Zo is het Chuf! Maar geef me nooit Bacardi Colaquote:Op zaterdag 6 december 2014 01:24 schreef chufi het volgende:
[..]
16 jaar en dan je eeuwige liefde ,,, Het kan blijkbaar..Tis natuurlijk ook je Adonis ...
Je bent geen steek veranderd.quote:Op zaterdag 6 december 2014 01:12 schreef FANN het volgende:
Mijn eerste zoen was op een schoolfeestje onder het schuifelen en toen was ik 14 jaar![]()
Ik kende hem net een half uur geloof ik![]()
![]()
slettebakje dat ik was
We hadden toch Baileys afgesproken..quote:Op zaterdag 6 december 2014 01:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Zo is het Chuf! Maar geef me nooit Bacardi Cola
Ja, da's ook lekkerquote:Op zaterdag 6 december 2014 01:26 schreef chufi het volgende:
[..]
We hadden toch Baileys afgesproken..
Volgende keer dat ik je zie ga ik je gewoon ook weer kussen.quote:
Gaan we doen!quote:Op zaterdag 6 december 2014 01:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgende keer dat ik je zie ga ik je gewoon ook weer kussen.
Sorry. Je zult het weer met de Theemsweg/kade/afwerkplaats waar je normaal komt moeten doen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 01:30 schreef chufi het volgende:
Wordt Fann hier voor mn neus door Golfert weggekaapt . Neem je wel een trappetje mee ?
Golfer heeft Bluezz, moordwijf vind ik datquote:Op zaterdag 6 december 2014 01:30 schreef chufi het volgende:
Wordt Fann hier voor mn neus door Golfert weggekaapt . Neem je wel een trappetje mee ?
En daar is atlijd bij ons plaats voor meer...quote:Op zaterdag 6 december 2014 01:32 schreef FANN het volgende:
Golfer heeft Bluezz, moordwijf vind ik dat![]()
ja ja..quote:Op zaterdag 6 december 2014 01:33 schreef golfer het volgende:
[..]
En daar is atlijd bij ons plaats voor meer...
Uiteraard.quote:
quote:
en ik wist wel dat jij dat wist... ofzo...quote:
Ik niet, kan ik jou (zonder terug gelezen hebbende) nog even zeggen dat ik je een sterk wijf vindquote:Op zaterdag 6 december 2014 01:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Truste Golf , de rest ligt al op één oor denk ...
Fijne avond nog Deesquote:Op zaterdag 6 december 2014 02:35 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga nu eten, maar voor het slapen gaan nog even genieten van het onnozele topic
Volgens mij ben je er zelf ook wel eentje...quote:Op zaterdag 6 december 2014 02:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik niet, kan ik jou (zonder terug gelezen hebbende) nog even zeggen dat ik je een sterk wijf vind
Op een tompouce zit geen marsepein.quote:Op zaterdag 6 december 2014 00:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Is dat niet dat spul wat op een tompouce zit?
Op je brood lijkt me dan wel weer smerig eigenlijk ...
quote:Op zaterdag 6 december 2014 09:44 schreef just me het volgende:
goedemorgen allemaal
tis een mooie dag, dus ik ga hupsakee aan de slag
Ik word een beetje chagrijnig van jouw goede humeur.quote:Op zaterdag 6 december 2014 12:55 schreef just me het volgende:
De zon is al op
de aarde trekt haar mooiste kleuren aan.
De bomen hebben zich uitgerekt,
de nacht is afgedaan.
Een merel oefent zijn groet,
een vrolijk liedje: "Het is goed".
Wij zijn door licht van licht gewekt,
de dag is opgestaan.
Heb ik vaker gehoord, zeker in het weekendquote:Op zaterdag 6 december 2014 13:54 schreef Kingstown het volgende:
Ik word een beetje chagrijnig van jouw goede humeur.
Om de 1 of andere onverklaarbare reden kijk ik de laatste tijd heel anders tegen Bert en Ernie aan.quote:
Nou nee, dat ga ik je niet uitleggen.quote:
Mijn humeur krijg je niet kapotquote:Op zaterdag 6 december 2014 14:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nou nee, dat ga ik je niet uitleggen.
Laat die grijze hersencellen maar eens werken, dat scheelt weer een MAX braintrainer sessie.
Leuk evenement. Knap als je er een paar helemaal goed weet.quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:22 schreef MadMaster het volgende:
Ons jaarlijkse advents evenement begint vandaag (het elke dag blind proeven van een Schotse single malt whisky en dan de distilleerderij, de leeftijd, de regio en het alcoholpercentage te raden) en ik heb barstende koppijn, nog voordat ik ook maar een druppel gedronken heb...![]()
[ afbeelding ]
Dat is een boy-bandje volgens mij.....quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:52 schreef Kingstown het volgende:
Geen idee wat een 1 directie is, maar ik moest wel lachen om al die boze reacties.![]()
NWS / Tienermeisjes WOEST op Humberto Tan
Ik neem aan dat je bij 1 moet beginnen ... of mag je de volgorde zelf bepalen?quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:22 schreef MadMaster het volgende:
Ons jaarlijkse advents evenement begint vandaag (het elke dag blind proeven van een Schotse single malt whisky en dan de distilleerderij, de leeftijd, de regio en het alcoholpercentage te raden) en ik heb barstende koppijn, nog voordat ik ook maar een druppel gedronken heb...![]()
[ afbeelding ]
Het is retemoeilijk en ik eindig hopelijk weer bij de Top 20 (van de 75 deelnemers).quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk evenement. Knap als je er een paar helemaal goed weet.
Dag 1 = Whisky 1, enzovoorts.quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je bij 1 moet beginnen ... of mag je de volgorde zelf bepalen?
Succes...quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dag 1 = Whisky 1, enzovoorts.
Elke dag om 23.00u wordt de whisky onthuld.
Prachtig!quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:52 schreef Kingstown het volgende:
Geen idee wat een 1 directie is, maar ik moest wel lachen om al die boze reacties.![]()
NWS / Tienermeisjes WOEST op Humberto Tan
Ja lol....gaat alleen zo snel dat ik de helft mis.quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:06 schreef MadMaster het volgende:
Prachtig!
Schuim je Twitter ook al af?
twitter:Jtaimenialler twitterde op zaterdag 06-12-2014 om 17:05:37@humbertotan DANKJE VOOR HET VERPESTEN VAN VELE TIENERDROMEN reageer retweet
Ik heb niet de illusie dat ik ga winnen of zo, als er een paar lekkere whisky's tussen zitten dan ben ik al tevreden. Maar dat zit meestal wel goed, de organisator is een kenner en vooral liefhebber...quote:
Whisky, whisky en whisky (de meeste te raden whisky's zijn niet meer verkrijgbaar, dus die niet...) en tickets voor festivals en zo.quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:14 schreef chufi het volgende:
Wat valt er te winnen ? Van alle 18 verschillende whisky's een grote fles?
Kids van tegenwoordig arequote:Op zaterdag 6 december 2014 17:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ja lol....gaat alleen zo snel dat ik de helft mis.![]()
Toch wel sneu als zoveel tienerdromen in duigen vallen.twitter:Jtaimenialler twitterde op zaterdag 06-12-2014 om 17:05:37@humbertotan DANKJE VOOR HET VERPESTEN VAN VELE TIENERDROMEN reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
van Doe Maarquote:Op zaterdag 6 december 2014 17:55 schreef sig000 het volgende:
Ach vroeger stonden ze voor de deur bij Henny Vrienten.
Koud?quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:57 schreef MadMaster het volgende:
Hé, iemand heeft de deur opengelaten...
Dankuwel. 1 pak Speculaasbrokken over-gehouden.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:06 schreef sig000 het volgende:
Nog gefeliciteerd met je verjaardag trouwens.
Lekker opknabbelen de komende dagen ...quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:10 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dankuwel. 1 pak Speculaasbrokken over-gehouden.
Goed luchtdicht houden dan blijven ze krokant.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:10 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dankuwel. 1 pak Speculaasbrokken over-gehouden.
inderdaadquote:Op zaterdag 6 december 2014 18:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Lekker opknabbelen de komende dagen ...
en er niet op gaan staanquote:Op zaterdag 6 december 2014 18:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Goed luchtdicht houden dan blijven ze krokant.
Gestampte speculaas op je brood... Kan best lekker zijn.... op een laagje van smeer-marsepein...quote:
Per ongelukquote:
Nee de speculaasbrokken zijn nog heel.quote:
Niet gebroken brokken ... ?quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:22 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Nee de speculaasbrokken zijn nog heel.
Ik had 3 pakken gekochtquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het zal ook wel geen speculaas zijn...
Anders heb je te weinigquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je haalt altijd teveel in huis met zo'n verjaardag.
Tot vandaag nog nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:51 schreef Deisyy het volgende:
Maar je meende toch niet echt dat je One Direction niet kende?
Maar luister je dan nooit naar de radio?quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tot vandaag nog nooit van gehoord.![]()
Het is dat ik af en toe eens in MUZ meelees, want ik schijn een jaartje of 20 achter te lopen.
Muse en Coldplay ken ik sinds kort van naam....FOK! heeft mijn horizon verbreed.
Nope nooit. Altijd naar m'n eigen playlist op de pc of ik zet wat LP's op. In de auto ook altijd eigen muziek.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:08 schreef Deisyy het volgende:
Maar luister je dan nooit naar de radio?
One Direction ken ik wel, al zou ik zo snel geen liedje van ze kunnen fluiten, neuriën of zingen.
En Coldplay, ik vind ze heel goed en ben al bij 2 concerten van ze geweest.
Om een beetje blij te blijven staat thuis meestal de radio aan en wissel het in de auto af met mijn eigen muziek.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nope nooit. Altijd naar m'n eigen playlist op de pc of ik zet wat LP's op. In de auto ook altijd eigen muziek.
Btw....al gelezen hoe hard er in je afwezigheid gewerkt wordt aan je modschap?
gelukkig zijn ze nog maar net begonnen met muziek makenquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Muse en Coldplay ken ik sinds kort van naam
Is dat een bandje?quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:51 schreef Deisyy het volgende:
Maar je meende toch niet echt dat je One Direction niet kende?
Jij hebt kinderen dat scheelt mss ook, alhoewel je wrs sowieso meer op de hoogte bent dan ik van de hedendaagse muziek. Ook weinig behoefte om "het bij te houden".quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:16 schreef Deisyy het volgende:
Om een beetje blij te blijven staat thuis meestal de radio aan en wissel het in de auto af met mijn eigen muziek.
Ik ben zeer tevreden over de vorderingen aangaande mijn modschap, ik kan dat met een gerust hart aan jou, mijn campagneleider over laten
Ik alleen in de auto en dan onthoud ik alleen de dingen die me opvallen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:08 schreef Deisyy het volgende:
Maar luister je dan nooit naar de radio?
Wat een hunebed hequote:Op zaterdag 6 december 2014 22:21 schreef sacha het volgende:
[..]
gelukkig zijn ze nog maar net begonnen met muziek maken
Las ik laatst dat er iemand was overleden van een populaire Belgische band.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:21 schreef sacha het volgende:
gelukkig zijn ze nog maar net begonnen met muziek maken
Zoiets, een groepje mooiboys, die liedjes zingen en waar jonge meisjes hysterisch achteraan rennen.quote:
Dan snap ik ineens waarom ze onbekend zijn voor me.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoiets, een groepje mooiboys, die liedjes zingen en waar jonge meisjes hysterisch achteraan rennen.
Ik denk ook wel dat het scheelt dat ik kinderen heb, al gruwelen de mijne van groepjes als One Direction.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij hebt kinderen dat scheelt mss ook, alhoewel je wrs sowieso meer op de hoogte bent dan ik van de hedendaagse muziek. Ook weinig behoefte om "het bij te houden".
Was even bang dat je mss de laatste ontwikkelingen gemist had nu je in Mexcio zit, maar nu 1 en ander zwart op wit staat kan het nooit meer lang duren lijkt me.
Dan is er voor jou nog hoopquote:
Zie het eerst maar eens te worden.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:28 schreef sacha het volgende:
[..]
misschien hou ik ook wel op met leven als ik 28 ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |