Soms? Er gaat geen 100 uur voorbij zonder grote rel of flinke scheldpartijen. Is gew kutreeks met kutusers. Admit it.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:46 schreef Deuce92 het volgende:
Mensen hebben soms ruzie ja. Maar dat is beter dan dat passief-agressieve gezeik dat je in veel andere SC's ziet.
En gewoon stug mee blijven posten, want je bent graag deel van een groep kutusers?quote:Op donderdag 4 december 2014 21:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
Soms? Er gaat geen 100 uur voorbij zonder grote rel of flinke scheldpartijen. Is gew kutreeks met kutusers. Admit it.
Ga je nou een Montelly op mij pullen?quote:Op donderdag 4 december 2014 21:20 schreef clumsy_clown het volgende:
En gewoon stug mee blijven posten, want je bent graag deel van een groep kutusers?.
Het is gewoon leedvermaak.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En gewoon stug mee blijven posten, want je bent graag deel van een groep kutusers?.
Ga jij nu de quotes kruisposten om er in een ander topic om te lachen?quote:Op donderdag 4 december 2014 21:23 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ga je nou een Montelly op mij pullen?
Thanks. Long time no see.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:30 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het is gewoon leedvermaak.
Leuke foto trouwens.
je bent gew jellyquote:Op donderdag 4 december 2014 21:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Ga jij nu de quotes kruisposten om er in een ander topic om te lachen?
Ik vermaak me wel in het Turkentopic.quote:
Je "kent" me, ik ben niet zo goed met Turkenquote:Op donderdag 4 december 2014 21:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik vermaak me wel in het Turkentopic.Hoe is het met jou?
Na die mislukte date ben ik maar weggelopen uit de andere reeks.![]()
Waar er twee vechten, hebben er twee schuld.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:34 schreef TheMagnificent het volgende:
Kijk deze eendimensionale tjappies met hun anabolenkarakters ons topicje eens bekritiseren terwijl wij gewoon op onze manier ons gangetje gaan. Over haat en nijd gesproken...
Zeg het hoorquote:Op donderdag 4 december 2014 21:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
u madquote:Op donderdag 4 december 2014 21:34 schreef TheMagnificent het volgende:
Kijk deze eendimensionale tjappies met hun anabolenkarakters ons topicje eens bekritiseren terwijl wij gewoon op onze manier ons gangetje gaan. Over haat en nijd gesproken...
I know.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je "kent" me, ik ben niet zo goed met Turken. Goed, goed.
Ze bleek een knipperlichtrelatie te hebben...quote:Ik dacht dat je met een chick uit Istanbul aan het aanpappen was?
Oh damn, en daar ging je voor die kant op en alles. Nastyquote:Op donderdag 4 december 2014 21:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
I know.
[..]
Ze bleek een knipperlichtrelatie te hebben...![]()
Ach ja.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh damn, en daar ging je voor die kant op en alles. Nasty.
Meh, kutactie wel van d'r. Zie je, niet te vertrouwen die turkenquote:Op donderdag 4 december 2014 21:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ach ja.
Ik ben wel blij dat ik er snel achter ben gekomen.
Haha ecto-beta gespotquote:Op donderdag 4 december 2014 21:34 schreef TheMagnificent het volgende:
Fab gymchick GRSquote:
Dankjewelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar kan ik wel inkomen.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:49 schreef G.R.S. het volgende:
Ik ben een beetje te geobsedeerd door haar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
douche92 brengt ze hierheenquote:Op donderdag 4 december 2014 21:48 schreef stinkie het volgende:
Wie heeft al die gamma's binnen gelaten?
quote:Op donderdag 4 december 2014 21:49 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
Ik ben een beetje te geobsedeerd door haar.Ow woowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
komen iig na de beta'squote:Op donderdag 4 december 2014 21:50 schreef Montelly het volgende:
Is gamma niet de gevaarlijkste straling?
Welke klapjosti probeert je nou weer te drogerenquote:Op donderdag 4 december 2014 21:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey sletjes, ga je van wiet echt lekker slapen?
Tevens: als je niet rookt en nooit gerookt hebt, is blowen dan te doen?
Mezelf. Kan me de laatste keer dat ik langer dan 2,5 uur achter elkaar geslapen heb niet herinneren. Slaapmedicatie helpt matig tot niet (terwijl ik aan verdomd heavy stuff kan komen) en wil gewoon een nacht doorslapen.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:57 schreef Montelly het volgende:
[..]
Welke klapjosti probeert je nou weer te drogeren
quote:Op donderdag 4 december 2014 21:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Meh, kutactie wel van d'r. Zie je, niet te vertrouwen die turken.
quote:Op donderdag 4 december 2014 22:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]Gewoon Nederlands schrijven hier aub, anders ga je maar weer terug naar je turkentopicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
quote:Op donderdag 4 december 2014 22:02 schreef Thunderbowl het volgende:
Dat blijkt al wel, want ik zit hier de hele week al in mn hoofd te zoeken naar een passende korte en krachtige naam.
Wat ik doe is fotograferen maar wil nu een bedrijf gaan starten. Ik krijg meerdere opdrachten in een week dus het word tijd dat we dit eens gaan doorzetten na een goede naam.
Ik fotografeer voornamelijk portretten om emotie in beeld vast te leggen. Dit kan dan ook van alles zijn. Of het gaat om een zwangerschap of een bruiloft, maar een kind die lacht zegt ook veel.
Maar goed, ik weiger mijn eigen naam te gebruiken, simpelweg omdat iedereen dat al doet. Maar wil me meer richten op een productnaam. WIE kan me hier in wat ideeën opborrelen.
Ik kwam zelf met Emotive Fotografie maar dan heb je Engels en Nederlands in een zin. En voorbeelden zoals Pixel Perfect maar dat bestaat natuurlijk al (wist ik veel) MixedEmotions Fotografie klinkt ook wel lekker, maar ook daar weer Engels,vs Nederlands...
#teneinderaad
quote:
Waarheidquote:
Tenminste nog iemand die opgelet heeft op school.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:50 schreef Montelly het volgende:
Is gamma niet de gevaarlijkste straling?
Is dat Snakey niet?quote:
is runtgen straling niet de sterkste?? die ken door alles heen kijke zie jequote:Op donderdag 4 december 2014 22:47 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Tenminste nog iemand die opgelet heeft op school.
quote:Op donderdag 4 december 2014 22:32 schreef fathank het volgende:
Kunnen alle hoofddoeken en nektasjes weer terug naar hun eigen topic, alvast bedankt voor de medewerking.
zie je, ze zijn killing voor onze reeksquote:Op donderdag 4 december 2014 22:47 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Tenminste nog iemand die opgelet heeft op school.
Hahaquote:Op donderdag 4 december 2014 23:04 schreef Jahr00n het volgende:
ik zat gistere achter zo hoofdoekkie in de metro
ik ging zo aan dat doekkie trekke hahahahahaha echt boos werd ie gek lol ik lagge toch met boris en vldimir
nee xrayquote:Op donderdag 4 december 2014 23:01 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
is runtgen straling niet de sterkste?? die ken door alles heen kijke zie je
ik smoke vrijwel niet meer, alleen nog paar keer per jaar en dan altijd hetzelfde (lemon haze voor de kenners)quote:Op donderdag 4 december 2014 23:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dingen die je aan kunt raden, qua soort?
quote:Op donderdag 4 december 2014 23:32 schreef seto het volgende:
hey grs
[..]
ik smoke vrijwel niet meer, alleen nog paar keer per jaar en dan altijd hetzelfde (lemon haze voor de kenners)
gewoon naar goede(!) coffeeshop gaan en daar vragen
Gaat zaterdag gebeuren. Ben benieuwdquote:Op donderdag 4 december 2014 23:32 schreef seto het volgende:
hey grs
[..]
ik smoke vrijwel niet meer, alleen nog paar keer per jaar en dan altijd hetzelfde (lemon haze voor de kenners)
Wat denk je wat een fotograaf doet pipoquote:
Toen die kerel van dr met dat mes begon te zwaaien en Pjotr en Dimitri hun kapmessen trokken.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:04 schreef Jahr00n het volgende:
ik zat gistere achter zo hoofdoekkie in de metro
ik ging zo aan dat doekkie trekke hahahahahaha echt boos werd ie gek lol ik lagge toch met boris en vldimir
Video is verwijderdquote:Op donderdag 4 december 2014 23:32 schreef seto het volgende:
hey grs
[..]
Daar zou je 20 complete sportscholen in NL voor neer kunnen zetten: inclusief alle hardcorespullen als dumbbells t/m 70kg, genoeg stangen, racks, DL-platforms, kettlebells, crossfit, Indian clubs, Bulgarian bags, groepslessen, yoga (Ray!), saunagebeuren etc..quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:23 schreef stinkie het volgende:
http://www.telegraaf.nl/d(...)iljoen_dollar__.html
Beta he
Niet zo gek. Weet je wat een crosstrainer met iPad-integratie moet kostenquote:Op vrijdag 5 december 2014 10:23 schreef stinkie het volgende:
http://www.telegraaf.nl/d(...)iljoen_dollar__.html
Beta he
Zouden ze er wifi hebben? Anders -->. Hahaha wat een klotesportschool is datquote:Op vrijdag 5 december 2014 10:26 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Daar zou je 20 complete sportscholen in NL voor neer kunnen zetten: inclusief alle hardcorespullen als dumbbells t/m 70kg, genoeg stangen, racks, DL-platforms, kettlebells, crossfit, Indian clubs, Bulgarian bags, groepslessen, yoga (Ray!), saunagebeuren etc..
1. Het is röntgenstraling.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:01 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
is runtgen straling niet de sterkste?? die ken door alles heen kijke zie je
Zal heus wel zijn dat daar kosten van ontwikkeling van div. "Sportschool" features in mee zijn geteld, en dat dit gewoon een try out ruimte is.quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Niet zo gek. Weet je wat een crosstrainer met iPad-integratie moet kosten
En over 2 jaar als ze willen upgraden kost het nog een keer 50 miljoen omdat ze nieuwe connectors gebruiken.
Ik denk dat dat er voor 3,7 miljoen dollar per sportschool wel vanaf kan.quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:31 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Zouden ze er wifi hebben? Anders -->. Hahaha wat een klotesportschool is dat
Hee Cor niet zo ingewikkeld op de vrijdagmorgen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:33 schreef Eleiko het volgende:
[..]
1. Het is röntgenstraling.
2. We hadden het hier over deeltjes: alfa = He2+ (Heliumkern), beta = electron, gamma = electromagnetische straling.
Voor diegenen die niet opgelet hebben op school: http://nl.wikipedia.org/wiki/Straling
En voor diegenen die populistisch protons schrijven als je eiwitten bedoelen (i.p.v. proteïnen):
De try-out ruimte op het Life Fitness kantoor was eenvoudiger van opzet herinner ik mequote:Op vrijdag 5 december 2014 10:33 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Zal heus wel zijn dat daar kosten van ontwikkeling van div. "Sportschool" features in mee zijn geteld, en dat dit gewoon een try out ruimte is.
Life Fitness is een van de betere merken fitnessapparatuur imho, samen met Nautilus en Technogym.quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:43 schreef stinkie het volgende:
[..]
De try-out ruimte op het Life Fitness kantoor was eenvoudiger van opzet herinner ik me
Is gewoon een terecht topic. Wil je gelijkheid dan krijg je geleikheid. Equal opportunities > equal results.quote:
Die Pure Strength plate loaded machines van Technogym geniet wel mijn voorkeur onder alle machines.quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:53 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Life Fitness is een van de betere merken fitnessapparatuur imho, samen met Nautilus en Technogym.
Voor die 74 miljoen zal er wel aparte Apple design fitnessapparatuur ontwikkeld worden
Die Technogym hebben ze bij TM volgens mijquote:Op vrijdag 5 december 2014 10:53 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Life Fitness is een van de betere merken fitnessapparatuur imho, samen met Nautilus en Technogym.
Voor die 74 miljoen zal er wel aparte Apple design fitnessapparatuur ontwikkeld worden
Maar de treurnis die een aantal users daar tentoon spreiden is weerzinwekkend. "Ja maar de feministen blablabla". Wat een calimero'squote:Op vrijdag 5 december 2014 10:55 schreef Klokov het volgende:
[..]
Is gewoon een terecht topic. Wil je gelijkheid dan krijg je geleikheid. Equal opportunities > equal results.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Die Pure Strength plate loaded machines van Technogym geniet wel mijn voorkeur onder alle machines.
Dit ja.quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Die Pure Strength plate loaded machines van Technogym geniet wel mijn voorkeur onder alle machines.
Klopt. Alleen hebben ze daar alleen de standaardlijn. Niets mis mee, alleen die barbells zijn niet geweldig. Niet omdat ze maar 190kg aankunnen (voor 99,9% van de bezoekers meer dan genoeg), maar omdat ze niet goed gelagerd zijn.quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die Technogym hebben ze bij TM volgens mij
Hammer Stenght is de meer hard-core lijn van Life Fitness, een beetje zoals de plate loaed lijn van Technogym dat is.quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:59 schreef Questular het volgende:
Hier hebben wel. Hammer Strenght, Life Fitness en Technogym, allemaal prima apparaten.
Eens!quote:
Paar loopbandjes, crosstrainers en moeilijke apparaten. 2 stagiaires van het CIOS en een goedgevulde bar. Dan blijven de dikkerdjes dik waardoor ze vaker terugkomen. En alleen maar jaar abo's. Profit.quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:06 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dit ja.
[..]
Klopt. Alleen hebben ze daar alleen de standaardlijn. Niets mis mee, alleen die barbells zijn niet geweldig. Niet omdat ze maar 190kg aankunnen (voor 99,9% van de bezoekers meer dan genoeg), maar omdat ze niet goed gelagerd zijn.
[..]
Hammer Stenght is de meer hard-core lijn van Life Fitness, een beetje zoals de plate loaed lijn van Technogym dat is.
[..]
Eens!
--
Echt: al er nog een keer iemand een gym wil opbouwen: huur mij in.
Iedere eerste maandag van de maand gratis pizzaquote:Op vrijdag 5 december 2014 11:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Paar loopbandjes, crosstrainers en moeilijke apparaten. 2 stagiaires van het CIOS en een goedgevulde bar. Dan blijven de dikkerdjes dik waardoor ze vaker terugkomen. En alleen maar jaar abo's. Profit.
Een goede ondernemer zorgt dat z'n publiek niet teveel resultaat boekt, anders verpruts je je eigen markt.
Thuis zou ik wel wat anders neerzetten als ik de moneyz had.
Donut Dinsdagquote:
Vertel.quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Paar loopbandjes, crosstrainers en moeilijke apparaten. 2 stagiaires van het CIOS en een goedgevulde bar. Dan blijven de dikkerdjes dik waardoor ze vaker terugkomen. En alleen maar jaar abo's. Profit.
Een goede ondernemer zorgt dat z'n publiek niet teveel resultaat boekt, anders verpruts je je eigen markt.
Thuis zou ik wel wat anders neerzetten als ik de moneyz had.
4x tap met verschillende bieren, dubbele frituur, drankkabinet, paaldanspaal, biljarttafel, tafelvoetbalquote:
Kunnen wij vrienden worden? Ik ken wel iemand die kan paaldansen!quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:24 schreef fathank het volgende:
[..]
4x tap met verschillende bieren, dubbele frituur, drankkabinet, paaldanspaal, biljarttafel, tafelvoetbal
Zolang er geen snikkel aanzit of ze naar de gordijnafdeling van Leen Bakker moet voor een nieuwe jurk, primaquote:Op vrijdag 5 december 2014 11:26 schreef Champy het volgende:
[..]
Kunnen wij vrienden worden? Ik ken wel iemand die kan paaldansen!
Klinkt goedquote:Op vrijdag 5 december 2014 11:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Donut Dinsdag
FatFriday. Hele dag de frituur aan.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Zolang er geen snikkel aanzit of ze naar de gordijnafdeling van Leen Bakker moet voor een nieuwe jurk, prima.
Zaterdag Katerdag.quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Beetje het idee van de patatjes met mayo en het zakje chips na het zwemmen.
We gaan het zien.quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:53 schreef Eleiko het volgende:
[..]
http://www.at5.nl/artikel(...)in-de-paaldansschoolquote:Op vrijdag 5 december 2014 11:26 schreef Champy het volgende:
[..]
Kunnen wij vrienden worden? Ik ken wel iemand die kan paaldansen!
Verhalen gaan dat ie er in de loop der jaren een stuk of 10 heeft gebruikt.quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:44 schreef RaymondK het volgende:
Was net een docu op natgeo over een militaire irakees die op de broer van sadam leek ( jaren 90) en op de koffie mocht komen.
Om voor de rest van zn leven gedwongen als dubbelganger van die broer te mogen doorbrengen.
Sick
Hij schijnt een klein legertje dubbelgangers te hebben gebruiktquote:Op vrijdag 5 december 2014 11:44 schreef RaymondK het volgende:
Was net een docu op natgeo over een militaire irakees die perongeluk nogal op de broer van sadam leek ( jaren 90) en op de koffie mocht komen.
Om voor de rest van zn leven gedwongen als dubbelganger van die broer te mogen doorbrengen.
Sick
Ook een aantal keer zitten kijken bij de trainingen, is leuk jaquote:Op vrijdag 5 december 2014 11:46 schreef Eleiko het volgende:
[..]
http://www.at5.nl/artikel(...)in-de-paaldansschool
Klopt, alleen is het Life Fitness gedeelte wel wat meer van het design en voor de welness ketens imho.quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:53 schreef Eleiko het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:48 schreef fathank het volgende:
W&T / Hayabusa 2 Missie: opnieuw naar een asteroïde
heey stinkie jij had toch een hayabusa? Misschien hebben zij em wel.
Al een nieuwe gekocht/op het oog? Of wacht je tot het seizoen weer begint?quote:
Zit in zn Antiliaans bloed.quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:57 schreef seto het volgende:
wat moet je met een hayabusa in nederland
doe gewoon normaal dan doe je al gek genoeg haha ja toch
NIeuwe seizoen. Denk dat ik eerst een grotere garage neerzet die ik vanuit de poort in kan. En dan of een andere busa of een ducquote:Op vrijdag 5 december 2014 11:56 schreef fathank het volgende:
[..]
Al een nieuwe gekocht/op het oog? Of wacht je tot het seizoen weer begint?
precies dat ding kan je niet eens normaal mee sturenquote:Op vrijdag 5 december 2014 11:57 schreef seto het volgende:
wat moet je met een hayabusa in nederland
doe gewoon normaal dan doe je al gek genoeg haha ja toch
Alleen verlengd derde beenquote:Op vrijdag 5 december 2014 12:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heeft hij ook verlengde achteras?
13:05 Nederlandse tijd gaan ze weer launchenquote:Op vrijdag 5 december 2014 11:44 schreef RaymondK het volgende:
Was net een docu op natgeo over een militaire irakees die perongeluk nogal op de broer van sadam leek ( jaren 90) en op de koffie mocht komen.
Sick
Het is "wil", G.R.S., niet "wilt"!quote:Op donderdag 4 december 2014 20:23 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik had een paar keer voorgesteld dat de mannen van de GYM S&G kunnen opfleuren met hun 8% BF en 90 kilo lean mass maar niemand wilt
Hey Dimaquote:
boek vast een afspraak voor een verslavingskliniekquote:Op vrijdag 5 december 2014 12:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey stoners, nog tips voor een eerste keer morgen? Ik vind het oprecht spannend![]()
.
Waarom ga je het doen?quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey stoners, nog tips voor een eerste keer morgen? Ik vind het oprecht spannend![]()
.
haha niet echt een paal maar iets anders tochquote:Op vrijdag 5 december 2014 11:43 schreef Beach het volgende:
ik heb wel een paar waarop je kan dansen
Zorgen dat er niet te veel eten in de buurt is?quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:41 schreef clumsy_clown het volgende:
.
ik denk het wel jaquote:Op vrijdag 5 december 2014 12:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
haha niet echt een paal maar iets anders toch![]()
snap je
In the name of science. Omdat ik er erg benieuwd naar ben, of het echt zo relaxerend is. En omdat ik op dit moment m'n ziel zou verkopen aan een crackdealende negerpimp om een nachtje fatsoenlijk te slapen.quote:
Ah mooiquote:Op vrijdag 5 december 2014 12:16 schreef Champy het volgende:
[..]
13:05 Nederlandse tijd gaan ze weer launchen
Dat dus.quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:50 schreef Sapstengel het volgende:
Bol is echt gaar met levertijden vaak ja, komt denk ik omdat veel spullen van derden komen en ze niet echt op de hoogte zijn van hun voorraadstatus.
audiospul is in duitsland vaak stukken goedkoper dan hier.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:01 schreef Questular het volgende:
Jammer genoeg was die versterker 100.- goedkoper dan bv de media-markt, nu maar op zoek naar iets anders.
Ik zie het. Bij mediamarkt hier kost een versterker 384.- en dezelfde bij de mediamarkt.de 289.-quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:02 schreef fathank het volgende:
[..]
audiospul is in duitsland vaak stukken goedkoper dan hier.
Dit ja. Ze hebben hun keten niet op orde.quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:50 schreef Sapstengel het volgende:
Bol is echt gaar met levertijden vaak ja, komt denk ik omdat veel spullen van derden komen en ze niet echt op de hoogte zijn van hun voorraadstatus.
Merk/type?quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:05 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik zie het. Bij mediamarkt hier kost een versterker 384.- en dezelfde bij de mediamarkt.de 289.-
Mijn stream stopte ermee 5 seconden voor launchquote:Op vrijdag 5 december 2014 13:12 schreef RaymondK het volgende:
Damn hahah
2,5 minuten onderweg en al 35 ton brandstof dr uit. Fuark
Amazon levert uit Duitsland en Engeland vaak nog sneller dan Bolquote:Op vrijdag 5 december 2014 13:01 schreef seto het volgende:
bol is indd kut
hopen dat amazon hier in nederland meer dan alleen boeken gaat verkopen
lolquote:Op vrijdag 5 december 2014 13:12 schreef RaymondK het volgende:
Damn hahah
2,5 minuten onderweg en al 35 ton brandstof dr uit. Fuark
Ja hier ook lolquote:Op vrijdag 5 december 2014 13:13 schreef Champy het volgende:
[..]
Mijn stream stopte ermee 5 seconden voor launch
quote:Op vrijdag 5 december 2014 11:46 schreef 2NutZ het volgende:
Oh jouw pic niet eens gezien. Nice opduw boobage omhoog slash zijduwtje
quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:08 schreef Weissman het volgende:
Quote deze post als je CarbonC ook zo mist.
quote:
quote:Op donderdag 4 december 2014 21:10 schreef Weissman het volgende:
[..]
Voor jou wil ik wel de handdoek in de ring gooien![]()
Hoe kom je daar nu weer aan?quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:45 schreef fathank het volgende:
psst
iemand scooter kopen?
V&A / [TK]Sym Jet Euro X 95 - Loop of sloop
quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:51 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu weer aan?
Gejat bij een F4F?
Nee niks. Met dit weer ga ik niet voor m'n lol op een scooter zittenquote:
Is pas een jaartje of 3 bekend ofzoquote:
Runner of een aeroxquote:
"turk"quote:
Hoe kan je relatie hebben mt MsMessy als je Turk bent?quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Is pas een jaartje of 3 bekend ofzo
Je weet wel dat seto asian is? Of zullen we dat jou volgend jaar pas vertellen?
quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:04 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hoe kan je relatie hebben mt MsMessy als je turk bent?
denken dat ik echt asian benquote:Op vrijdag 5 december 2014 13:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Is pas een jaartje of 3 bekend ofzo
Je weet wel dat seto asian is? Of zullen we dat jou volgend jaar pas vertellen?
Derdin ne senin birader? Ugrasma benimlequote:Op vrijdag 5 december 2014 14:11 schreef Montelly het volgende:
Kom nu achter dat weiss geen turk is..maar als wigger meepost.
[/smileymetlading]
Er zitten ook E-nummers in!!!!quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:17 schreef Sapstengel het volgende:
Wat is dit nou weer voor bullshit dan?
http://moniquevandervloed.nl/geachte-heer-heyn/
Gare hippies man, srs. En dan klagen over suiker in witte bonen in tomatensaus? 4 gram per 100gram, dus in die pot zit maar liefst 15 gram suiker. Is het ooit in hun opgekomen dat tomatensaus gewoon geconcentreerde tomaat is? En in een tomaat zit suiker, dus vanzelfsprekend dat er in tomatensaus nog net iets meer suiker zit.
Wat een onzin man, alsof AH een schepje suiker aan de bonen toevoegt om het lekker zoet te makenSowieso die haat op suiker, ga anders lekker naar een of andere ecofarm en daar leven van je zelf verbouwde groenten als je de grote boze supermarkt zo kut vind.
Inderdaad jaquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:20 schreef fathank het volgende:
[..]
Er zitten ook E-nummers in!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
E300 kut, zoek het eens op
Gerookte kipfilet sowieso ja, als ze dat vlees pekelen wordt er suiker gebruikt. In natural kipfilet zal de suiker wel meevallen denk ik. Maar er wordt ook vaak vlees ingespoten met een mengsel van o.a. zout en suiker, dus zou goed kunnen dat er in de normale kipfilet dan ook suiker is toegevoegd.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou is het op zich wel zo dat er aan heel veel etensmiddelen suiker wordt toegevoegd. Er zit ook suiker in kipfilet voor op brood.
Suikerbaklava
Als je niet gewend bent tabak te roken, doe dan een pure jay. Klinkt mischien gek, maar ik kan puur roken zonder problemen, nergens last van, maar na 3 hijsjes van een mixed joint ga ik helemaal bad, misselijk, overgeven en heel af en toe ga ik nokkie head first naar de grond (srs).quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:41 schreef clumsy_clown het volgende:
.
gewoon kcal in > kcal uit tochquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:38 schreef Weissman het volgende:
LOL allemaal junkies hier
ik dacht dat XTC-Henk de enige was
ga naar een goeie slager ipv de supermarktquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou is het op zich wel zo dat er aan heel veel etensmiddelen suiker wordt toegevoegd. Er zit ook suiker in kipfilet voor op brood.
Suikerbaklava
Special agent?quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:46 schreef Questular het volgende:
Geen drugs hier, special agent and such
Jazeker. Laatst nog eentje gespot met 2 stagiairs. Die hadden allebei daadwerkelijk een hesje aan met achterop 'stagiair' gedrukt.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:49 schreef Questular het volgende:
[..]
Wees eerlijk, die mensen zijn ook speciaal.
"wilt u afstappen je mag hier niet fietsen"quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Jazeker. Laatst nog eentje gespot met 2 stagiairs. Die hadden allebei daadwerkelijk een hesje aan met achterop 'stagiair' gedrukt.
Godverdomme dan heb je het wel gemaakt als je op vrijdagochtend moet patrouilleren op de markt.
Ik heb dus twee keer gerookt in m'n leven, en er m'n halve long uitgehoest toen. Daaromvraag ik me af hoe ik dat ga doenquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:33 schreef Drinky het volgende:
[..]
Als je niet gewend bent tabak te roken, doe dan een pure jay. Klinkt mischien gek, maar ik kan puur roken zonder problemen, nergens last van, maar na 3 hijsjes van een mixed joint ga ik helemaal bad, misselijk, overgeven en heel af en toe ga ik nokkie head first naar de grond (srs).
dikke cringequote:Op vrijdag 5 december 2014 15:01 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik moet je helaas doodschieten als ik je het antwoord geef...
quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:17 schreef Sapstengel het volgende:
Wat is dit nou weer voor bullshit dan?
http://moniquevandervloed.nl/geachte-heer-heyn/
Gare hippies man, srs. En dan klagen over suiker in witte bonen in tomatensaus? 4 gram per 100gram, dus in die pot zit maar liefst 15 gram suiker. Is het ooit in hun opgekomen dat tomatensaus gewoon geconcentreerde tomaat is? En in een tomaat zit suiker, dus vanzelfsprekend dat er in tomatensaus nog net iets meer suiker zit.
Wat een onzin man, alsof AH een schepje suiker aan de bonen toevoegt om het lekker zoet te makenSowieso die haat op suiker, ga anders lekker naar een of andere ecofarm en daar leven van je zelf verbouwde groenten als je de grote boze supermarkt zo kut vind.
Nee, ik kan totaal niet tegen tabak. Vrienden van mij die overgestapt zijn op vapen en gestopt zijn met roken vinden het nu ook smerig en de ervaring veel brakker.quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:34 schreef seto het volgende:
misschien door slechte kwaliteit pakistaanse tabak die je rookt?
Godver video staat op prive, iemand nog een mirror?quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:54 schreef seto het volgende:
wow t-mobile zet even een dikke marketing fail
denk het niet, maar het was echt bizar slecht, aziatische dude met een zwaar accent die simon lee heet en een sim only gaat halen bij t-mobilequote:Op vrijdag 5 december 2014 16:07 schreef Drinky het volgende:
[..]
Godver video staat op prive, iemand nog een mirror?
Dat purplequote:Op vrijdag 5 december 2014 16:48 schreef Snakey het volgende:
Haha, m'n schoonmoeder zet dit op facebook.
[ afbeelding ]
Dus ik: Looks like some nice smoking there!
Schoonmoeder: Omg is that weed?
seto, ben jij niet gewoon simon lee, azian roots enz?quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:50 schreef seto het volgende:
[..]
denk het niet, maar het was echt bizar slecht, aziatische dude met een zwaar accent die simon lee heet en een sim only gaat halen bij t-mobile
Ja stel je voor hequote:Op vrijdag 5 december 2014 16:48 schreef Snakey het volgende:
[ afbeelding ]
Goeden purple hazequote:Op vrijdag 5 december 2014 16:48 schreef Snakey het volgende:
[ afbeelding ]
hey meisje werd je nat?quote:
Bij mij hebben ze het nog nooit niet waargemaaktquote:Op vrijdag 5 december 2014 13:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat dus.
Die claim 'voor 21:00 besteld, morgen in huis' hebben ze bij mij nog nooit waargemaakt
quote:Op donderdag 4 december 2014 21:10 schreef Weissman het volgende:
[..]
HALLELUHJA ZEG!!
Voor jou wil ik wel de handdoek in de ring gooien![]()
Die foto is niet van mij, maar ik heb hier een pot haze staan die genoeg is voor een jaar smoken. Helaas smoke ik bijna niet meer. Af en toe een stickie voor de lol. Daarbij is deze shit zo sterk dat ik gelijk op de bank moet gaan liggen.quote:
Mooi werk. Blowen trek ik ook echt niet. Lig ik binnen het half uur in foetushouding op de bank proberen wakker te blijven. Neuh, dat doen we niet meer. Heel af en toe na een wild feestje om te kunnen tukken.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:01 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die foto is niet van mij, maar ik heb hier een pot haze staan die genoeg is voor een jaar smoken. Helaas smoke ik bijna niet meer. Af en toe een stickie voor de lol. Daarbij is deze shit zo sterk dat ik gelijk op de bank moet gaan liggen.
Haha sick, echte CEO stijl ook dikke pot volquote:Op vrijdag 5 december 2014 19:01 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die foto is niet van mij, maar ik heb hier een pot haze staan die genoeg is voor een jaar smoken. Helaas smoke ik bijna niet meer. Af en toe een stickie voor de lol. Daarbij is deze shit zo sterk dat ik gelijk op de bank moet gaan liggen.
Zeker. Oma is dood maar nooit doorgegeven. In t ijsselmeer gedumpt. Nu lekker aowtje trekkenquote:
quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Ryan Reynolds bevestigt zichzelf als Deadpool
DeadpoolRyan Reynolds
![]()
![]()
Hey GRS.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Mooi werk. Blowen trek ik ook echt niet. Lig ik binnen het half uur in foetushouding op de bank proberen wakker te blijven. Neuh, dat doen we niet meer. Heel af en toe na een wild feestje om te kunnen tukken.
Er is wel een truukje voor om wakker te blijven. Gewoon blijven doen wat je aan het doen bent, accepteren dat je stoned bent en gaan. Dan kan je te gekke dingen doen. Bas spelen bv wordt echt spacen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha sick, echte CEO stijl ook dikke pot volik blow ook niet meer maar als ik idd 2 hijsjes haze neem kan ik gaan liggen
Whaha nee cijfers en dergelijke trek je niet. Toen ik eerder nog veel blowde ging ik altijd joint roken en dan naar zo'n indoor skatepark. Voelt super vaag als je stoned bent, echt elke beweging zo helemaal onder controle en in je eigen wereld zitten.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
[..]
Er is wel een truukje voor om wakker te blijven. Gewoon blijven doen wat je aan het doen bent, accepteren dat je stoned bent en gaan. Dan kan je te gekke dingen doen. Bas spelen bv wordt echt spacen.![]()
Iets in elkaar zetten gaat ook nog wel, Ikea kast ofzo.Accountants werk is een grote nono.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
I know, kutband. Maar dit is wel een lekker nummer. Leuke tekst.
Lekker hoor, zo af en toe.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whaha nee cijfers en dergelijke trek je niet. Toen ik eerder nog veel blowde ging ik altijd joint roken en dan naar zo'n indoor skatepark. Voelt super vaag als je stoned bent, echt elke beweging zo helemaal onder controle en in je eigen wereld zitten.
veel beterquote:Op vrijdag 5 december 2014 20:20 schreef Snakey het volgende:
[..]
Beter?
Of hou je niet zo van hippies?
Drugs met een truukje..nah. Doe mij maar uppers of ketaquote:Op vrijdag 5 december 2014 19:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
[..]
Er is wel een truukje voor om wakker te blijven. Gewoon blijven doen wat je aan het doen bent, accepteren dat je stoned bent en gaan. Dan kan je te gekke dingen doen. Bas spelen bv wordt echt spacen.![]()
Iets in elkaar zetten gaat ook nog wel, Ikea kast ofzo.Accountants werk is een grote nono.
Heb laatst voor het eerst in twee jaar weer geblowd, toen was ik na 3 hijsen stoned. Vriend van me had net geoogst dus dacht eens proberen hoe het isquote:Op vrijdag 5 december 2014 20:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
Lekker hoor, zo af en toe.
Nu nog eens een keer goede LSD vinden. Dat was altijd echt m'n vriendje.
M is een goeie voor Dimaquote:Op vrijdag 5 december 2014 20:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heb laatst voor het eerst in twee jaar weer geblowd, toen was ik na 3 hijsen stoned. Vriend van me had net geoogst dus dacht eens proberen hoe het is
LSD durf ik niet aan, duurt veel te lang ben ik bang. Paddo's ook nooit gedaan. Wel een paar keer mdma en een pilletje, maar dat was het wel.
M moet je niet thuis doen. Maar op een festival met mooi weer.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:01 schreef Dimachaerus het volgende:
kan je M gewoon thuis solo proberen ? is dat veilig? je gaat er geen gekke dingen van doen ofzo? wil wel keer druks proberen
http://forum.refoweb.nl/index.phpquote:Op vrijdag 5 december 2014 21:01 schreef Klokov het volgende:
Nog nooit gerookt/drugs gebruikt crew checking in
Beauke?quote:Op vrijdag 5 december 2014 17:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Holy crap de eennalaatste foto in S&G
OK, broeder Sap. Hoe was de EO jongerendag?quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:04 schreef Sapstengel het volgende:
klopt niet, Mattheus 11 gaat maar t/m 30.
Genesis 9:1 En God zegende Noach en zijn zonen, en Hij zeide tot hen: Zijt vruchtbaar en vermenigvuldigt, en vervult de aarde!quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
OK, broeder Sap. Hoe was de EO jongerendag?
Deze manquote:Op vrijdag 5 december 2014 23:04 schreef Sapstengel het volgende:
klopt niet, Mattheus 11 gaat maar t/m 30.
Daarom zonder tabak, lekker vapen. Niks liggen of niks kunnen doen, gewoon lekker functioneel.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha sick, echte CEO stijl ook dikke pot volik blow ook niet meer maar als ik idd 2 hijsjes haze neem kan ik gaan liggen
0, hij werkt niet zo goed of ze laten me er pas in als ik met ze ga trouwen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoeveel griffos heb je dan al zwanger geschopt?
Ja zij is lekker, volg haar op Instagramquote:Op zaterdag 6 december 2014 01:27 schreef Deuce92 het volgende:
KLB / Solomonica de Winter, jailbait bij DWDD
Hey Sapstengel.
fapfapfapquote:Op zaterdag 6 december 2014 01:27 schreef Deuce92 het volgende:
KLB / Solomonica de Winter, jailbait bij DWDD
Hey Sapstengel.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 10:32 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik was van plan om voor het werk te gaan trainen, maar ik zou ook nog gewoon twee uurtjes kunnen gaan slapen. Het lijkt op dit moment echt mooiste dat er is.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 10:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
laat ze dat niet in bet gymtopic horen. Straks hoor je er niet meer bij
quote:Op zaterdag 6 december 2014 10:34 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
90% Van de mensen daar lift toch helemaal niet.
he setoquote:Op zaterdag 6 december 2014 11:32 schreef seto het volgende:
over een jaartje is PUA toch verboten
thx julien blanc
quote:Op zaterdag 6 december 2014 11:37 schreef seto het volgende:
je kan d'r maar beter thuis houden anders wordt ze door een PUA meister meegenomen
hij heeft wel gelijk hoor als ik mn 5 lies game op haar uitprobeer en jou tegelijkertijd neg en stylemog kan je haar wel gedag zeggenquote:
Moet jij geen knoflook persen of auto's wassen?quote:
quote:Op zaterdag 6 december 2014 11:43 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Geen enkele chick kan deze swag negeren
M. _O _quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:02 schreef fathank het volgende:
[..]
M moet je niet thuis doen. Maar op een festival met mooi weer.
Tijd van je leven geloof me.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 11:41 schreef Beach het volgende:
[..]
hij heeft wel gelijk hoor als ik mn 5 lies game op haar uitprobeer en jou tegelijkertijd neg en stylemog kan je haar wel gedag zeggen
het is een miljoenenindustrie voor wanhopige mannetjesquote:Op zaterdag 6 december 2014 11:56 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]Maar even serieus dat PUA is geen 4chan troll actie ofzo?
Dat is echt. Dacht je serieus dat iets met zo'n grote markt een troll is?quote:Op zaterdag 6 december 2014 11:56 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]Maar even serieus dat PUA is geen 4chan troll actie ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |