quote:
Op zaterdag 6 december 2014 16:38 schreef L-ascorbinezuur het volgende:Ik kom het regelmatig (op internet) tegen. Mensen (vrijwel altijd mannen) die claimen dat ze 1D of andere 'beschamende' dingen niet kennen.
Waarom?
Klacht: doen alsof je 1D niet kent terwijl je alleen in de auto stiekem meezingt als ze op de radio zijn.
Verwachte reactie: wie?
quote:
Op zaterdag 6 december 2014 15:24 schreef Kingstown het volgende:
Geen idee wat een 1 directie is, maar vast weol iemand die me dat met veel plezier uit kan gaan leggen. #TeamBozetienermeisjes
Hoi!
Kom eens gezellig langs in mijn vaste SC in 40+ en dan gaan we daar met de aanwezige stamgasten een rondvraagje doen over wie er wel een niet 1D kende voor vanavond.

We zijn erg gastvrij, tolerant en kunnen een stootje verdragen, dus dan mag je ons allemaal heel hard uit gaan lachen, zonder dat er iemand het je kwalijkt neemt. Alhoewel de kans groot is dat er iemand rondloopt die ze wel kende, maar dan nog. Zeker 90% zal je verdwaasd aankijken als je erover begint. Just saying.
Daarna zullen we als tegenprestatie allerlei echt beschamende dingen over onszelf vertellen die je liever niet had willen horen. Laaghangende schaamlippen, incontinentie-luiers, psychose-ervaringen en bomen waar we naakt omheen dansen als we weer eens de verkeerde medicatie hebben genomen. Lijkt me een topshow!
Ik kan je niet garanderen dat je er heel vrolijk van kunt worden, maar elk nadeel heeft z'n voordeel en ik kan je verzekeren dat je een shitload aan klachten in KLB aan kan gaan maken over users die denken dat Johannes Heesters hip is.
40+ / [40+ SC #488] Kom maar binnen met je knecht!Ik verheug me enorm op je komst!
[ Bericht 3% gewijzigd door Kingstown op 06-12-2014 21:43:42 ]