quote:Op donderdag 11 december 2014 11:59 schreef Landysh het volgende:
[..]
Pisss.
Gitmedim overigens. Ik ga wel een eitje bakken.
Of drie.
Bij de 3 die ik bezoek hebben ze het alle 3quote:Op donderdag 11 december 2014 10:57 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja, denk dat ze het aanbod aanpassen aan de klanten/buurt.
Ben wel al een tijdje niet bij de AH geweest. Misschien hebben ze het nu wel?
Maar even serieus, hoe kom je aan de wijsheid dat ik 1000den vrouwen loop te dm'en om te scoren? Het begint namelijk wel vervelend te worden en die kneus van een Che heb ik dat ook duidelijk gemaakt.quote:Op donderdag 11 december 2014 06:36 schreef Stimorol- het volgende:
Montelly, kun je het niet behappen dat Che wel zou kunnen hebben gescoord en jij niet?
Wb het roddelen, ik maak daar geen onderdeel van uit, so don't blame me for shit svp.
Weet niet wie hier zieliger is:
Montelly die 1000 vrouwen dmt en nog niet scoort.
Weissman die kritiek heeft op hier en toch blijft terugkomen.
Che die zo obvious bezig is duidelijk te maken dat ie single is.
Of ik, die hmmmmmdacht bij ZarGons verhaal.
Ik stel mijn lijf ter beschikking. For the greater good.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:12 schreef Stimorol- het volgende:
HEB HET HELEMAAL GEHAD
geen zin om te werken.
Ze vertellen hier net dat je moet rukken om stoom af te blazen.
Maar de cheesecake was lekker, dus dat was een meevaller.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:11 schreef TheMagnificent het volgende:
Damn, net blikseminslag ofzo hier in de buurt; cv-ketel deed het even niet meer en de modem is stuk, dus vandaag even geen internet en telefoon meer (morgen krijg ik een nieuwe opgestuurd). Gelukkig moet ik werken vandaag.
Omnomnom.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Maar de cheesecake was lekker, dus dat was een meevaller.
http://imgur.com/ETTnQu8
Iedereen zegt t?quote:Op donderdag 11 december 2014 13:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
Maar even serieus, hoe kom je aan de wijsheid dat ik 1000den vrouwen loop te dm'en om te scoren? Het begint namelijk wel vervelend te worden en die kneus van een Che heb ik dat ook duidelijk gemaakt.
Los van het feit dat ik weet dat je dit doet puur om mij uit te lokken.
Zo stoer online jijquote:Op donderdag 11 december 2014 13:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
Maar even serieus, hoe kom je aan de wijsheid dat ik 1000den vrouwen loop te dm'en om te scoren? Het begint namelijk wel vervelend te worden en die kneus van een Che heb ik dat ook duidelijk gemaakt.
Los van het feit dat ik weet dat je dit doet puur om mij uit te lokken.
Weet je zeker dat Unlabeld gewoon geen grap aan het maken is? Ze heeft namelijk best een droge humorquote:Op donderdag 11 december 2014 14:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Iedereen zegt t?
Unlabeled laatst ook.
Ik wil je best voor heks uitmakenquote:Op donderdag 11 december 2014 10:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:
8s.gif Op donderdag 11 december 2014 10:02 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor early morning steken, zo praat ik nooit tegen jedeed je dat maar
quote:Op donderdag 11 december 2014 13:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Maar de cheesecake was lekker, dus dat was een meevaller.
http://imgur.com/ETTnQu8
Nee. Ik weet dat t zo is.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:19 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Weet je zeker dat Unlabeld gewoon geen grap aan het maken is? Ze heeft namelijk best een droge humor
Lol, maar hoe leg in je in godsnaam een link tussen dat ik roddel over jou (wat ik overigens hier nog aangegeven heb en je ingeqoute heb) en dat ik alle vrouwen hier dm om te scoren!quote:Op donderdag 11 december 2014 14:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Ik weet dat t zo is.
Montelly dmde bijv ook Borte met geroddek over mij. Dat weet ik gewoon. Zij heeft daar geen uitspraak over gedaan.
Oke, morgen ga ik het zeker checken.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij de 3 die ik bezoek hebben ze het alle 3
Van Sabra of zoiets, groene deksels.
En dan een paar verschillende. Ik pak altijd die met sambal er doorheen.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:16 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oke, morgen ga ik het zeker checken.
Net een bitch. Hij dmde mij ook om te roddelenquote:Op donderdag 11 december 2014 14:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Ik weet dat t zo is.
Montelly dmde bijv ook Borte met geroddek over mij. Dat weet ik gewoon. Zij heeft daar geen uitspraak over gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |