Volgens mij zegt hij: "beter 1 euro op de bank, dan 2 op het veld".quote:Op zaterdag 13 december 2014 16:38 schreef Iwanius het volgende:
Middag Rotterdam-Zuid. Allereerst goed gedaan die overwinning op het alternatieve Ajax van België Standaard Luik en hun look-a-like home jerseys.![]()
Ten tweede: Legt Marc Overmars,directeur voetbalzaken van Ajax nu ook aan jullie technisch directeur uit hoe je kampioen van Nederland vier keer op rij wordt?![]()
[ afbeelding ]
Jullie technisch directeur is i.i.g. een aandachtig luisteraar zo te zien!
quote:Op zaterdag 13 december 2014 16:43 schreef H.FR het volgende:
[..]
Volgens mij zegt hij: "beter 1 euro op de bank, dan 2 op het veld".
Je ziet de SS Rotterdam helemaal niet liggen als je over de Rijnhavenbrug loopt.quote:Op zaterdag 13 december 2014 12:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Rutten was een 'Dead Man Walking' nog voor hij goed en wel begonnen was met lopen
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)-was-met-lopen.dhtml
Frets.
Nee hij heb een fretsj.quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Je ziet de SS Rotterdam helemaal niet liggen als je over de Rijnhavenbrug loopt.
Maar waarschijnlijk heeft Fred ook geen hond.
Fred heeft een appartement in Rotterdam.quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Fred woont trouwens gewoon in Enschede hij zou wel carpoolen met El Ahmadi.
Niet doen alsof je een Feyenoorder bent.quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:30 schreef GwaiLow het volgende:
Feyenoord erg goed gedaan. door naar de volgende ronde als nummer 1.
Maar goed jongens, laten we eerlijk zijn, ons spel is toch niet echt heel best? We kunnen er niet veel van, maar de vechtlust is geweldig.
Waarom denk jij van niet dan?quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:33 schreef koosfransoos het volgende:
[..]
Niet doen alsof je een Feyenoorder bent.
Ajax is inderdaad niet best, gelukkig doet Feyenoord het heel aardig met goed spel. Als het scorend vermogen nog net iets beter wordt komt het goed.quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:30 schreef GwaiLow het volgende:
Maar goed jongens, laten we eerlijk zijn, ons spel is toch niet echt heel best? We kunnen er niet veel van, maar de vechtlust is geweldig.
Afschuwelijk die gebruiktemaandverbandtenues.quote:Op zaterdag 13 december 2014 16:38 schreef Iwanius het volgende:
Middag Rotterdam-Zuid. Allereerst goed gedaan die overwinning op het alternatieve Ajax van België Standaard Luik en hun look-a-like home jerseys.![]()
Het spel is juist wel goedquote:Op zaterdag 13 december 2014 19:30 schreef GwaiLow het volgende:
Eindelijk weer eens fatsoenlijk positiespel, onder Koeman nooit gezien.quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:30 schreef GwaiLow het volgende:
Leer eens het verschil tussen zullen en zouden.quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Fred woont trouwens gewoon in Enschede hij zou wel carpoolen met El Ahmadi.
Yeah right.quote:Op zondag 14 december 2014 01:52 schreef BrokenBoy het volgende:
Als Feyenoord AS Roma niet loot, maken ze een redelijk goede tot goede kans om de tweede ronde te winnen
Anderlecht en Wolfsburg zijn nog wel te doen denk ik. Wie had nu gedacht dat Sevilla verslagen zou worden?quote:Op zondag 14 december 2014 02:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Yeah right.
Als we een Wolfsburg, Liverpool of Anderlecht loten is het gewoon dag dag EL hoor.
Sterker nog: ik kan me niet herinneren dat Feyenoord ooit zo extreem degelijk speelde en stabiel oogde als nu idd. Je kan wel zien dat Fred Rutten goed rondgekeken heeft als speler en trainer in Duitsland (Schalke en FC Twentequote:Op zondag 14 december 2014 01:26 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens fatsoenlijk positiespel, onder Koeman nooit gezien.
Mm, Liverpool vindt de Europa League volgens mij nog minder prioriteit hebben dan de FA Cupquote:Op zondag 14 december 2014 02:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Yeah right.
Als we een Wolfsburg, Liverpool of Anderlecht loten is het gewoon dag dag EL hoor.
Dat zeg je precies goed denk ik ja. Als je niet kansloos bent tegen de huidige bekerhouder van het toernooi, ben je tegen niemand bij voorbaat kansloos (tenzij er opeens vanuit de CL een paar hele grote clubs plots 3e worden en de EL ingaan, maar dat valt erg mee). Maar tegelijkertijd: als je moeite hebt met een stel half dronken Oekraieners die 500 KM van hun eigen stad/stadion moesten spelen, kan je met (letterlijk) iedereen moeite hebben.quote:Op zondag 14 december 2014 07:32 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik denk dat we op voorhand tegen geen enkele van de tegenstanders kansloos zijn maar we zijn ook tegen geen enkele club favoriet, al moeten Guingamp, Aalborg en Young Boys te pakken zijn.
Vandaar dat we beter Dnipropetrovoboskovicilokomotiv ontlopen, dat is echt nattevingerwerk.quote:Op zondag 14 december 2014 07:43 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Dat zeg je precies goed denk ik ja. Als je niet kansloos bent tegen de huidige bekerhouder van het toernooi, ben je tegen niemand bij voorbaat kansloos (tenzij er opeens vanuit de CL een paar hele grote clubs plots 3e worden en de EL ingaan, maar dat valt erg mee). Maar tegelijkertijd: als je moeite hebt met een stel half dronken Oekraieners die 500 KM van hun eigen stad/stadion moesten spelen, kan je met (letterlijk) iedereen moeite hebben.
Idd, dat soort tiefusclubs zijn volgens mij bijna lastiger dan een 'grote' club. Daarom is het goed dat Feyenoord weer eens wat punten in Europa pakt en niet steeds die voorrondes van de voorrondes tegen die Oostblok-clubs met iets wat eindigt op motiv, nsk of plov hoeft te spelen.quote:Op zondag 14 december 2014 07:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Vandaar dat we beter Dnipropetrovoboskovicilokomotiv ontlopen, dat is echt nattevingerwerk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |