Slimme zet, nu moet je wel komen want afzeggen kan niet meer.. ga ik ook eens proberen op mn volgende verjaardag misschien komen.er dan wel.mensenquote:
quote:Op donderdag 11 december 2014 20:12 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Slimme zet, nu moet je wel komen want afzeggen kan niet meer.. ga ik ook eens proberen op mn volgende verjaardag misschien komen.er dan wel.mensen
-oow I mind-
THAT'S THE SPİRİT.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:19 schreef zarGon het volgende:
En dan morgen weer knuffelen met z'n allen..
quote:Op donderdag 11 december 2014 20:12 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Slimme zet, nu moet je wel komen want afzeggen kan niet meer.. ga ik ook eens proberen op mn volgende verjaardag misschien komen.er dan wel.mensen
-oow I mind-
Kutwerkquote:Op donderdag 11 december 2014 20:29 schreef Landysh het volgende:
[..]
Would love to.
Maar ik zit hier nog twee uur vast.
quote:Op donderdag 11 december 2014 20:29 schreef Landysh het volgende:
[..]
Would love to.
Maar ik zit hier nog twee uur vast.
quote:U betaalt per 1 januari over elke liter benzine 76,6 cent accijns.
Dat was omdat jij alles serieus nam, zelfs als ik een zin met Tfoe begonquote:Op donderdag 11 december 2014 19:49 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
abi dat doe ik enkel met PWF. misschien ook met Wammes maar door niet nader te noemen onenigheidje tussen ons is mijn liefde voor hem afgekoeld
Tssk. Ik zou haar minimaal 150x laten bellen.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:51 schreef Weissman het volgende:
sylvesterrr moest aan jou denken:
[ afbeelding ]
heb ik altijd in dit topicquote:Op donderdag 11 december 2014 21:12 schreef Landysh het volgende:
Ik heb zoo'n hekel aan mensen op facebook die klagen over comments geschreven in een taal die zij niet begrijpen. Ik heb mijn fam in TR dat afgeleerd maar ik zie het nog regelmatig bij vrienden. Turken en Nederlanders met 'wat staat daar????' of 'Turkce konus'.
Gebruik gewoon google translate als je het zoo graag wilt weten.
Neequote:Op donderdag 11 december 2014 19:09 schreef Beach het volgende:
[..]
is het alweer begonnen??
is het al bekend wie A is?
ziet Emily er nog lekker uit?
Konus lan. araplara tapip duruyorlar buradaquote:Op donderdag 11 december 2014 21:19 schreef Reddead het volgende:
een topic dat turken op fok heet.... zonder turken.
amk
Jaquote:Op donderdag 11 december 2014 19:09 schreef Beach het volgende:
[..]
is het alweer begonnen??
is het al bekend wie A is?
ziet Emily er nog lekker uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |