Ik wil ook zo'n vriend.quote:
Laat toch, Deuce is helemaal niet vervelend imho.quote:Op maandag 10 november 2014 13:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die autochtoonse vragen.
Kap daar mee man.
Deuce heeft een eigen mondquote:Op maandag 10 november 2014 13:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Laat toch, Deuce is helemaal niet vervelend imho.
Op naar werk.
Ik ook. Nog twee minuten en ik moet beginnen.quote:Op maandag 10 november 2014 13:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Op naar werk.
Ik stelde ze niet aan jou.quote:Op maandag 10 november 2014 13:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die autochtoonse vragen.
Kap daar mee man.
De sleuteloverdracht: je mag er dus gaan wonen.quote:Op maandag 10 november 2014 13:38 schreef Stimorol- het volgende:
Mn woningbouwvereniging zegt uw woning wordt januari opgeleverd. Wat houdt dat precies in?
Oh. Oeps. Kut.quote:Op maandag 10 november 2014 14:07 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
De sleuteloverdracht: je mag er dus gaan wonen.
Zij dragen de woning aan jou over, dat zou toch juist een heugelijke gebeurtenis moeten wezen?quote:
2 maanden eerder dan verwacht.quote:Op maandag 10 november 2014 14:33 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zij dragen de woning aan jou over, dat zou toch juist een heugelijke gebeurtenis moeten wezen?
Twee dagen geleden achter elkaar gehad. Voelde me zo vies naderhand. Het was ook nasty. Gezond eten is veel lekkerder :dquote:
gierig hoor.quote:Op maandag 10 november 2014 15:16 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik zou echt niet meer dan Max 2000 euro neertellen. Alsof bruidsschat belangrijk is.
Nog een halfuur en ik mag naar huis.quote:Op maandag 10 november 2014 13:58 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik ook. Nog twee minuten en ik moet beginnen.
quote:
quote:Op maandag 10 november 2014 13:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Op naar werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |