Zeggen dat Unlabeled roddelt.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Loop maar weer weg meisje. Of ga in Turks roddelen.
Waarom zou ik aan jou denken?quote:Op donderdag 11 december 2014 19:01 schreef Weissman het volgende:
[..]
En je moest niet even aan mij denken?
Leer lezen.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:10 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Zeggen dat Unlabeled roddelt.Je bent echt geloofwaardig. Weet jij dat?
Alsof dat niet is wat je bedoelt.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Leer lezen.
Ga KB lastigvallen.
Wilde iets zeggen maar ik ben mashallahquote:Op donderdag 11 december 2014 19:19 schreef zarGon het volgende:
En dan morgen weer knuffelen met z'n allen..
Probeer je nu Unlabeled te hosselen nu KB je niet moet?quote:Op donderdag 11 december 2014 19:19 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Alsof dat niet is wat je bedoelt.
Nee, ik mag je gewoon niet meer.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Probeer je nu Unlabeled te hosselen nu KB je niet moet?
Ik heb jou nooit gemogen, so reallyyy don't care. Bye.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:24 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, ik mag je gewoon niet meer.
Ik lig daar niet wakker van.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb jou nooit gemogen, so reallyyy don't care. Bye.
wat noem je mij steeds dan, gaquote:Op donderdag 11 december 2014 19:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Probeer je nu Unlabeled te hosselen nu KB je niet moet?
Dat deed jij gisteren ook over mij so suck it up.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat noem je mij steeds dan, ga
Je weet ook niet wat je wil hè?quote:Op donderdag 11 december 2014 19:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Serieus, deze mensen hierlaat me met rust. Ik heb het ook niet over jullie.
stop gewoon, ik noemde je een keer voor de grap. Jij blijft doorgaan over mathemaat en mij.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat deed jij gisteren ook over mij so suck it up.
waarquote:Op donderdag 11 december 2014 19:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je weet ook niet wat je wil hè?
De ene keer klaag je dat je geen aandacht krijgt, en de andere keer dat je te veel aandacht krijgt.
abi dat doe ik enkel met PWF. misschien ook met Wammes maar door niet nader te noemen onenigheidje tussen ons is mijn liefde voor hem afgekoeldquote:Op donderdag 11 december 2014 19:19 schreef zarGon het volgende:
En dan morgen weer knuffelen met z'n allen..
stoom afblazenquote:Op donderdag 11 december 2014 13:12 schreef Stimorol- het volgende:
HEB HET HELEMAAL GEHAD
geen zin om te werken.
Ze vertellen hier net dat je moet rukken om stoom af te blazen.
Dat deed jezelf mens. Nu er onenigheid is moet ik maar ruiken dat dat niet meer kan?quote:Op donderdag 11 december 2014 19:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
stop gewoon, ik noemde je een keer voor de grap. Jij blijft doorgaan over mathemaat en mij.
[..]
waar
quote:Op donderdag 11 december 2014 19:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat deed jezelf mens. Nu er onenigheid is moet ik maar ruiken dat dat niet meer kan?
Je had t zelf continu over Mathemaat. Jij ging er op door met je pogingen hem de liefde te verklaren op fok.
Met je continu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |