Heb nog nix gespaardquote:Op maandag 10 november 2014 15:14 schreef Santello het volgende:
[..]
Zou een moord doen voor een woning op dit moment
Groot huis?
Damn stimo, 110-120m2!quote:Op maandag 10 november 2014 15:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb nog nix gespaard![]()
120m2 geloof ik. Of 110m2.
Gangbang partiessssss lililililiquote:Op maandag 10 november 2014 16:00 schreef Montelly het volgende:
[..]
Damn stimo, 110-120m2!waar heb je al die ruimte voor nodig
Een maas in de wet.quote:Op maandag 10 november 2014 16:34 schreef Stimorol- het volgende:
Ja. Mensen mogen komen. Toegang: 20 eur pp. Kan ik een fatsoenlijke bank betalen.
Vertel, meid.quote:Op maandag 10 november 2014 16:32 schreef Crip het volgende:
Ik ben nog nooit zo hard stuk gegaan in me eentje.. publiekelijk... in het gezicht van 2 turken...
Kolay gelsin!quote:Op maandag 10 november 2014 13:58 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik ook. Nog twee minuten en ik moet beginnen.
Dat kan toch niet stimooooo.quote:Op maandag 10 november 2014 15:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb nog nix gespaard![]()
120m2 geloof ik. Of 110m2.
De huurprijs die ze enige tijd geleden heeft genoemd doet me vermoeden dat dit geen huurwoning in de vrije sector betreft. In de vrije sector zou zo'n woning minstens 50% duurder zijn.quote:Op maandag 10 november 2014 17:05 schreef Santello het volgende:
[..]
Dat kan toch niet stimooooo.
Altijd sparen. Daar hoef je geen reden voor te hebben. Dus vanaf vandaag ga je een vast bedrag per maand sparen.
110m2 Moet haast wel vrije sector zijn. Gefeliciteerd!
Amsterdam? KB zou je eventueel kunnen helpen met verven.
Ik spaar niet. Mn geld gaat of aan iets anders.quote:Op maandag 10 november 2014 17:05 schreef Santello het volgende:
[..]
Dat kan toch niet stimooooo.
Altijd sparen. Daar hoef je geen reden voor te hebben. Dus vanaf vandaag ga je een vast bedrag per maand sparen.
110m2 Moet haast wel vrije sector zijn. Gefeliciteerd!
Amsterdam? KB zou je eventueel kunnen helpen met verven.
Zoveel m2 krijg je toch niet als zelfstandige via sociale huur??quote:Op maandag 10 november 2014 17:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De huurprijs die ze enige tijd geleden heeft genoemd doet me vermoeden dat dit geen huurwoning in de vrije sector betreft. In de vrije sector zou zo'n woning minstens 50% duurder zijn.
Ik betaal ook de bruiloft. Daarna betaal ik haar elke dag met mijn onvoorwaardelijke liefde.quote:
Wat als ze per se wil? 5000.quote:Op maandag 10 november 2014 17:14 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik betaal ook de bruiloft. Daarna betaal ik haar elke dag met mijn onvoorwaardelijke liefde.
Hoge bruidsschat zit dan alleen maar in de weg.
Bizar he. Vooral wanneer je al klaar bent met eten, EN OPEENS proef je nog zout.quote:Op maandag 10 november 2014 17:23 schreef Crip het volgende:
Wrm is Tony's Caramel zeezout choclade zo lekker.
Ja, echt amazing.quote:Op maandag 10 november 2014 17:29 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Bizar he. Vooral wanneer je al klaar bent met eten, EN OPEENS proef je nog zout.
Ja, jij bent zo'n wonderkind dat zij jouw bruidsschat moet betalen.quote:
quote:Op maandag 10 november 2014 17:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja, jij bent zo'n wonderkind dat zij jouw bruidsschat moet betalen.
quote:Op maandag 10 november 2014 17:48 schreef Landysh het volgende:
Ik heb net gezegd dat ik wel wil overwerken tot 12. Waarom heb ik dat gedaan?
Op Ticketspy staat een goedkope trip naar Curaçaoquote:Op maandag 10 november 2014 17:48 schreef Landysh het volgende:
Ik heb net gezegd dat ik wel wil overwerken tot 12. Waarom heb ik dat gedaan?
Ja, eigenlijk welquote:Op maandag 10 november 2014 17:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja, jij bent zo'n wonderkind dat zij jouw bruidsschat moet betalen.
Het is populair geworden, omdat het islamitisch is. Alleen nu is het meer een vertoning geworden, dan dat het socio-economisch redenen heeft.quote:Op maandag 10 november 2014 18:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zijn er mannen die dat wel (willen) doen?
Alsof een huwelijk al niet duur genoeg is...
Dankjequote:Op maandag 10 november 2014 18:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Goede zelfreflectie, though.
Het is verplicht in een islamitische huwelijk. Daarnaast is het cultureel gezien normaal. Ik begrijp niet dat jullie zo praten..quote:Op maandag 10 november 2014 18:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zijn er mannen die dat wel (willen) doen?
Alsof een huwelijk al niet duur genoeg is...
preciessssquote:Op maandag 10 november 2014 18:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
masjid > stadhuis > vakantie.
Btw, wat een fucking zelfvertrouwen opeens.quote:Op maandag 10 november 2014 18:43 schreef Crip het volgende:
Mijn haar zit zo goed vandaag he. Ben echt een cutie momenteel.
Op zulke momenten is het jammer dat niet iedereen me haar kan bewonderen.
Voel me ook lekker vandaagquote:Op maandag 10 november 2014 18:43 schreef Crip het volgende:
Mijn haar zit zo goed vandaag he. Ben echt een cutie momenteel.
Op zulke momenten is het jammer dat niet iedereen me haar kan bewonderen.
Mwah. Ik vind het niet van deze tijd...quote:Op maandag 10 november 2014 18:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het is verplicht in een islamitische huwelijk. Daarnaast is het cultureel gezien normaal. Ik begrijp niet dat jullie zo praten..
En of een vrouw daar iets aan heeft? Ja. Zekers.
Boks👊quote:Op maandag 10 november 2014 18:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mwah. Ik vind het niet van deze tijd...
Aangezien ik toch geen huisvrouw (nofi!) als partner wil zal zij prima op haar eigen benen kunnen staan. De Nederlandse wetgeving voorziet bovendien in partner- en kinderalimentatie mocht het nodig zijn.
Een huwelijkscadeau is wat ze kan krijgen. Meer niet.
Nee, dacht dat jij alles ging regelen.quote:Op maandag 10 november 2014 18:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb jij je bruiloft al gepland in je hoofd?
quote:Op maandag 10 november 2014 18:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Aangezien ik toch geen huisvrouw (nofi!) als partner wil zal zij prima op haar eigen benen kunnen staan. De Nederlandse wetgeving voorziet bovendien in partner- en kinderalimentatie mocht het nodig zijn.
Maar het gaat niet om wat jij niet van deze tijd vind want je bent niet gelovig. Gelovigen gaan niet gebruiken veranderen omdat jij het niet van deze tijd vind.quote:Op maandag 10 november 2014 18:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja deze komt wel in de buurt.quote:Op maandag 10 november 2014 18:48 schreef Stimorol- het volgende:
http://instagram.com/p/qZFmpMsstl/
Op hem.
Degene die bereid is om met mij te trouwen wil mijn moeder belonen met een $$$ bruidsschat. Haar woorden...quote:Op maandag 10 november 2014 18:23 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Het is populair geworden, omdat het islamitisch is. Alleen nu is het meer een vertoning geworden, dan dat het socio-economisch redenen heeft.
Maar de bruidsschat is bedoeld voor jou, niet voor je mom?quote:Op maandag 10 november 2014 18:52 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Degene die bereidt is om met mij te trouwen wil mijn moeder belonen met een $$$ bruidsschat. Haar woorden...
Over hoeveel geld hebben we het nier?quote:Op maandag 10 november 2014 18:52 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Degene die bereidt is om met mij te trouwen wil mijn moeder belonen met een $$$ bruidsschat. Haar woorden...
Maar jij krijgt shit.quote:Op maandag 10 november 2014 18:54 schreef Deuce92 het volgende:
Voor een miljoen euro oid ben ik best wel bereid te bekeren hoor. Just sayin'.
Hmm, ik zal het onthouden.quote:Op maandag 10 november 2014 18:52 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze dat haar moeder degene wil belonen die bereid is met haar (dochterlief) te trouwen.quote:
Volgens mij bedoelde ze het anders.quote:Op maandag 10 november 2014 18:56 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze dat haar moeder degene wil belonen die bereid is met haar (dochterlief) te trouwen.
Geen probleem. Ik ben niet gelovig.quote:Op maandag 10 november 2014 18:54 schreef Deuce92 het volgende:
Voor een miljoen euro oid ben ik best wel bereid te bekeren hoor. Just sayin'.
Wat is wrong with him. hhhhhhquote:Op maandag 10 november 2014 18:57 schreef Stimorol- het volgende:
Mijn ex had een deel van t goud gejat
Erg masculien dit.quote:Op maandag 10 november 2014 18:57 schreef Stimorol- het volgende:
Mijn ex had een deel van t goud gejat
Kan ik een bruid(egom)sschat verwachten?quote:Op maandag 10 november 2014 18:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, dacht dat jij alles ging regelen.
Ja zo ging dat normaal altijd, beiden families schieten in met money. Maar tegenwoordig willen Marokkaanse meiden stoer doen.quote:Op maandag 10 november 2014 19:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Overigens sprak ik laatst een Marokkaanse collega; zij betaalt de helft vd bruiloft en heeft gezegd dat ze als bruidsschat hetzelfde wil, als wat zijn ouders hebben gevraagd voor hun dochter. Wel netjes.
Vind het wel lullig, waar moet hij het geld vandaan halen?quote:Op maandag 10 november 2014 19:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja zo ging dat normaal altijd, beiden families schieten in met money. Maar tegenwoordig willen Marokkaanse meiden stoer doen.
Je zegt het echt op een wrong manier, alsof haar maagdelijkheid word verkocht.quote:Op maandag 10 november 2014 19:09 schreef Stimorol- het volgende:
Mensen die geen bruidsschat willen betalen
Je eerste vrouw, dus je betaalt. Punt. Haar maagdelijkheid wordt niet weggeven aan een gier.
Mijn maagdelijkheid toch.quote:Op maandag 10 november 2014 19:03 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Kan ik een bruid(egom)sschat verwachten?
Je betaalt er wel voor. Ze is nog puur en schoon.quote:Op maandag 10 november 2014 19:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Je zegt het echt op een wrong manier, alsof haar maagdelijkheid word verkocht.
Ben je serieus Stimorol-? Zoiets hebben wij niet hoor. Ik zou me een stuk vee voelen.quote:Op maandag 10 november 2014 19:09 schreef Stimorol- het volgende:
Mensen die geen bruidsschat willen betalen
Je eerste vrouw, dus je betaalt. Punt. Haar maagdelijkheid wordt niet weggeven aan een gier.
Er zijn mensen die zo denken.quote:Op maandag 10 november 2014 19:14 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ben je serieus Stimorol-? Zoiets hebben wij niet hoor. Ik zou me een stuk vee voelen.
Hij weet.quote:Op maandag 10 november 2014 19:15 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik hoorde Adnan Ibrahim laatst zeggen dat wanneer de man het financieel op zou kunnen hoesten om een bediende te betalen voor schoonmaak, etcetera, de vrouw niet eens verplicht is om mee te helpen in het huishouden. Like what...
Mi gado zulke meisjes...quote:Op maandag 10 november 2014 19:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je betaalt er wel voor. Ze is nog puur en schoon.
Hey niet mijn mening, hoor:) Sommige mongolen denken zo.
Over mongolen gesproken:
http://www.geenstijl.nl/m(...)vs_gri.html#comments
BAHHHHHHHHHHHHHHH
Deed ik dit vroeger ooik
quote:Op maandag 10 november 2014 19:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Mi gado zulke meisjes...
Ik heb 1 keer in mijn leven echt een meisje de pleuris in geslagen, toen ik nog op de middelbare zat. Maar ik had een goede reden, ze werd geschorst terwijl ik haar de tering in had geslagen en ze moest me een excuus brief schrijven. Schaamde me wel achteraf dat ik me liet gaan, ben echt geen vechter.
quote:Op maandag 10 november 2014 19:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Mi gado zulke meisjes...
Ik heb 1 keer in mijn leven echt een meisje de pleuris in geslagen, toen ik nog op de middelbare zat. Maar ik had een goede reden, ze werd geschorst terwijl ik haar de tering in had geslagen en ze moest me een excuus brief schrijven. Schaamde me wel achteraf dat ik me liet gaan, ben echt geen vechter.
quote:Op maandag 10 november 2014 19:19 schreef Deuce92 het volgende:
Ik kan gelukkig zeggen dat ik nog nooit een meisje de pleuris heb geslagen.
Dit komt als een totale schok voor mij.quote:Op maandag 10 november 2014 19:20 schreef Stimorol- het volgende:
Ik was vroeger echt een aso. Heb veel ruzie gemaakt. Vaak geschorst ook daardoor. Zelfs 1 week voor mijn eindexamens ben ik geschorst
Was achteraf hysterisch aan het huilen. Was echt niet sexy hoor. hhhhquote:
Was echt erg, ik droeg toentertijd nog geen hoofddoek en ik was niet een gebruikelijk moslima meisje qua doen. Dus zo'n Irakees meisje met hoofddoek en skinny jeans komt mij even wat dingen vertellen. Niet alleen over mij anders boeide het me vrij weinig.quote:Op maandag 10 november 2014 19:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]Dit had ik wel willen zien.
quote:Op maandag 10 november 2014 19:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dit komt als een totale schok voor mij.
Wow wtf. Van trap afduwen is wel echt ziekelijk. Wat had ze gedaan dan dat jij zo los ging? Ik schrik hier best van.quote:Op maandag 10 november 2014 19:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Was achteraf hysterisch aan het huilen. Was echt niet sexy hoor. hhhh
[..]
Was echt erg, ik droeg toentertijd nog geen hoofddoek en ik was niet een gebruikelijk moslima meisje qua doen. Dus zo'n Irakees meisje met hoofddoek en skinny jeans komt mij even wat dingen vertellen. Niet alleen over mij anders boeide het me vrij weinig.
Was best een crazy fight, zag zwart voor mijn ogen. Op het einde had ik haar hoofddoek afgetrokken en haar keihard de trap afgeduwd. ( twee hele trappen.)
Maar voor de rest nog nooit iemand geslagen of echt ruzie gehad eigenlijk. Was ik niet het type voor.
quote:Op maandag 10 november 2014 19:24 schreef Crip het volgende:
[..]
[..]
Was echt erg, ik droeg toentertijd nog geen hoofddoek en ik was niet een gebruikelijk moslima meisje qua doen. Dus zo'n Irakees meisje met hoofddoek en skinny jeans komt mij even wat dingen vertellen. Niet alleen over mij anders boeide het me vrij weinig.
Was best een crazy fight, zag zwart voor mijn ogen. Op het einde had ik haar hoofddoek afgetrokken en haar keihard de trap afgeduwd. ( twee hele trappen.)
Maar voor de rest nog nooit iemand geslagen of echt ruzie gehad eigenlijk. Was ik niet het type voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is best wel crazy. Heb je te veel Street Fighter gespeeld in je jeugd, Crip?quote:Op maandag 10 november 2014 19:24 schreef Crip het volgende:
[..]
[..]
WILD THING BABY. COME TO PAPA!quote:Op maandag 10 november 2014 19:20 schreef Stimorol- het volgende:
Ik was vroeger echt een aso. Heb veel ruzie gemaakt. Vaak geschorst ook daardoor. Zelfs 1 week voor mijn eindexamens ben ik geschorst
Echt he, je zou het niet denken!quote:Op maandag 10 november 2014 19:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dit komt als een totale schok voor mij.
quote:Op maandag 10 november 2014 19:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wow wtf. Van trap afduwen is wel echt ziekelijk. Wat had ze gedaan dan dat jij zo los ging? Ik schrik hier best van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 november 2014 19:29 schreef Crip het volgende:
[..]Ik had hetzelfde gedaan. Go Crip.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 november 2014 19:29 schreef Crip het volgende:
[..]Shiiiit. Bitch had it coming.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geluktquote:Op maandag 10 november 2014 14:46 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Vanavond tantuni maken.Of ja, proberen te maken.
Hhhhhh, sws. Mortal combat, DBZ. Alles.quote:Op maandag 10 november 2014 19:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dit is best wel crazy. Heb je te veel Street Fighter gespeeld in je jeugd, Crip?
Ja het is maar dat ik werd weggetrokken. ( had mijn directeur ook in zijn face geslagen, had ik niet door want was helemaal in rage mode).quote:Op maandag 10 november 2014 19:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Wow Crip, je hebt haar nog een zachte behandeling gegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |