SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hhh, oh niet gezien waitquote:Op woensdag 10 december 2014 23:28 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hey waarom reageer je niet op dm..ik bedoel fobo
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:29 schreef Unlabeled het volgende:
Waarom hap je dan ook? Mensen doen wat hen siert. Salla gitsin...
Ik moet echt lachen om hoe smiechterig mensen kunnen zijnquote:Op woensdag 10 december 2014 23:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Kan er gewoon slecht tegen. Al is het maar internet.
pics van je skinnyquote:Op woensdag 10 december 2014 23:28 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb de laatste sappige dm roddels
dm me
Dit was echt onverwacht, maar zeker geniaal. Ook wat hij erbij zei.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:34 schreef Montelly het volgende:
[..]
Crip was deze niet geniaal?![]()
[ [ung[/url] ]
Even los van wat er daadwerkelijk speelt: herhalen dat *iets* waar is maakt het niet vanzelfsprekend ook dat je mensen kunt overtuigen van 'de waarheid'. Het komt op een gegeven moment zelfs over als een zwak 'argument'.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik moet echt lachen om hoe smiechterig mensen kunnen zijn
Ik vond een post van je ironisch en daar reageerde ik op. Jij wil weten hoe ik dat weet, je weet dat het waar is namelijk. Doet er verder niet toe, maar is vermakelijk hoe mensen anders zijn op forum en dm.
Che, ik heb anders wat smeuïge dm's van jou hier liggen, zal ik ze posten? Wel laag hoor dat je bij de dames zo gaat...quote:Op woensdag 10 december 2014 23:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik moet echt lachen om hoe smiechterig mensen kunnen zijn
Ik vond een post van je ironisch en daar reageerde ik op. Jij wil weten hoe ik dat weet, je weet dat het waar is namelijk. Doet er verder niet toe, maar is vermakelijk hoe mensen anders zijn op forum en dm.
Ellerine saglik, dit bedoel ik dus te zeggen.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:35 schreef zarGon het volgende:
Even los van wat er daadwerkelijk speelt: herhalen dat *iets* waar is maakt het niet vanzelfsprekend ook dat je mensen kunt overtuigen van 'de waarheid'. Het komt op een gegeven moment zelfs over als een zwak 'argument'.
Gewoon met bewijzen komen toch, zo simpel kan het zijn.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Even los van wat er daadwerkelijk speelt: herhalen dat *iets* waar is maakt het niet vanzelfsprekend ook dat je mensen kunt overtuigen van 'de waarheid'. Het komt op een gegeven moment zelfs over als een zwak 'argument'.
Wie overtuigen precies? Als ik dat wou had ik het gelijk al gepost toch toen ik ervan wist. Ik reageerde pas er op toen hij iets ironisch zei zonder dat ik erbij vertelde hoe en wat.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kneus..stop gewoon met je debiele gedrag, of post anders bewijzen.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:37 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wie overtuigen precies? Als ik dat wou had ik het gelijk al gepost toch toen ik ervan wist. Ik reageerde pas er op toen hij iets ironisch zei zonder dat ik erbij vertelde hoe en wat.
Gun ze ook even hun momentje.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:41 schreef Crip het volgende:
Ik ben ongesteld en de mannen lopen hier te bitchen. SubhanAllah.
Je kunt ook samen met mij naar Pavarotti kijkenquote:Op woensdag 10 december 2014 23:41 schreef Crip het volgende:
Ik ben ongesteld en de mannen lopen hier te bitchen. SubhanAllah.
Truequote:Op woensdag 10 december 2014 23:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Gun ze ook even hun momentje.
Pavarotti <33333 Jij weet.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:44 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Je kunt ook samen met mij naar Pavarotti kijken![]()
Discussie is verhuisd naar dm zie ik.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ellerine saglik, dit bedoel ik dus te zeggen.
Beetje speculeren en er maar van uitgaan dat iets waar is
Drink je niet?quote:Op woensdag 10 december 2014 23:51 schreef Deuce92 het volgende:
Borrel na het werk, met collega's. Zit ik hier als autist, met mijn colaatje.
Zal straks de quotes van eerder lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |