Ik heb het wel eens erger gevoeld ... Maar daar hebben we het niet meer overquote:Op zondag 7 december 2014 01:11 schreef FANN het volgende:
Nah... we zijn jullie gewoon aan het plagen Chuf...
ik heb helemaal niets tegen julliequote:Op zondag 7 december 2014 01:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je het nu tegen mij of ook tegen de rest?
Het is maar internet sjoef.quote:Op zondag 7 december 2014 01:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens erger gevoeld ... Maar daar hebben we het niet meer over
Typical female behaviour ... Maar goed zij vinden dat ook leukquote:Op zondag 7 december 2014 01:12 schreef FANN het volgende:
Ik ga lekker allemaal oudbollige plaatjes luisteren![]()
och arme onsquote:Op zondag 7 december 2014 01:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens erger gevoeld ... Maar daar hebben we het niet meer over
We gaan toch geen steken onder water geven nu?quote:Op zondag 7 december 2014 01:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Typical female behaviour ... Maar goed zij vinden dat ook leuk
Ik spreek alleen voor mij...quote:Op zondag 7 december 2014 01:18 schreef sig000 het volgende:
[..]
We gaan toch geen steken onder water geven nu?
Jij kan niet tegen plagenquote:Op zondag 7 december 2014 01:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Typical female behaviour ... Maar goed zij vinden dat ook leuk
dat zou zielig voor de vis zijnquote:Op zondag 7 december 2014 01:18 schreef sig000 het volgende:
[..]
'We'quote:Op zondag 7 december 2014 01:18 schreef sig000 het volgende:
[..]
Daarna in de frituur?quote:Op zondag 7 december 2014 01:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ga zo weer een sessie met de goudvis doen.
Weet je ook eens hoe het voelt om terug te lezen als jij weer eens een nachtje doorhaaltquote:
Lees je dat allemaal terug?quote:Op zondag 7 december 2014 01:23 schreef APK het volgende:
[..]
Weet je ook eens hoe het voelt om terug te lezen als jij weer eens een nachtje doorhaalt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |