SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ff stil jij scheve heuffdddquote:Op maandag 10 november 2014 20:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Bel 112, Amar heeft meerdere shots ontvangen en is in kritieke toestand.
quote:Op maandag 10 november 2014 19:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Want jij hebt met jouw taalgebruik en o zo goede manieren wel een chick kunnen vinden?
quote:-knip-
Je mag ook gewoon op mijn fobo klikken, maar ga je gangquote:Op maandag 10 november 2014 20:12 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
mag ik je foto googlen en plaatsen
k w8quote:Op maandag 10 november 2014 20:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon op mijn fobo klikken, maar ga je gang
Doei.quote:Op maandag 10 november 2014 20:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh, dus sen laf atarken iyi, ben laf atarken kom je met je persoonlijke boehoe?
je hebt al aangegeven dat ik je in het echt zwaar verlegen bent enzo. meid ga je snor zsm scheren a mattiquote:
Verkapte check mijn fobo post.quote:Op maandag 10 november 2014 20:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon op mijn fobo klikken, maar ga je gang
Was grapje. Mijn huidige cam werkt niet. Snap er niets van. .quote:Op maandag 10 november 2014 20:15 schreef Crip het volgende:
Stim, je had toch cam gekocht? Wnr ga je showen.
Doe gewoon rustig. Jij viel al uit tegen hem over die grapjes van hem en chicks hosselen, hij legt het uit en dan val je hem weer aan. :-)quote:Op maandag 10 november 2014 20:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat doei? Moet ik nu medelij met je hebben? Ona bakarsak, oohooooooo.
Zeggen ze ook altijd bij 'MTV's Catfish' jaquote:Op maandag 10 november 2014 20:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Was grapje. Mijn huidige cam werkt niet. Snap er niets van. .
Was geeft die dn aan.quote:Op maandag 10 november 2014 20:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Was grapje. Mijn huidige cam werkt niet. Snap er niets van. .
Ik hoef geen medelijden van je te hebben. Nooit om gevraagd. Neyse...quote:Op maandag 10 november 2014 20:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat doei? Moet ik nu medelij met je hebben? Ona bakarsak, oohooooooo.
Ik val niemand aan.quote:Op maandag 10 november 2014 20:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doe gewoon rustig. Jij viel al uit tegen hem over die grapjes van hem en chicks hosselen, hij legt het uit en dan val je hem weer aan. :-)
Omg, doe eens normaal. Srs.quote:Op maandag 10 november 2014 20:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik hoef geen medelijden met je te hebben. Nooit om gevraagd. Neyse...
Voor iedere keer dat ik jouw naam noem of op je reageeer doneer ik een ¤uro aan het Rode Kruis.
Ik ben dan ook haar.quote:Op maandag 10 november 2014 20:18 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Zeggen ze ook altijd bij 'MTV's Catfish' ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |