Wat zou het?quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:50 schreef Deckard het volgende:
Ik heb nu een jaar geen facebook meer, na 4 jaar het gehad te hebben. Kan niet echt zeggen dat ik het mis. Whatsapp heb ik ook direct de deur uit gedaan ten tijde ik hoorde dat facebook het over ging nemen. Nee er zou geen data-wisseling zijn tussen beide partijen dus waar maakt ik mij druk om.
Maar goed, twee weken geleden werd al duidelijk dat dat wel degelijk gebeurde.
Facebook is evil en verziekt je leven.
Heb ik alle drie uberhaupt nog nooit gedaan.quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:43 schreef TheStranger1158 het volgende:
Onderhouden jullie nog steeds je contacten via Facebook? Gebruik je het om nieuwe contacten op te doen? Of misschien wel vooral om die onbereikbare jongen of meid ooit te kunnen benaderen?
Man man man, het is wat meid!quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:50 schreef Deckard het volgende:
Ik heb nu een jaar geen facebook meer, na 4 jaar het gehad te hebben. Kan niet echt zeggen dat ik het mis. Whatsapp heb ik ook direct de deur uit gedaan ten tijde ik hoorde dat facebook het over ging nemen. Nee er zou geen data-wisseling zijn tussen beide partijen dus waar maakt ik mij druk om.
Maar goed, twee weken geleden werd al duidelijk dat dat wel degelijk gebeurde.
Facebook is evil en verziekt je leven.
Het is maar waar je je druk om maakt, of ben je bang dat je via facebook gebrainwashed wordt?quote:
Ik zou dat bericht een "like" geven.quote:Op zaterdag 6 december 2014 14:20 schreef RedFever007 het volgende:
Als facebook morgen zou ophouden te bestaan zou ik er geen traan om laten eerlijk gezegd
Ik weet niet of het onder brainwashen valt, maar ik heb sinds een jaar facebook en ik ben eerlijk gezegd slechter over sommige mensen gaan denken door wat ze op facebook postenquote:Op zaterdag 6 december 2014 14:20 schreef Seam het volgende:
Het is maar waar je je druk om maakt, of ben je bang dat je via facebook gebrainwashed wordt?
Er zijn verschillende reden, maar de grootste reden is dat ik mijzelf niet als een product zie, wat je natuurlijk wel bent. Uiteindelijk is de klant de advertentiemarkt en het product zijn de mensen. Facebook geeft weinig om je privacy en zal het ook met alle plezier aan derden geven.quote:Op zaterdag 6 december 2014 14:20 schreef Seam het volgende:
[..]
Het is maar waar je je druk om maakt, of ben je bang dat je via facebook gebrainwashed wordt?
Ik word daar daadwerkelijk een beetje verdrietig van, die enorme berg shit. Die spreuken ookquote:Op zaterdag 6 december 2014 14:34 schreef TheStranger1158 het volgende:
Mij ging het meer om al die aandachtshoeren, de baby foto's, de kijk-mij-zogenaamd-eens-happy-zijn-maar-in-feite-ben-ik-een-wrak status updates, mensen die al hun emoties eruit gooien en al die zogenaamde wijze spreuken over echte vrienden, respect, trouw enz.
Dat ja !quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik word daar daadwerkelijk een beetje verdrietig van, die enorme berg shit. Die spreuken ook![]()
Echt, vreselijk. "Een echte vriend laat je nooit in de steek!" Jongens, wat een wijsheid! En wat een holle frase.
Deze zomer nog gezien bij mijn neefje (in de 20, geen 15) + vriendin hoe ze constant op facebook moesten laten zien aan de hele wereld hoe dol ze op elkaar waren, hoe verliefd, hoe geweldig. Ze post nog een heel epistel over hoe ze de ideale man heeft gevonden die ze nooooooit meer los laat xxxx - en 2 weken later maakt ze het uit![]()
Ik weet nog wel van hyves dat er altijd wel mensen waren die hun mooiboy foto over heel hyves spamde om 994778683 respect's te krijgen (bijvoorbeeld dat ventje dat een foto van z'n oog had gemaakt).quote:Op zaterdag 6 december 2014 15:58 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb van alles gehad, MSN profielen, Hyves, Mysapce, zelfs een cu2 achtig conceptje is wel eens de revue gepasseerd. Maar Facebook is gewoon de zoveelste in een lange rij sociale media, en over een jaar of vijf is er weer een ander.
Ik heb geen Facebook, en ik mis niks. Sterker nog, als ik terugdenk aan wat we allemaal aanklooiden op Hyves en Myspace, vind ik het zelfs een beetje triest. Dat gegeil van de halve wereld op zichzelf voert toch de boventoon. Ik vind het leuk om één of twee vakantiefoto's van een bekende te kunnen zien, maar dag in dag uit dat slappe gelul kan ik prima missen. Facebook zal niet veel anders kunnen zijn dan de shit die ik tien jaar terug op sociale media deed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |