SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hhh, oh niet gezien waitquote:Op woensdag 10 december 2014 23:28 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hey waarom reageer je niet op dm..ik bedoel fobo
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:29 schreef Unlabeled het volgende:
Waarom hap je dan ook? Mensen doen wat hen siert. Salla gitsin...
Ik moet echt lachen om hoe smiechterig mensen kunnen zijnquote:Op woensdag 10 december 2014 23:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Kan er gewoon slecht tegen. Al is het maar internet.
pics van je skinnyquote:Op woensdag 10 december 2014 23:28 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb de laatste sappige dm roddels
dm me
Dit was echt onverwacht, maar zeker geniaal. Ook wat hij erbij zei.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:34 schreef Montelly het volgende:
[..]
Crip was deze niet geniaal?![]()
[ [ung[/url] ]
Even los van wat er daadwerkelijk speelt: herhalen dat *iets* waar is maakt het niet vanzelfsprekend ook dat je mensen kunt overtuigen van 'de waarheid'. Het komt op een gegeven moment zelfs over als een zwak 'argument'.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik moet echt lachen om hoe smiechterig mensen kunnen zijn
Ik vond een post van je ironisch en daar reageerde ik op. Jij wil weten hoe ik dat weet, je weet dat het waar is namelijk. Doet er verder niet toe, maar is vermakelijk hoe mensen anders zijn op forum en dm.
Che, ik heb anders wat smeuïge dm's van jou hier liggen, zal ik ze posten? Wel laag hoor dat je bij de dames zo gaat...quote:Op woensdag 10 december 2014 23:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik moet echt lachen om hoe smiechterig mensen kunnen zijn
Ik vond een post van je ironisch en daar reageerde ik op. Jij wil weten hoe ik dat weet, je weet dat het waar is namelijk. Doet er verder niet toe, maar is vermakelijk hoe mensen anders zijn op forum en dm.
Ellerine saglik, dit bedoel ik dus te zeggen.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:35 schreef zarGon het volgende:
Even los van wat er daadwerkelijk speelt: herhalen dat *iets* waar is maakt het niet vanzelfsprekend ook dat je mensen kunt overtuigen van 'de waarheid'. Het komt op een gegeven moment zelfs over als een zwak 'argument'.
Gewoon met bewijzen komen toch, zo simpel kan het zijn.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Even los van wat er daadwerkelijk speelt: herhalen dat *iets* waar is maakt het niet vanzelfsprekend ook dat je mensen kunt overtuigen van 'de waarheid'. Het komt op een gegeven moment zelfs over als een zwak 'argument'.
Wie overtuigen precies? Als ik dat wou had ik het gelijk al gepost toch toen ik ervan wist. Ik reageerde pas er op toen hij iets ironisch zei zonder dat ik erbij vertelde hoe en wat.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kneus..stop gewoon met je debiele gedrag, of post anders bewijzen.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:37 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wie overtuigen precies? Als ik dat wou had ik het gelijk al gepost toch toen ik ervan wist. Ik reageerde pas er op toen hij iets ironisch zei zonder dat ik erbij vertelde hoe en wat.
Gun ze ook even hun momentje.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:41 schreef Crip het volgende:
Ik ben ongesteld en de mannen lopen hier te bitchen. SubhanAllah.
Je kunt ook samen met mij naar Pavarotti kijkenquote:Op woensdag 10 december 2014 23:41 schreef Crip het volgende:
Ik ben ongesteld en de mannen lopen hier te bitchen. SubhanAllah.
Truequote:Op woensdag 10 december 2014 23:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Gun ze ook even hun momentje.
Pavarotti <33333 Jij weet.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:44 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Je kunt ook samen met mij naar Pavarotti kijken![]()
Discussie is verhuisd naar dm zie ik.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ellerine saglik, dit bedoel ik dus te zeggen.
Beetje speculeren en er maar van uitgaan dat iets waar is
Drink je niet?quote:Op woensdag 10 december 2014 23:51 schreef Deuce92 het volgende:
Borrel na het werk, met collega's. Zit ik hier als autist, met mijn colaatje.
Zal straks de quotes van eerder lezen.
Halaldingenquote:Op woensdag 10 december 2014 23:51 schreef Deuce92 het volgende:
Zal straks de quotes lezen.
Heb ook zin in cooola, maar ik mag niet meer.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:51 schreef Deuce92 het volgende:
Zal straks de quotes lezen.
Raspberry pi is gewoon een simpel computer, waarop je vrij een besturingssysteem op kunt zetten. Dus je kunt het gebruiken als een mediaplayer voor je tv.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:50 schreef Crip het volgende:
Een vriend zit me uit te leggen wat hij heeft gekregen voor sinterklaas. Ben confused.
iets met raspberry pi en dongle.
Ik was je voor asahbi.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Halaldingen
Lees je dit crip..bijna bekeerd voor jou
Oww, thanks.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:52 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
raspberry pi is gewoon een simpel computer, waarop je vrij een besturingssysteem op kunt zetten. Dus je kunt het gebruiken als een mediaplayer aan je tv.
Limburg, snel internet, rustig, mooie landschappen, friet.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
5 seconde maar
Randstad, traag internet, veel gebruikers
Limbog, snel internet, ....
een microcontrollerquote:Op woensdag 10 december 2014 23:50 schreef Crip het volgende:
Een vriend zit me uit te leggen wat hij heeft gekregen voor sinterklaas. Ben confused.
iets met raspberry pi en dongle.
Net friet op.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Limburg, snel internet, rustig, mooie landschappen, friet.
Wat is frietquote:Op woensdag 10 december 2014 23:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Limburg, snel internet, rustig, mooie landschappen, friet.
Ga weg. Is patat.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:59 schreef Crip het volgende:
[..]
FRIETTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT google it.
Turkcake.quote:Op donderdag 11 december 2014 00:02 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik had mijn cheesecake ter afkoeling op het aanrecht naast de oven gelegd, gaat mijn moeder daarnaast ei met sucuk bakken voor mijn vader. Ik hoop dat de sucuklucht niet in de cheesecake is getrokken.
Franse frietjes ken ik welquote:Op woensdag 10 december 2014 23:59 schreef Crip het volgende:
[..]
FRIETTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT google it.
Deze cheesecake. Te doorbakken, sucuk lucht. Off off.quote:Op donderdag 11 december 2014 00:02 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik had mijn cheesecake ter afkoeling op het aanrecht naast de oven gelegd, gaat mijn moeder daarnaast ei met sucuk bakken voor mijn vader. Ik hoop dat de sucuklucht niet in de cheesecake is getrokken.
Haha, valla...quote:Op donderdag 11 december 2014 00:05 schreef Landysh het volgende:
[..]
Deze cheesecake. Te doorbakken, sucuk lucht. Off off.
Doe maar in de koelkast. Yeterice soğmuştur.
Oké, ik zal even uploaden en posten.quote:Op donderdag 11 december 2014 00:08 schreef Landysh het volgende:
Oh en tm, waar is je fotoverslag dan.
quote:Op donderdag 11 december 2014 00:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oké, ik zal even uploaden en posten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was me niet eens opgevallen.quote:
Omdat je er zo tegen bent. Zo vervelend zijn relaties niet hoor.quote:
Jammer.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:02 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja whaev ik ben op werk en mag niet fokken, dus daarom soms rare zinnen.![]()
En nee.
Moet er niet aan denken om weer baardloos door het leven te gaan.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je gezicht is ook echt helemaal veranderd lijkt t. Nou ja, de baard doet ook wat natuurlijk.
Ah, oké.quote:Op donderdag 11 december 2014 00:37 schreef Landysh het volgende:
Huh, wat? Touwtje?
Nee, ik houd het mes onder heet of kokend water, droog het af en begin met snijden voor een 'strak' punt zeg maar.
En steeds herhalen bij het aansijden van een nieuw punt.
Mijn dag was geweldig, dankje.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is je dag vandaag niet, Deuce.
Ik heb niks gewonnen. Mag ik bi jou intrekken?quote:Op woensdag 10 december 2014 16:21 schreef PlayingWithFire het volgende:
Staatslot gekocht, ben vanaf vandaag te vinden in een villa
Is dat zo?quote:Op woensdag 10 december 2014 16:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
De dames houden mij wel warm en Deuce jou wel. No worries.
quote:
Een beetje bi is niet bah.quote:
Oh snap son.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zou ie wel scoren. Iets wat jij niet kan.
Neem mij mee-ee ee-ee-ee.quote:
Laat maar.quote:
quote:Op woensdag 10 december 2014 22:10 schreef Weissman het volgende:
[..]
inbe4 deuce ik wil je wel vullen![]()
Wat wordt er veel over mij geroddeld als ik weg ben.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Is wel echt iets wat hij zou zeggen ja. Ook iets voor Montelly en jou.
quote:Op woensdag 10 december 2014 22:35 schreef Montelly het volgende:
[..]
Idd..met een dikkerd moet je blij zijn
Alsof je haar niet keihard wou volspuiten voordat ze je afwees.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik drink inderdaad niet. Ik zei echter tegen iedereen dat ik nog moest rijden. Geen woord van gelogen.quote:
Waartoe bekeerd? Autisme?quote:Op woensdag 10 december 2014 23:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Halaldingen
Lees je dit crip..bijna bekeerd voor jou
Waarom mag je niet meer?quote:Op woensdag 10 december 2014 23:52 schreef Landysh het volgende:
[..]
Heb ook zin in cooola, maar ik mag niet meer.
Trusten.quote:Op donderdag 11 december 2014 00:38 schreef Landysh het volgende:
[..]
Trusten alvast.
Ik ga nu slapen.
Ben gewoon een aardige jongen.quote:Op donderdag 11 december 2014 00:47 schreef TheMagnificent het volgende:
Ga je die allemaal beantwoorden?
Ik ben blij dat je dit hebt gepost!quote:
Liever een pik in je mond dan twee pikken op de grond, haha ja tog laters.quote:Op donderdag 11 december 2014 00:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je dit hebt gepost!
Want, mja, ik ben zeker weten hetero... Gisteren was een hele goede (jeugd)vriend van me bij me. We waren alleen thuis en hadden al wat drank op. We praatten over seks en ik zag dat hij een stijve kreeg (we zaten in onze boxershorts, want we waren al naar bed gegaan). Ik liet me zo meeslepen en hij ook. Zonder iets te zeggen nam hij m'n pik in z'n mond. Ik was op een gegeven moment zo geil dat ik hem klaar heb gepijpt, er kwam echt heel veel zaad in m'n mond! Maar ik genoot ervan.. Hij bleef maar komen en ik slikte alles door. Misschien erg levendig verteld, maar ik zit er weer helemaal met m'n gedachten bij. Is het normaal dat je experimenteert op mijn leeftijd? Ik ben niet verliefd en zou ook echt niet zoenen... Maar die pik in m'n mond...
Graag een serieuze reactie. [ afbeelding ].
Zoveel 'pikken', zeker omdat ik een allochtoon ben.quote:Op donderdag 11 december 2014 00:53 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Liever een pik in je mond dan twee pikken op de grond, haha ja tog laters.
Zat Julis met een zak doritos op schoot aandachtig te kijken en onderwijl te appen met haar dinnetjes?quote:Op donderdag 11 december 2014 00:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Want, mja, ik ben zeker weten hetero... Gisteren was een hele goede (jeugd)vriend van me bij me. We waren alleen thuis en hadden al wat drank op. We praatten over seks en ik zag dat hij een stijve kreeg (we zaten in onze boxershorts, want we waren al naar bed gegaan). Ik liet me zo meeslepen en hij ook. Zonder iets te zeggen nam hij m'n pik in z'n mond. Ik was op een gegeven moment zo geil dat ik hem klaar heb gepijpt, er kwam echt heel veel zaad in m'n mond! Maar ik genoot ervan.. Hij bleef maar komen en ik slikte alles door. Misschien erg levendig verteld, maar ik zit er weer helemaal met m'n gedachten bij. Is het normaal dat je experimenteert op mijn leeftijd? Ik ben niet verliefd en zou ook echt niet zoenen... Maar die pik in m'n mond...
Julis weet het niet en als je er niets over zegt komt ze er ook niet achter! Dus, ssht.quote:Op donderdag 11 december 2014 00:55 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zat Julis met een zak doritos op schoot aandachtig te kijken en onderwijl te appen met haar dinnetjes?
Mijn lippen verzegel ik als die van Gordon in een Turkse sauna.quote:Op donderdag 11 december 2014 00:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Julis weet het niet en als je er niets over zegt komt ze er ook niet achter! Dus, ssht.
Gaan ze blanke mensen uitroeien ofzo?quote:Op donderdag 11 december 2014 01:01 schreef TheMagnificent het volgende:
De 'average American' in 2050 volgens National Geographic:
http://ngm.nationalgeogra(...)choeller-photography
http://ngm.nationalgeogra(...)aces/funderburg-text
http://www.huffingtonpost(...)hotos_n_4024415.html
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel erg optimistisch wat de kilo's betreft, maar tegen die tijd zal er vast wel een manier gevonden zijn waardoor iedereen in vorm kan blijven.
Toevallig las ik dit gisteren via Drudgereport.quote:Op donderdag 11 december 2014 01:01 schreef TheMagnificent het volgende:
De 'average American' in 2050 volgens National Geographic:
http://ngm.nationalgeogra(...)choeller-photography
http://ngm.nationalgeogra(...)aces/funderburg-text
http://www.huffingtonpost(...)hotos_n_4024415.html
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel erg optimistisch wat de kilo's betreft, maar tegen die tijd zal er vast wel een manier gevonden zijn waardoor iedereen in vorm kan blijven.
De populatie van blanke Amerikanen is aan het afnemen t.o.v. de andere raciale groepen:quote:Op donderdag 11 december 2014 01:07 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Gaan ze blanke mensen uitroeien ofzo?
Heb alleen de titels gelezen.quote:Op donderdag 11 december 2014 01:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De populatie van blanke Amerikanen is aan het afnemen:
http://www.medicaldaily.c(...)ericas-future-246815
http://www.huffingtonpost(...)lines_n_2895378.html
Juuuhhhhhhh.quote:Op donderdag 11 december 2014 00:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Leuk verhaal.quote:Op donderdag 11 december 2014 00:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Huehuehuequote:Op donderdag 11 december 2014 00:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
huh hoezo bebequote:Op woensdag 10 december 2014 23:52 schreef Landysh het volgende:
Zit echt te twijfelen of ik mijn laarzen zal terugsturen.
laatste week bikkelenquote:Op donderdag 11 december 2014 08:57 schreef sylvesterrr het volgende:
Best k*t om na 3 dagen ziek thuis weer aan het werk te gaan.
Bureau zit vol met post-it's met verzoekjes, collega's komen langs met verzoekjes... Oh, m'n mailbox zit ook vol met vragen en verzoekjes.![]()
dit was gewoon samenvattend. En zo episch was je multiquote niet. Heb indrukwekkendere gezien.quote:Op donderdag 11 december 2014 09:10 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Beetje teleurstellend dat je dit bericht kiest om te quoten boven mijn epische multiquote.
Nu probeer je me gewoon pijn te doen.quote:Op donderdag 11 december 2014 09:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dit was gewoon samenvattend. En zo episch was je multiquote niet. Heb indrukwekkendere gezien.
En doet het je pijn?quote:Op donderdag 11 december 2014 09:18 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Nu probeer je me gewoon pijn te doen.
Doet me niks, hoor dit dagelijks van jan.quote:Op donderdag 11 december 2014 09:21 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Heks die je bent.
Ik dacht eerst dat je lief was. Maar laat dus maar.quote:Op donderdag 11 december 2014 09:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doet me niks, hoor dit dagelijks van jan.
Stoerdoenerij toch.quote:Op donderdag 11 december 2014 09:29 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat je lief was. Maar laat dus maar.![]()
Ik ga weer verder slapen.
Of je gaat dingen doen die je moet doen.quote:Op donderdag 11 december 2014 09:07 schreef Che_ het volgende:
Als je ergens tijd moet wachten, speel dan dit. Beetje frustrerend tho
[ afbeelding ]
Als dit jou lukt binnen 11 stappen..quote:Op donderdag 11 december 2014 09:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Of je gaat dingen doen die je moet doen.
Wat zijn dit voor early morning steken, zo praat ik nooit tegen jequote:Op donderdag 11 december 2014 09:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doet me niks, hoor dit dagelijks van jan.
Hoe was de nieuwe Hobbit nou?quote:Op donderdag 11 december 2014 09:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Of je gaat dingen doen die je moet doen.
quote:Op donderdag 11 december 2014 10:02 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor early morning steken, zo praat ik nooit tegen je
quote:
Bij Albert Heijn verkopen ze het.quote:Op donderdag 11 december 2014 10:26 schreef Landysh het volgende:
Heb zin in Humus, maar supermarkten hier verkopen dat niet en ik heb geen zin om het zelf te maken.
Ja, denk dat ze het aanbod aanpassen aan de klanten/buurt.quote:Op donderdag 11 december 2014 10:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wel lomp dat ze daar niet consistent in zijn.
Bi git bak. Moet haast wel.quote:Op donderdag 11 december 2014 10:57 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja, denk dat ze het aanbod aanpassen aan de klanten/buurt.
Ben wel al een tijdje niet bij de AH geweest. Misschien hebben ze het nu wel?
Uff 10 min heen en 10 min terug voor hummus.quote:
Ik ben ongesteld. Eet smakelijk.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:12 schreef Landysh het volgende:
[..]
Uff 10 min heen en 10 min terug voor hummus.
İyi gidecem maar als het er niet is eet ik jou op, dat je het weet.
Pisss.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben ongesteld. Eet smakelijk.
Ik ga helemaal nergens heen hoor. Zoveel moeite ga ik niet doen voor jou.quote:Op donderdag 11 december 2014 09:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Stoerdoenerij toch.blijf bij me.
quote:Op donderdag 11 december 2014 11:59 schreef Landysh het volgende:
[..]
Pisss.
Gitmedim overigens. Ik ga wel een eitje bakken.
Of drie.
Bij de 3 die ik bezoek hebben ze het alle 3quote:Op donderdag 11 december 2014 10:57 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja, denk dat ze het aanbod aanpassen aan de klanten/buurt.
Ben wel al een tijdje niet bij de AH geweest. Misschien hebben ze het nu wel?
Maar even serieus, hoe kom je aan de wijsheid dat ik 1000den vrouwen loop te dm'en om te scoren? Het begint namelijk wel vervelend te worden en die kneus van een Che heb ik dat ook duidelijk gemaakt.quote:Op donderdag 11 december 2014 06:36 schreef Stimorol- het volgende:
Montelly, kun je het niet behappen dat Che wel zou kunnen hebben gescoord en jij niet?
Wb het roddelen, ik maak daar geen onderdeel van uit, so don't blame me for shit svp.
Weet niet wie hier zieliger is:
Montelly die 1000 vrouwen dmt en nog niet scoort.
Weissman die kritiek heeft op hier en toch blijft terugkomen.
Che die zo obvious bezig is duidelijk te maken dat ie single is.
Of ik, die hmmmmmdacht bij ZarGons verhaal.
Ik stel mijn lijf ter beschikking. For the greater good.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:12 schreef Stimorol- het volgende:
HEB HET HELEMAAL GEHAD
geen zin om te werken.
Ze vertellen hier net dat je moet rukken om stoom af te blazen.
Maar de cheesecake was lekker, dus dat was een meevaller.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:11 schreef TheMagnificent het volgende:
Damn, net blikseminslag ofzo hier in de buurt; cv-ketel deed het even niet meer en de modem is stuk, dus vandaag even geen internet en telefoon meer (morgen krijg ik een nieuwe opgestuurd). Gelukkig moet ik werken vandaag.
Omnomnom.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Maar de cheesecake was lekker, dus dat was een meevaller.
http://imgur.com/ETTnQu8
Iedereen zegt t?quote:Op donderdag 11 december 2014 13:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
Maar even serieus, hoe kom je aan de wijsheid dat ik 1000den vrouwen loop te dm'en om te scoren? Het begint namelijk wel vervelend te worden en die kneus van een Che heb ik dat ook duidelijk gemaakt.
Los van het feit dat ik weet dat je dit doet puur om mij uit te lokken.
Zo stoer online jijquote:Op donderdag 11 december 2014 13:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
Maar even serieus, hoe kom je aan de wijsheid dat ik 1000den vrouwen loop te dm'en om te scoren? Het begint namelijk wel vervelend te worden en die kneus van een Che heb ik dat ook duidelijk gemaakt.
Los van het feit dat ik weet dat je dit doet puur om mij uit te lokken.
Weet je zeker dat Unlabeld gewoon geen grap aan het maken is? Ze heeft namelijk best een droge humorquote:Op donderdag 11 december 2014 14:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Iedereen zegt t?
Unlabeled laatst ook.
Ik wil je best voor heks uitmakenquote:Op donderdag 11 december 2014 10:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:
8s.gif Op donderdag 11 december 2014 10:02 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor early morning steken, zo praat ik nooit tegen jedeed je dat maar
quote:Op donderdag 11 december 2014 13:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Maar de cheesecake was lekker, dus dat was een meevaller.
http://imgur.com/ETTnQu8
Nee. Ik weet dat t zo is.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:19 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Weet je zeker dat Unlabeld gewoon geen grap aan het maken is? Ze heeft namelijk best een droge humor
Lol, maar hoe leg in je in godsnaam een link tussen dat ik roddel over jou (wat ik overigens hier nog aangegeven heb en je ingeqoute heb) en dat ik alle vrouwen hier dm om te scoren!quote:Op donderdag 11 december 2014 14:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Ik weet dat t zo is.
Montelly dmde bijv ook Borte met geroddek over mij. Dat weet ik gewoon. Zij heeft daar geen uitspraak over gedaan.
Oke, morgen ga ik het zeker checken.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij de 3 die ik bezoek hebben ze het alle 3
Van Sabra of zoiets, groene deksels.
En dan een paar verschillende. Ik pak altijd die met sambal er doorheen.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:16 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oke, morgen ga ik het zeker checken.
Net een bitch. Hij dmde mij ook om te roddelenquote:Op donderdag 11 december 2014 14:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Ik weet dat t zo is.
Montelly dmde bijv ook Borte met geroddek over mij. Dat weet ik gewoon. Zij heeft daar geen uitspraak over gedaan.
Ik ga gewoon de naturel pakken en er zelf kruiden door doen. Ik eet zo'n pakje niet in een keer dus zo kan ik elke dag iets anders doen.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan een paar verschillende. Ik pak altijd die met sambal er doorheen.
Haha, echt hè. Alsof penissen zo eng zijn.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:23 schreef Ang3l het volgende:
Mij ook niet. Ik krijg ze alleen van semi bi-schierig gefrustreerde angsthazen die toch nooit t puntje bij t paaltje laten komen.![]()
![]()
![]()
Dat zou wat zijn. Dat je steeds schrikt en walgt bij t plassen.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:25 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Haha, echt hè. Alsof penissen zo eng zijn.
no homo
Dat heb ik wel. Krijg medelijden met andere mensen. Soort van plaatsvervangende pijn, zeg maar.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn. Dat je steeds schrikt en walgt bij t plassen.
quote:Op donderdag 11 december 2014 15:28 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dat heb ik wel. Krijg medelijden met andere mensen. Soort van plaatsvervangende pijn, zeg maar.![]()
Getverdemme! Altijd wat met die kutnicht!quote:Op donderdag 11 december 2014 15:29 schreef Deuce92 het volgende:
Oké, genoeg vunzigheid. Altijd die Ang3l hè, bah bah.
Echt zo flakey hè, die vrouwen.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Getverdemme! Altijd wat met die kutnicht!
Dus... humus vanavond?
Ik heb nog restjes tabouleh, want Crip was niet langsgekomen
Nee, jij bent meer van de 'als de kippen er bij zijn en een schop extra geven' als er weer iemand publiekelijk gebasht wordt. Het siert je wel, daar niet van...quote:Op donderdag 11 december 2014 15:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Net een bitch. Hij dmde mij ook om te roddelen
Ben niet op die dingen
Ach jij dropt een bom en loopt dan lachend weer weg.quote:Op donderdag 11 december 2014 16:07 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Nee, jij bent meer van de 'als de kippen er bij zijn en een schop extra geven' als er weer iemand publiekelijk gebasht wordt. Het siert je wel, daar niet van...
Che past gewoon bij jouquote:Op donderdag 11 december 2014 16:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ach jij dropt een bom en loopt dan lachend weer weg.
Zo is er altijd wat
Neequote:
Mooi toch. Heb jij weer de gelegenheid om een user de grond in te boren. Zoals het je betaamt.quote:Op donderdag 11 december 2014 16:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ach jij dropt een bom en loopt dan lachend weer weg.
Zo is er altijd wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al die? *stampvoet* I'm the only one in the village topic!quote:
Heb jij nou al je shirt uit in t S&G topic?quote:Op donderdag 11 december 2014 16:57 schreef Weissman het volgende:
#TeamAng3l #pinkisanattitude #LGBT
Loop maar weer weg meisje. Of ga in Turks roddelen.quote:Op donderdag 11 december 2014 16:25 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Mooi toch. Heb jij weer de gelegenheid om een user de grond in te boren. Zoals het je betaamt.
Publiekelijk gebasht hahahah. Waar heb je het het overquote:Op donderdag 11 december 2014 16:07 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Nee, jij bent meer van de 'als de kippen er bij zijn en een schop extra geven' als er weer iemand publiekelijk gebasht wordt. Het siert je wel, daar niet van...
Wat ga je Ang3l nu bashen?quote:Op donderdag 11 december 2014 17:48 schreef Che_ het volgende:
ik ben gewoon straight, hoef niet in een andere taal alinea's over anders users te typen.
Doequote:Op donderdag 11 december 2014 17:57 schreef Landysh het volgende:
Deuce ik heb zin in pizza meeen. Zal ik
Bestellen voor na werk?
En dan eentje die ik wel lekker, maar niet suuuper lekker vind zodat ik niet de hele pizza opeet. Tonno of zo.quote:
Ik heb een cheeseburger en kipburger gegeten. Ik sloot mijn ogen gewoon tijdens het eten. Puur genieten.quote:Op donderdag 11 december 2014 18:02 schreef Landysh het volgende:
[..]
En dan eentje die ik wel lekker, maar niet suuuper lekker vind zodat ik niet de hele pizza opeet. Tonno of zo.
Gewoon lekker genieten toch.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:57 schreef Landysh het volgende:
Deuce ik heb zin in pizza meeen. Zal ik
Bestellen voor na werk?
laf yetiştirmeye tenezzul etmiyorum sadecequote:Op donderdag 11 december 2014 17:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Loop maar weer weg meisje. Of ga in Turks roddelen.
Als avondeten? Valt mee.quote:Op donderdag 11 december 2014 18:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb een cheeseburger en kipburger gegeten. Ik sloot mijn ogen gewoon tijdens het eten. Puur genieten.
Crip babyyy ik verveel mij zooo erg he. Ik weet niet of ik vandaag en morgen nog overleef. Ga in slaap vallen.quote:
Dawwwww kom chillen met mij en vreten.quote:Op donderdag 11 december 2014 18:38 schreef Landysh het volgende:
[..]
Crip babyyy ik verveel mij zooo erg he. Ik weet niet of ik vandaag en morgen nog overleef. Ga in slaap vallen.
Heb maar super sterke espresso gepakt.![]()
Ik wil naar huis. Naar pizza en netflix.
quote:Op donderdag 11 december 2014 18:39 schreef Crip het volgende:
Een mama van zo'n kind vroeg aan mij of ik uit Israël kwam.
Bleef haar zo aankijken 15 sec lang: [ afbeelding ]
Oke na werk keeequote:Op donderdag 11 december 2014 18:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Dawwwww kom chillen met mij en vreten.
quote:
En je moest niet even aan mij denken?quote:Op donderdag 11 december 2014 18:39 schreef Crip het volgende:
Een mama van zo'n kind vroeg aan mij of ik uit Israël kwam.
Bleef haar zo aankijken 15 sec lang: [ afbeelding ]
is het alweer begonnen??quote:Op donderdag 11 december 2014 18:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Pretty little liars Christmas special
Zeggen dat Unlabeled roddelt.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Loop maar weer weg meisje. Of ga in Turks roddelen.
Waarom zou ik aan jou denken?quote:Op donderdag 11 december 2014 19:01 schreef Weissman het volgende:
[..]
En je moest niet even aan mij denken?
Leer lezen.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:10 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Zeggen dat Unlabeled roddelt.Je bent echt geloofwaardig. Weet jij dat?
Alsof dat niet is wat je bedoelt.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Leer lezen.
Ga KB lastigvallen.
Wilde iets zeggen maar ik ben mashallahquote:Op donderdag 11 december 2014 19:19 schreef zarGon het volgende:
En dan morgen weer knuffelen met z'n allen..
Probeer je nu Unlabeled te hosselen nu KB je niet moet?quote:Op donderdag 11 december 2014 19:19 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Alsof dat niet is wat je bedoelt.
Nee, ik mag je gewoon niet meer.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Probeer je nu Unlabeled te hosselen nu KB je niet moet?
Ik heb jou nooit gemogen, so reallyyy don't care. Bye.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:24 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, ik mag je gewoon niet meer.
Ik lig daar niet wakker van.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb jou nooit gemogen, so reallyyy don't care. Bye.
wat noem je mij steeds dan, gaquote:Op donderdag 11 december 2014 19:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Probeer je nu Unlabeled te hosselen nu KB je niet moet?
Dat deed jij gisteren ook over mij so suck it up.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat noem je mij steeds dan, ga
Je weet ook niet wat je wil hè?quote:Op donderdag 11 december 2014 19:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Serieus, deze mensen hierlaat me met rust. Ik heb het ook niet over jullie.
stop gewoon, ik noemde je een keer voor de grap. Jij blijft doorgaan over mathemaat en mij.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat deed jij gisteren ook over mij so suck it up.
waarquote:Op donderdag 11 december 2014 19:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je weet ook niet wat je wil hè?
De ene keer klaag je dat je geen aandacht krijgt, en de andere keer dat je te veel aandacht krijgt.
abi dat doe ik enkel met PWF. misschien ook met Wammes maar door niet nader te noemen onenigheidje tussen ons is mijn liefde voor hem afgekoeldquote:Op donderdag 11 december 2014 19:19 schreef zarGon het volgende:
stoom afblazenquote:Op donderdag 11 december 2014 13:12 schreef Stimorol- het volgende:
HEB HET HELEMAAL GEHAD
geen zin om te werken.
Ze vertellen hier net dat je moet rukken om stoom af te blazen.
Dat deed jezelf mens. Nu er onenigheid is moet ik maar ruiken dat dat niet meer kan?quote:Op donderdag 11 december 2014 19:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
stop gewoon, ik noemde je een keer voor de grap. Jij blijft doorgaan over mathemaat en mij.
[..]
waar
quote:Op donderdag 11 december 2014 19:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat deed jezelf mens. Nu er onenigheid is moet ik maar ruiken dat dat niet meer kan?
Je had t zelf continu over Mathemaat. Jij ging er op door met je pogingen hem de liefde te verklaren op fok.
Met je continu.
Slimme zet, nu moet je wel komen want afzeggen kan niet meer.. ga ik ook eens proberen op mn volgende verjaardag misschien komen.er dan wel.mensenquote:
quote:Op donderdag 11 december 2014 20:12 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Slimme zet, nu moet je wel komen want afzeggen kan niet meer.. ga ik ook eens proberen op mn volgende verjaardag misschien komen.er dan wel.mensen
-oow I mind-
THAT'S THE SPİRİT.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:19 schreef zarGon het volgende:
quote:Op donderdag 11 december 2014 20:12 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Slimme zet, nu moet je wel komen want afzeggen kan niet meer.. ga ik ook eens proberen op mn volgende verjaardag misschien komen.er dan wel.mensen
-oow I mind-
Kutwerkquote:Op donderdag 11 december 2014 20:29 schreef Landysh het volgende:
[..]
Would love to.
Maar ik zit hier nog twee uur vast.
quote:Op donderdag 11 december 2014 20:29 schreef Landysh het volgende:
[..]
Would love to.
Maar ik zit hier nog twee uur vast.
quote:U betaalt per 1 januari over elke liter benzine 76,6 cent accijns.
Dat was omdat jij alles serieus nam, zelfs als ik een zin met Tfoe begonquote:Op donderdag 11 december 2014 19:49 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
abi dat doe ik enkel met PWF. misschien ook met Wammes maar door niet nader te noemen onenigheidje tussen ons is mijn liefde voor hem afgekoeld
Tssk. Ik zou haar minimaal 150x laten bellen.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:51 schreef Weissman het volgende:
sylvesterrr moest aan jou denken:
[ afbeelding ]
heb ik altijd in dit topicquote:Op donderdag 11 december 2014 21:12 schreef Landysh het volgende:
Ik heb zoo'n hekel aan mensen op facebook die klagen over comments geschreven in een taal die zij niet begrijpen. Ik heb mijn fam in TR dat afgeleerd maar ik zie het nog regelmatig bij vrienden. Turken en Nederlanders met 'wat staat daar????' of 'Turkce konus'.
Gebruik gewoon google translate als je het zoo graag wilt weten.
Neequote:Op donderdag 11 december 2014 19:09 schreef Beach het volgende:
[..]
is het alweer begonnen??
is het al bekend wie A is?
ziet Emily er nog lekker uit?
Konus lan. araplara tapip duruyorlar buradaquote:Op donderdag 11 december 2014 21:19 schreef Reddead het volgende:
een topic dat turken op fok heet.... zonder turken.
amk
Jaquote:Op donderdag 11 december 2014 19:09 schreef Beach het volgende:
[..]
is het alweer begonnen??
is het al bekend wie A is?
ziet Emily er nog lekker uit?
quote:Op donderdag 11 december 2014 21:35 schreef Crip het volgende:
Ik kom opeens heel snel bij wtf
Oke done geen slechte shit meer voor mij.
Ooww aankomen in gewicht bedoel je ? had ff geen flauw idee waar het over ging ;$ vraag aan deuce workoutschema dan, die is sportyboy tochquote:Op donderdag 11 december 2014 21:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Dadelijk ga ik dood door een hartaanval.
Hoe anders bijkomen dan?quote:Op donderdag 11 december 2014 21:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ooww aankomen in gewicht bedoel je ? had ff geen flauw idee waar het over ging ;$ vraag aan deuce workoutschema dan, die is sportyboy toch
Deuce weet wel een leuke workout met haar denk ik.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ooww aankomen in gewicht bedoel je ? had ff geen flauw idee waar het over ging ;$ vraag aan deuce workoutschema dan, die is sportyboy toch
bedoelde je niet aan ipv bij?quote:Op donderdag 11 december 2014 21:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Hoe anders bijkomen dan?![]()
Deuce is motivatieboy69
Ik ben lazyassbitch00
zelfde mainquote:Op donderdag 11 december 2014 21:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
bedoelde je niet aan ipv bij?
Mona zag er weer prachtig uit, voor een feeksquote:Op donderdag 11 december 2014 18:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Pretty little liars Christmas special
afvallen is zo demotiverend als je weet dat je een tering lange weg te gaan hebtquote:Op donderdag 11 december 2014 21:48 schreef Landysh het volgende:
Owh yeah Crip ook bij de afvalclub.
Eerste paar gaan makkelijk. Het zijn die laatste paar die je een skinny bitch maken die moeilijk zijn.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:49 schreef Crip het volgende:
[..]
afvallen is zo demotiverend als je weet dat je een tering lange weg te gaan hebt
Als je eenmaal wat begint te merken ervan werkt dat juist super motiverend en kan je doorgaan.. je moet even eerste 1/2 maanden doorzetten ja zonder veel resultaatquote:Op donderdag 11 december 2014 21:49 schreef Crip het volgende:
[..]
afvallen is zo demotiverend als je weet dat je een tering lange weg te gaan hebt
stel een doel op, motiveer jezelf, waarom zou je afvallen? Watt wil je ermee bereiken, of juist mee voorkomen? Als je wil, wil ik mn motivational interviewing toepassen op jequote:Op donderdag 11 december 2014 21:49 schreef Crip het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 december 2014 21:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
stel een doel op, motiveer jezelf, waarom zou je afvallen? Watt wil je ermee bereiken, of juist mee voorkomen? Als je wil, wil ik mn motivational interviewing toepassen op je
Yeah she did.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:48 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Mona zag er weer prachtig uit, voor een feeks
quote:Op donderdag 11 december 2014 21:49 schreef Landysh het volgende:
En Aria is het mooist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zij zingt ook prachtig, video staat op Youtube.
aw naarrrrquote:Op donderdag 11 december 2014 22:08 schreef Peunage het volgende:
Okey, ik ga dus een bus missen die om het uur rijdt. Lekker kwartier naar huis lopen
Nounou kwartiertje lopen, in Afrika lopen ze halve dag naar de waterput jankie.. man upquote:Op donderdag 11 december 2014 22:08 schreef Peunage het volgende:
Okey, ik ga dus een bus missen die om het uur rijdt. Lekker kwartier naar huis lopen
Gast, hou je kop.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:19 schreef Reddead het volgende:
een topic dat turken op fok heet.... zonder turken.
amk
Maar ik wil gewoon slapen.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:15 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nounou kwartiertje lopen, in Afrika lopen ze halve dag naar de waterput jankie.. man up
quote:
De 'Honey & Vinegar' aanpak tochquote:Op donderdag 11 december 2014 22:15 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nounou kwartiertje lopen, in Afrika lopen ze halve dag naar de waterput jankie.. man up
Smerig machtspelletje met onzekere pubersquote:Op donderdag 11 december 2014 22:24 schreef Stimorol- het volgende:
http://zembla.vara.nl/seizoenen/2014/afleveringen/04-12-2014
Wat een kk mongool is dit... Wagelijke hond.
alaykom assalamu.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:26 schreef Crip het volgende:
Ik ga slapen, slaap lekker al.
Assalamu alaykom.
Een 38 jarige man die speelt met meisjes van 14.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:26 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Smerig machtspelletje met onzekere puberssomebody get medieval on his ass
quote:Op donderdag 11 december 2014 22:24 schreef Stimorol- het volgende:
Heb ik gezien ja, die Aydin moet dood.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:24 schreef Stimorol- het volgende:
van de site waar je die foto's vansaan hebt.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:59 schreef Montelly het volgende:
Hoe kom ik aan dezennn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
welke winkelquote:
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:15 schreef Stimorol- het volgende:
Negerzaad gespotSuperfoodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:15 schreef Stimorol- het volgende:
Negerzaad gespotHeb je weleens wat van negerzaad op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
vogelvoer.quote:
Nee, zie er onsmakelijk uit eigk.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:19 schreef Montelly het volgende:
[..]
Heb je weleens wat van negerzaad op?
Hahahahaha, negerzaad...quote:Op donderdag 11 december 2014 23:19 schreef Montelly het volgende:
[..]
Heb je weleens wat van negerzaad op?
Ik ben nutella pannenkoeken aan het maken.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
vogelvoer.
Zo mijn menstruatie is voorbij. Kan weer gezond en normaal eten.
Aan de negerzaad dan maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |