welke gekocht?quote:Op maandag 10 november 2014 20:31 schreef Crip het volgende:
[..]
w8 ik stuur je. Best badass zag t uit
zag toevallig toen ik bij de kruivat was zwarte lipstick van essence. Ik dacht what the hell.. laat ik t eens proberen.quote:
quote:Op maandag 10 november 2014 20:32 schreef Stimorol- het volgende:
Omg. srs. Als ik een man was zou ik Crip doen.![]()
Coole foto!
Ik had het niet eens 's hoeven vragen eigenlijk.quote:Op maandag 10 november 2014 20:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Joh, hoe kom je erbij, mallerd.
Ik zit aan mn verslag hoor. Srs,quote:Op maandag 10 november 2014 20:35 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik had het niet eens 's hoeven vragen eigenlijk.
Wat is zo lekker aan toblerone?! Ik heb dat nooit begrepen. O:quote:Op maandag 10 november 2014 20:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zit aan mn verslag hoor. Srs,
Met een huge Toblerone reep.
En zo thee.
Dacht even dat je het over een penis had.quote:Op maandag 10 november 2014 20:41 schreef AMAR420 het volgende:
toblerone is lekker als je erop zuigt en dan op het einde heb je lekkere honing en nootjes hmm
quote:Op maandag 10 november 2014 20:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat is zo lekker aan toblerone?! Ik heb dat nooit begrepen. O:
Ja dat bedoelde hij ook.quote:Op maandag 10 november 2014 20:42 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dacht even dat je het over een penis had.
klonk zeker bekend in de oren voor jequote:Op maandag 10 november 2014 20:42 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dacht even dat je het over een penis had.
Alsof jij niet op haar lolly zou sabbelen.quote:Op maandag 10 november 2014 20:44 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
klonk zeker bekend in de oren voor je
nee man lijkt op een traveuquote:Op maandag 10 november 2014 20:46 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Alsof jij niet op haar lolly zou sabbelen.
[ afbeelding ]
Doe maar lekker stoer vriend.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |