Dat zou wat zijn. Dat je steeds schrikt en walgt bij t plassen.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:25 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Haha, echt hè. Alsof penissen zo eng zijn.
no homo
Dat heb ik wel. Krijg medelijden met andere mensen. Soort van plaatsvervangende pijn, zeg maar.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn. Dat je steeds schrikt en walgt bij t plassen.
quote:Op donderdag 11 december 2014 15:28 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dat heb ik wel. Krijg medelijden met andere mensen. Soort van plaatsvervangende pijn, zeg maar.![]()
Getverdemme! Altijd wat met die kutnicht!quote:Op donderdag 11 december 2014 15:29 schreef Deuce92 het volgende:
Oké, genoeg vunzigheid. Altijd die Ang3l hè, bah bah.
Echt zo flakey hè, die vrouwen.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Getverdemme! Altijd wat met die kutnicht!
Dus... humus vanavond?
Ik heb nog restjes tabouleh, want Crip was niet langsgekomen
Nee, jij bent meer van de 'als de kippen er bij zijn en een schop extra geven' als er weer iemand publiekelijk gebasht wordt. Het siert je wel, daar niet van...quote:Op donderdag 11 december 2014 15:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Net een bitch. Hij dmde mij ook om te roddelen
Ben niet op die dingen
Ach jij dropt een bom en loopt dan lachend weer weg.quote:Op donderdag 11 december 2014 16:07 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Nee, jij bent meer van de 'als de kippen er bij zijn en een schop extra geven' als er weer iemand publiekelijk gebasht wordt. Het siert je wel, daar niet van...
Che past gewoon bij jouquote:Op donderdag 11 december 2014 16:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ach jij dropt een bom en loopt dan lachend weer weg.
Zo is er altijd wat
Neequote:
Mooi toch. Heb jij weer de gelegenheid om een user de grond in te boren. Zoals het je betaamt.quote:Op donderdag 11 december 2014 16:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ach jij dropt een bom en loopt dan lachend weer weg.
Zo is er altijd wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al die? *stampvoet* I'm the only one in the village topic!quote:
Heb jij nou al je shirt uit in t S&G topic?quote:Op donderdag 11 december 2014 16:57 schreef Weissman het volgende:
#TeamAng3l #pinkisanattitude #LGBT
Loop maar weer weg meisje. Of ga in Turks roddelen.quote:Op donderdag 11 december 2014 16:25 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Mooi toch. Heb jij weer de gelegenheid om een user de grond in te boren. Zoals het je betaamt.
Publiekelijk gebasht hahahah. Waar heb je het het overquote:Op donderdag 11 december 2014 16:07 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Nee, jij bent meer van de 'als de kippen er bij zijn en een schop extra geven' als er weer iemand publiekelijk gebasht wordt. Het siert je wel, daar niet van...
Wat ga je Ang3l nu bashen?quote:Op donderdag 11 december 2014 17:48 schreef Che_ het volgende:
ik ben gewoon straight, hoef niet in een andere taal alinea's over anders users te typen.
Doequote:Op donderdag 11 december 2014 17:57 schreef Landysh het volgende:
Deuce ik heb zin in pizza meeen. Zal ik
Bestellen voor na werk?
En dan eentje die ik wel lekker, maar niet suuuper lekker vind zodat ik niet de hele pizza opeet. Tonno of zo.quote:
Ik heb een cheeseburger en kipburger gegeten. Ik sloot mijn ogen gewoon tijdens het eten. Puur genieten.quote:Op donderdag 11 december 2014 18:02 schreef Landysh het volgende:
[..]
En dan eentje die ik wel lekker, maar niet suuuper lekker vind zodat ik niet de hele pizza opeet. Tonno of zo.
Gewoon lekker genieten toch.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:57 schreef Landysh het volgende:
Deuce ik heb zin in pizza meeen. Zal ik
Bestellen voor na werk?
laf yetiştirmeye tenezzul etmiyorum sadecequote:Op donderdag 11 december 2014 17:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Loop maar weer weg meisje. Of ga in Turks roddelen.
Als avondeten? Valt mee.quote:Op donderdag 11 december 2014 18:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb een cheeseburger en kipburger gegeten. Ik sloot mijn ogen gewoon tijdens het eten. Puur genieten.
Crip babyyy ik verveel mij zooo erg he. Ik weet niet of ik vandaag en morgen nog overleef. Ga in slaap vallen.quote:
Dawwwww kom chillen met mij en vreten.quote:Op donderdag 11 december 2014 18:38 schreef Landysh het volgende:
[..]
Crip babyyy ik verveel mij zooo erg he. Ik weet niet of ik vandaag en morgen nog overleef. Ga in slaap vallen.
Heb maar super sterke espresso gepakt.![]()
Ik wil naar huis. Naar pizza en netflix.
quote:Op donderdag 11 december 2014 18:39 schreef Crip het volgende:
Een mama van zo'n kind vroeg aan mij of ik uit Israël kwam.
Bleef haar zo aankijken 15 sec lang: [ afbeelding ]
Oke na werk keeequote:Op donderdag 11 december 2014 18:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Dawwwww kom chillen met mij en vreten.
quote:
En je moest niet even aan mij denken?quote:Op donderdag 11 december 2014 18:39 schreef Crip het volgende:
Een mama van zo'n kind vroeg aan mij of ik uit Israël kwam.
Bleef haar zo aankijken 15 sec lang: [ afbeelding ]
is het alweer begonnen??quote:Op donderdag 11 december 2014 18:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Pretty little liars Christmas special
Zeggen dat Unlabeled roddelt.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Loop maar weer weg meisje. Of ga in Turks roddelen.
Waarom zou ik aan jou denken?quote:Op donderdag 11 december 2014 19:01 schreef Weissman het volgende:
[..]
En je moest niet even aan mij denken?
Leer lezen.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:10 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Zeggen dat Unlabeled roddelt.Je bent echt geloofwaardig. Weet jij dat?
Alsof dat niet is wat je bedoelt.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Leer lezen.
Ga KB lastigvallen.
Wilde iets zeggen maar ik ben mashallahquote:Op donderdag 11 december 2014 19:19 schreef zarGon het volgende:
En dan morgen weer knuffelen met z'n allen..
Probeer je nu Unlabeled te hosselen nu KB je niet moet?quote:Op donderdag 11 december 2014 19:19 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Alsof dat niet is wat je bedoelt.
Nee, ik mag je gewoon niet meer.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Probeer je nu Unlabeled te hosselen nu KB je niet moet?
Ik heb jou nooit gemogen, so reallyyy don't care. Bye.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:24 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, ik mag je gewoon niet meer.
Ik lig daar niet wakker van.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb jou nooit gemogen, so reallyyy don't care. Bye.
wat noem je mij steeds dan, gaquote:Op donderdag 11 december 2014 19:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Probeer je nu Unlabeled te hosselen nu KB je niet moet?
Dat deed jij gisteren ook over mij so suck it up.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat noem je mij steeds dan, ga
Je weet ook niet wat je wil hè?quote:Op donderdag 11 december 2014 19:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Serieus, deze mensen hierlaat me met rust. Ik heb het ook niet over jullie.
stop gewoon, ik noemde je een keer voor de grap. Jij blijft doorgaan over mathemaat en mij.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat deed jij gisteren ook over mij so suck it up.
waarquote:Op donderdag 11 december 2014 19:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je weet ook niet wat je wil hè?
De ene keer klaag je dat je geen aandacht krijgt, en de andere keer dat je te veel aandacht krijgt.
abi dat doe ik enkel met PWF. misschien ook met Wammes maar door niet nader te noemen onenigheidje tussen ons is mijn liefde voor hem afgekoeldquote:Op donderdag 11 december 2014 19:19 schreef zarGon het volgende:
En dan morgen weer knuffelen met z'n allen..
stoom afblazenquote:Op donderdag 11 december 2014 13:12 schreef Stimorol- het volgende:
HEB HET HELEMAAL GEHAD
geen zin om te werken.
Ze vertellen hier net dat je moet rukken om stoom af te blazen.
Dat deed jezelf mens. Nu er onenigheid is moet ik maar ruiken dat dat niet meer kan?quote:Op donderdag 11 december 2014 19:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
stop gewoon, ik noemde je een keer voor de grap. Jij blijft doorgaan over mathemaat en mij.
[..]
waar
quote:Op donderdag 11 december 2014 19:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat deed jezelf mens. Nu er onenigheid is moet ik maar ruiken dat dat niet meer kan?
Je had t zelf continu over Mathemaat. Jij ging er op door met je pogingen hem de liefde te verklaren op fok.
Met je continu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |