Musequote:Op zaterdag 6 december 2014 21:59 schreef Kingstown het volgende:
Muse en Coldplay ken ik sinds kort van naam....FOK! heeft mijn horizon verbreed.
Aan de grootte van de schuimbelletjes die je te zien krijgt en de duur hoelang ze zichtbaar blijven.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:15 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hoe kun je dat door schudden zien?
Voor zover het je iets zegt:quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:38 schreef chufi het volgende:
Ik ga wel voor andere bubbels deze maand... Geschudde whisky lijkt me niet lekker... Maar welke was/is het?
Oma die een super avond gehad heeft, veels te veel had ingekocht, zoonlief die teveel chinees had laten komen, dus vriezer zit weer vol.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Verwende oma of armlastige oma nu?
En nog wat leuks gekregen van de Sint?quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:43 schreef just me het volgende:
[..]
Oma die een super avond gehad heeft, veels te veel had ingekocht, zoonlief die teveel chinees had laten komen, dus vriezer zit weer vol.
Maar het was leuk
Nice! Volgens mij ben jij een leuke oma...quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:43 schreef just me het volgende:
[..]
Oma die een super avond gehad heeft, veels te veel had ingekocht, zoonlief die teveel chinees had laten komen, dus vriezer zit weer vol.
Maar het was leuk
quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nice! Volgens mij ben jij een leuke oma...
Je kunt toch van alles op die etagères leggen ...quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:46 schreef just me het volgende:
Ja, chocoladeletter, een dvd van een reis die we als gezin naar ZA gemaakt hebben in 1999 en een mooie engelse .. om cupcakes op te leggen maar die eet ik nooit, zullen wel oliebollen worden dan
ja daarom had ik het ook over oliebollen, mogen ook kerstkransjes zijnquote:Op zaterdag 6 december 2014 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt toch van alles op die etagères leggen ...
Zeg ik iets verkeerds? Je enthousiasme en de manier waarop je dingen beschrijft, geven mij het idee dat je voor kleinkinderen een leuke oma bent. Berekend gokje, kan er uiteraard helemaal naast zitten...quote:
Heb met veel pijn en moeite de hele 5.19 minuten geluisterd. Kan er niet warm van worden.quote:
canapes...quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:53 schreef just me het volgende:
[..]
ja daarom had ik het ook over oliebollen, mogen ook kerstkransjes zijn
Ik vond het juist lief dat je dat zei. Ik heb nog maar één kleinkind hoor en ze is nog maar 3 maanden maar ik probeer het wel thuis gezellig te maken als de familie bij elkaar komt ! Ik kan daar oprecht van genieten en hoop dat ook op de kinderen over te brengen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeg ik iets verkeerds? Je enthousiasme en de manier waarop je dingen beschrijft, geven mij het idee dat je voor kleinkinderen een leuke oma bent. Berekend gokje, kan er uiteraard helemaal naast zitten...
Ouwe lulquote:Op zaterdag 6 december 2014 23:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb met veel pijn en moeite de hele 5.19 minuten geluisterd. Kan er niet warm van worden.
Gelukkig stond Depeche Mode rechts bij de aanraders, dus het is alsnog goed gekomen.
O, dat is nog echt piepjong.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:57 schreef just me het volgende:
[..]
Ik vond het juist lief dat je dat zei. Ik heb nog maar één kleinkind hoor en ze is nog maar 3 maanden maar ik probeer het wel thuis gezellig te maken als de familie bij elkaar komt ! Ik kan daar oprecht van genieten en hoop dat ook op de kinderen over te brengen.
Jawel hoor, ze kunnen al lachen dan.quote:Op zondag 7 december 2014 00:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, dat is nog echt piepjong.
Echte interactie heb je dus nog niet.
Ik ben niet zo'n schuimert als jij, al die side topics mis ik vaak...quote:Op zondag 7 december 2014 00:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je kunt haar hier feliciteren:
40+ / just me wordt in augustus oma
In dit geval is dat de schuld van sacha just me, die daar natuurlijk elke dag updates hoort te geven.quote:Op zondag 7 december 2014 00:08 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben niet zo'n schuimert als jij, al die side topics mis ik vaak...
Ken je écht Muse en Coldplay niet?quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb met veel pijn en moeite de hele 5.19 minuten geluisterd. Kan er niet warm van worden.
Gelukkig stond Depeche Mode rechts bij de aanraders, dus het is alsnog goed gekomen.
Maar ze herkent me wel (of misschien wil ik dat wel) ik pas elke woensdag op en ik krijg vanavond een grote glimlach *smelt*quote:Op zondag 7 december 2014 00:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, dat is nog echt piepjong.
Echte interactie heb je dus nog niet.
Heb zelf bewust geen kids, maar rare ome MM kan wel lachen met z'n nichtjes, zoals gisteren met Sinterklaasavond. Word je vrolijk van...
Dan nog, ik kom zelden op de hoofdpagina van 40+...quote:Op zondag 7 december 2014 00:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In dit geval is dat de schuld van sacha just me, die daar natuurlijk elke dag updates hoort te geven.
Ik had hier een dubbele Sjoef!quote:
ja joh geef mij maar de schuldquote:Op zondag 7 december 2014 00:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In dit geval is dat de schuld van sacha just me, die daar natuurlijk elke dag updates hoort te geven.
Dinsdag vertrek ik.quote:
Minuutje geluisterd, maar zegt me echt helemaal niets. Heb de namen voor het eerst hier op FOK! gelezen.quote:Op zondag 7 december 2014 00:10 schreef FANN het volgende:
Ken je écht Muse en Coldplay niet?![]()
Deze ook niet?
Hoe browse je dan over FOK!? Alleen via MyAt?quote:Op zondag 7 december 2014 00:10 schreef MadMaster het volgende:
Dan nog, ik kom zelden op de hoofdpagina van 40+...
Ik ben MM niet, maar mijn startpagina is idd MyAT en als die gedaan is check ik of er nog naughty peoples zijn in UVT en daarna klik ik op de AT als er nog tijd over is.quote:Op zondag 7 december 2014 00:13 schreef Kingstown het volgende:
Hoe browse je dan over FOK!? Alleen via MyAt?
Gossie... en dan dacht ik dat ik onder een steen leefdequote:Op zondag 7 december 2014 00:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Minuutje geluisterd, maar zegt me echt helemaal niets. Heb de namen voor het eerst hier op FOK! gelezen.
Deze? Zie alleen geen saxofonist....quote:Op zondag 7 december 2014 00:11 schreef APK het volgende:
Ik had hier een dubbele Sjoef!
Wilde trots verkondigen dat ik de saxofonist van dat liedje kende, maar die is niet te zien in deze clip en het orgineel kan ik niet vinden
Sterker nog, ze verstaan en begrijpen al meer dan je denkt op die jonge leeftijd.quote:Op zondag 7 december 2014 00:10 schreef just me het volgende:
Maar ze herkent me wel (of misschien wil ik dat wel) ik pas elke woensdag op en ik krijg vanavond een grote glimlach *smelt*
Nee, die saxofonist was ooit mijn benedenbuurman, maar die zit niet in deze slappe remake quote:Op zondag 7 december 2014 00:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Deze? Zie alleen geen saxofonist....
Dan zit je dus uiteindelijk alleen maar topics uit 1998 te lezen.quote:Op zondag 7 december 2014 00:15 schreef APK het volgende:
Ik ben MM niet, maar mijn startpagina is idd MyAT en als die gedaan is check ik of er nog naughty peoples zijn in UVT en daarna klik ik op de AT als er nog tijd over is.
Ik browse niet over Fok, ik volg inderdaad alleen mijn AT en wat links die geplaatst worden.quote:Op zondag 7 december 2014 00:13 schreef Kingstown het volgende:
Hoe browse je dan over FOK!? Alleen via MyAt?
🙌quote:Op zondag 7 december 2014 00:13 schreef APK het volgende:
[..]
Wat vond je van mijn haaibaaike-smiley?
Fijne maand maar weer APKquote:Op zondag 7 december 2014 00:13 schreef APK het volgende:
[..]
Dinsdag vertrek ik.
Wat vond je van mijn haaibaaike-smiley?
Ik vind AT de beste bron voor nieuwe topicsquote:Op zondag 7 december 2014 00:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan zit je dus uiteindelijk alleen maar topics uit 1998 te lezen.![]()
AT klik ik trouwens nooit op. NT wel geregeld en de 40+ hoofdpagina check ik sowieso elke dag wel een keer.
quote:Op zondag 7 december 2014 00:13 schreef Kingstown het volgende:
Minuutje geluisterd, maar zegt me echt helemaal niets. Heb de namen voor het eerst hier op FOK! gelezen.
Ik heb zelfs 2 cd's op mn Nasquote:Op zondag 7 december 2014 00:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Gossie... en dan dacht ik dat ik onder een steen leefde![]()
Vandaar dat we nog nooit foto's van jou als kind hebben gezien....quote:Op zondag 7 december 2014 00:21 schreef MadMaster het volgende:
Ik browse niet over Fok, ik volg inderdaad alleen mijn AT en wat links die geplaatst worden.
Meer dan genoeg...
Dat is en soort cloud, maar dan van je zelf in je eigen huisquote:Op zondag 7 december 2014 00:29 schreef FANN het volgende:
[..]
géén idee wat een Nas isen ik zat hiero
![]()
R&P / Een Facebook-loos leven
Ik ook niet, maar ik tiep nog steeds www voor een URL en ALT 0128 is de enige ASCII-code die ik uit mijn hoofd kenquote:Op zondag 7 december 2014 00:31 schreef FANN het volgende:
[..]
The horror is dat Facebooknooit gehad en ga ik nooit aan beginnen ook...
man man man bij www en URL kan ik je nog volgen, maar daarna niet meer en ik zag toevallig je postquote:Op zondag 7 december 2014 00:34 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik tiep nog steeds www voor een URL en ALT 0128 is de enige ASCII-code die ik uit mijn hoofd ken
Is het dan mistig binnen?quote:Op zondag 7 december 2014 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is en soort cloud, maar dan van je zelf in je eigen huis
Die was geopend in UVT en had ik een schopje gegevenquote:Op zondag 7 december 2014 00:35 schreef FANN het volgende:
[..]
man man man bij www en URL kan ik je nog volgen, maar daarna niet meer en ik zag toevallig je post
in LIF
Ik heb gegoogeld maar dat is gewoon een harde schijf, zeg dat dan gewoon, dan snap ik jequote:Op zondag 7 december 2014 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is en soort cloud, maar dan van je zelf in je eigen huis
In 2000 had ik al eigen site bij Lycos.quote:Op zondag 7 december 2014 00:36 schreef Kingstown het volgende:
Ouwe lullen allemaal hier zonder Facebook!
aha.... vandaar....quote:Op zondag 7 december 2014 00:37 schreef APK het volgende:
[..]
Die was geopend in UVT en had ik een schopje gegeven
In 2000 was al 2x nageslacht van mij verwijderd en heb ik het maar opgegevenquote:Op zondag 7 december 2014 00:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In 2000 was ik 14 en mocht ik het i-net nog niet op.
Jij bent toch niet zo ouderwets als APK en had het gewoon gevonden via New Topics neem ik aan?quote:
aha! dus tochquote:Op zondag 7 december 2014 00:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ja...die wel natuurlijk! Die hoor ik elke dag als ik naar Arte kijk!
Ik kijk altijd eventjes in LIFquote:Op zondag 7 december 2014 00:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij bent toch niet zo ouderwets als APK en had het gewoon gevonden via New Topics neem ik aan?
Of ze zit me te stalken!quote:Op zondag 7 december 2014 00:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij bent toch niet zo ouderwets als APK en had het gewoon gevonden via New Topics neem ik aan?
Dit klinkt een beetje apart.quote:Op zondag 7 december 2014 00:40 schreef APK het volgende:
In 2000 was al 2x nageslacht van mij verwijderd en heb ik het maar opgegeven
Slaap lekkerquote:Op zondag 7 december 2014 00:53 schreef just me het volgende:
mensen maak er nog een gezellige nacht van!
Truste JM ik was effe zappenquote:Op zondag 7 december 2014 00:53 schreef just me het volgende:
mensen maak er nog een gezellige nacht van!
waarom doen jullie dat?quote:Op zondag 7 december 2014 01:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik .. Maar op internet spreek ik vaker in meervoud ....
Ik voel mij niet aangesproken, dus ik denk dat ze tegen jullie spreektquote:Op zondag 7 december 2014 01:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je het nu tegen mij of ook tegen de rest?
Ah dan toch wij... Wordt een leuke nachtquote:Op zondag 7 december 2014 01:04 schreef APK het volgende:
[..]
Ik voel mij niet aangesproken, dus ik denk dat ze tegen jullie spreekt
In je eentje?quote:Op zondag 7 december 2014 01:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah dan toch wij... Wordt een leuke nacht
Die vinden wij wel mooiquote:Op zondag 7 december 2014 01:12 schreef FANN het volgende:
Ik ga lekker allemaal oudbollige plaatjes luisteren![]()
Ik heb het wel eens erger gevoeld ... Maar daar hebben we het niet meer overquote:Op zondag 7 december 2014 01:11 schreef FANN het volgende:
Nah... we zijn jullie gewoon aan het plagen Chuf...
ik heb helemaal niets tegen julliequote:Op zondag 7 december 2014 01:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je het nu tegen mij of ook tegen de rest?
Het is maar internet sjoef.quote:Op zondag 7 december 2014 01:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens erger gevoeld ... Maar daar hebben we het niet meer over
Typical female behaviour ... Maar goed zij vinden dat ook leukquote:Op zondag 7 december 2014 01:12 schreef FANN het volgende:
Ik ga lekker allemaal oudbollige plaatjes luisteren![]()
och arme onsquote:Op zondag 7 december 2014 01:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens erger gevoeld ... Maar daar hebben we het niet meer over
We gaan toch geen steken onder water geven nu?quote:Op zondag 7 december 2014 01:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Typical female behaviour ... Maar goed zij vinden dat ook leuk
Ik spreek alleen voor mij...quote:Op zondag 7 december 2014 01:18 schreef sig000 het volgende:
[..]
We gaan toch geen steken onder water geven nu?
Jij kan niet tegen plagenquote:Op zondag 7 december 2014 01:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Typical female behaviour ... Maar goed zij vinden dat ook leuk
dat zou zielig voor de vis zijnquote:Op zondag 7 december 2014 01:18 schreef sig000 het volgende:
[..]
'We'quote:Op zondag 7 december 2014 01:18 schreef sig000 het volgende:
[..]
Daarna in de frituur?quote:Op zondag 7 december 2014 01:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ga zo weer een sessie met de goudvis doen.
Weet je ook eens hoe het voelt om terug te lezen als jij weer eens een nachtje doorhaaltquote:
Lees je dat allemaal terug?quote:Op zondag 7 december 2014 01:23 schreef APK het volgende:
[..]
Weet je ook eens hoe het voelt om terug te lezen als jij weer eens een nachtje doorhaalt
Uiteraard, jij post al die wijsheid gedurende de nacht niet om het verloren te laten gaan, toch?quote:
Die zit weer op de stoomboot terug naar Spanje.quote:
Wie? Kojak?quote:Op zondag 7 december 2014 01:31 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die zit weer op de stoomboot terug naar Spanje.
Nou ja, was niet de bedoeling eigenlijkquote:
Zal wel aan Fann liggen dan ,,,quote:Op zondag 7 december 2014 01:40 schreef sig000 het volgende:
[..]
Tsja Kojak is dood, Derrick ook, dan krijg je dat.
Sinds ik niet meer in mv. praat of juist wel ging het hier mis ?quote:Op zondag 7 december 2014 01:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja, was niet de bedoeling eigenlijk, maar de stemming zit er niet zo in geloof ik
dus dan ga ik maar slapen...
Ja triest, maar goed ..quote:Op zondag 7 december 2014 01:43 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik constateer slechts een mogelijke oorzaak.
Ik wil het niet weten.quote:Op zondag 7 december 2014 01:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Slijmjurk, Julio zie je nooit van zn andere kant, maar dat wisten we natuurlijk al...
Lief van je Fann... Dacht even dat je boos was... Zit nog een film te kijken ...Daarna gaan we slapenquote:Op zondag 7 december 2014 01:56 schreef FANN het volgende:
Oké nog een plaatje om op te vrolijken dan maar...
Smile! If the rain outside the window won't stop...
Smile! If you failed to do something...
Smile! If happiness hid behind the clouds...
Smile! Even if your soul got slightly scratched...
Smile! And you'll see how everything changes...
Smile! The rain will stop and the ground will dress up in snow...
Smile! And your sorrow will pass by...
Smile! And then your soul will begin to live...
Ik ben van de schrik nog even aan de Ouzo gegaan ,,,, Een Plomari 1894quote:
Ja tis winter dan houden ze zich op de achtergrond... of ergens op de vlakte..quote:Op zondag 7 december 2014 02:08 schreef sig000 het volgende:
Fann heeft alleen een hekel aan muizen maar die hebben winterslaap nu.
Ah dan voelt ie zich beter .... Lekker onder water knibbellenquote:Op zondag 7 december 2014 02:53 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik weet niet, gaat ineens op zijn rug zwemmen?
Ok, dan laat ik 'm maar lekker gaan.quote:Op zondag 7 december 2014 02:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah dan voelt ie zich beter .... Lekker onder water knibbellen
Dat is Duits sjoef.quote:Op zondag 7 december 2014 02:59 schreef chufi het volgende:
Niet te geloven....
Komt de volgende tekst voorbij..
Ich bin, Wir sind
Ik ook maar het is soms zo leuk om heerlijk dom te posten.quote:Op zondag 7 december 2014 03:02 schreef chufi het volgende:
maar dat weet ik sig..., Het ging me even om het meervoud.enkelvoud gekloot van eerder.. Daarom vond ik dit dan weer toevallig leuk..
Ik vond het meer toeval uit een absurde Film van Alex van Warmerdamquote:Op zondag 7 december 2014 03:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ook maar het is soms zo leuk om heerlijk dom te posten.
Niets is toeval.quote:Op zondag 7 december 2014 03:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vond het meer toeval uit een absurde Film van Alex van Warmerdam
APK gaat maandag de revisie in en dan dinsdag op het vliegtuig... Laten we maar weer hopen dat er geen gekke stormen komen daar... In de Filipijnen was het weer mis ,,,quote:Op zondag 7 december 2014 03:07 schreef sig000 het volgende:
APK moet aardig wat bijlezen als ie weer wakker is.
Onkruid vergaat niet en de Filipijnen zijn groot.quote:Op zondag 7 december 2014 03:11 schreef chufi het volgende:
[..]
APK gaat maandag de revisie in en dan dinsdag op het vliegtuig... Laten we maar weer hopen dat er geen gekke stormen komen daar... In de Filipijnen was het weer mis ,,,
Het is idd een grote eilanden groep ... Wees blij... Maar afgelopen jaar was er volgens mij een ongeluk met 1 van die bootjes naar die eilandjes van APK ... Over belast en storm..quote:Op zondag 7 december 2014 03:17 schreef sig000 het volgende:
[..]
Onkruid vergaat niet en de Filipijnen zijn groot.
Neef van mijn vrouw woont er en die heeft nooit verhalen over die dingen wanneer zijn moeder weer eens bezorgd aan de telefoon hangt.
Ruby Blue...quote:
Dat heeft diverse redenen...quote:Op zondag 7 december 2014 00:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vandaar dat we nog nooit foto's van jou als kind hebben gezien....
Ik heb er 1, met opa en oma op het strand.quote:Op zondag 7 december 2014 08:56 schreef sig000 het volgende:
[..]
Er is 1 foto van mij als baby en die lijkt verdacht veel op kleinzoon.
Ik sta daar met bolle kop en kaal hoofd op de foto.quote:Op zondag 7 december 2014 09:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb er 1, met opa en oma op het strand.
Zal eens kijken of ik die kan inscannen, ik heb niets gedigitaliseerd uit die tijd.
Wat moet je er mee?
Idem.quote:Op zondag 7 december 2014 09:05 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik sta daar met bolle kop en kaal hoofd op de foto.
Ja dat zag ik net ook toen ik de balkondeuren opengooide!quote:
Soepel as alwaysquote:Op zondag 7 december 2014 09:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie je uit bed springen.
Goedemorgen!
Ik ben blij dat toen nog alles in beperkte kring verspreid werd.quote:Op zondag 7 december 2014 09:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Idem.
Volgens mij was dat in de 50’s/60’s altijd zo.
Een soort post-oorlog syndroom of zo...
Ik vraag me af waarom men destijds überhaupt foto's maakte.quote:Op zondag 7 december 2014 09:08 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat toen nog alles in beperkte kring verspreid werd.
Zo heeft mijn zus alle dia's van mijn vader. Ze zou ze laten digitaliseren, maar daar is volgens mij niet veel van terecht gekomen. Dus mijn jeugd, en die van haar, gaat straks verloren, aangezien we allebei geen kinderen hebben...quote:Op zondag 7 december 2014 09:22 schreef just me het volgende:
Mijn oudste broer heeft bijna alle familiekiekjes in zijn uh... bezit
Ik heb 1 trouwfoto en die is nog gephotoshopt ook...quote:Op zondag 7 december 2014 09:31 schreef sig000 het volgende:
Ik heb nog iets van 3 fotoboeken liggen alleen van mijn bruiloft.
jammer eigenlijk...quote:Op zondag 7 december 2014 09:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo heeft mijn zus alle dia's van mijn vader. Ze zou ze laten digitaliseren, maar daar is volgens mij niet veel van terecht gekomen. Dus mijn jeugd, en die van haar, gaat straks verloren, aangezien we allebei geen kinderen hebben...
foeiquote:Op zondag 7 december 2014 09:49 schreef just me het volgende:
sacha krijg je nu ook een pik tussen je borsten?
quote:
spreek je voorkeur uitquote:Op zondag 7 december 2014 09:56 schreef sacha het volgende:
[..]
misschien wil er wel iemand model staan
goed idee!quote:Op zondag 7 december 2014 10:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je ging scheiden.
hehe maak ik eindelijk eens kansquote:
het aantal wachtenden voor u is nog...quote:
Mja helaeesss , maar ik heb geduld en ik heb een kicke vw busquote:Op zondag 7 december 2014 11:32 schreef just me het volgende:
[..]
het aantal wachtenden voor u is nog...
ik weet niet hoe ik een poll moet aanmaken, bij een newbie op dat gebiedquote:Op zondag 7 december 2014 11:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Waar blijft die poll?
40+ / Poll-topic
Ow, gewoon oefenen joh. Boeiend als het mis gaat.quote:Op zondag 7 december 2014 11:39 schreef just me het volgende:
ik weet niet hoe ik een poll moet aanmaken, bij een newbie op dat gebied
Nou even serieus, maar ik heb écht een aantal keren gedacht, waar is dat rotkind?quote:Op zondag 7 december 2014 02:08 schreef sig000 het volgende:
Fann heeft alleen een hekel aan muizen maar die hebben winterslaap nu.
Ze komt wel weer een keer achter het behang vandaan om je op je flikker te geven.quote:Op zondag 7 december 2014 12:05 schreef FANN het volgende:
Nou even serieus, maar ik heb écht een aantal keren gedacht, waar is dat rotkind?![]()
Dank.quote:
heb je al gestemd?quote:
Die heb ik me zelf idd ook maar gegeven om het fair te spelen ook al had ik eerst iets anders gestemd....quote:
Ik heb op Pave gestemd. Met mijn 3,5 centimeter maak ik toch geen kans :quote:
Alsof Sas cupmaat FF heeft...quote:Op zondag 7 december 2014 13:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Met mijn 3,5 centimeter maak ik toch geen kans :![]()
Als je nou de afgelopen week ook zo actief was geweest, dan had Sas tenminste nog wat waardebonnen gewonnen. Maar nee, meneer denkt alleen aan zichzelf en krijgt daardoor uiteindelijk helemaal niks...quote:Op zondag 7 december 2014 13:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb me zelf maar even bovenaan gezet....
Zijn er al plannen voor dat topic op FHF?quote:Op zondag 7 december 2014 13:59 schreef MadMaster het volgende:
Als je nou de afgelopen week ook zo actief was geweest, dan had Sas tenminste nog wat waardebonnen gewonnen. Maar nee, meneer denkt alleen aan zichzelf en krijgt daardoor uiteindelijk helemaal niks...
Voor die poll hoef je niet te posten als chufi, dus dat had toch niet gewerkt ...quote:Op zondag 7 december 2014 13:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je nou de afgelopen week ook zo actief was geweest, dan had Sas tenminste nog wat waardebonnen gewonnen. Maar nee, meneer denkt alleen aan zichzelf en krijgt daardoor uiteindelijk helemaal niks...
Ik neem aan dat Sas dat regelt, ik ben niet benaderd...quote:Op zondag 7 december 2014 14:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zijn er al plannen voor dat topic op FHF?
Ik denk dat ik begrijp wat je hier probeert te zeggen.quote:Op zondag 7 december 2014 14:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor die poll hoef je niet te posten als chufi, dus dat had toch niet gewerkt ...
Ik heb geen klonen zoals de rest hierquote:Op zondag 7 december 2014 14:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat ik begrijp wat je hier probeert te zeggen.
Wie zegt dat je bij die avatar verkiezing als Sjoefie had moeten posten?
ik heb ergens nog een stoffige kloon liggenquote:Op zondag 7 december 2014 14:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb geen klonen zoals de rest hier
Maar met je IP-adres spelen is wel OK?quote:Op zondag 7 december 2014 14:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb geen klonen zoals de rest hier
Ah cool!!! Die voor treinen had ik al en vliegtuigen ook... Thksquote:Op zondag 7 december 2014 14:20 schreef MadMaster het volgende:
Voor degene die van het OV in Amsterdam gebruik maken:
Traceer live alle trams, bussen, metro's en metro's in en om Amsterdam
Leuk. Kan ik B. op weg en terug van haar werk traceren.quote:Op zondag 7 december 2014 14:20 schreef MadMaster het volgende:
Voor degene die van het OV in Amsterdam gebruik maken:
Traceer live alle trams, bussen, metro's en metro's in en om Amsterdam
Het volgt de vervoersmiddelen, niet het toestel van B.....quote:Op zondag 7 december 2014 15:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk. Kan ik B. op weg en terug van haar werk traceren.
Zij reist met het OV.quote:Op zondag 7 december 2014 15:24 schreef chufi het volgende:
Het volgt de vervoersmiddelen, niet het toestel van B.....
Hoezo dat van afgelopen nacht?quote:Op zondag 7 december 2014 15:25 schreef Deisyy het volgende:
Hé, chufi zijn we weer lekker aan het generaliseren?
Nee, over dat iedereen hier een kloon heeft. Ik heb al genoeg werk aan mezelf.quote:
Ja.quote:Op zondag 7 december 2014 15:26 schreef chufi het volgende:
Jij vertrouwt blind op de route die ze volgt?
Het komt er in samenhang met gisteravond op neer dat alleen chufi op 40+ post en dat wij allemaal klonen van hem zijn.quote:Op zondag 7 december 2014 15:28 schreef Deisyy het volgende:
Nee, over dat iedereen hier een kloon heeft. Ik heb al genoeg werk aan mezelf.
quote:Op zondag 7 december 2014 15:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het komt er in samenhang met gisteravond op neer dat alleen chufi op 40+ post en dat wij allemaal klonen van hem zijn.
Verklaart wel het aantal stemmen in de pollquote:Op zondag 7 december 2014 15:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het komt er in samenhang met gisteravond op neer dat alleen chufi op 40+ post en dat wij allemaal klonen van hem zijn.
quote:Op zondag 7 december 2014 15:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Verklaart wel het aantal stemmen in de poll
Geen idee tot wanneer ie loopt die Poll, maar Sas moet toch de keuze maken ... Of zou ze gehoorzamen aan de uitslag?quote:Op zondag 7 december 2014 15:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt, hoe dan ook, de meeste stemmen.
Deze post van mij was nog voordat ik de laatste stemmingen had gezien. Je hebt lopen kloten chufiquote:Op zondag 7 december 2014 15:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee tot wanneer ie loopt die Poll, maar Sas moet toch de keuze maken ... Of zou ze gehoorzamen aan de uitslag?
Wanneer heb je de pagina daarvoor voor het laatst ververst?? Want de poll resultaten blijven dan staan op het moment dat je die geopend hebt ...quote:Op zondag 7 december 2014 15:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze post van mij was nog voordat ik de laatste stemmingen had gezien. Je hebt lopen kloten chufi
Zoveel klonen, zoveel pieken.quote:Op zondag 7 december 2014 15:40 schreef chufi het volgende:
Dan weet ik nog niet welke piek van mij zich zal moeten openbaren ....
quote:Op zondag 7 december 2014 15:40 schreef Deisyy het volgende:
Deze post van mij was nog voordat ik de laatste stemmingen had gezien. Je hebt lopen kloten chufi
Die ene stem die ik heb gekregen is hopelijk niet van chufi.quote:Op zondag 7 december 2014 14:19 schreef MadMaster het volgende:
Maar met je IP-adres spelen is wel OK?
Om 07.00 uur ofzo, maar daarna gewoon het topic afgesloten.quote:Op zondag 7 december 2014 15:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Wanneer heb je de pagina daarvoor voor het laatst ververst?? Want de poll resultaten blijven dan staan op het moment dat je die geopend hebt ...
Tenzij je ook een kloon van hem bent.quote:Op zondag 7 december 2014 15:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Die ene stem die ik heb gekregen is hopelijk niet van chufi.
Wees daar maar niet bang voorquote:Op zondag 7 december 2014 15:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Die ene stem die ik heb gekregen is hopelijk niet van chufi.
en je moet altijd pieken op je hoogtepunt!quote:
ik wacht op toestemmingquote:Op zondag 7 december 2014 14:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zijn er al plannen voor dat topic op FHF?
geen idee, heb net PM gestuurd naar feestcommissie, wacht netjes op toestemming en dan mag King wat mij betreft los gaan in FHFquote:
Geen idee hoe ze met het verdelen van die prijzen omgaan....quote:Op zondag 7 december 2014 17:18 schreef sacha het volgende:
[..]
geen idee, heb net PM gestuurd naar feestcommissie, wacht netjes op toestemming en dan mag King wat mij betreft los gaan in FHF
komt goed, ik wacht rustig afquote:Op zondag 7 december 2014 17:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee hoe ze met het verdelen van die prijzen omgaan....
Momenteel zit ik in de gitaar-muziek.quote:
Dat is toch Zangeres zonder Naam , met Mexico ..?quote:Op zondag 7 december 2014 17:24 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Momenteel zit ik in de gitaar-muziek.
Ik verwacht er zelf geen...quote:Op zondag 7 december 2014 17:28 schreef sacha het volgende:
[..]
juist!![]()
ik vind de kerstpakketten actie daar erg leuk!
ik krijg dan ook de leukste kadoosjes en kerstpakkettenquote:Op zondag 7 december 2014 17:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Als zelfstandige moet je wel voor jezelf zorgen...
Leuk toch en dan verbaasd kijken !! In mijn geval heb ik geen concurrentie dus ik verspreid het over het jaarquote:Op zondag 7 december 2014 17:37 schreef sacha het volgende:
[..]
ik krijg dan ook de leukste kadoosjes en kerstpakketten
Breng je hem toch zelf een keerquote:Op zondag 7 december 2014 17:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die catalpaboom laten versturen naar dat eiland van je is best een heel gedoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |