Ik was al bezigquote:Op vrijdag 5 december 2014 19:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Wow....gewoon antwoord binnen 4 seconden nadat ik het vroeg.
Gefeliciteerd!quote:
Welnee johquote:Op vrijdag 5 december 2014 19:30 schreef sig000 het volgende:
Die Ruud is volgens mij een kloon van Onno.
u?quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:45 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
1) Mijn ouders afgelopen woensdag
2) Dank u
1) Mijn ouders afgelopen woensdagquote:Op vrijdag 5 december 2014 20:11 schreef drakin het volgende:
1) Mijn ouders afgelopen woensdag
2) Dank u
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Treehut362 op 05-12-2014 20:18:17 ]🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Of hierdoor.quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:52 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dankuwel. Het gekke is, ik voel me slechts 22.
Dat komt mijn zus woont in Brabantquote:
Ik ga ALTIJD met de treinquote:Op vrijdag 5 december 2014 20:18 schreef drakin het volgende:
Ik zal die Broabantse gezegden later eens lezen. Gaat wat lastig nu ik bijna bij mijn eigen Brabander ben. En mobiel in de trein gaat zooooo traag.
42quote:
Omdat je zus er woont hou jij je aan die gewoonten?quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:16 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Dat komt mijn zus woont in Brabant
dat is brabants
sjuusquote:Op vrijdag 5 december 2014 20:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Omdat je zus er woont hou jij je aan die gewoonten?
Gekke Tree ben je toch. Maar ik ben op mijn bestemming dus.
Nofliik Weekein!
Het antwoord op allesquote:
Weet ik veel daar kom ik nooitquote:
of oequote:Op vrijdag 5 december 2014 20:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
In Tilburg zeggen ze geen u maar gij.
hedde gullie de jullie al geoliedquote:
Doofheid is een leeftijdsgebrek en dat kan al vroeg ontstaan.quote:
Dat horen we vaker.quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:05 schreef APK het volgende:
Die ruis uit 40+ helpt overigens niet echt in dat topic
quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:23 schreef Kingstown het volgende:
* FANN is onverstandig en zet het op een zuipen
Het is een Irish Coffee geworden, maar ik moest nog eten ook.....quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Er zijn van die dagen dat je niet verstandig hoeft te zijn, hoor.
Blij voor je dat het allemaal goed is verlopen.
Proost!
quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:29 schreef just me het volgende:
Oma zal weer een verhaaltje vertellen... jaren geleden, Laffer en Static meet in Amsterdam waar ik ook bij was (what else is new) en toen het was afgelopen was was static zo keurig om mij naar het station te brengen.Hij had natuurlijk geen treinkaartje en mocht mij niet naar het perron brengen. Wat zeiden de meneren van de NS "neem hier maar afscheid van je moeder"
![]()
Nog geen slaapmelding gezien, dus je mag je glaasje kraanwater opdrinken.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:07 schreef FANN het volgende:
Ben ik nog op tijd voor het feestje van Hut?
Tbh interesseert het me echt geen ene fuck.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:07 schreef FANN het volgende:
en ik ben bij gelezen in show, ik heb een beetje medelijden met Ruudje
Tuurlijk boeit het niet échtquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nog geen slaapmelding gezien, dus je mag je glaasje kraanwater opdrinken.
[..]
Tbh interesseert het me echt geen ene fuck.![]()
Zag wel dat jij ooit 1 van de eerdere delen geopend hebt met Ruud in de TT.
Wanneer je wilt rond hoeren en snoeren, moet je geen burgemeester worden.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:30 schreef FANN het volgende:
Als Onno een onbekende Nederlander was geweest had er hélemaal geen haan naar gekraaid natuurlijk.
Ken jij Smallenbroek en Faber nog?quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:32 schreef sig000 het volgende:
Wanneer je wilt rond hoeren en snoeren, moet je geen burgemeester worden.
Gaat ie slapen.... net nu ik zo een gezellig plaatje voor hem had opgezochtquote:
oh... plaatje vergetenquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Gaat ie slapen.... net nu ik zo een gezellig plaatje voor hem had opgezocht![]()
Heb je deze trouwens gezien Hut, volgens mij heb ik de DVD nog liggen, ik wil die
best naar je toe sturen voor je verjaardag![]()
Mot je wel effe je adres PMmen, dan ga ik hem opsnorren, ik heb 400 DVD's dus ik hoop
dat ik hem kan vindenmaar als dat zo is... n je hebt hem nog niet gezien... en je wil
hem hebben... dán stuur ik hem naar je op, als je dat wil natuurlijk ...
Er was er toch nog zo eentje in Amsterdam? Hoe heette die ook al weer?quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:32 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wanneer je wilt rond hoeren en snoeren, moet je geen burgemeester worden.
Die gingen maar 1 avondje naar de hoeren.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ken jij Smallenbroek en Faber nog?
ah... Rob Oudkerkquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Er was er toch nog zo eentje in Amsterdam? Hoe heette die ook al weer?
Wethouder was die.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Er was er toch nog zo eentje in Amsterdam? Hoe heette die ook al weer?
Wij weten maar van 1 avondje....lang leve het internet- en mobielloze tijdperk.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:38 schreef sig000 het volgende:
Die gingen maar 1 avondje naar de hoeren.
En vergeet alle toezichtcamera's niet.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wij weten maar van 1 avondje....lang leve het internet- en mobielloze tijdperk.
Dat was vanwege zijn drugsgebruik.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee mocht niet, want hij moest toch aftreden?
Ah.. oké, ik wist alleen nog dat hij vaste klant was op de wallen ofzoiets, de rest ben ik dan vergetenquote:
Nee joh Hij was een keer gespot op de afwerkplek op Amsterdam Sloterdijk... Daar had je toen een plek met een soort bushokjes achtig idee .... Vlak naast het spoor ....quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah.. oké, ik wist alleen nog dat hij vaste klant was op de wallen ofzoiets, de rest ben ik dan vergeten
ow... gesjellig lijkt me datquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee joh Hij was een keer gespot op de afwerkplek op Amsterdam Sloterdijk... Daar had je toen een plek met een soort bushokjes achtig idee .... Vlak naast het spoor ....
je moet de weg maar wetenquote:
quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Theemsweg was het ... Die plek bestaat niet meer......
Die weet Chufi blijkbaarquote:
Mijn adres krijg je neitquote:
Maar in sommige topics denkt MEN nog steeds dat ik taxichauffeur in de straten van Amsterdam benquote:
We wisten toch al waar je woonde....quote:
oké...quote:
noemen ze dat zo tegenwoordig...quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar in sommige topics denkt MEN nog steeds dat ik taxichauffeur in de straten van Amsterdam ben...
Ik ken ze ook niet allemaal hoor... Net weer eentje gevondenquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:10 schreef sig000 het volgende:
Straatnamen ken ik niet maar de weg weet ik wel in A'dam.
Ja daar woon ik dusquote:Op vrijdag 5 december 2014 22:45 schreef golfer het volgende:
Alle nieuwbouw van na 1979 ken ik dus niet zo goed.
Ja, smeerbare marsepein en een stuk kaas...quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:54 schreef chufi het volgende:
Iemand nog leuke kados gekregen van de Sint?
Voor op toastjesquote:
vol verwachting klopt mijn hart...........quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:54 schreef chufi het volgende:
Iemand nog leuke kados gekregen van de Sint?
Ik zelf heb niets besteld dus ik verwacht ook niets meerquote:Op vrijdag 5 december 2014 23:10 schreef just me het volgende:
[..]
vol verwachting klopt mijn hart...........
ik moet nog één nachtje slapenquote:Op vrijdag 5 december 2014 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zelf heb niets besteld dus ik verwacht ook niets meer
Ik moet niets, wij vinden het gewoon leuk!quote:
Vooral leuk blijven vinden ...quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:13 schreef just me het volgende:
[..]
Ik moet niets, wij vinden het gewoon leuk!
Maak je daar vooral geen zorgen over!quote:
Je mag het smeren waar je wil.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor op toastjesLijkt me niet echt iets, maar als je van zoet houdt maakt dat verder niet uit ....
Is dat niet dat spul wat op een tompouce zit?quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je mag het smeren waar je wil.
Ik ken het ook niet, weet ook niet of het smaakt, maar vind het op zich wel een leuk idee...
Ik heb het al een keer uitgezocht.... en gepost ... Ik laat het er bij... Soms een tijdje geen Fok is ook wel leuk... Soms wat vroeger naar bed en zoquote:
Heb je Joodse roots Fann? Nooit gevraagd ,eigenlijk ..quote:Op zaterdag 6 december 2014 00:51 schreef FANN het volgende:
Ik ga gewoon nog een bakkie thee nemen en muziekkies luisteren, wordt je lekker Zen van![]()
Nee, maar die hoorde ik laatst op de radio en die vond ik mooiquote:Op zaterdag 6 december 2014 00:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je Joodse roots Fann? Nooit gevraagd ,eigenlijk ..
Je houdt vast wel van koren in de achtergrondquote:Op zaterdag 6 december 2014 00:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, maar die hoorde ik laatst op de radio en die vond ik mooi
Soms hoor je zomaar iets en dan vind je het een mooi een lief liedje,quote:Op zaterdag 6 december 2014 00:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Je houdt vast wel van koren in de achtergrond
Heeft met leeftijd te maken en memories van ons verleden ... Veel daarvan hebben we gemeenschappelijk mee gemaakt ... Ik zou niet gauw aan dit nummer denken, maar nu ik het hoor ... Vind ik het wel weer leuk.. En denk ik aan al die meisjes van toen .....quote:Op zaterdag 6 december 2014 01:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Soms hoor je zomaar iets en dan vind je het een mooi een lief liedje,
deze hoorde ik ook pas geleden en dan zoek ik net zo lang op you Toep tot ik hem kan vinden ...
deze bijvoorbeeld, vond ik zo;n lief liedje...
oké misschien een oudbollig liedje maar ja kan mij het schelen
Mijn eerste zoen was op een schoolfeestje onder het schuifelen en toen was ik 14 jaarquote:Op zaterdag 6 december 2014 01:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft met leeftijd te maken en memories van ons verleden ... Veel daarvan hebben we gemeenschappelijk mee gemaakt ... Ik zou niet gauw aan dit nummer denken, maar nu ik het hoor ... Vind ik het wel weer leuk.. En denk ik aan al die meisjes van toen .....
En altijd aan hem blijven hangen ...quote:Op zaterdag 6 december 2014 01:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn eerste zoen was op een schoolfeestje onder het schuifelen en toen was ik 14 jaar![]()
Ik kende hem net een half uur geloof ik![]()
![]()
slettebakje dat ik was
Nee man.... dat was de schuld van de Bacardi Cola, toen hij de volgende dag bij school opquote:Op zaterdag 6 december 2014 01:14 schreef chufi het volgende:
[..]
En altijd aan hem blijven hangen ...
quote:Op zaterdag 6 december 2014 01:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee man.... dat was de schuld van de Bacardi Cola, toen hij de volgende dag bij school op
me stond te wachten vond ik hem helemaal niks
Toe maarquote:Op zaterdag 6 december 2014 01:19 schreef FANN het volgende:
Was volgens mij de eerste keer dat ik alcohol had gedronkenmaar ik was wel gelijk ''trutje af''
want het scheen een heel poulaire jongen te zijn, wist ik veelal die meiden jaloers
2 jaar later pasquote:Op zaterdag 6 december 2014 01:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Toe maarGoed gescoord !
Maar daarna wel de ware Griek gevonden ?
Zo is het Chuf! Maar geef me nooit Bacardi Colaquote:Op zaterdag 6 december 2014 01:24 schreef chufi het volgende:
[..]
16 jaar en dan je eeuwige liefde ,,, Het kan blijkbaar..Tis natuurlijk ook je Adonis ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |