SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hhh, oh niet gezien waitquote:Op woensdag 10 december 2014 23:28 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hey waarom reageer je niet op dm..ik bedoel fobo
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:29 schreef Unlabeled het volgende:
Waarom hap je dan ook? Mensen doen wat hen siert. Salla gitsin...
Ik moet echt lachen om hoe smiechterig mensen kunnen zijnquote:Op woensdag 10 december 2014 23:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Kan er gewoon slecht tegen. Al is het maar internet.
pics van je skinnyquote:Op woensdag 10 december 2014 23:28 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb de laatste sappige dm roddels
dm me
Dit was echt onverwacht, maar zeker geniaal. Ook wat hij erbij zei.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:34 schreef Montelly het volgende:
[..]
Crip was deze niet geniaal?![]()
[ [ung[/url] ]
Even los van wat er daadwerkelijk speelt: herhalen dat *iets* waar is maakt het niet vanzelfsprekend ook dat je mensen kunt overtuigen van 'de waarheid'. Het komt op een gegeven moment zelfs over als een zwak 'argument'.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik moet echt lachen om hoe smiechterig mensen kunnen zijn
Ik vond een post van je ironisch en daar reageerde ik op. Jij wil weten hoe ik dat weet, je weet dat het waar is namelijk. Doet er verder niet toe, maar is vermakelijk hoe mensen anders zijn op forum en dm.
Che, ik heb anders wat smeuïge dm's van jou hier liggen, zal ik ze posten? Wel laag hoor dat je bij de dames zo gaat...quote:Op woensdag 10 december 2014 23:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik moet echt lachen om hoe smiechterig mensen kunnen zijn
Ik vond een post van je ironisch en daar reageerde ik op. Jij wil weten hoe ik dat weet, je weet dat het waar is namelijk. Doet er verder niet toe, maar is vermakelijk hoe mensen anders zijn op forum en dm.
Ellerine saglik, dit bedoel ik dus te zeggen.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:35 schreef zarGon het volgende:
Even los van wat er daadwerkelijk speelt: herhalen dat *iets* waar is maakt het niet vanzelfsprekend ook dat je mensen kunt overtuigen van 'de waarheid'. Het komt op een gegeven moment zelfs over als een zwak 'argument'.
Gewoon met bewijzen komen toch, zo simpel kan het zijn.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Even los van wat er daadwerkelijk speelt: herhalen dat *iets* waar is maakt het niet vanzelfsprekend ook dat je mensen kunt overtuigen van 'de waarheid'. Het komt op een gegeven moment zelfs over als een zwak 'argument'.
Wie overtuigen precies? Als ik dat wou had ik het gelijk al gepost toch toen ik ervan wist. Ik reageerde pas er op toen hij iets ironisch zei zonder dat ik erbij vertelde hoe en wat.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kneus..stop gewoon met je debiele gedrag, of post anders bewijzen.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:37 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wie overtuigen precies? Als ik dat wou had ik het gelijk al gepost toch toen ik ervan wist. Ik reageerde pas er op toen hij iets ironisch zei zonder dat ik erbij vertelde hoe en wat.
Gun ze ook even hun momentje.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:41 schreef Crip het volgende:
Ik ben ongesteld en de mannen lopen hier te bitchen. SubhanAllah.
Je kunt ook samen met mij naar Pavarotti kijkenquote:Op woensdag 10 december 2014 23:41 schreef Crip het volgende:
Ik ben ongesteld en de mannen lopen hier te bitchen. SubhanAllah.
Truequote:Op woensdag 10 december 2014 23:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Gun ze ook even hun momentje.
Pavarotti <33333 Jij weet.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:44 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Je kunt ook samen met mij naar Pavarotti kijken![]()
Discussie is verhuisd naar dm zie ik.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ellerine saglik, dit bedoel ik dus te zeggen.
Beetje speculeren en er maar van uitgaan dat iets waar is
Drink je niet?quote:Op woensdag 10 december 2014 23:51 schreef Deuce92 het volgende:
Borrel na het werk, met collega's. Zit ik hier als autist, met mijn colaatje.
Zal straks de quotes van eerder lezen.
Halaldingenquote:Op woensdag 10 december 2014 23:51 schreef Deuce92 het volgende:
Zal straks de quotes lezen.
Heb ook zin in cooola, maar ik mag niet meer.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:51 schreef Deuce92 het volgende:
Zal straks de quotes lezen.
Raspberry pi is gewoon een simpel computer, waarop je vrij een besturingssysteem op kunt zetten. Dus je kunt het gebruiken als een mediaplayer voor je tv.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:50 schreef Crip het volgende:
Een vriend zit me uit te leggen wat hij heeft gekregen voor sinterklaas. Ben confused.
iets met raspberry pi en dongle.
Ik was je voor asahbi.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Halaldingen
Lees je dit crip..bijna bekeerd voor jou
Oww, thanks.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:52 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
raspberry pi is gewoon een simpel computer, waarop je vrij een besturingssysteem op kunt zetten. Dus je kunt het gebruiken als een mediaplayer aan je tv.
Limburg, snel internet, rustig, mooie landschappen, friet.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
5 seconde maar
Randstad, traag internet, veel gebruikers
Limbog, snel internet, ....
een microcontrollerquote:Op woensdag 10 december 2014 23:50 schreef Crip het volgende:
Een vriend zit me uit te leggen wat hij heeft gekregen voor sinterklaas. Ben confused.
iets met raspberry pi en dongle.
Net friet op.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Limburg, snel internet, rustig, mooie landschappen, friet.
Wat is frietquote:Op woensdag 10 december 2014 23:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Limburg, snel internet, rustig, mooie landschappen, friet.
Ga weg. Is patat.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:59 schreef Crip het volgende:
[..]
FRIETTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT google it.
Turkcake.quote:Op donderdag 11 december 2014 00:02 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik had mijn cheesecake ter afkoeling op het aanrecht naast de oven gelegd, gaat mijn moeder daarnaast ei met sucuk bakken voor mijn vader. Ik hoop dat de sucuklucht niet in de cheesecake is getrokken.
Franse frietjes ken ik welquote:Op woensdag 10 december 2014 23:59 schreef Crip het volgende:
[..]
FRIETTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT google it.
Deze cheesecake. Te doorbakken, sucuk lucht. Off off.quote:Op donderdag 11 december 2014 00:02 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik had mijn cheesecake ter afkoeling op het aanrecht naast de oven gelegd, gaat mijn moeder daarnaast ei met sucuk bakken voor mijn vader. Ik hoop dat de sucuklucht niet in de cheesecake is getrokken.
Haha, valla...quote:Op donderdag 11 december 2014 00:05 schreef Landysh het volgende:
[..]
Deze cheesecake. Te doorbakken, sucuk lucht. Off off.
Doe maar in de koelkast. Yeterice soğmuştur.
Oké, ik zal even uploaden en posten.quote:Op donderdag 11 december 2014 00:08 schreef Landysh het volgende:
Oh en tm, waar is je fotoverslag dan.
quote:Op donderdag 11 december 2014 00:09 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oké, ik zal even uploaden en posten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was me niet eens opgevallen.quote:
Omdat je er zo tegen bent. Zo vervelend zijn relaties niet hoor.quote:
Jammer.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:02 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja whaev ik ben op werk en mag niet fokken, dus daarom soms rare zinnen.![]()
En nee.
Moet er niet aan denken om weer baardloos door het leven te gaan.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je gezicht is ook echt helemaal veranderd lijkt t. Nou ja, de baard doet ook wat natuurlijk.
Ah, oké.quote:Op donderdag 11 december 2014 00:37 schreef Landysh het volgende:
Huh, wat? Touwtje?
Nee, ik houd het mes onder heet of kokend water, droog het af en begin met snijden voor een 'strak' punt zeg maar.
En steeds herhalen bij het aansijden van een nieuw punt.
Mijn dag was geweldig, dankje.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is je dag vandaag niet, Deuce.
Ik heb niks gewonnen. Mag ik bi jou intrekken?quote:Op woensdag 10 december 2014 16:21 schreef PlayingWithFire het volgende:
Staatslot gekocht, ben vanaf vandaag te vinden in een villa
Is dat zo?quote:Op woensdag 10 december 2014 16:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
De dames houden mij wel warm en Deuce jou wel. No worries.
quote:
Een beetje bi is niet bah.quote:
Oh snap son.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zou ie wel scoren. Iets wat jij niet kan.
Neem mij mee-ee ee-ee-ee.quote:
Laat maar.quote:
quote:Op woensdag 10 december 2014 22:10 schreef Weissman het volgende:
[..]
inbe4 deuce ik wil je wel vullen![]()
Wat wordt er veel over mij geroddeld als ik weg ben.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Is wel echt iets wat hij zou zeggen ja. Ook iets voor Montelly en jou.
quote:Op woensdag 10 december 2014 22:35 schreef Montelly het volgende:
[..]
Idd..met een dikkerd moet je blij zijn
Alsof je haar niet keihard wou volspuiten voordat ze je afwees.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik drink inderdaad niet. Ik zei echter tegen iedereen dat ik nog moest rijden. Geen woord van gelogen.quote:
Waartoe bekeerd? Autisme?quote:Op woensdag 10 december 2014 23:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Halaldingen
Lees je dit crip..bijna bekeerd voor jou
Waarom mag je niet meer?quote:Op woensdag 10 december 2014 23:52 schreef Landysh het volgende:
[..]
Heb ook zin in cooola, maar ik mag niet meer.
Trusten.quote:Op donderdag 11 december 2014 00:38 schreef Landysh het volgende:
[..]
Trusten alvast.
Ik ga nu slapen.
Ben gewoon een aardige jongen.quote:Op donderdag 11 december 2014 00:47 schreef TheMagnificent het volgende:
Ga je die allemaal beantwoorden?
Ik ben blij dat je dit hebt gepost!quote:
Liever een pik in je mond dan twee pikken op de grond, haha ja tog laters.quote:Op donderdag 11 december 2014 00:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je dit hebt gepost!
Want, mja, ik ben zeker weten hetero... Gisteren was een hele goede (jeugd)vriend van me bij me. We waren alleen thuis en hadden al wat drank op. We praatten over seks en ik zag dat hij een stijve kreeg (we zaten in onze boxershorts, want we waren al naar bed gegaan). Ik liet me zo meeslepen en hij ook. Zonder iets te zeggen nam hij m'n pik in z'n mond. Ik was op een gegeven moment zo geil dat ik hem klaar heb gepijpt, er kwam echt heel veel zaad in m'n mond! Maar ik genoot ervan.. Hij bleef maar komen en ik slikte alles door. Misschien erg levendig verteld, maar ik zit er weer helemaal met m'n gedachten bij. Is het normaal dat je experimenteert op mijn leeftijd? Ik ben niet verliefd en zou ook echt niet zoenen... Maar die pik in m'n mond...
Graag een serieuze reactie. [ afbeelding ].
Zoveel 'pikken', zeker omdat ik een allochtoon ben.quote:Op donderdag 11 december 2014 00:53 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Liever een pik in je mond dan twee pikken op de grond, haha ja tog laters.
Zat Julis met een zak doritos op schoot aandachtig te kijken en onderwijl te appen met haar dinnetjes?quote:Op donderdag 11 december 2014 00:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Want, mja, ik ben zeker weten hetero... Gisteren was een hele goede (jeugd)vriend van me bij me. We waren alleen thuis en hadden al wat drank op. We praatten over seks en ik zag dat hij een stijve kreeg (we zaten in onze boxershorts, want we waren al naar bed gegaan). Ik liet me zo meeslepen en hij ook. Zonder iets te zeggen nam hij m'n pik in z'n mond. Ik was op een gegeven moment zo geil dat ik hem klaar heb gepijpt, er kwam echt heel veel zaad in m'n mond! Maar ik genoot ervan.. Hij bleef maar komen en ik slikte alles door. Misschien erg levendig verteld, maar ik zit er weer helemaal met m'n gedachten bij. Is het normaal dat je experimenteert op mijn leeftijd? Ik ben niet verliefd en zou ook echt niet zoenen... Maar die pik in m'n mond...
Julis weet het niet en als je er niets over zegt komt ze er ook niet achter! Dus, ssht.quote:Op donderdag 11 december 2014 00:55 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zat Julis met een zak doritos op schoot aandachtig te kijken en onderwijl te appen met haar dinnetjes?
Mijn lippen verzegel ik als die van Gordon in een Turkse sauna.quote:Op donderdag 11 december 2014 00:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Julis weet het niet en als je er niets over zegt komt ze er ook niet achter! Dus, ssht.
Gaan ze blanke mensen uitroeien ofzo?quote:Op donderdag 11 december 2014 01:01 schreef TheMagnificent het volgende:
De 'average American' in 2050 volgens National Geographic:
http://ngm.nationalgeogra(...)choeller-photography
http://ngm.nationalgeogra(...)aces/funderburg-text
http://www.huffingtonpost(...)hotos_n_4024415.html
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel erg optimistisch wat de kilo's betreft, maar tegen die tijd zal er vast wel een manier gevonden zijn waardoor iedereen in vorm kan blijven.
Toevallig las ik dit gisteren via Drudgereport.quote:Op donderdag 11 december 2014 01:01 schreef TheMagnificent het volgende:
De 'average American' in 2050 volgens National Geographic:
http://ngm.nationalgeogra(...)choeller-photography
http://ngm.nationalgeogra(...)aces/funderburg-text
http://www.huffingtonpost(...)hotos_n_4024415.html
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel erg optimistisch wat de kilo's betreft, maar tegen die tijd zal er vast wel een manier gevonden zijn waardoor iedereen in vorm kan blijven.
De populatie van blanke Amerikanen is aan het afnemen t.o.v. de andere raciale groepen:quote:Op donderdag 11 december 2014 01:07 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Gaan ze blanke mensen uitroeien ofzo?
Heb alleen de titels gelezen.quote:Op donderdag 11 december 2014 01:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De populatie van blanke Amerikanen is aan het afnemen:
http://www.medicaldaily.c(...)ericas-future-246815
http://www.huffingtonpost(...)lines_n_2895378.html
Juuuhhhhhhh.quote:Op donderdag 11 december 2014 00:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Leuk verhaal.quote:Op donderdag 11 december 2014 00:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Huehuehuequote:Op donderdag 11 december 2014 00:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
huh hoezo bebequote:Op woensdag 10 december 2014 23:52 schreef Landysh het volgende:
Zit echt te twijfelen of ik mijn laarzen zal terugsturen.
laatste week bikkelenquote:Op donderdag 11 december 2014 08:57 schreef sylvesterrr het volgende:
Best k*t om na 3 dagen ziek thuis weer aan het werk te gaan.
Bureau zit vol met post-it's met verzoekjes, collega's komen langs met verzoekjes... Oh, m'n mailbox zit ook vol met vragen en verzoekjes.![]()
dit was gewoon samenvattend. En zo episch was je multiquote niet. Heb indrukwekkendere gezien.quote:Op donderdag 11 december 2014 09:10 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Beetje teleurstellend dat je dit bericht kiest om te quoten boven mijn epische multiquote.
Nu probeer je me gewoon pijn te doen.quote:Op donderdag 11 december 2014 09:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dit was gewoon samenvattend. En zo episch was je multiquote niet. Heb indrukwekkendere gezien.
En doet het je pijn?quote:Op donderdag 11 december 2014 09:18 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Nu probeer je me gewoon pijn te doen.
Doet me niks, hoor dit dagelijks van jan.quote:Op donderdag 11 december 2014 09:21 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Heks die je bent.
Ik dacht eerst dat je lief was. Maar laat dus maar.quote:Op donderdag 11 december 2014 09:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doet me niks, hoor dit dagelijks van jan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |