laf yetiştirmeye tenezzul etmiyorum sadecequote:Op donderdag 11 december 2014 17:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Loop maar weer weg meisje. Of ga in Turks roddelen.
Als avondeten? Valt mee.quote:Op donderdag 11 december 2014 18:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb een cheeseburger en kipburger gegeten. Ik sloot mijn ogen gewoon tijdens het eten. Puur genieten.
Crip babyyy ik verveel mij zooo erg he. Ik weet niet of ik vandaag en morgen nog overleef. Ga in slaap vallen.quote:
Dawwwww kom chillen met mij en vreten.quote:Op donderdag 11 december 2014 18:38 schreef Landysh het volgende:
[..]
Crip babyyy ik verveel mij zooo erg he. Ik weet niet of ik vandaag en morgen nog overleef. Ga in slaap vallen.
Heb maar super sterke espresso gepakt.![]()
Ik wil naar huis. Naar pizza en netflix.
quote:Op donderdag 11 december 2014 18:39 schreef Crip het volgende:
Een mama van zo'n kind vroeg aan mij of ik uit Israël kwam.
Bleef haar zo aankijken 15 sec lang: [ afbeelding ]
Oke na werk keeequote:Op donderdag 11 december 2014 18:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Dawwwww kom chillen met mij en vreten.
quote:
En je moest niet even aan mij denken?quote:Op donderdag 11 december 2014 18:39 schreef Crip het volgende:
Een mama van zo'n kind vroeg aan mij of ik uit Israël kwam.
Bleef haar zo aankijken 15 sec lang: [ afbeelding ]
is het alweer begonnen??quote:Op donderdag 11 december 2014 18:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Pretty little liars Christmas special
Zeggen dat Unlabeled roddelt.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Loop maar weer weg meisje. Of ga in Turks roddelen.
Waarom zou ik aan jou denken?quote:Op donderdag 11 december 2014 19:01 schreef Weissman het volgende:
[..]
En je moest niet even aan mij denken?
Leer lezen.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:10 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Zeggen dat Unlabeled roddelt.Je bent echt geloofwaardig. Weet jij dat?
Alsof dat niet is wat je bedoelt.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Leer lezen.
Ga KB lastigvallen.
Wilde iets zeggen maar ik ben mashallahquote:Op donderdag 11 december 2014 19:19 schreef zarGon het volgende:
En dan morgen weer knuffelen met z'n allen..
Probeer je nu Unlabeled te hosselen nu KB je niet moet?quote:Op donderdag 11 december 2014 19:19 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Alsof dat niet is wat je bedoelt.
Nee, ik mag je gewoon niet meer.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Probeer je nu Unlabeled te hosselen nu KB je niet moet?
Ik heb jou nooit gemogen, so reallyyy don't care. Bye.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:24 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, ik mag je gewoon niet meer.
Ik lig daar niet wakker van.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb jou nooit gemogen, so reallyyy don't care. Bye.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |