Ik vraag me af waarom men destijds überhaupt foto's maakte.quote:Op zondag 7 december 2014 09:08 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat toen nog alles in beperkte kring verspreid werd.
Zo heeft mijn zus alle dia's van mijn vader. Ze zou ze laten digitaliseren, maar daar is volgens mij niet veel van terecht gekomen. Dus mijn jeugd, en die van haar, gaat straks verloren, aangezien we allebei geen kinderen hebben...quote:Op zondag 7 december 2014 09:22 schreef just me het volgende:
Mijn oudste broer heeft bijna alle familiekiekjes in zijn uh... bezit
Ik heb 1 trouwfoto en die is nog gephotoshopt ook...quote:Op zondag 7 december 2014 09:31 schreef sig000 het volgende:
Ik heb nog iets van 3 fotoboeken liggen alleen van mijn bruiloft.
jammer eigenlijk...quote:Op zondag 7 december 2014 09:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo heeft mijn zus alle dia's van mijn vader. Ze zou ze laten digitaliseren, maar daar is volgens mij niet veel van terecht gekomen. Dus mijn jeugd, en die van haar, gaat straks verloren, aangezien we allebei geen kinderen hebben...
foeiquote:Op zondag 7 december 2014 09:49 schreef just me het volgende:
sacha krijg je nu ook een pik tussen je borsten?
quote:
spreek je voorkeur uitquote:Op zondag 7 december 2014 09:56 schreef sacha het volgende:
[..]
misschien wil er wel iemand model staan
goed idee!quote:Op zondag 7 december 2014 10:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je ging scheiden.
hehe maak ik eindelijk eens kansquote:
het aantal wachtenden voor u is nog...quote:
Mja helaeesss , maar ik heb geduld en ik heb een kicke vw busquote:Op zondag 7 december 2014 11:32 schreef just me het volgende:
[..]
het aantal wachtenden voor u is nog...
ik weet niet hoe ik een poll moet aanmaken, bij een newbie op dat gebiedquote:Op zondag 7 december 2014 11:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Waar blijft die poll?
40+ / Poll-topic
Ow, gewoon oefenen joh. Boeiend als het mis gaat.quote:Op zondag 7 december 2014 11:39 schreef just me het volgende:
ik weet niet hoe ik een poll moet aanmaken, bij een newbie op dat gebied
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |