Vandaar dat we nog nooit foto's van jou als kind hebben gezien....quote:Op zondag 7 december 2014 00:21 schreef MadMaster het volgende:
Ik browse niet over Fok, ik volg inderdaad alleen mijn AT en wat links die geplaatst worden.
Meer dan genoeg...
Dat is en soort cloud, maar dan van je zelf in je eigen huisquote:Op zondag 7 december 2014 00:29 schreef FANN het volgende:
[..]
géén idee wat een Nas isen ik zat hiero
![]()
R&P / Een Facebook-loos leven
Ik ook niet, maar ik tiep nog steeds www voor een URL en ALT 0128 is de enige ASCII-code die ik uit mijn hoofd kenquote:Op zondag 7 december 2014 00:31 schreef FANN het volgende:
[..]
The horror is dat Facebooknooit gehad en ga ik nooit aan beginnen ook...
man man man bij www en URL kan ik je nog volgen, maar daarna niet meer en ik zag toevallig je postquote:Op zondag 7 december 2014 00:34 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik tiep nog steeds www voor een URL en ALT 0128 is de enige ASCII-code die ik uit mijn hoofd ken
Is het dan mistig binnen?quote:Op zondag 7 december 2014 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is en soort cloud, maar dan van je zelf in je eigen huis
Die was geopend in UVT en had ik een schopje gegevenquote:Op zondag 7 december 2014 00:35 schreef FANN het volgende:
[..]
man man man bij www en URL kan ik je nog volgen, maar daarna niet meer en ik zag toevallig je post
in LIF
Ik heb gegoogeld maar dat is gewoon een harde schijf, zeg dat dan gewoon, dan snap ik jequote:Op zondag 7 december 2014 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is en soort cloud, maar dan van je zelf in je eigen huis
In 2000 had ik al eigen site bij Lycos.quote:Op zondag 7 december 2014 00:36 schreef Kingstown het volgende:
Ouwe lullen allemaal hier zonder Facebook!
aha.... vandaar....quote:Op zondag 7 december 2014 00:37 schreef APK het volgende:
[..]
Die was geopend in UVT en had ik een schopje gegeven
In 2000 was al 2x nageslacht van mij verwijderd en heb ik het maar opgegevenquote:Op zondag 7 december 2014 00:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In 2000 was ik 14 en mocht ik het i-net nog niet op.
Jij bent toch niet zo ouderwets als APK en had het gewoon gevonden via New Topics neem ik aan?quote:
aha! dus tochquote:Op zondag 7 december 2014 00:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ja...die wel natuurlijk! Die hoor ik elke dag als ik naar Arte kijk!
Ik kijk altijd eventjes in LIFquote:Op zondag 7 december 2014 00:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij bent toch niet zo ouderwets als APK en had het gewoon gevonden via New Topics neem ik aan?
Of ze zit me te stalken!quote:Op zondag 7 december 2014 00:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij bent toch niet zo ouderwets als APK en had het gewoon gevonden via New Topics neem ik aan?
Dit klinkt een beetje apart.quote:Op zondag 7 december 2014 00:40 schreef APK het volgende:
In 2000 was al 2x nageslacht van mij verwijderd en heb ik het maar opgegeven
Slaap lekkerquote:Op zondag 7 december 2014 00:53 schreef just me het volgende:
mensen maak er nog een gezellige nacht van!
Truste JM ik was effe zappenquote:Op zondag 7 december 2014 00:53 schreef just me het volgende:
mensen maak er nog een gezellige nacht van!
waarom doen jullie dat?quote:Op zondag 7 december 2014 01:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik .. Maar op internet spreek ik vaker in meervoud ....
Ik voel mij niet aangesproken, dus ik denk dat ze tegen jullie spreektquote:Op zondag 7 december 2014 01:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je het nu tegen mij of ook tegen de rest?
Ah dan toch wij... Wordt een leuke nachtquote:Op zondag 7 december 2014 01:04 schreef APK het volgende:
[..]
Ik voel mij niet aangesproken, dus ik denk dat ze tegen jullie spreekt
In je eentje?quote:Op zondag 7 december 2014 01:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah dan toch wij... Wordt een leuke nacht
Die vinden wij wel mooiquote:Op zondag 7 december 2014 01:12 schreef FANN het volgende:
Ik ga lekker allemaal oudbollige plaatjes luisteren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |