Musequote:Op zaterdag 6 december 2014 21:59 schreef Kingstown het volgende:
Muse en Coldplay ken ik sinds kort van naam....FOK! heeft mijn horizon verbreed.
Aan de grootte van de schuimbelletjes die je te zien krijgt en de duur hoelang ze zichtbaar blijven.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:15 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hoe kun je dat door schudden zien?
Voor zover het je iets zegt:quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:38 schreef chufi het volgende:
Ik ga wel voor andere bubbels deze maand... Geschudde whisky lijkt me niet lekker... Maar welke was/is het?
Oma die een super avond gehad heeft, veels te veel had ingekocht, zoonlief die teveel chinees had laten komen, dus vriezer zit weer vol.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Verwende oma of armlastige oma nu?
En nog wat leuks gekregen van de Sint?quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:43 schreef just me het volgende:
[..]
Oma die een super avond gehad heeft, veels te veel had ingekocht, zoonlief die teveel chinees had laten komen, dus vriezer zit weer vol.
Maar het was leuk
Nice! Volgens mij ben jij een leuke oma...quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:43 schreef just me het volgende:
[..]
Oma die een super avond gehad heeft, veels te veel had ingekocht, zoonlief die teveel chinees had laten komen, dus vriezer zit weer vol.
Maar het was leuk
quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nice! Volgens mij ben jij een leuke oma...
Je kunt toch van alles op die etagères leggen ...quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:46 schreef just me het volgende:
Ja, chocoladeletter, een dvd van een reis die we als gezin naar ZA gemaakt hebben in 1999 en een mooie engelse .. om cupcakes op te leggen maar die eet ik nooit, zullen wel oliebollen worden dan
ja daarom had ik het ook over oliebollen, mogen ook kerstkransjes zijnquote:Op zaterdag 6 december 2014 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt toch van alles op die etagères leggen ...
Zeg ik iets verkeerds? Je enthousiasme en de manier waarop je dingen beschrijft, geven mij het idee dat je voor kleinkinderen een leuke oma bent. Berekend gokje, kan er uiteraard helemaal naast zitten...quote:
Heb met veel pijn en moeite de hele 5.19 minuten geluisterd. Kan er niet warm van worden.quote:
canapes...quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:53 schreef just me het volgende:
[..]
ja daarom had ik het ook over oliebollen, mogen ook kerstkransjes zijn
Ik vond het juist lief dat je dat zei. Ik heb nog maar één kleinkind hoor en ze is nog maar 3 maanden maar ik probeer het wel thuis gezellig te maken als de familie bij elkaar komt ! Ik kan daar oprecht van genieten en hoop dat ook op de kinderen over te brengen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeg ik iets verkeerds? Je enthousiasme en de manier waarop je dingen beschrijft, geven mij het idee dat je voor kleinkinderen een leuke oma bent. Berekend gokje, kan er uiteraard helemaal naast zitten...
Ouwe lulquote:Op zaterdag 6 december 2014 23:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb met veel pijn en moeite de hele 5.19 minuten geluisterd. Kan er niet warm van worden.
Gelukkig stond Depeche Mode rechts bij de aanraders, dus het is alsnog goed gekomen.
O, dat is nog echt piepjong.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:57 schreef just me het volgende:
[..]
Ik vond het juist lief dat je dat zei. Ik heb nog maar één kleinkind hoor en ze is nog maar 3 maanden maar ik probeer het wel thuis gezellig te maken als de familie bij elkaar komt ! Ik kan daar oprecht van genieten en hoop dat ook op de kinderen over te brengen.
Jawel hoor, ze kunnen al lachen dan.quote:Op zondag 7 december 2014 00:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, dat is nog echt piepjong.
Echte interactie heb je dus nog niet.
Ik ben niet zo'n schuimert als jij, al die side topics mis ik vaak...quote:Op zondag 7 december 2014 00:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je kunt haar hier feliciteren:
40+ / just me wordt in augustus oma
In dit geval is dat de schuld van sacha just me, die daar natuurlijk elke dag updates hoort te geven.quote:Op zondag 7 december 2014 00:08 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben niet zo'n schuimert als jij, al die side topics mis ik vaak...
Ken je écht Muse en Coldplay niet?quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb met veel pijn en moeite de hele 5.19 minuten geluisterd. Kan er niet warm van worden.
Gelukkig stond Depeche Mode rechts bij de aanraders, dus het is alsnog goed gekomen.
Maar ze herkent me wel (of misschien wil ik dat wel) ik pas elke woensdag op en ik krijg vanavond een grote glimlach *smelt*quote:Op zondag 7 december 2014 00:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, dat is nog echt piepjong.
Echte interactie heb je dus nog niet.
Heb zelf bewust geen kids, maar rare ome MM kan wel lachen met z'n nichtjes, zoals gisteren met Sinterklaasavond. Word je vrolijk van...
Dan nog, ik kom zelden op de hoofdpagina van 40+...quote:Op zondag 7 december 2014 00:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In dit geval is dat de schuld van sacha just me, die daar natuurlijk elke dag updates hoort te geven.
Ik had hier een dubbele Sjoef!quote:
ja joh geef mij maar de schuldquote:Op zondag 7 december 2014 00:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In dit geval is dat de schuld van sacha just me, die daar natuurlijk elke dag updates hoort te geven.
Dinsdag vertrek ik.quote:
Minuutje geluisterd, maar zegt me echt helemaal niets. Heb de namen voor het eerst hier op FOK! gelezen.quote:Op zondag 7 december 2014 00:10 schreef FANN het volgende:
Ken je écht Muse en Coldplay niet?![]()
Deze ook niet?
Hoe browse je dan over FOK!? Alleen via MyAt?quote:Op zondag 7 december 2014 00:10 schreef MadMaster het volgende:
Dan nog, ik kom zelden op de hoofdpagina van 40+...
Ik ben MM niet, maar mijn startpagina is idd MyAT en als die gedaan is check ik of er nog naughty peoples zijn in UVT en daarna klik ik op de AT als er nog tijd over is.quote:Op zondag 7 december 2014 00:13 schreef Kingstown het volgende:
Hoe browse je dan over FOK!? Alleen via MyAt?
Gossie... en dan dacht ik dat ik onder een steen leefdequote:Op zondag 7 december 2014 00:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Minuutje geluisterd, maar zegt me echt helemaal niets. Heb de namen voor het eerst hier op FOK! gelezen.
Deze? Zie alleen geen saxofonist....quote:Op zondag 7 december 2014 00:11 schreef APK het volgende:
Ik had hier een dubbele Sjoef!
Wilde trots verkondigen dat ik de saxofonist van dat liedje kende, maar die is niet te zien in deze clip en het orgineel kan ik niet vinden
Sterker nog, ze verstaan en begrijpen al meer dan je denkt op die jonge leeftijd.quote:Op zondag 7 december 2014 00:10 schreef just me het volgende:
Maar ze herkent me wel (of misschien wil ik dat wel) ik pas elke woensdag op en ik krijg vanavond een grote glimlach *smelt*
Nee, die saxofonist was ooit mijn benedenbuurman, maar die zit niet in deze slappe remake quote:Op zondag 7 december 2014 00:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Deze? Zie alleen geen saxofonist....
Dan zit je dus uiteindelijk alleen maar topics uit 1998 te lezen.quote:Op zondag 7 december 2014 00:15 schreef APK het volgende:
Ik ben MM niet, maar mijn startpagina is idd MyAT en als die gedaan is check ik of er nog naughty peoples zijn in UVT en daarna klik ik op de AT als er nog tijd over is.
Ik browse niet over Fok, ik volg inderdaad alleen mijn AT en wat links die geplaatst worden.quote:Op zondag 7 december 2014 00:13 schreef Kingstown het volgende:
Hoe browse je dan over FOK!? Alleen via MyAt?
🙌quote:Op zondag 7 december 2014 00:13 schreef APK het volgende:
[..]
Wat vond je van mijn haaibaaike-smiley?
Fijne maand maar weer APKquote:Op zondag 7 december 2014 00:13 schreef APK het volgende:
[..]
Dinsdag vertrek ik.
Wat vond je van mijn haaibaaike-smiley?
Ik vind AT de beste bron voor nieuwe topicsquote:Op zondag 7 december 2014 00:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan zit je dus uiteindelijk alleen maar topics uit 1998 te lezen.![]()
AT klik ik trouwens nooit op. NT wel geregeld en de 40+ hoofdpagina check ik sowieso elke dag wel een keer.
quote:Op zondag 7 december 2014 00:13 schreef Kingstown het volgende:
Minuutje geluisterd, maar zegt me echt helemaal niets. Heb de namen voor het eerst hier op FOK! gelezen.
Ik heb zelfs 2 cd's op mn Nasquote:Op zondag 7 december 2014 00:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Gossie... en dan dacht ik dat ik onder een steen leefde![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |