Sorry, ik bedoel van vriend naar echtgenoot. Aangezien je dus geen 'vriend vriend' mag hebben.quote:
Als een jongen interesse heeft maakt hij dat gebruikelijk kenbaar aan de ouders(handvraging). Als de ouders toestemmen dat ze uiteindelijk waarschijnlijk gaan trouwen. Heb je de periode waar in je elkaar leert kennen. Dus basically verloving. Dat kan uitlopen tot een huwelijk or not..quote:Op maandag 10 november 2014 12:28 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoel van vriend naar echtgenoot. Aangezien je dus geen 'vriend vriend' mag hebben.
Respect dat je dat volhoudt trouwens. Lijkt me lastig.
Vind je het niet jammer dat je niet zelf het initiatief kunt/mag nemen?quote:Op maandag 10 november 2014 12:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Als een jongen interesse heeft maakt hij dat gebruikelijk kenbaar aan de ouders(handvraging). Als de ouders toestemmen dat ze uiteindelijk waarschijnlijk gaan trouwen. Heb je de periode waar in je elkaar leert kennen. Dus basically verloving. Dat kan uitlopen tot een huwelijk or not..
Meestal is dat wel het geval en hebben ze al van te voren met elkaar gesproken voordat hij langs gaat.
Ik was bijna vergeten dat je Marokkaan bent.quote:Op maandag 10 november 2014 12:34 schreef Crip het volgende:
Ze zijn echt veel te lief voor haar, had haar allang geklapt en in een internaat gegooid.
Dikke bruidschat van 10.000quote:Op maandag 10 november 2014 12:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Als een jongen interesse heeft maakt hij dat gebruikelijk kenbaar aan de ouders(handvraging). Als de ouders toestemmen dat ze uiteindelijk waarschijnlijk gaan trouwen. Heb je de periode waar in je elkaar leert kennen. Dus basically verloving. Dat kan uitlopen tot een huwelijk or not..
Meestal is dat wel het geval en hebben ze al van te voren met elkaar gesproken voordat hij langs gaat.
Ze had denk honger.quote:Op maandag 10 november 2014 09:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Misschien kwamen ze door deze post
[..]
Vrouwen van in de 30 nog bezig zijn topickapen en die dingen
Initiatief nemen van wat? Ik bepaal wie ik trouw en wie ik spreek en hoe, lijkt me genoeg toch. Ik mak zelf de keuze om het op een bepaalde manier te doen.quote:Op maandag 10 november 2014 12:48 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Vind je het niet jammer dat je niet zelf het initiatief kunt/mag nemen?
[..]
Ik was bijna vergeten dat je Marokkaan bent.![]()
Nee minimaal 50.000. jwzquote:Op maandag 10 november 2014 12:50 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dikke bruidschat van 10.000
sws, dikke ''olie'' money.quote:Op maandag 10 november 2014 12:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Denk je hij is izjn olie-sheikh.
Ah, oké. Dan heb ik het verkeerd begrepen.quote:Op maandag 10 november 2014 12:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Initiatief nemen van wat? Ik bepaal wie ik trouw en wie ik spreek en hoe, lijkt me genoeg toch. Ik mak zelf de keuze om het op een bepaalde manier te doen.
Dat was niet serieus bedoeld.quote:Wat heeft dat ermee te maken?
Nu alleen studeren om tijd te vullen zodat je na het trouwfeest gelijk ken baren.quote:
Wat is jouw probleem? Jij lijkt de enige in dit topic te zijn die moeite met mijn aanwezigheid heeft.quote:
Ja man, word toch huisvrouw. Studeren voor shit.quote:Op maandag 10 november 2014 12:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nu alleen studeren om tijd te vullen zodat je na het trouwfeest gelijk ken baren.
Linzen, paprika en gehakt met pindasaus.quote:Op maandag 10 november 2014 13:07 schreef Crip het volgende:
Wat zou ik eten vandaag, zeg eens een paar dingen?
Ik heb gegrilde kippenborst en gestoomde broccoliquote:Op maandag 10 november 2014 13:07 schreef Crip het volgende:
Wat zou ik eten vandaag, zeg eens een paar dingen?
Lekker, maar ben wel nogal lui om eten te maken vandaag,quote:Op maandag 10 november 2014 13:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb gegrilde kippenborst en gestoomde broccoli
Omdat ik hartig wil avond eten.quote:Op maandag 10 november 2014 13:19 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hartige pannenkoeken.
En hoezo is zoet eten niet legit?
Die autochtoonse vragen.quote:Op maandag 10 november 2014 12:56 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem? Jij lijkt de enige in dit topic te zijn die moeite met mijn aanwezigheid heeft.
Ik heb nooit gezegd dat jij het moest maken. Kom hier eten.quote:Op maandag 10 november 2014 13:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Lekker, maar ben wel nogal lui om eten te maken vandaag,
Feeder.quote:Op maandag 10 november 2014 13:26 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat jij het moest maken. Kom hier eten.
Ik wil ook zo'n vriend.quote:
Laat toch, Deuce is helemaal niet vervelend imho.quote:Op maandag 10 november 2014 13:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die autochtoonse vragen.
Kap daar mee man.
Deuce heeft een eigen mondquote:Op maandag 10 november 2014 13:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Laat toch, Deuce is helemaal niet vervelend imho.
Op naar werk.
Ik ook. Nog twee minuten en ik moet beginnen.quote:Op maandag 10 november 2014 13:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Op naar werk.
Ik stelde ze niet aan jou.quote:Op maandag 10 november 2014 13:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die autochtoonse vragen.
Kap daar mee man.
De sleuteloverdracht: je mag er dus gaan wonen.quote:Op maandag 10 november 2014 13:38 schreef Stimorol- het volgende:
Mn woningbouwvereniging zegt uw woning wordt januari opgeleverd. Wat houdt dat precies in?
Oh. Oeps. Kut.quote:Op maandag 10 november 2014 14:07 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
De sleuteloverdracht: je mag er dus gaan wonen.
Zij dragen de woning aan jou over, dat zou toch juist een heugelijke gebeurtenis moeten wezen?quote:
2 maanden eerder dan verwacht.quote:Op maandag 10 november 2014 14:33 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zij dragen de woning aan jou over, dat zou toch juist een heugelijke gebeurtenis moeten wezen?
Twee dagen geleden achter elkaar gehad. Voelde me zo vies naderhand. Het was ook nasty. Gezond eten is veel lekkerder :dquote:
gierig hoor.quote:Op maandag 10 november 2014 15:16 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik zou echt niet meer dan Max 2000 euro neertellen. Alsof bruidsschat belangrijk is.
Nog een halfuur en ik mag naar huis.quote:Op maandag 10 november 2014 13:58 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik ook. Nog twee minuten en ik moet beginnen.
quote:
quote:Op maandag 10 november 2014 13:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Op naar werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |