankeren jood
grappie toch joh laat gaan
  zondag 14 december 2014 @ 17:24:57 #287
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_147573887
Weer geen Coolsingel dit jaar, jammer jongens.

Misschien volgend jaar weer eens.
Oh.
  zondag 14 december 2014 @ 17:25:44 #288
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_147573925
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 17:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Weer geen Coolsingel dit jaar, jammer jongens.

Misschien volgend jaar weer eens.
Nou ja je kan altijd even naar de Coolsingel gaan, maar er moet wel wat te doen zijn.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zondag 14 december 2014 @ 17:26:03 #289
53267 TC03
pi_147573943
Nelom geeft ook veel goede voorzetten vandaag.

;(
  Redactie Sport zondag 14 december 2014 @ 17:26:43 #290
pi_147573975
Ik heb zin in woensdag.
pi_147574000
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 17:22 schreef Heeinz het volgende:
Schril contrast met het verdedigen van de afgelopen maanden dit
Extra merkwaardig dat het in een thuisduel gebeurd
  Forum Admin zondag 14 december 2014 @ 17:27:33 #292
35723 crew  GGMM
pi_147574005
quote:
1s.gif Op zondag 14 december 2014 17:27 schreef eight het volgende:

[..]

Extra merkwaardig dat het in een thuisduel gebeurd
*gebeurt
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_147574021
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 17:16 schreef DaMart het volgende:
Nou, dan maar met 3-2 winnen he :{.
Precies, gewoon even warmdraaien :+
mag het weten
  zondag 14 december 2014 @ 17:28:05 #294
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_147574024
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 17:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb zin in woensdag.
Ik ook
Laffe huichelaar
pi_147574099
Godverdomme, maak die 1-2 en knal er overheen in die 2e helft.
Immers :r Kazim :r
  zondag 14 december 2014 @ 17:30:05 #296
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147574106
pls bring achahbar en manu #savefeyenorth
pi_147574124
Door die slechte seizoensstart kan je dit soort misstappen niet meer erbij hebben.. woensdag verliezen van PSV en je staat op 13 punten en kan je na de winterstop voor de kat z'n kut gaan spelen.. 3e plek ofzo
pi_147574128
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 17:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb zin in woensdag.
Als Feyenoord dit niet wint is het seizoen verder voorbij en niet meer relevant.
  Redactie Sport zondag 14 december 2014 @ 17:31:03 #299
pi_147574137
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 17:30 schreef Pleun2011 het volgende:
Door die slechte seizoensstart kan je dit soort misstappen niet meer erbij hebben.. woensdag verliezen van PSV en je staat op 13 punten en kan je na de winterstop voor de kat z'n kut gaan spelen.. 3e plek ofzo
Prima, PSV kampioen.

Jullie mogen wel 2e worden van mij :)
  zondag 14 december 2014 @ 17:31:23 #300
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_147574155
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 17:30 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Als Feyenoord dit niet wint is het seizoen verder voorbij en niet meer relevant.
Onzin joh. Kan je nog best voor de tweede plaats gaan voor de CL
Laffe huichelaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')