Had het niet over de mijne. ( mijne is jiggly and fatquote:Op maandag 10 november 2014 19:37 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar ik weet toch niet hoe jouw lichaam eruitziet.
quote:Op maandag 10 november 2014 19:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja het is maar dat ik werd weggetrokken. ( had mijn directeur ook in zijn face geslagen, had ik niet door want was helemaal in rage mode).
Maar ze had haar arm en been gebroken. En haar hele gezicht was naar de kleute.
Ik ben dan ook pure labielheid. Good for you.quote:Op maandag 10 november 2014 19:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik word zo vaak boos. Maar niet dat ik zwart voor mn ogen zie. Geloof ik. Ik huil snel als ik boos ben.![]()
quote:Op maandag 10 november 2014 18:52 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Degene die bereid is om met mij te trouwen wil mijn moeder belonen met een $$$ bruidsschat. Haar woorden...
Ik houd niet van gold diggers.quote:Op maandag 10 november 2014 18:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]![]()
Je hoort haar goud te geven.
In mijn geval had dat sletje recht op partneralimentatie
Thats why you don't get pussy.quote:Op maandag 10 november 2014 19:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Of ze weet dat je een bitch bent of ze heeft weinig vertrouwen in je.
[..]
Ik houd niet van gold diggers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat good for you. Ik kan nooit mn punt maken omdat ik dan niet meer normaal kan praten en dan ben ik swso zwakste schakel.quote:Op maandag 10 november 2014 19:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben dan ook pure labielheid. Good for you.
ben jij zo fucked up danquote:Op maandag 10 november 2014 18:52 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Degene die bereid is om met mij te trouwen wil mijn moeder belonen met een $$$ bruidsschat. Haar woorden...
Ik kan dat ook niet maken hoor.. Ik draai door.quote:Op maandag 10 november 2014 19:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat good for you. Ik kan nooit mn punt maken omdat ik dan niet meer normaal kan praten en dan ben ik swso zwakste schakel.
Ik ook niet. Ik hou liever de eer aan mezelf.quote:Op maandag 10 november 2014 19:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Klopt. Zou ik niet overleefd hebben ook. Noem me maar tutje, ik heb gewoon nog nooit zoiets gedaan.
Misschien een ideetje voor jouw moeder, vriend?quote:
Serieus? Op welke school zat jij dan?quote:Op maandag 10 november 2014 19:44 schreef Crip het volgende:
Ik was op de middelbare altijd de enige Marokkaan.
Volgensmij waren er maar 4 buitenlanders op de hele school ofzo.
Als ik moet betalen voor pussy, dan kan ik net zo goed naar de hoeren gaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik doe niet aan trouwenquote:Op maandag 10 november 2014 19:46 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Misschien een ideetje voor jouw moeder, vriend?
[..]
Serieus? Op welke school zat jij dan?
dacapo pks. Nu zit het vol met buitenlanders en mocro's.quote:Op maandag 10 november 2014 19:46 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Misschien een ideetje voor jouw moeder, vriend?
[..]
Serieus? Op welke school zat jij dan?
quote:Op maandag 10 november 2014 19:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik kan dat ook niet maken hoor.. Ik draai door.
Beste.quote:Op maandag 10 november 2014 19:43 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik hou liever de eer aan mezelf.
Is niet eens 's mocro maar pakis ofzo. hhhhquote:Op maandag 10 november 2014 19:46 schreef Stimorol- het volgende:
Wauw. Moest bijna huilen voor haar.
Gewoon neuken en wegwezen ja toch vriend?quote:
Serieus? Daar heb ik ook gezeten.quote:Op maandag 10 november 2014 19:46 schreef Crip het volgende:
[..]
dacapo pks. Nu zit het vol met buitenlanders en mocro's.
quote:Op maandag 10 november 2014 19:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als ik moet betalen voor pussy, dan kan ik net zo goed naar de hoeren gaan.
Waar zij het overheeft en waar jij het overhebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
quote:Op maandag 10 november 2014 19:48 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Gewoon neuken en wegwezen ja toch vriend?
[..]
Serieus? Daar heb ik ook gezeten.
Ze heeft het specifiek over pussy.quote:Op maandag 10 november 2014 19:48 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Waar zij het overheeft en waar jij het overhebt
Siktir et.quote:Op maandag 10 november 2014 19:48 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Waar zij het overheeft en waar jij het overhebt
hoezo dan. heb je een buffelkut ofzoquote:Op maandag 10 november 2014 19:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja. Maar daar heb jij niets aan, ik heb geen interesse in 12 cm.
Combinatie van grote mond, koppig en te dure dochterquote:Op maandag 10 november 2014 19:40 schreef sylvesterrr het volgende:
Of ze weet dat je een bitch bent of ze heeft weinig vertrouwen in je.
We hebben bij elkaar op school gezeten. ik ga helemaal nokkie.quote:Op maandag 10 november 2014 19:51 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
22. En ik ben ook nog een jaartje blijven zitten. Don't judge me.
Want jij hebt met jouw taalgebruik en o zo goede manieren wel een chick kunnen vinden?quote:Op maandag 10 november 2014 19:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Goed idee. [ afbeelding ]
Dat jij met zo'n taalgebruik nog een vent kan vinden. Wow.
Ah, nu snap ik 'm. Die $$$ is gewoon bedoeld om de eerste paar maanden te overleven..quote:Op maandag 10 november 2014 19:51 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Combinatie van grote mond, koppig en te dure dochter
Heb jij ooit Engels les gehad van die kabouter?quote:Op maandag 10 november 2014 19:51 schreef Crip het volgende:
[..]
We hebben bij elkaar op school gezeten. ik ga helemaal nokkie.
Langeveld?quote:Op maandag 10 november 2014 19:53 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb jij ooit Engels les gehad van die kabouter?
En dat voor een agentquote:Op maandag 10 november 2014 18:57 schreef Stimorol- het volgende:
Mijn ex had een deel van t goud gejat
moest lachen om resettenquote:Op maandag 10 november 2014 19:48 schreef Peunage het volgende:
Goeie ouwe tijd. In groep 5 was ik zo messed up/gestoord dat ik altijd met 8ste groepers ging vechten. Tot eentje mij tegen een grote steen aan gooide. Met m'n hoofd, bloed overal, hij in paniek, ik wist niet wat er gebeurde, viel flauw, etc.
Dat had ik even nodig om te resetten.
Zijn vrouw bedoelde ikquote:Op maandag 10 november 2014 19:54 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Nee, dat was de dikke Nederlands leraar.
Ik weet even niet meer de naam van de kerel die ik bedoel. Hij leek een beetje hierop:
[ afbeelding ]
Gaat om de baard.
Nee, dat was niet mijn bedoelingquote:Op maandag 10 november 2014 19:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wil je srs een discussie aangaan met Sylvesterrr over bruidsschat?
Have fun.
hee hoezo weet jij zo precies wat voor size pik jij nodig hebt? heb je er soms een komkommer in gehadquote:
Ik heb seks gehad loser. Dan weet je wel wat je wil.quote:Op maandag 10 november 2014 19:56 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
hee hoezo weet jij zo precies wat voor size pik jij nodig hebt? heb je er soms een komkommer in gehad
Zijn vrouw kan ik me niet meer herinneren. Ik weet alleen nog dat ze ook leraar was.quote:Op maandag 10 november 2014 19:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Zijn vrouw bedoelde ik
OH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die kabouter plop, ga helemaal stuk. Nee heb nooit les van hem gehad.
Ken je die Frans docent? Bastiaans die altijd stonk.
quote:Op maandag 10 november 2014 19:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb seks gehad loser. Dan weet je wel wat je wil.
Jij daarentegen komt niet verder dan wat aanduwen tegen een uitgeholde augurk.
ik kan jou best hebben man. maar jij lijkt mij maar een stuk tuigquote:Op maandag 10 november 2014 19:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb seks gehad loser. Dan weet je wel wat je wil.
Jij daarentegen komt niet verder dan wat aanduwen tegen een uitgeholde augurk.
Thoma? Die MVV coached?quote:Op maandag 10 november 2014 19:58 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zijn vrouw kan ik me niet meer herinneren. Ik weet alleen nog dat ze ook leraar was.
Frans heb ik alleen in de tweede gehad, daarna laten vallen... Ik had er toen een vrouw voor, naam ben ik vergeten.
Ik probeer even de naam te herinneren van mijn Aardrijksunde leraar, die gast vond ik altijd grappig. En een andere Engels leraar, die een jaar of twee nadat ik van school af ging is gestorven.
Edit: Curvers was de naam van die laatste.Hilarische man ook.
Als je toen al een hoofddoek had gedragen was je me wellicht wel opgevallen.quote:Op maandag 10 november 2014 19:57 schreef Crip het volgende:
Nu denk ik echt wtf Deuce. We hebben bij elkaar op school gezeten en elkaar nooit gezien.
Nee liefje, ik heb geen interesse in stinkende Punjabi's met mini dicks.quote:Op maandag 10 november 2014 20:00 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ik kan jou best hebben man. maar jij lijkt mij een stuk tuig
Thoma ja! Hij was bij ons altijd bezig over de Audi A4 die hij ooit zou gaan kopen.quote:Op maandag 10 november 2014 20:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Thoma? Die MVV coached?
Curvers was echt een leuke man. Echt sad was dat.
Nee toen droeg ik geen hoofddoek.quote:Op maandag 10 november 2014 20:00 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Als je toen al een hoofddoek had gedragen was je me wellicht wel opgevallen.
jij bent tokkie man. ik denk wel 2x na voordat ik zelfs een blik op je bolle hoofd werpquote:Op maandag 10 november 2014 20:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee liefje, ik heb geen interesse in stinkende Punjabi's met mini dicks.
Ga weg ajb.
Kon echt lachen met hem en hij disste altijd iedereen. Toen ik begon met hoofddoek dragen was hij de eerste met zn droge opmerkingen.quote:Op maandag 10 november 2014 20:01 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Thoma ja! Hij was bij ons altijd bezig over de Audi A4 die hij ooit zou gaan kopen.
Amar, I really don't care. Ik ben niet op zoek. Ik heb al een geliefde. En al was ik wel op zoek, dan had ik nog liever mijn Tong80 dan jouw stinkende hoofd.quote:Op maandag 10 november 2014 20:01 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
jij bent tokkie man. ik denk wel 2x na voordat ik zelfs een blik op je bolle hoofd werp
Bel 112, Amar heeft meerdere shots ontvangen en is in kritieke toestand.quote:Op maandag 10 november 2014 20:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Amar, I really don't care. Ik ben niet op zoek. Ik heb al een geliefde. En al was ik wel op zoek, dan had ik nog liever mijn Tong80 dan jouw stinkende hoofd.
Dit is mijn laatste bericht richting jou. Je stinkt.
Ik word srs schijtziek van alle penis enlargement adds. Die komen alleen zodra Amar verschijnt. DAFUQ.quote:Op maandag 10 november 2014 20:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Bel 112, Amar heeft meerdere shots ontvangen en is in kritieke toestand.
Jep, dat klinkt inderdaad als hem.quote:Op maandag 10 november 2014 20:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Kon echt lachen met hem en hij disste altijd iedereen. Toen ik begon met hoofddoek dragen was hij de eerste met zn droge opmerkingen.![]()
Hij had uiteindelijk wel een Audi gehaald. Weet alleen niet of het de A4 was.
DIY's op Pinterestquote:Op maandag 10 november 2014 20:07 schreef Stimorol- het volgende:
EN OMG IK MAG OP ZOEK NAAR HUIS DECORATIE EN ZO
KENT IEMAND EEN LEUKE SITE
On a budget, cause I'm broke
ik ging echt welke.nl googlen met een blik van WTF. THANK YOU.quote:Op maandag 10 november 2014 20:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
DIY's op Pinterest
welke.nl
ja ik ruik naar davidoff. je doet kinderachtig man. its just the internet, wat doe je fakking serieusquote:Op maandag 10 november 2014 20:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Amar, I really don't care. Ik ben niet op zoek. Ik heb al een geliefde. En al was ik wel op zoek, dan had ik nog liever mijn Tong80 dan jouw stinkende hoofd.
Dit is mijn laatste bericht richting jou. Je stinkt.
Je moerquote:Op maandag 10 november 2014 20:09 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ja ik ruik naar davidoff. je doet kinderachtig man. its just the internet, wat doe je fakking serieus
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |