quote:Op maandag 10 november 2014 19:29 schreef Crip het volgende:
[..]Wtf. Echt bizar, mocht ze je niet dat ze zo deed tegen je? Wat ongelooflijk zeg. Sommige mensen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap je actie wel iets beter nu, mrja. Ze had haar nek kunnen breken
.
Alsnogquote:Op maandag 10 november 2014 19:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja het is maar dat ik werd weggetrokken. ( had mijn directeur ook in zijn face geslagen, had ik niet door want was helemaal in rage mode).
Maar ze had haar arm en been gebroken. En haar hele gezicht was naar de kleute.
KB, je komt soms over als een tutje.. Waar woonde je ook alweer? Je bent iig niet met allochtonen naar de middelbare geweest denk ikquote:Op maandag 10 november 2014 19:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wtf. Echt bizar, mocht ze je niet dat ze zo deed tegen je? Wat ongelooflijk zeg. Sommige mensen.Ik snap je actie wel iets beter nu, mrja. Ze had haar nek kunnen breken
.
ben je een maniakquote:Op maandag 10 november 2014 19:29 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb ooit ruzie gemaakt met 5 of 6 Marokkaanse meisjes. Was echt een bad ass.
Ik bid nu echt dat mensen mij met rust laten, want ik heb een bepaalde woede in mij die echt psycho is.
Weet ik veel men. Weetje wat de reden ook nog was.. ik liep toen de trap af en ik kwam tegen haar aan met mijn schouder.quote:Op maandag 10 november 2014 19:31 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
AlsnogWie de fuck zegt nou zoiets.
quote:Op maandag 10 november 2014 19:30 schreef Deuce92 het volgende:
Crip be like
[ afbeelding ]Hun lichaam is daar neit sexy genoeg voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 november 2014 19:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Weet ik veel men. Weetje wat de reden ook nog was.. ik liep toen de trap af en ik kwam tegen haar aan met mijn schouder.![]()
![]()
Op dat moment van rage I wouldn't even care. Zo boos was ik.quote:Op maandag 10 november 2014 19:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wtf. Echt bizar, mocht ze je niet dat ze zo deed tegen je? Wat ongelooflijk zeg. Sommige mensen.Ik snap je actie wel iets beter nu, mrja. Ze had haar nek kunnen breken
.
quote:Op maandag 10 november 2014 19:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]![]()
Ik heb een keer mijn nichtje aan haar haar meegesleurd door de hele woonkamer. Ze had al het slechte in me naar boven gehaald.
Klopt. Zou ik niet overleefd hebben ook. Noem me maar tutje, ik heb gewoon nog nooit zoiets gedaan.quote:Op maandag 10 november 2014 19:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
KB, je komt soms over als een tutje.. Waar woonde je ook alweer? Je bent iig niet met allochtonen naar de middelbare geweest denk ik
Echt een toetie.quote:Op maandag 10 november 2014 19:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
Even een "aaaaahw" tussendoor.
Ja sorry hoor, maar ik weet toch niet hoe jouw lichaam eruitziet.quote:Op maandag 10 november 2014 19:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Hun lichaam is daar neit sexy genoeg voor.
quote:Op maandag 10 november 2014 19:35 schreef Crip het volgende:
[..]
Op dat moment van rage I wouldn't even care. Zo boos was ik.
Maarja, dat was sws geen normaal gedrag voor mij. Iedereen schrok ervan op school.
En toen ik met de directeur had gesproken en uitgelegd zei hij zo: ''Heb je haar hard geslagen?'' ik zo ja wrm? Hij: "'Goedzo, verdiende ze''
Bedoel het niet verkeerd.quote:Op maandag 10 november 2014 19:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Klopt. Zou ik niet overleefd hebben ook. Noem me maar tutje, ik heb gewoon nog nooit zoiets gedaan.
Zijn face is puur sexual. hhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op maandag 10 november 2014 19:33 schreef Stimorol- het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)eerster_wel_wat.html
CHECK DEZE AJB AHAHAHAHHA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |