Succes...quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dag 1 = Whisky 1, enzovoorts.
Elke dag om 23.00u wordt de whisky onthuld.
Prachtig!quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:52 schreef Kingstown het volgende:
Geen idee wat een 1 directie is, maar ik moest wel lachen om al die boze reacties.![]()
NWS / Tienermeisjes WOEST op Humberto Tan
Ja lol....gaat alleen zo snel dat ik de helft mis.quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:06 schreef MadMaster het volgende:
Prachtig!
Schuim je Twitter ook al af?
twitter:Jtaimenialler twitterde op zaterdag 06-12-2014 om 17:05:37@humbertotan DANKJE VOOR HET VERPESTEN VAN VELE TIENERDROMEN reageer retweet
Ik heb niet de illusie dat ik ga winnen of zo, als er een paar lekkere whisky's tussen zitten dan ben ik al tevreden. Maar dat zit meestal wel goed, de organisator is een kenner en vooral liefhebber...quote:
Whisky, whisky en whisky (de meeste te raden whisky's zijn niet meer verkrijgbaar, dus die niet...) en tickets voor festivals en zo.quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:14 schreef chufi het volgende:
Wat valt er te winnen ? Van alle 18 verschillende whisky's een grote fles?
Kids van tegenwoordig arequote:Op zaterdag 6 december 2014 17:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ja lol....gaat alleen zo snel dat ik de helft mis.![]()
Toch wel sneu als zoveel tienerdromen in duigen vallen.twitter:Jtaimenialler twitterde op zaterdag 06-12-2014 om 17:05:37@humbertotan DANKJE VOOR HET VERPESTEN VAN VELE TIENERDROMEN reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
van Doe Maarquote:Op zaterdag 6 december 2014 17:55 schreef sig000 het volgende:
Ach vroeger stonden ze voor de deur bij Henny Vrienten.
Koud?quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:57 schreef MadMaster het volgende:
Hé, iemand heeft de deur opengelaten...
Dankuwel. 1 pak Speculaasbrokken over-gehouden.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:06 schreef sig000 het volgende:
Nog gefeliciteerd met je verjaardag trouwens.
Lekker opknabbelen de komende dagen ...quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:10 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dankuwel. 1 pak Speculaasbrokken over-gehouden.
Goed luchtdicht houden dan blijven ze krokant.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:10 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dankuwel. 1 pak Speculaasbrokken over-gehouden.
inderdaadquote:Op zaterdag 6 december 2014 18:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Lekker opknabbelen de komende dagen ...
en er niet op gaan staanquote:Op zaterdag 6 december 2014 18:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Goed luchtdicht houden dan blijven ze krokant.
Gestampte speculaas op je brood... Kan best lekker zijn.... op een laagje van smeer-marsepein...quote:
Per ongelukquote:
Nee de speculaasbrokken zijn nog heel.quote:
Niet gebroken brokken ... ?quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:22 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Nee de speculaasbrokken zijn nog heel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |