Ik heb seks gehad loser. Dan weet je wel wat je wil.quote:Op maandag 10 november 2014 19:56 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
hee hoezo weet jij zo precies wat voor size pik jij nodig hebt? heb je er soms een komkommer in gehad
Zijn vrouw kan ik me niet meer herinneren. Ik weet alleen nog dat ze ook leraar was.quote:Op maandag 10 november 2014 19:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Zijn vrouw bedoelde ik
OH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die kabouter plop, ga helemaal stuk. Nee heb nooit les van hem gehad.
Ken je die Frans docent? Bastiaans die altijd stonk.
quote:Op maandag 10 november 2014 19:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb seks gehad loser. Dan weet je wel wat je wil.
Jij daarentegen komt niet verder dan wat aanduwen tegen een uitgeholde augurk.
ik kan jou best hebben man. maar jij lijkt mij maar een stuk tuigquote:Op maandag 10 november 2014 19:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb seks gehad loser. Dan weet je wel wat je wil.
Jij daarentegen komt niet verder dan wat aanduwen tegen een uitgeholde augurk.
Thoma? Die MVV coached?quote:Op maandag 10 november 2014 19:58 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zijn vrouw kan ik me niet meer herinneren. Ik weet alleen nog dat ze ook leraar was.
Frans heb ik alleen in de tweede gehad, daarna laten vallen... Ik had er toen een vrouw voor, naam ben ik vergeten.
Ik probeer even de naam te herinneren van mijn Aardrijksunde leraar, die gast vond ik altijd grappig. En een andere Engels leraar, die een jaar of twee nadat ik van school af ging is gestorven.
Edit: Curvers was de naam van die laatste.Hilarische man ook.
Als je toen al een hoofddoek had gedragen was je me wellicht wel opgevallen.quote:Op maandag 10 november 2014 19:57 schreef Crip het volgende:
Nu denk ik echt wtf Deuce. We hebben bij elkaar op school gezeten en elkaar nooit gezien.
Nee liefje, ik heb geen interesse in stinkende Punjabi's met mini dicks.quote:Op maandag 10 november 2014 20:00 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ik kan jou best hebben man. maar jij lijkt mij een stuk tuig
Thoma ja! Hij was bij ons altijd bezig over de Audi A4 die hij ooit zou gaan kopen.quote:Op maandag 10 november 2014 20:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Thoma? Die MVV coached?
Curvers was echt een leuke man. Echt sad was dat.
Nee toen droeg ik geen hoofddoek.quote:Op maandag 10 november 2014 20:00 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Als je toen al een hoofddoek had gedragen was je me wellicht wel opgevallen.
jij bent tokkie man. ik denk wel 2x na voordat ik zelfs een blik op je bolle hoofd werpquote:Op maandag 10 november 2014 20:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee liefje, ik heb geen interesse in stinkende Punjabi's met mini dicks.
Ga weg ajb.
Kon echt lachen met hem en hij disste altijd iedereen. Toen ik begon met hoofddoek dragen was hij de eerste met zn droge opmerkingen.quote:Op maandag 10 november 2014 20:01 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Thoma ja! Hij was bij ons altijd bezig over de Audi A4 die hij ooit zou gaan kopen.
Amar, I really don't care. Ik ben niet op zoek. Ik heb al een geliefde. En al was ik wel op zoek, dan had ik nog liever mijn Tong80 dan jouw stinkende hoofd.quote:Op maandag 10 november 2014 20:01 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
jij bent tokkie man. ik denk wel 2x na voordat ik zelfs een blik op je bolle hoofd werp
Bel 112, Amar heeft meerdere shots ontvangen en is in kritieke toestand.quote:Op maandag 10 november 2014 20:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Amar, I really don't care. Ik ben niet op zoek. Ik heb al een geliefde. En al was ik wel op zoek, dan had ik nog liever mijn Tong80 dan jouw stinkende hoofd.
Dit is mijn laatste bericht richting jou. Je stinkt.
Ik word srs schijtziek van alle penis enlargement adds. Die komen alleen zodra Amar verschijnt. DAFUQ.quote:Op maandag 10 november 2014 20:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Bel 112, Amar heeft meerdere shots ontvangen en is in kritieke toestand.
Jep, dat klinkt inderdaad als hem.quote:Op maandag 10 november 2014 20:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Kon echt lachen met hem en hij disste altijd iedereen. Toen ik begon met hoofddoek dragen was hij de eerste met zn droge opmerkingen.![]()
Hij had uiteindelijk wel een Audi gehaald. Weet alleen niet of het de A4 was.
DIY's op Pinterestquote:Op maandag 10 november 2014 20:07 schreef Stimorol- het volgende:
EN OMG IK MAG OP ZOEK NAAR HUIS DECORATIE EN ZO
KENT IEMAND EEN LEUKE SITE
On a budget, cause I'm broke
ik ging echt welke.nl googlen met een blik van WTF. THANK YOU.quote:Op maandag 10 november 2014 20:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
DIY's op Pinterest
welke.nl
ja ik ruik naar davidoff. je doet kinderachtig man. its just the internet, wat doe je fakking serieusquote:Op maandag 10 november 2014 20:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Amar, I really don't care. Ik ben niet op zoek. Ik heb al een geliefde. En al was ik wel op zoek, dan had ik nog liever mijn Tong80 dan jouw stinkende hoofd.
Dit is mijn laatste bericht richting jou. Je stinkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |