Jawel hoor, ze kunnen al lachen dan.quote:Op zondag 7 december 2014 00:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, dat is nog echt piepjong.
Echte interactie heb je dus nog niet.
Ik ben niet zo'n schuimert als jij, al die side topics mis ik vaak...quote:Op zondag 7 december 2014 00:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je kunt haar hier feliciteren:
40+ / just me wordt in augustus oma
In dit geval is dat de schuld van sacha just me, die daar natuurlijk elke dag updates hoort te geven.quote:Op zondag 7 december 2014 00:08 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben niet zo'n schuimert als jij, al die side topics mis ik vaak...
Ken je écht Muse en Coldplay niet?quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb met veel pijn en moeite de hele 5.19 minuten geluisterd. Kan er niet warm van worden.
Gelukkig stond Depeche Mode rechts bij de aanraders, dus het is alsnog goed gekomen.
Maar ze herkent me wel (of misschien wil ik dat wel) ik pas elke woensdag op en ik krijg vanavond een grote glimlach *smelt*quote:Op zondag 7 december 2014 00:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, dat is nog echt piepjong.
Echte interactie heb je dus nog niet.
Heb zelf bewust geen kids, maar rare ome MM kan wel lachen met z'n nichtjes, zoals gisteren met Sinterklaasavond. Word je vrolijk van...
Dan nog, ik kom zelden op de hoofdpagina van 40+...quote:Op zondag 7 december 2014 00:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In dit geval is dat de schuld van sacha just me, die daar natuurlijk elke dag updates hoort te geven.
Ik had hier een dubbele Sjoef!quote:
ja joh geef mij maar de schuldquote:Op zondag 7 december 2014 00:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In dit geval is dat de schuld van sacha just me, die daar natuurlijk elke dag updates hoort te geven.
Dinsdag vertrek ik.quote:
Minuutje geluisterd, maar zegt me echt helemaal niets. Heb de namen voor het eerst hier op FOK! gelezen.quote:Op zondag 7 december 2014 00:10 schreef FANN het volgende:
Ken je écht Muse en Coldplay niet?![]()
Deze ook niet?
Hoe browse je dan over FOK!? Alleen via MyAt?quote:Op zondag 7 december 2014 00:10 schreef MadMaster het volgende:
Dan nog, ik kom zelden op de hoofdpagina van 40+...
Ik ben MM niet, maar mijn startpagina is idd MyAT en als die gedaan is check ik of er nog naughty peoples zijn in UVT en daarna klik ik op de AT als er nog tijd over is.quote:Op zondag 7 december 2014 00:13 schreef Kingstown het volgende:
Hoe browse je dan over FOK!? Alleen via MyAt?
Gossie... en dan dacht ik dat ik onder een steen leefdequote:Op zondag 7 december 2014 00:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Minuutje geluisterd, maar zegt me echt helemaal niets. Heb de namen voor het eerst hier op FOK! gelezen.
Deze? Zie alleen geen saxofonist....quote:Op zondag 7 december 2014 00:11 schreef APK het volgende:
Ik had hier een dubbele Sjoef!
Wilde trots verkondigen dat ik de saxofonist van dat liedje kende, maar die is niet te zien in deze clip en het orgineel kan ik niet vinden
Sterker nog, ze verstaan en begrijpen al meer dan je denkt op die jonge leeftijd.quote:Op zondag 7 december 2014 00:10 schreef just me het volgende:
Maar ze herkent me wel (of misschien wil ik dat wel) ik pas elke woensdag op en ik krijg vanavond een grote glimlach *smelt*
Nee, die saxofonist was ooit mijn benedenbuurman, maar die zit niet in deze slappe remake quote:Op zondag 7 december 2014 00:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Deze? Zie alleen geen saxofonist....
Dan zit je dus uiteindelijk alleen maar topics uit 1998 te lezen.quote:Op zondag 7 december 2014 00:15 schreef APK het volgende:
Ik ben MM niet, maar mijn startpagina is idd MyAT en als die gedaan is check ik of er nog naughty peoples zijn in UVT en daarna klik ik op de AT als er nog tijd over is.
Ik browse niet over Fok, ik volg inderdaad alleen mijn AT en wat links die geplaatst worden.quote:Op zondag 7 december 2014 00:13 schreef Kingstown het volgende:
Hoe browse je dan over FOK!? Alleen via MyAt?
🙌quote:Op zondag 7 december 2014 00:13 schreef APK het volgende:
[..]
Wat vond je van mijn haaibaaike-smiley?
Fijne maand maar weer APKquote:Op zondag 7 december 2014 00:13 schreef APK het volgende:
[..]
Dinsdag vertrek ik.
Wat vond je van mijn haaibaaike-smiley?
Ik vind AT de beste bron voor nieuwe topicsquote:Op zondag 7 december 2014 00:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan zit je dus uiteindelijk alleen maar topics uit 1998 te lezen.![]()
AT klik ik trouwens nooit op. NT wel geregeld en de 40+ hoofdpagina check ik sowieso elke dag wel een keer.
quote:Op zondag 7 december 2014 00:13 schreef Kingstown het volgende:
Minuutje geluisterd, maar zegt me echt helemaal niets. Heb de namen voor het eerst hier op FOK! gelezen.
Ik heb zelfs 2 cd's op mn Nasquote:Op zondag 7 december 2014 00:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Gossie... en dan dacht ik dat ik onder een steen leefde![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |