Volgens mij ben je er zelf ook wel eentje...quote:Op zaterdag 6 december 2014 02:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik niet, kan ik jou (zonder terug gelezen hebbende) nog even zeggen dat ik je een sterk wijf vind
Op een tompouce zit geen marsepein.quote:Op zaterdag 6 december 2014 00:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Is dat niet dat spul wat op een tompouce zit?
Op je brood lijkt me dan wel weer smerig eigenlijk ...
quote:Op zaterdag 6 december 2014 09:44 schreef just me het volgende:
goedemorgen allemaal
tis een mooie dag, dus ik ga hupsakee aan de slag
Ik word een beetje chagrijnig van jouw goede humeur.quote:Op zaterdag 6 december 2014 12:55 schreef just me het volgende:
De zon is al op
de aarde trekt haar mooiste kleuren aan.
De bomen hebben zich uitgerekt,
de nacht is afgedaan.
Een merel oefent zijn groet,
een vrolijk liedje: "Het is goed".
Wij zijn door licht van licht gewekt,
de dag is opgestaan.
Heb ik vaker gehoord, zeker in het weekendquote:Op zaterdag 6 december 2014 13:54 schreef Kingstown het volgende:
Ik word een beetje chagrijnig van jouw goede humeur.
Om de 1 of andere onverklaarbare reden kijk ik de laatste tijd heel anders tegen Bert en Ernie aan.quote:
Nou nee, dat ga ik je niet uitleggen.quote:
Mijn humeur krijg je niet kapotquote:Op zaterdag 6 december 2014 14:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nou nee, dat ga ik je niet uitleggen.
Laat die grijze hersencellen maar eens werken, dat scheelt weer een MAX braintrainer sessie.
Leuk evenement. Knap als je er een paar helemaal goed weet.quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:22 schreef MadMaster het volgende:
Ons jaarlijkse advents evenement begint vandaag (het elke dag blind proeven van een Schotse single malt whisky en dan de distilleerderij, de leeftijd, de regio en het alcoholpercentage te raden) en ik heb barstende koppijn, nog voordat ik ook maar een druppel gedronken heb...![]()
[ afbeelding ]
Dat is een boy-bandje volgens mij.....quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:52 schreef Kingstown het volgende:
Geen idee wat een 1 directie is, maar ik moest wel lachen om al die boze reacties.![]()
NWS / Tienermeisjes WOEST op Humberto Tan
Ik neem aan dat je bij 1 moet beginnen ... of mag je de volgorde zelf bepalen?quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:22 schreef MadMaster het volgende:
Ons jaarlijkse advents evenement begint vandaag (het elke dag blind proeven van een Schotse single malt whisky en dan de distilleerderij, de leeftijd, de regio en het alcoholpercentage te raden) en ik heb barstende koppijn, nog voordat ik ook maar een druppel gedronken heb...![]()
[ afbeelding ]
Het is retemoeilijk en ik eindig hopelijk weer bij de Top 20 (van de 75 deelnemers).quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk evenement. Knap als je er een paar helemaal goed weet.
Dag 1 = Whisky 1, enzovoorts.quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je bij 1 moet beginnen ... of mag je de volgorde zelf bepalen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |