Zeggen dat Unlabeled roddelt.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Loop maar weer weg meisje. Of ga in Turks roddelen.
Waarom zou ik aan jou denken?quote:Op donderdag 11 december 2014 19:01 schreef Weissman het volgende:
[..]
En je moest niet even aan mij denken?
Leer lezen.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:10 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Zeggen dat Unlabeled roddelt.Je bent echt geloofwaardig. Weet jij dat?
Alsof dat niet is wat je bedoelt.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Leer lezen.
Ga KB lastigvallen.
Wilde iets zeggen maar ik ben mashallahquote:Op donderdag 11 december 2014 19:19 schreef zarGon het volgende:
En dan morgen weer knuffelen met z'n allen..
Probeer je nu Unlabeled te hosselen nu KB je niet moet?quote:Op donderdag 11 december 2014 19:19 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Alsof dat niet is wat je bedoelt.
Nee, ik mag je gewoon niet meer.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Probeer je nu Unlabeled te hosselen nu KB je niet moet?
Ik heb jou nooit gemogen, so reallyyy don't care. Bye.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:24 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, ik mag je gewoon niet meer.
Ik lig daar niet wakker van.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb jou nooit gemogen, so reallyyy don't care. Bye.
wat noem je mij steeds dan, gaquote:Op donderdag 11 december 2014 19:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Probeer je nu Unlabeled te hosselen nu KB je niet moet?
Dat deed jij gisteren ook over mij so suck it up.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat noem je mij steeds dan, ga
Je weet ook niet wat je wil hè?quote:Op donderdag 11 december 2014 19:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Serieus, deze mensen hierlaat me met rust. Ik heb het ook niet over jullie.
stop gewoon, ik noemde je een keer voor de grap. Jij blijft doorgaan over mathemaat en mij.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat deed jij gisteren ook over mij so suck it up.
waarquote:Op donderdag 11 december 2014 19:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je weet ook niet wat je wil hè?
De ene keer klaag je dat je geen aandacht krijgt, en de andere keer dat je te veel aandacht krijgt.
abi dat doe ik enkel met PWF. misschien ook met Wammes maar door niet nader te noemen onenigheidje tussen ons is mijn liefde voor hem afgekoeldquote:Op donderdag 11 december 2014 19:19 schreef zarGon het volgende:
stoom afblazenquote:Op donderdag 11 december 2014 13:12 schreef Stimorol- het volgende:
HEB HET HELEMAAL GEHAD
geen zin om te werken.
Ze vertellen hier net dat je moet rukken om stoom af te blazen.
Dat deed jezelf mens. Nu er onenigheid is moet ik maar ruiken dat dat niet meer kan?quote:Op donderdag 11 december 2014 19:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
stop gewoon, ik noemde je een keer voor de grap. Jij blijft doorgaan over mathemaat en mij.
[..]
waar
quote:Op donderdag 11 december 2014 19:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat deed jezelf mens. Nu er onenigheid is moet ik maar ruiken dat dat niet meer kan?
Je had t zelf continu over Mathemaat. Jij ging er op door met je pogingen hem de liefde te verklaren op fok.
Met je continu.
Slimme zet, nu moet je wel komen want afzeggen kan niet meer.. ga ik ook eens proberen op mn volgende verjaardag misschien komen.er dan wel.mensenquote:
quote:Op donderdag 11 december 2014 20:12 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Slimme zet, nu moet je wel komen want afzeggen kan niet meer.. ga ik ook eens proberen op mn volgende verjaardag misschien komen.er dan wel.mensen
-oow I mind-
THAT'S THE SPİRİT.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:19 schreef zarGon het volgende:
quote:Op donderdag 11 december 2014 20:12 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Slimme zet, nu moet je wel komen want afzeggen kan niet meer.. ga ik ook eens proberen op mn volgende verjaardag misschien komen.er dan wel.mensen
-oow I mind-
Kutwerkquote:Op donderdag 11 december 2014 20:29 schreef Landysh het volgende:
[..]
Would love to.
Maar ik zit hier nog twee uur vast.
quote:Op donderdag 11 december 2014 20:29 schreef Landysh het volgende:
[..]
Would love to.
Maar ik zit hier nog twee uur vast.
quote:U betaalt per 1 januari over elke liter benzine 76,6 cent accijns.
Dat was omdat jij alles serieus nam, zelfs als ik een zin met Tfoe begonquote:Op donderdag 11 december 2014 19:49 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
abi dat doe ik enkel met PWF. misschien ook met Wammes maar door niet nader te noemen onenigheidje tussen ons is mijn liefde voor hem afgekoeld
Tssk. Ik zou haar minimaal 150x laten bellen.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:51 schreef Weissman het volgende:
sylvesterrr moest aan jou denken:
[ afbeelding ]
heb ik altijd in dit topicquote:Op donderdag 11 december 2014 21:12 schreef Landysh het volgende:
Ik heb zoo'n hekel aan mensen op facebook die klagen over comments geschreven in een taal die zij niet begrijpen. Ik heb mijn fam in TR dat afgeleerd maar ik zie het nog regelmatig bij vrienden. Turken en Nederlanders met 'wat staat daar????' of 'Turkce konus'.
Gebruik gewoon google translate als je het zoo graag wilt weten.
Neequote:Op donderdag 11 december 2014 19:09 schreef Beach het volgende:
[..]
is het alweer begonnen??
is het al bekend wie A is?
ziet Emily er nog lekker uit?
Konus lan. araplara tapip duruyorlar buradaquote:Op donderdag 11 december 2014 21:19 schreef Reddead het volgende:
een topic dat turken op fok heet.... zonder turken.
amk
Jaquote:Op donderdag 11 december 2014 19:09 schreef Beach het volgende:
[..]
is het alweer begonnen??
is het al bekend wie A is?
ziet Emily er nog lekker uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 december 2014 21:35 schreef Crip het volgende:
Ik kom opeens heel snel bij wtf
Oke done geen slechte shit meer voor mij.
Ooww aankomen in gewicht bedoel je ? had ff geen flauw idee waar het over ging ;$ vraag aan deuce workoutschema dan, die is sportyboy tochquote:Op donderdag 11 december 2014 21:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Dadelijk ga ik dood door een hartaanval.
Hoe anders bijkomen dan?quote:Op donderdag 11 december 2014 21:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ooww aankomen in gewicht bedoel je ? had ff geen flauw idee waar het over ging ;$ vraag aan deuce workoutschema dan, die is sportyboy toch
Deuce weet wel een leuke workout met haar denk ik.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ooww aankomen in gewicht bedoel je ? had ff geen flauw idee waar het over ging ;$ vraag aan deuce workoutschema dan, die is sportyboy toch
bedoelde je niet aan ipv bij?quote:Op donderdag 11 december 2014 21:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Hoe anders bijkomen dan?![]()
Deuce is motivatieboy69
Ik ben lazyassbitch00
zelfde mainquote:Op donderdag 11 december 2014 21:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
bedoelde je niet aan ipv bij?
Mona zag er weer prachtig uit, voor een feeksquote:Op donderdag 11 december 2014 18:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Pretty little liars Christmas special
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
afvallen is zo demotiverend als je weet dat je een tering lange weg te gaan hebtquote:Op donderdag 11 december 2014 21:48 schreef Landysh het volgende:
Owh yeah Crip ook bij de afvalclub.
Eerste paar gaan makkelijk. Het zijn die laatste paar die je een skinny bitch maken die moeilijk zijn.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:49 schreef Crip het volgende:
[..]
afvallen is zo demotiverend als je weet dat je een tering lange weg te gaan hebt
Als je eenmaal wat begint te merken ervan werkt dat juist super motiverend en kan je doorgaan.. je moet even eerste 1/2 maanden doorzetten ja zonder veel resultaatquote:Op donderdag 11 december 2014 21:49 schreef Crip het volgende:
[..]
afvallen is zo demotiverend als je weet dat je een tering lange weg te gaan hebt
stel een doel op, motiveer jezelf, waarom zou je afvallen? Watt wil je ermee bereiken, of juist mee voorkomen? Als je wil, wil ik mn motivational interviewing toepassen op jequote:Op donderdag 11 december 2014 21:49 schreef Crip het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 december 2014 21:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
stel een doel op, motiveer jezelf, waarom zou je afvallen? Watt wil je ermee bereiken, of juist mee voorkomen? Als je wil, wil ik mn motivational interviewing toepassen op je
Yeah she did.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:48 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Mona zag er weer prachtig uit, voor een feeks
quote:Op donderdag 11 december 2014 21:49 schreef Landysh het volgende:
En Aria is het mooist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zij zingt ook prachtig, video staat op Youtube.
aw naarrrrquote:Op donderdag 11 december 2014 22:08 schreef Peunage het volgende:
Okey, ik ga dus een bus missen die om het uur rijdt. Lekker kwartier naar huis lopen
Nounou kwartiertje lopen, in Afrika lopen ze halve dag naar de waterput jankie.. man upquote:Op donderdag 11 december 2014 22:08 schreef Peunage het volgende:
Okey, ik ga dus een bus missen die om het uur rijdt. Lekker kwartier naar huis lopen
Gast, hou je kop.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:19 schreef Reddead het volgende:
een topic dat turken op fok heet.... zonder turken.
amk
Maar ik wil gewoon slapen.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:15 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nounou kwartiertje lopen, in Afrika lopen ze halve dag naar de waterput jankie.. man up
quote:
De 'Honey & Vinegar' aanpak tochquote:Op donderdag 11 december 2014 22:15 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nounou kwartiertje lopen, in Afrika lopen ze halve dag naar de waterput jankie.. man up
Smerig machtspelletje met onzekere pubersquote:Op donderdag 11 december 2014 22:24 schreef Stimorol- het volgende:
http://zembla.vara.nl/seizoenen/2014/afleveringen/04-12-2014
Wat een kk mongool is dit... Wagelijke hond.
alaykom assalamu.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:26 schreef Crip het volgende:
Ik ga slapen, slaap lekker al.
Assalamu alaykom.
Een 38 jarige man die speelt met meisjes van 14.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:26 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Smerig machtspelletje met onzekere puberssomebody get medieval on his ass
quote:Op donderdag 11 december 2014 22:24 schreef Stimorol- het volgende:
Heb ik gezien ja, die Aydin moet dood.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:24 schreef Stimorol- het volgende:
van de site waar je die foto's vansaan hebt.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:59 schreef Montelly het volgende:
Hoe kom ik aan dezennn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
welke winkelquote:
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:15 schreef Stimorol- het volgende:
Negerzaad gespotSuperfoodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:15 schreef Stimorol- het volgende:
Negerzaad gespotHeb je weleens wat van negerzaad op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
vogelvoer.quote:
Nee, zie er onsmakelijk uit eigk.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:19 schreef Montelly het volgende:
[..]
Heb je weleens wat van negerzaad op?
Hahahahaha, negerzaad...quote:Op donderdag 11 december 2014 23:19 schreef Montelly het volgende:
[..]
Heb je weleens wat van negerzaad op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |