ja genaamd stimorolquote:Op woensdag 10 december 2014 23:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hoe weet jij dit eigenlijk? Heb je open acces ofzo
Gisteren was er nog een hele shitstorm over dat onderwerpquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien zijn het dezelfde personen.quote:
quote:Op woensdag 10 december 2014 23:04 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Gisteren was er nog een hele shitstorm over dat onderwerpOké, dan is het niet grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
hhhhhhhhhhhquote:Op woensdag 10 december 2014 23:02 schreef TheMagnificent het volgende:
Lol, ze hebben in Colombia blijkbaar ook een Spaanstalige versie van BB opgenomen. Geen parodie ofzo, maar precies dezelfde serie met Colombiaanse acteurs...
het gaat niet eens om ambi hierquote:
ahaahah Che toch..je bent wel een beetje grappenmaker ofnie, maimoen.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je weet dat het waar is man
Denial aint just a river in Egypt..
zou wel grappig zijnquote:Op woensdag 10 december 2014 23:04 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Misschien zijn het dezelfde personen.
[..]
Oké, dan is het niet grappig![]()
zeer scherp hoor, ja die che is een meesterhacker misschienquote:Op woensdag 10 december 2014 23:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
het gaat niet eens om ambi hier
hij zegt dames dus dan claimt hij toegang te hebben tot de DM-box van meerdere dames die in deze reeks posten
lollllquote:Op woensdag 10 december 2014 23:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zeer scherp hoor, ja die che is een meesterhacker misschien
quote:Op woensdag 10 december 2014 23:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
het gaat niet eens om ambi hier
hij zegt dames dus dan claimt hij toegang te hebben tot de DM-box van meerdere dames die in deze reeks posten
Ik dacht zelf meer aan dit.quote:
Hij is wel cute bezig met zijn "beschuldigingen", moet er hartelijk om lachen.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:10 schreef Weissman het volgende:
ben ik dan de enige die zich zoiets gaat afvragen als je publiekelijk iemand beschuldigt?
Misschien bij een topic/forum met niveau welquote:Op woensdag 10 december 2014 23:10 schreef Weissman het volgende:
ben ik dan de enige die zich zoiets gaat afvragen als je publiekelijk iemand beschuldigt?
Dit zeg jij alleen omdat het bij jou hetzelfde geval is, vandaar dat je dm'de om te weten hoe ik dat wistquote:Op woensdag 10 december 2014 23:10 schreef Weissman het volgende:
Abi, ik heb hier de gekste roddels over mezelf gehoord. Laat staan de vragen die ik over andere krijg somsquote:Op woensdag 10 december 2014 23:12 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Misschien bij een topic/forum met niveau wel
Mij voor mietje uitmaken en dan weglopen uit een DM-discussiequote:Op woensdag 10 december 2014 23:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dit zeg jij alleen omdat het bij jou hetzelfde geval is, vandaar dat je dm'de om te weten hoe ik dat wist
Wat zijn jullie voor mietjes
HAHAHAHAH heeft ie srs jou hierover ge'dmt? kkquote:Op woensdag 10 december 2014 23:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dit zeg jij alleen omdat het bij jou hetzelfde geval is, vandaar dat je dm'de om te weten hoe ik dat wist
Wat zijn jullie voor mietjes
Is dit niet een beetje met wat jij zei over roddelen over jou? Ik geloof dat daar ook DM's bij waren betrokken.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:15 schreef Weissman het volgende:
Che ik daag je uit met bewijs te komen, NU.
Internette vertrouwelijke info diye birsey yok. Verder geloof ik er geen bal van dat er users zijn die de DM's kunnen lezen van andere.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
Abi, ik heb hier de gekste roddels over mezelf gehoord. Laat staan de vragen die ik over andere krijg somsHeb het hier over vertrouwelijke info.
Ama sorsan kimse dedikodu yapmiyor; eee, kim uyduruyor bu kadar lafi o zaman?
De ironie viel me op toen, verder besteed ik geen aandacht aan die dingenquote:Op woensdag 10 december 2014 23:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mij voor mietje uitmaken en dan weglopen uit een DM-discussie![]()
the irony
Jij kan in hun DM's kijken, dus zeg jij het maarquote:Op woensdag 10 december 2014 23:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is dit niet een beetje met wat jij zei over roddelen over jou? Ik geloof dat daar ook DM's bij waren betrokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |