Nu wel, maar het heeft wel jaren geduurd. Je kunt je nu wel naar hartelust hier uitleven met je nieuwe hobby en zoveel polls aanmaken als je wilt!quote:
Moedervlek is een codewoord voor chocola.quote:Een moedervlek die heb ik al her en der zitten
Ik weet nog steeds niet hoe je een pol moet maken hoor, maar ik zou er wl achter kunnen komen denk ikquote:Op zondag 13 juli 2014 09:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nu wel, maar het heeft wel jaren geduurd. Je kunt je nu wel naar hartelust hier uitleven met je nieuwe hobby en zoveel polls aanmaken als je wilt!
[..]
Moedervlek is een codewoord voor chocola.
Helemaal onderaan de poll staat: "Ook een poll maken klik hier"quote:Op zondag 13 juli 2014 09:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet hoe je een pol moet maken hoor, maar ik zou er wl achter kunnen komen denk ik![]()
Heeft iets met een KPD-onderwerp te maken, maar daar hou ik me verre van uiteraard.quote:ah....... chocola........ wist ik niet.........
Dit moet toch in 40+ topic..quote:Op maandag 14 juli 2014 20:01 schreef Kingstown het volgende:
Poll: Is Sacha de meest geschikte 40 plusser?
• Ja
• Ja
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Sacha had het geniale idee om een speciaal 40+ woordentopic te maken, waarmee we het uitgekauwde vocabulair aan standaard FOK! woorden eens wat intellectuele diepgang zouden kunnen geven. Een hont is natuurlijk een leuk garpje, maar dat kan natuurlijk veel beter en gezien de onuitputtelijke mooie woorden die 40+ voortbrengt is het onze plicht om dat met de rest van FOK! te delen en zo ook een stukje van onze eigen nalatenschap voor volgende generaties achter te laten.
Helaas is Sacha wat onzeker en heeft ze graag de bevestiging dat ze ook daadwerkelijk de meest geschikte persoon voor deze job is, dus iedereen kan hier stemmen en de bindende uitslag zal Sacha ongetwijfeld overtuigen om haar nieuwe taak uiterst nauwgezet op te gaan pakken.
Verder staat het iedereen uiteraard vrij om op "ja,nee of weet niet" te stemmen, want als onafhankelijk jury willen we natuurlijk geen enkele voorkeur uitspreken....
Google...quote:Op maandag 14 juli 2014 20:04 schreef Deisyy het volgende:
Controlerend geneesheer. Wie kent dat woord nog?
van mij hoef je ook niets hoor en ik snap er ook weinig van om eerlijk te zijn...quote:
nee, je hebt het niet begrepenquote:Op maandag 14 juli 2014 20:29 schreef FANN het volgende:
[..]
van mij hoef je ook niets hoor en ik snap er ook weinig van om eerlijk te zijn...
een topic over ''vergeten woorden'' denk ik, op zich wel grappig..
Kolenman
Voddenboer
Kneusjesman
Ik kan er zo een zooi opnoemen
quote:
Ik heb niet gestemd maar ik ben voorquote:Op maandag 14 juli 2014 20:41 schreef sacha het volgende:
maar de vraagstelling van de poll is wel schattig
3 keer ja, terwijl er 5 mensen hebben gestemd!quote:Op maandag 14 juli 2014 20:33 schreef sasquatsch het volgende:
Die poll werkt niet.
Ik heb Ja gestemd, maar de Ja stemmen worden niet opgehoogd, wel het aantal stemmen.
Het gaat om nieuwe woorden.quote:Op maandag 14 juli 2014 20:33 schreef FANN het volgende:
Nou dan moet het nog maar een keer extra uitgelegd worden denk ik
ow..... oké...quote:Op maandag 14 juli 2014 21:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het gaat om nieuwe woorden.
Niet om woorden van vroeger.
Elogisch is een samenvoeging van eloquent en logisch
Heel logisch.... en scherp opgemerkt door Sacha.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |