abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147519310
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 16:56 schreef Kiid het volgende:

[..]

Gebaseerd op het feit dat hij bij zijn vorige clubs op het middenveld speelde dus dan draai ik niet ineens mijn mening 360 graden omdat een passant bij Feyenoord het anders ziet. Hij doet maar wat hij wil, hij is verantwoordelijk voor dit team en niet ik. Maar ik zou het anders doen
180 graden.

En uiteindelijk hebben ze hem gescout op zijn kwaliteiten, niet op zijn positie. ;)
BFF met GGMM
pi_147519373
Iemand enig idee hoe naar Eindhoven te reizen woensdag voor de uitwedstrijd tegen PSV? Verplichte treincombi toch? Van waar en hoelaat vertrekt die trein?
Abracadabra, tapate guarra!
  vrijdag 12 december 2014 @ 17:00:10 #128
437863 Blackings
#daedprez2gaza
pi_147519390
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 december 2014 16:51 schreef SanAnt het volgende:

[..]

Kortom Kâzım als verdediger
Belangrijkste blijft tackelen en mandekken.
En als Wessel heeft weten te overtuigen dan is het gewoon logisch.
Op zaterdag 20 december 2014 19:02 schreef deadprez het volgende:
KLB, waar onzekere mensen andere onzekere mensen kapot proberen te maken.
  vrijdag 12 december 2014 @ 17:00:30 #129
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_147519401
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_147519502
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 17:00 schreef satecl het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 12 december 2014 @ 17:06:07 #131
436595 Sked
Zonnestraal
pi_147519541
quote:

SPOILER
tijd voor bier
  vrijdag 12 december 2014 @ 17:06:18 #132
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_147519547
Toch mooi hoe Vermeer z'n plek heeft verworven. Prima sluitpost.
pi_147519641
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 december 2014 17:06 schreef Dekatria het volgende:
Toch mooi hoe Vermeer z'n plek heeft verworven. Prima sluitpost.
Na al die jaren is een fatsoenlijke keeper op goal toch wel lekker hoor!
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_147519679
quote:

SPOILER
Dat shirt ook van Standard, zelfs op Canvas maakten ze er een opmerking over... :+
BFF met GGMM
pi_147519996
Weet iemand de opstaptijd voor woensdag naar eindhoven boys?
Abracadabra, tapate guarra!
  vrijdag 12 december 2014 @ 17:24:25 #136
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_147520031
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 17:09 schreef H.FR het volgende:

[..]

Na al die jaren is een fatsoenlijke keeper op goal toch wel lekker hoor!
Nu zie je ook een stuk helderder hoeveel kwaliteit Mulder tekort kwam. Als je de poulewedstrijden vergelijkt met de wedstrijd tegen Zorya... manmanman :{
pi_147520162
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 17:22 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Weet iemand de opstaptijd voor woensdag naar eindhoven boys?
Voor Luik uit was het tussen 15.30u tot 16.00 uur. Dus ik verwacht voor PSV tussen 17.30u en 18.00u.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_147520415
Ik vind die treincombis echt zo vreselijk, als ik dan in die trein zit schaam ik me bijna dat ik voor dezelfde club ben als die debielen die het zo nodig vinden om de hele trein te slopen
pi_147520451
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 17:41 schreef Henrys het volgende:
Ik vind die treincombis echt zo vreselijk, als ik dan in die trein zit schaam ik me bijna dat ik voor dezelfde club ben als die debielen die het zo nodig vinden om de hele trein te slopen
Heeft de NS nog steeds het trucje om de verwarming zo hoog mogelijk te zetten, zodat iedereen suf wordt?
BFF met GGMM
  vrijdag 12 december 2014 @ 17:49:08 #140
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_147520624
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 15:56 schreef Kiid het volgende:

[..]

Draai het eens om trouwens. Ziet Rutten het beter dan al die jeugdtrainers die al 10 jaar met die jongen werken?
Ken jij überhaupt wel de hele achtergrond van die jongen?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_147520744
T/m B1 was Dammers gewoon centrale verdediger. Toen dachten ze dat het wellicht een betere spits was, en nu weer niet...denk dat er niet heel veel omturnen bij is bij die jongen.
pi_147520871
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 december 2014 16:22 schreef Euribob het volgende:

[..]

Waarom niet? Omdat het niet natuurlijk is ofso?

Je vindt zaken als het homohuwelijk ook niks zeker?
Waar gáát dit over _O- :') _O-
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_147520996
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 17:41 schreef Henrys het volgende:
Als je je zo schaamt voor je club dan wordt je toch lekker voor PEC Zwolle, dat was toch je cluppie? :')

Verder ben ik er vrij zeker van dat je niet praat uit praktijk-ervaring aangezien er tegenwoordig vrij weinig - grootschalige - vernielingen worden aangericht aan treinstellen bij combiregelingen. Al zal er altijd wel her en der een asbak, prullenbak of stoel sneuvelen / beschadigen, maar dat gebeurd in het reguliere treinvervoer net zo goed. Niet dat ik het daarmee goed wil praten overigens, maar ik vind dat gejank hierover altijd nogal achterhaald en eenzijdig.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_147524474

Kalou, Korneev, _O_ Cruz _O_
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_147528067
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 20:00 schreef KillemWieft het volgende:
[ afbeelding ]

Kalou, Korneev, _O_ Cruz _O_
Kan er haast geen fuck van zien op die Gif, maar die assists moet wel van O+ Korneev O+ zijn.
Wat een techniek had die baas vaak _O_
pi_147528404
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 21:32 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Kan er haast geen fuck van zien op die Gif, maar die assists moet wel van O+ Korneev O+ zijn.
Wat een techniek had die baas vaak _O_
Klopt, daarom noem ik ze ook in die volgorde. ;) Mooi zoals Igor die bal lekker nonchalant op Cruz speelt.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_147528634
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 21:38 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Klopt, daarom noem ik ze ook in die volgorde. ;) Mooi zoals Igor die bal lekker nonchalant op Cruz speelt.
Kan me 1-2-3 geen gelijkwaardige stylist bij Feyenoord bedenken. _O_

Cruz is dan weer zo'n speler waarvan ik het ontzettend jammer vond dat hij niet nog 2 jaartjes is terug gekomen. Was nog ontzettend goed aan het einde van z'n carrière.
pi_147528744
quote:
Feyenoord houdt vertrouwen in bouwer BAM bij het vernieuwen van De Kuip. Door veel minder staal te gebruiken en een goedkopere dakconstructie, wordt een forse kostenoverschrijding weggepoetst, zegt projectdirecteur Hans Vervat.

De verbouwde Kuip dreigde tientallen miljoenen euro's duurder uit te pakken dan de afgesproken 200 miljoen. ,,De steunpilaren van 62 meter worden nu gereduceerd tot een hoogte van zo'n 50 meter, wat enorm scheelt in de staalkosten. Bijkomend voordeel is ook dat we binnen de grenzen van het stadionterrein blijven.''

Vervat reageert op een moment dat er in Rotterdam grote twijfels zijn ontstaan over het BAM-plan. Vandaag meldde architect Roberto Meyer van de voormalige concurrent VolkerWessels dat hij stond te popelen om de 'superKuip' - sloop en nieuwbouw - weer in de schijnwerpers te zetten. ,,Als Feyenoord dat wil, geven we morgen al een presentatie,'' zei hij.

Lees morgen meer over de Kuip in AD Rotterdams Dagblad.
Anders maak je hem gewoon even 20% lager, alsof het niets is :')
En er mochten ook al geen luxe keukens meer in toch? :X
Zijn de kroketten straks alsnog lauw :P
pi_147530327
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 21:46 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Anders maak je hem gewoon even 20% lager, alsof het niets is :')
En er mochten ook al geen luxe keukens meer in toch? :X
Zijn de kroketten straks alsnog lauw :P
Met de kaasschaaf toch tot het best mogelijke stadion voor Feyenoord komen, als iemand dat nog gelooft mag die het zeggen. :')

Wat een soap. Doet Feyenoord en Rotterdam geen goed.
pi_147530689
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 21:44 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Kan me 1-2-3 geen gelijkwaardige stylist bij Feyenoord bedenken.
_O_

Cruz is dan weer zo'n speler waarvan ik het ontzettend jammer vond dat hij niet nog 2 jaartjes is terug gekomen. Was nog ontzettend goed aan het einde van z'n carrière.
Ono, een van mijn all-time favorieten uit de periode dat ik bewust Feyenoord volg _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')