SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ff stil jij scheve heuffdddquote:Op maandag 10 november 2014 20:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Bel 112, Amar heeft meerdere shots ontvangen en is in kritieke toestand.
quote:Op maandag 10 november 2014 19:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Want jij hebt met jouw taalgebruik en o zo goede manieren wel een chick kunnen vinden?
quote:-knip-
Je mag ook gewoon op mijn fobo klikken, maar ga je gangquote:Op maandag 10 november 2014 20:12 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
mag ik je foto googlen en plaatsen
k w8quote:Op maandag 10 november 2014 20:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon op mijn fobo klikken, maar ga je gang
Doei.quote:Op maandag 10 november 2014 20:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh, dus sen laf atarken iyi, ben laf atarken kom je met je persoonlijke boehoe?
je hebt al aangegeven dat ik je in het echt zwaar verlegen bent enzo. meid ga je snor zsm scheren a mattiquote:
Verkapte check mijn fobo post.quote:Op maandag 10 november 2014 20:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon op mijn fobo klikken, maar ga je gang
Was grapje. Mijn huidige cam werkt niet. Snap er niets van. .quote:Op maandag 10 november 2014 20:15 schreef Crip het volgende:
Stim, je had toch cam gekocht? Wnr ga je showen.
Doe gewoon rustig. Jij viel al uit tegen hem over die grapjes van hem en chicks hosselen, hij legt het uit en dan val je hem weer aan. :-)quote:Op maandag 10 november 2014 20:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat doei? Moet ik nu medelij met je hebben? Ona bakarsak, oohooooooo.
Zeggen ze ook altijd bij 'MTV's Catfish' jaquote:Op maandag 10 november 2014 20:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Was grapje. Mijn huidige cam werkt niet. Snap er niets van. .
Was geeft die dn aan.quote:Op maandag 10 november 2014 20:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Was grapje. Mijn huidige cam werkt niet. Snap er niets van. .
Ik hoef geen medelijden van je te hebben. Nooit om gevraagd. Neyse...quote:Op maandag 10 november 2014 20:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat doei? Moet ik nu medelij met je hebben? Ona bakarsak, oohooooooo.
Ik val niemand aan.quote:Op maandag 10 november 2014 20:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doe gewoon rustig. Jij viel al uit tegen hem over die grapjes van hem en chicks hosselen, hij legt het uit en dan val je hem weer aan. :-)
Omg, doe eens normaal. Srs.quote:Op maandag 10 november 2014 20:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik hoef geen medelijden met je te hebben. Nooit om gevraagd. Neyse...
Voor iedere keer dat ik jouw naam noem of op je reageeer doneer ik een ¤uro aan het Rode Kruis.
Ik ben dan ook haar.quote:Op maandag 10 november 2014 20:18 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Zeggen ze ook altijd bij 'MTV's Catfish' ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij staat twee keer achter elkaar in mijn lurkerlijst. Ik zie echter geen berichtje van jou.quote:Op maandag 10 november 2014 20:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Niet eens s leuke reactie of zo. gierrr.
Mannen eerst.quote:Op maandag 10 november 2014 20:23 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Jij staat twee keer achter elkaar in mijn lurkerlijst. Ik zie echter geen berichtje van jou.
Nee uit dankbaarheid abi.quote:Op maandag 10 november 2014 19:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ah, nu snap ik 'm. Die $$$ is gewoon bedoeld om de eerste paar maanden te overleven..
Ik dacht dat jij juist ouderwets was. Dames eerst dan toch. Tenzij je een trap op gaat. Maar fobo is geen trap.quote:
maakt niet uit of je het kent of niet. is gwn ff een reality checkquote:Op maandag 10 november 2014 20:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Ken ik al, jaar geleden al op mijn FB gepost.
quote:Op maandag 10 november 2014 20:26 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ze denken echt dat ze god's geschenk zijn
Neem mij ipv haar.quote:Op maandag 10 november 2014 20:28 schreef Crip het volgende:
Waar is borte, ik wil haar foto laten zien van mij met zwarte lipstick.
uhuh.quote:Op maandag 10 november 2014 20:28 schreef Crip het volgende:
Waar is borte, ik wil haar foto laten zien van mij met zwarte lipstick.
welke gekocht?quote:Op maandag 10 november 2014 20:31 schreef Crip het volgende:
[..]
w8 ik stuur je. Best badass zag t uit
zag toevallig toen ik bij de kruivat was zwarte lipstick van essence. Ik dacht what the hell.. laat ik t eens proberen.quote:
quote:Op maandag 10 november 2014 20:32 schreef Stimorol- het volgende:
Omg. srs. Als ik een man was zou ik Crip doen.![]()
Coole foto!
Ik had het niet eens 's hoeven vragen eigenlijk.quote:Op maandag 10 november 2014 20:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Joh, hoe kom je erbij, mallerd.
Ik zit aan mn verslag hoor. Srs,quote:Op maandag 10 november 2014 20:35 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik had het niet eens 's hoeven vragen eigenlijk.
Wat is zo lekker aan toblerone?! Ik heb dat nooit begrepen. O:quote:Op maandag 10 november 2014 20:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zit aan mn verslag hoor. Srs,
Met een huge Toblerone reep.
En zo thee.
Dacht even dat je het over een penis had.quote:Op maandag 10 november 2014 20:41 schreef AMAR420 het volgende:
toblerone is lekker als je erop zuigt en dan op het einde heb je lekkere honing en nootjes hmm
quote:Op maandag 10 november 2014 20:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat is zo lekker aan toblerone?! Ik heb dat nooit begrepen. O:
Ja dat bedoelde hij ook.quote:Op maandag 10 november 2014 20:42 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dacht even dat je het over een penis had.
klonk zeker bekend in de oren voor jequote:Op maandag 10 november 2014 20:42 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dacht even dat je het over een penis had.
Alsof jij niet op haar lolly zou sabbelen.quote:Op maandag 10 november 2014 20:44 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
klonk zeker bekend in de oren voor je
nee man lijkt op een traveuquote:Op maandag 10 november 2014 20:46 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Alsof jij niet op haar lolly zou sabbelen.
[ afbeelding ]
Doe maar lekker stoer vriend.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |