Halaldingenquote:Op woensdag 10 december 2014 23:51 schreef Deuce92 het volgende:
Borrel na het werk, met collega's. Zit ik hier als autist, met mijn colaatje.
Zal straks de quotes lezen.
Heb ook zin in cooola, maar ik mag niet meer.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:51 schreef Deuce92 het volgende:
Borrel na het werk, met collega's. Zit ik hier als autist, met mijn colaatje.
Zal straks de quotes lezen.
Raspberry pi is gewoon een simpel computer, waarop je vrij een besturingssysteem op kunt zetten. Dus je kunt het gebruiken als een mediaplayer voor je tv.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:50 schreef Crip het volgende:
Een vriend zit me uit te leggen wat hij heeft gekregen voor sinterklaas. Ben confused.
iets met raspberry pi en dongle.
Ik was je voor asahbi.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Halaldingen
Lees je dit crip..bijna bekeerd voor jou
Oww, thanks.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:52 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
raspberry pi is gewoon een simpel computer, waarop je vrij een besturingssysteem op kunt zetten. Dus je kunt het gebruiken als een mediaplayer aan je tv.
Limburg, snel internet, rustig, mooie landschappen, friet.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
5 seconde maar
Randstad, traag internet, veel gebruikers
Limbog, snel internet, ....
een microcontrollerquote:Op woensdag 10 december 2014 23:50 schreef Crip het volgende:
Een vriend zit me uit te leggen wat hij heeft gekregen voor sinterklaas. Ben confused.
iets met raspberry pi en dongle.
Net friet op.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Limburg, snel internet, rustig, mooie landschappen, friet.
Wat is frietquote:Op woensdag 10 december 2014 23:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Limburg, snel internet, rustig, mooie landschappen, friet.
Ga weg. Is patat.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:59 schreef Crip het volgende:
[..]
FRIETTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT google it.
Turkcake.quote:Op donderdag 11 december 2014 00:02 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik had mijn cheesecake ter afkoeling op het aanrecht naast de oven gelegd, gaat mijn moeder daarnaast ei met sucuk bakken voor mijn vader. Ik hoop dat de sucuklucht niet in de cheesecake is getrokken.
Franse frietjes ken ik welquote:Op woensdag 10 december 2014 23:59 schreef Crip het volgende:
[..]
FRIETTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT google it.
Deze cheesecake. Te doorbakken, sucuk lucht. Off off.quote:Op donderdag 11 december 2014 00:02 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik had mijn cheesecake ter afkoeling op het aanrecht naast de oven gelegd, gaat mijn moeder daarnaast ei met sucuk bakken voor mijn vader. Ik hoop dat de sucuklucht niet in de cheesecake is getrokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |