quote:Op maandag 10 november 2014 19:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als ik moet betalen voor pussy, dan kan ik net zo goed naar de hoeren gaan.
Waar zij het overheeft en waar jij het overhebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
quote:Op maandag 10 november 2014 19:48 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Gewoon neuken en wegwezen ja toch vriend?
[..]
Serieus? Daar heb ik ook gezeten.
Ze heeft het specifiek over pussy.quote:Op maandag 10 november 2014 19:48 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Waar zij het overheeft en waar jij het overhebt
Siktir et.quote:Op maandag 10 november 2014 19:48 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Waar zij het overheeft en waar jij het overhebt
hoezo dan. heb je een buffelkut ofzoquote:Op maandag 10 november 2014 19:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Maar daar heb jij niets aan, ik heb geen interesse in 12 cm.
Combinatie van grote mond, koppig en te dure dochterquote:Op maandag 10 november 2014 19:40 schreef sylvesterrr het volgende:
Of ze weet dat je een bitch bent of ze heeft weinig vertrouwen in je.
We hebben bij elkaar op school gezeten. ik ga helemaal nokkie.quote:Op maandag 10 november 2014 19:51 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
22. En ik ben ook nog een jaartje blijven zitten. Don't judge me.
Want jij hebt met jouw taalgebruik en o zo goede manieren wel een chick kunnen vinden?quote:Op maandag 10 november 2014 19:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Goed idee. [ afbeelding ]
Dat jij met zo'n taalgebruik nog een vent kan vinden. Wow.
Ah, nu snap ik 'm. Die $$$ is gewoon bedoeld om de eerste paar maanden te overleven..quote:Op maandag 10 november 2014 19:51 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Combinatie van grote mond, koppig en te dure dochter
Heb jij ooit Engels les gehad van die kabouter?quote:Op maandag 10 november 2014 19:51 schreef Crip het volgende:
[..]
We hebben bij elkaar op school gezeten. ik ga helemaal nokkie.
Langeveld?quote:Op maandag 10 november 2014 19:53 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb jij ooit Engels les gehad van die kabouter?
En dat voor een agentquote:Op maandag 10 november 2014 18:57 schreef Stimorol- het volgende:
Mijn ex had een deel van t goud gejat
moest lachen om resettenquote:Op maandag 10 november 2014 19:48 schreef Peunage het volgende:
Goeie ouwe tijd. In groep 5 was ik zo messed up/gestoord dat ik altijd met 8ste groepers ging vechten. Tot eentje mij tegen een grote steen aan gooide. Met m'n hoofd, bloed overal, hij in paniek, ik wist niet wat er gebeurde, viel flauw, etc.
Dat had ik even nodig om te resetten.
Zijn vrouw bedoelde ikquote:Op maandag 10 november 2014 19:54 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Nee, dat was de dikke Nederlands leraar.
Ik weet even niet meer de naam van de kerel die ik bedoel. Hij leek een beetje hierop:
[ afbeelding ]
Gaat om de baard.
Nee, dat was niet mijn bedoelingquote:Op maandag 10 november 2014 19:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wil je srs een discussie aangaan met Sylvesterrr over bruidsschat?
Have fun.
hee hoezo weet jij zo precies wat voor size pik jij nodig hebt? heb je er soms een komkommer in gehadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |