Doequote:Op donderdag 11 december 2014 17:57 schreef Landysh het volgende:
Deuce ik heb zin in pizza meeen. Zal ik
Bestellen voor na werk?
En dan eentje die ik wel lekker, maar niet suuuper lekker vind zodat ik niet de hele pizza opeet. Tonno of zo.quote:
Ik heb een cheeseburger en kipburger gegeten. Ik sloot mijn ogen gewoon tijdens het eten. Puur genieten.quote:Op donderdag 11 december 2014 18:02 schreef Landysh het volgende:
[..]
En dan eentje die ik wel lekker, maar niet suuuper lekker vind zodat ik niet de hele pizza opeet. Tonno of zo.
Gewoon lekker genieten toch.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:57 schreef Landysh het volgende:
Deuce ik heb zin in pizza meeen. Zal ik
Bestellen voor na werk?
laf yetiştirmeye tenezzul etmiyorum sadecequote:Op donderdag 11 december 2014 17:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Loop maar weer weg meisje. Of ga in Turks roddelen.
Als avondeten? Valt mee.quote:Op donderdag 11 december 2014 18:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb een cheeseburger en kipburger gegeten. Ik sloot mijn ogen gewoon tijdens het eten. Puur genieten.
Crip babyyy ik verveel mij zooo erg he. Ik weet niet of ik vandaag en morgen nog overleef. Ga in slaap vallen.quote:
Dawwwww kom chillen met mij en vreten.quote:Op donderdag 11 december 2014 18:38 schreef Landysh het volgende:
[..]
Crip babyyy ik verveel mij zooo erg he. Ik weet niet of ik vandaag en morgen nog overleef. Ga in slaap vallen.
Heb maar super sterke espresso gepakt.![]()
Ik wil naar huis. Naar pizza en netflix.
quote:Op donderdag 11 december 2014 18:39 schreef Crip het volgende:
Een mama van zo'n kind vroeg aan mij of ik uit Israël kwam.
Bleef haar zo aankijken 15 sec lang: [ afbeelding ]
Oke na werk keeequote:Op donderdag 11 december 2014 18:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Dawwwww kom chillen met mij en vreten.
quote:
En je moest niet even aan mij denken?quote:Op donderdag 11 december 2014 18:39 schreef Crip het volgende:
Een mama van zo'n kind vroeg aan mij of ik uit Israël kwam.
Bleef haar zo aankijken 15 sec lang: [ afbeelding ]
is het alweer begonnen??quote:Op donderdag 11 december 2014 18:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Pretty little liars Christmas special
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |