Stoerdoenerij toch.quote:Op donderdag 11 december 2014 09:29 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat je lief was. Maar laat dus maar.![]()
Ik ga weer verder slapen.
Of je gaat dingen doen die je moet doen.quote:Op donderdag 11 december 2014 09:07 schreef Che_ het volgende:
Als je ergens tijd moet wachten, speel dan dit. Beetje frustrerend tho
[ afbeelding ]
Als dit jou lukt binnen 11 stappen..quote:Op donderdag 11 december 2014 09:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Of je gaat dingen doen die je moet doen.
Wat zijn dit voor early morning steken, zo praat ik nooit tegen jequote:Op donderdag 11 december 2014 09:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doet me niks, hoor dit dagelijks van jan.
Hoe was de nieuwe Hobbit nou?quote:Op donderdag 11 december 2014 09:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Of je gaat dingen doen die je moet doen.
quote:Op donderdag 11 december 2014 10:02 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor early morning steken, zo praat ik nooit tegen je
quote:
Bij Albert Heijn verkopen ze het.quote:Op donderdag 11 december 2014 10:26 schreef Landysh het volgende:
Heb zin in Humus, maar supermarkten hier verkopen dat niet en ik heb geen zin om het zelf te maken.
Ja, denk dat ze het aanbod aanpassen aan de klanten/buurt.quote:Op donderdag 11 december 2014 10:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wel lomp dat ze daar niet consistent in zijn.
Bi git bak. Moet haast wel.quote:Op donderdag 11 december 2014 10:57 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja, denk dat ze het aanbod aanpassen aan de klanten/buurt.
Ben wel al een tijdje niet bij de AH geweest. Misschien hebben ze het nu wel?
Uff 10 min heen en 10 min terug voor hummus.quote:
Ik ben ongesteld. Eet smakelijk.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:12 schreef Landysh het volgende:
[..]
Uff 10 min heen en 10 min terug voor hummus.
İyi gidecem maar als het er niet is eet ik jou op, dat je het weet.
Pisss.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben ongesteld. Eet smakelijk.
Ik ga helemaal nergens heen hoor. Zoveel moeite ga ik niet doen voor jou.quote:Op donderdag 11 december 2014 09:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Stoerdoenerij toch.blijf bij me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |