Dat kan ik niet.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:17 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Jij kan in hun DM's kijken, dus zeg jij het maar
Zou ik gek vinden, kunnen alleen admins denk ik.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:17 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Jij kan in hun DM's kijken, dus zeg jij het maar
Ja, maar iemand verzint die shit toch?quote:Op woensdag 10 december 2014 23:16 schreef zarGon het volgende:
Is dit niet een beetje met wat jij zei over roddelen over jou? Ik geloof dat daar ook DM's bij waren betrokken.
Het ging over mensen die ik persoonlijk ken (IRL) en dat ik dan dingen die ik toen besprak van andere users in DM terug hoor. Zorla soylettireceksin mqquote:Op woensdag 10 december 2014 23:16 schreef xaban06 het volgende:
Internette vertrouwelijke info diye birsey yok. Verder geloof ik er geen bal van dat er users zijn die de DM's kunnen lezen van andere.
Mensen delen hier blijkbaar DM's met elkaar en kari gibi roddelen yapiyorlar.
Nou blijkbaar hou je je dus nog steeds wel bezig met die dingen anders zou je het van montelly niet wetenquote:Op woensdag 10 december 2014 23:17 schreef Che_ het volgende:
De ironie viel me op toen, verder besteed ik geen aandacht aan die dingen
Ik zei dat je hier verder mocht gaan ipv dm. Maar jij en montelly vinden dm veiliger natuurlijk.
Geen idee; ik heb dat DM-argument vaker langszien komen (ook van jou). Ik heb geen idee wie het zegt en wat er allemaal gezegd zou moeten zijn, puur omdat ik de DM's niet kan lezen en niet heb gelezen. Is net even anders dan de posts in het openbaar hier op het forum. Die posts lees ik met een korreltje zout, gewoon omdat ze niet geverifieerd kunnen worden.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja, maar iemand verzint die shit toch?
Tuurlijk kunnen user elkaars dm's niet lezen denk ff na. Als je ze gaat doorsturen is het een andere verhaal, maar elkaars dm's lezen nee.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:16 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Internette vertrouwelijke info diye birsey yok. Verder geloof ik er geen bal van dat er users zijn die de DM's kunnen lezen van andere.
Mensen delen hier blijkbaar DM's met elkaar en kari gibi roddelen yapiyorlar.
Je kunt je PM's (automatisch) delen, maar DM's niet. Dat betekent dat de DM óf doorgestuurd moet worden óf dat je moet inloggen op de account van de ander. Of je gaat naast elkaar zitten en de DM's zo tonen.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:21 schreef Montelly het volgende:
[..]
Tuurlijk kunnen user elkaars dm's niet lezen denk ff na. Als je ze gaat doorsturen is het een andere verhaal, maar elkaars dm's lezen nee.
Ik snap deze ruzie niet. Het gaat letterlijk nergens overquote:Op woensdag 10 december 2014 23:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geen idee; ik heb dat DM-argument vaker langszien komen (ook van jou). Ik heb geen idee wie het zegt en wat er allemaal gezegd zou moeten zijn, puur omdat ik de DM's niet kan lezen en niet heb gelezen. Is net even anders dan de posts in het openbaar hier op het forum. Die posts lees ik met een korreltje zout, gewoon omdat ze niet geverifieerd kunnen worden.
Dit...quote:Op woensdag 10 december 2014 23:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je kunt je PM's (automatisch) delen, maar DM's niet. Dat betekent dat de DM óf doorgestuurd moet worden óf dat je moet inloggen op de account van de ander. Of je gaat naast elkaar zitten en de DM's zo tonen..
Waar is ruzie dan?quote:Op woensdag 10 december 2014 23:22 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik snap deze ruzie niet. Het gaat letterlijk nergens over
Uh, en wat zeg ik dan?quote:Op woensdag 10 december 2014 23:21 schreef Montelly het volgende:
[..]
Tuurlijk kunnen user elkaars dm's niet lezen denk ff na. Als je ze gaat doorsturen is het een andere verhaal, maar elkaars dm's lezen nee.
Er is geen ruzie, we vragen Che alleen minder uit zijn nek te lullen en mensen te bschuldigen.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:22 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik snap deze ruzie niet. Het gaat letterlijk nergens over
Nee, je hebt gelijk.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
Er is geen ruzie, we vragen Che alleen minder uit zijn nek te lullen en mensen te bschuldigen.
Als je iemand, openlijk ergens van beschuldigt is het op zijn minst gepast om te vertellen waar je beschuldiging op gebaseerd is.
Of zeg ik nou iets wat heel vreemd is
Het laatste wat ik doe is roddelen over fokkersquote:
Tja is peter r de vries ook.geluktquote:Op woensdag 10 december 2014 23:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
Er is geen ruzie, we vragen Che alleen minder uit zijn nek te lullen en mensen te bschuldigen.
Als je iemand, openlijk ergens van beschuldigt is het op zijn minst gepast om te vertellen waar je beschuldiging op gebaseerd is.
Of zeg ik nou iets wat heel vreemd is
Hey waarom reageer je niet op dm..ik bedoel foboquote:
Jij valt vaker fokkers aan met bullshitquote:Op woensdag 10 december 2014 23:27 schreef Che_ het volgende:
laatste wat ik doe is roddelen over fokkers. Vandaag dat ik nauwelijks dm, alles kan gewoon hier besproken worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |