quote:Op donderdag 4 december 2014 20:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Eindelijk legit mee kunnen posten in het turkentopic, en turkenpussy scoren.
Klinkt sappig dit. Hoe is het afgelopen?quote:Op donderdag 4 december 2014 20:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ken iemand die z'n voorhuidje heeft ingeleverd voor een Marrokaanse Deuce, kan het je niet aanraden.
Het is daar toch altijd juist één en al haat en nijd.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:44 schreef Deuce92 het volgende:
Vind de meeste mensen daar aardiger dan de mensen in andere SC's.
Komt door het percentage vrouwen, daarom is dit zo'n goede scquote:Op donderdag 4 december 2014 20:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Het is daar toch altijd juist één en al haat en nijd.
En de vrouwen hier hebben het testgehalte van een man.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:45 schreef Klokov het volgende:
[..]
Komt door het percentage vrouwen, daarom is dit zo'n goede sc
Mensen hebben soms ruzie ja. Maar dat is beter dan dat passief-agressieve gezeik dat je in veel andere SC's ziet.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Het is daar toch altijd juist één en al haat en nijd.
Waarom roddel je.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:46 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Mensen hebben soms ruzie ja. Maar dat is beter dan dat passief-agressieve gezeik dat je in veel andere SC's ziet.
Kijk ze stiekem roddelen hier. Dit topic is nog erger dan buitenlandse moeders die samen thee gaan drinken.quote:
wow jinx, tegenlijk.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom roddel je. [ afbeelding ]
Bepaald niet geweldig. Hij mist haar, en z'n voorhuid.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:44 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Klinkt sappig dit. Hoe is het afgelopen?
In het Turkentopic bedoel je? Ik kijk alleen als Deuce linkt.quote:
Okay we're on the same page.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:48 schreef Klokov het volgende:
[..]
In het Turkentopic bedoel je? Ik kijk alleen als Deuce linkt.
quote:Op donderdag 4 december 2014 20:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Eindelijk legit mee kunnen posten in het turkentopic, en turkenpussy scoren.
Hij is een TS.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:50 schreef Klokov het volgende:
Hebben jullie nog smeuige weetjes over Deuce?
Heb gehoord dat hij Clumsy_Clown probeert te hosselen.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:50 schreef Klokov het volgende:
Hebben jullie nog smeuige weetjes over Deuce?
Geen hoofdletters.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb gehoord dat hij Clumsy_Clown probeert te hosselen.
Jij hebt het Turkentopic geopend toch? Dan ben je T.... wait whut. Wat heb je ons te vertellen?quote:
Dit is de Gym a Turkquote:Op donderdag 4 december 2014 20:56 schreef Deuce92 het volgende:
Jongens ga lekker ruzie maken in de GYM, en niet hier.
Hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:56 schreef Deuce92 het volgende:
Jongens ga lekker ruzie maken in de GYM, en niet hier.
Beetje kort dit.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Bepaald niet geweldig. Hij mist haar, en z'n voorhuid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
truffelkruidnoten van de AH. Ik ben er vrij zeker van dat er crack in die dingen zit.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:58 schreef G.R.S. het volgende:
Ik heb buikpijn gekregen door de chocoladepepernoten en toch blijf ik dooreten.![]()
/dagboek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |