Ik heb het wel eens erger gevoeld ... Maar daar hebben we het niet meer overquote:Op zondag 7 december 2014 01:11 schreef FANN het volgende:
Nah... we zijn jullie gewoon aan het plagen Chuf...

ik heb helemaal niets tegen julliequote:Op zondag 7 december 2014 01:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je het nu tegen mij of ook tegen de rest?

Het is maar internet sjoef.quote:Op zondag 7 december 2014 01:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens erger gevoeld ... Maar daar hebben we het niet meer over

Typical female behaviour ... Maar goed zij vinden dat ook leukquote:Op zondag 7 december 2014 01:12 schreef FANN het volgende:
Ik ga lekker allemaal oudbollige plaatjes luisteren![]()

och arme onsquote:Op zondag 7 december 2014 01:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens erger gevoeld ... Maar daar hebben we het niet meer over

We gaan toch geen steken onder water geven nu?quote:Op zondag 7 december 2014 01:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Typical female behaviour ... Maar goed zij vinden dat ook leuk

Ik spreek alleen voor mij...quote:Op zondag 7 december 2014 01:18 schreef sig000 het volgende:
[..]
We gaan toch geen steken onder water geven nu?

Jij kan niet tegen plagenquote:Op zondag 7 december 2014 01:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Typical female behaviour ... Maar goed zij vinden dat ook leuk

dat zou zielig voor de vis zijnquote:Op zondag 7 december 2014 01:18 schreef sig000 het volgende:
[..]

'We'quote:Op zondag 7 december 2014 01:18 schreef sig000 het volgende:
[..]

Daarna in de frituur?quote:Op zondag 7 december 2014 01:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ga zo weer een sessie met de goudvis doen.

Weet je ook eens hoe het voelt om terug te lezen als jij weer eens een nachtje doorhaaltquote:

Lees je dat allemaal terug?quote:Op zondag 7 december 2014 01:23 schreef APK het volgende:
[..]
Weet je ook eens hoe het voelt om terug te lezen als jij weer eens een nachtje doorhaalt

Uiteraard, jij post al die wijsheid gedurende de nacht niet om het verloren te laten gaan, toch?quote:

Die zit weer op de stoomboot terug naar Spanje.quote:

Wie? Kojak?quote:Op zondag 7 december 2014 01:31 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die zit weer op de stoomboot terug naar Spanje.

Nou ja, was niet de bedoeling eigenlijkquote:

Zal wel aan Fann liggen dan ,,,quote:Op zondag 7 december 2014 01:40 schreef sig000 het volgende:
[..]
Tsja Kojak is dood, Derrick ook, dan krijg je dat.

Sinds ik niet meer in mv. praat of juist wel ging het hier mis ?quote:Op zondag 7 december 2014 01:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja, was niet de bedoeling eigenlijk, maar de stemming zit er niet zo in geloof ik
dus dan ga ik maar slapen...

Ja triest, maar goed ..quote:Op zondag 7 december 2014 01:43 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik constateer slechts een mogelijke oorzaak.

Ik wil het niet weten.quote:Op zondag 7 december 2014 01:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Slijmjurk, Julio zie je nooit van zn andere kant, maar dat wisten we natuurlijk al...

Lief van je Fann... Dacht even dat je boos was... Zit nog een film te kijken ...Daarna gaan we slapenquote:Op zondag 7 december 2014 01:56 schreef FANN het volgende:
Oké nog een plaatje om op te vrolijken dan maar...
Smile! If the rain outside the window won't stop...
Smile! If you failed to do something...
Smile! If happiness hid behind the clouds...
Smile! Even if your soul got slightly scratched...
Smile! And you'll see how everything changes...
Smile! The rain will stop and the ground will dress up in snow...
Smile! And your sorrow will pass by...
Smile! And then your soul will begin to live...

Ik ben van de schrik nog even aan de Ouzo gegaan ,,,, Een Plomari 1894quote:

Ja tis winter dan houden ze zich op de achtergrond... of ergens op de vlakte..quote:Op zondag 7 december 2014 02:08 schreef sig000 het volgende:
Fann heeft alleen een hekel aan muizen maar die hebben winterslaap nu.

Ah dan voelt ie zich beter .... Lekker onder water knibbellenquote:Op zondag 7 december 2014 02:53 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik weet niet, gaat ineens op zijn rug zwemmen?

Ok, dan laat ik 'm maar lekker gaan.quote:Op zondag 7 december 2014 02:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah dan voelt ie zich beter .... Lekker onder water knibbellen

Dat is Duits sjoef.quote:Op zondag 7 december 2014 02:59 schreef chufi het volgende:
Niet te geloven....
Komt de volgende tekst voorbij..
Ich bin, Wir sind

Ik ook maar het is soms zo leuk om heerlijk dom te posten.quote:Op zondag 7 december 2014 03:02 schreef chufi het volgende:
maar dat weet ik sig..., Het ging me even om het meervoud.enkelvoud gekloot van eerder.. Daarom vond ik dit dan weer toevallig leuk..

Ik vond het meer toeval uit een absurde Film van Alex van Warmerdamquote:Op zondag 7 december 2014 03:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ook maar het is soms zo leuk om heerlijk dom te posten.

Niets is toeval.quote:Op zondag 7 december 2014 03:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vond het meer toeval uit een absurde Film van Alex van Warmerdam

APK gaat maandag de revisie in en dan dinsdag op het vliegtuig... Laten we maar weer hopen dat er geen gekke stormen komen daar... In de Filipijnen was het weer mis ,,,quote:Op zondag 7 december 2014 03:07 schreef sig000 het volgende:
APK moet aardig wat bijlezen als ie weer wakker is.

Onkruid vergaat niet en de Filipijnen zijn groot.quote:Op zondag 7 december 2014 03:11 schreef chufi het volgende:
[..]
APK gaat maandag de revisie in en dan dinsdag op het vliegtuig... Laten we maar weer hopen dat er geen gekke stormen komen daar... In de Filipijnen was het weer mis ,,,

Het is idd een grote eilanden groep ... Wees blij... Maar afgelopen jaar was er volgens mij een ongeluk met 1 van die bootjes naar die eilandjes van APK ... Over belast en storm..quote:Op zondag 7 december 2014 03:17 schreef sig000 het volgende:
[..]
Onkruid vergaat niet en de Filipijnen zijn groot.
Neef van mijn vrouw woont er en die heeft nooit verhalen over die dingen wanneer zijn moeder weer eens bezorgd aan de telefoon hangt.

Ruby Blue...quote:

Dat heeft diverse redenen...quote:Op zondag 7 december 2014 00:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vandaar dat we nog nooit foto's van jou als kind hebben gezien....

Ik heb er 1, met opa en oma op het strand.quote:Op zondag 7 december 2014 08:56 schreef sig000 het volgende:
[..]
Er is 1 foto van mij als baby en die lijkt verdacht veel op kleinzoon.

Ik sta daar met bolle kop en kaal hoofd op de foto.quote:Op zondag 7 december 2014 09:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb er 1, met opa en oma op het strand.
Zal eens kijken of ik die kan inscannen, ik heb niets gedigitaliseerd uit die tijd.
Wat moet je er mee?

Idem.quote:Op zondag 7 december 2014 09:05 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik sta daar met bolle kop en kaal hoofd op de foto.

Ja dat zag ik net ook toen ik de balkondeuren opengooide!quote:
Soepel as alwaysquote:Op zondag 7 december 2014 09:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie je uit bed springen.
Goedemorgen!

Ik ben blij dat toen nog alles in beperkte kring verspreid werd.quote:Op zondag 7 december 2014 09:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Idem.
Volgens mij was dat in de 50’s/60’s altijd zo.
Een soort post-oorlog syndroom of zo...

Ik vraag me af waarom men destijds überhaupt foto's maakte.quote:Op zondag 7 december 2014 09:08 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat toen nog alles in beperkte kring verspreid werd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |