Ik had 3 pakken gekochtquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het zal ook wel geen speculaas zijn...
Anders heb je te weinigquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je haalt altijd teveel in huis met zo'n verjaardag.
Tot vandaag nog nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:51 schreef Deisyy het volgende:
Maar je meende toch niet echt dat je One Direction niet kende?
Maar luister je dan nooit naar de radio?quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tot vandaag nog nooit van gehoord.![]()
Het is dat ik af en toe eens in MUZ meelees, want ik schijn een jaartje of 20 achter te lopen.
Muse en Coldplay ken ik sinds kort van naam....FOK! heeft mijn horizon verbreed.
Nope nooit. Altijd naar m'n eigen playlist op de pc of ik zet wat LP's op. In de auto ook altijd eigen muziek.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:08 schreef Deisyy het volgende:
Maar luister je dan nooit naar de radio?
One Direction ken ik wel, al zou ik zo snel geen liedje van ze kunnen fluiten, neuriën of zingen.
En Coldplay, ik vind ze heel goed en ben al bij 2 concerten van ze geweest.
Om een beetje blij te blijven staat thuis meestal de radio aan en wissel het in de auto af met mijn eigen muziek.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nope nooit. Altijd naar m'n eigen playlist op de pc of ik zet wat LP's op. In de auto ook altijd eigen muziek.
Btw....al gelezen hoe hard er in je afwezigheid gewerkt wordt aan je modschap?
gelukkig zijn ze nog maar net begonnen met muziek makenquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Muse en Coldplay ken ik sinds kort van naam
Is dat een bandje?quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:51 schreef Deisyy het volgende:
Maar je meende toch niet echt dat je One Direction niet kende?
Jij hebt kinderen dat scheelt mss ook, alhoewel je wrs sowieso meer op de hoogte bent dan ik van de hedendaagse muziek. Ook weinig behoefte om "het bij te houden".quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:16 schreef Deisyy het volgende:
Om een beetje blij te blijven staat thuis meestal de radio aan en wissel het in de auto af met mijn eigen muziek.
Ik ben zeer tevreden over de vorderingen aangaande mijn modschap, ik kan dat met een gerust hart aan jou, mijn campagneleider over laten
Ik alleen in de auto en dan onthoud ik alleen de dingen die me opvallen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:08 schreef Deisyy het volgende:
Maar luister je dan nooit naar de radio?
Wat een hunebed hequote:Op zaterdag 6 december 2014 22:21 schreef sacha het volgende:
[..]
gelukkig zijn ze nog maar net begonnen met muziek maken
Las ik laatst dat er iemand was overleden van een populaire Belgische band.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:21 schreef sacha het volgende:
gelukkig zijn ze nog maar net begonnen met muziek maken
Zoiets, een groepje mooiboys, die liedjes zingen en waar jonge meisjes hysterisch achteraan rennen.quote:
Dan snap ik ineens waarom ze onbekend zijn voor me.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoiets, een groepje mooiboys, die liedjes zingen en waar jonge meisjes hysterisch achteraan rennen.
Ik denk ook wel dat het scheelt dat ik kinderen heb, al gruwelen de mijne van groepjes als One Direction.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij hebt kinderen dat scheelt mss ook, alhoewel je wrs sowieso meer op de hoogte bent dan ik van de hedendaagse muziek. Ook weinig behoefte om "het bij te houden".
Was even bang dat je mss de laatste ontwikkelingen gemist had nu je in Mexcio zit, maar nu 1 en ander zwart op wit staat kan het nooit meer lang duren lijkt me.
Dan is er voor jou nog hoopquote:
Zie het eerst maar eens te worden.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:28 schreef sacha het volgende:
[..]
misschien hou ik ook wel op met leven als ik 28 ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |