Meestal de fiets of OV.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha. Sheeet.quote:Op woensdag 3 december 2014 22:51 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
elke foto staat voor een keer de voorhuid op en neer bewegen?quote:Op woensdag 3 december 2014 22:51 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hahaquote:Op woensdag 3 december 2014 23:02 schreef stinkie het volgende:
[..]
elke foto staat voor een keer de voorhuid op en neer bewegen?
Welke,plaatje bedoelje ?quote:Op woensdag 3 december 2014 23:05 schreef Weissman het volgende:
Hey Raymond ben jij dat op die plaatje
Hier kan ik wel een dag of 20 op fappen!quote:Op woensdag 3 december 2014 23:02 schreef stinkie het volgende:
[..]
elke foto staat voor een keer de voorhuid op en neer bewegen?
quote:
te ver weg en te koud man maar heb nog van nelle halfzwaar ja togquote:Op woensdag 3 december 2014 23:44 schreef Sapstengel het volgende:
Nee heb niet meer, is er geen tankstation open?
exact, ik bevroor net al op de fiets gvdquote:Op woensdag 3 december 2014 23:47 schreef Sapstengel het volgende:
Ja man wat is het -4 ofzo? Niet normaal..
haha ja toch, daar draai ik ook m'n blows vanquote:Halfzware Van Nelle rookte ik ook altijd en draaide ik joints van.
Mmmmquote:Op donderdag 4 december 2014 00:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Glutes zijn ook mooi gevormd.
Waarom?quote:Op donderdag 4 december 2014 00:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Natty?quote:Op woensdag 3 december 2014 22:51 schreef no1uknow het volgende:
Blijven mooie broekjes he, die Zyzz broekjesquote:Op donderdag 4 december 2014 00:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Net zo natty als je moeder Dima.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+
![]()
[ Bericht 9% gewijzigd door RaymondK op 04-12-2014 07:53:16 ]
LOLquote:Op donderdag 4 december 2014 00:22 schreef Sapstengel het volgende:
Hahha wtf
"ik heb maat 36 dus ben helemaal niet dik"
Dat arme broekjequote:Op donderdag 4 december 2014 00:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 december 2014 07:32 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Net zo natty als je moeder Dima.
inb4 dima d'r moeder -->>Scooby's wagen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+
![]()
[ afbeelding ]
Ray om 23:03 nog wakker? Wat is dat joh?quote:
ja kut he. Yoga dit dat.quote:Op donderdag 4 december 2014 09:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Ray om 23:03 nog wakker? Wat is dat joh?
Heb je alleen je linkerarm op de weegschaal gelegd?quote:Op donderdag 4 december 2014 09:13 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja kut he. Yoga dit dat.
alle gains gelijk weg, woog weer 68kg vanmorgen![]()
[..]
middelste been ff op de wastafel gelegd eerstquote:Op donderdag 4 december 2014 09:23 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Heb je alleen je linkerarm op de weegschaal gelegd?
Is daar nog iets van over dan na al die roids en yoga?quote:Op donderdag 4 december 2014 09:30 schreef RaymondK het volgende:
[..]
middelste been ff op de wastafel gelegd eerst![]()
haha altijd lache die Antonquote:Op donderdag 4 december 2014 09:43 schreef Champy het volgende:
[..]
Is daar nog iets van over dan na al die roids en yoga?
ik heb sinds dinsdag de ernstigste griep in jarenquote:Op donderdag 4 december 2014 09:44 schreef Beach het volgende:
sinds vrijdag niet kunnen liften heel dat ritme voelt verdwenen
quote:Op donderdag 4 december 2014 09:47 schreef seto het volgende:
[..]
ik heb sinds dinsdag de ernstigste griep in jaren
tfw je hele lichaam pijn doet
tfw niet kunnen slapen vanwege bonkend hoofd
tfw hete douche en nog steeds kippenvel vanwege de kou
dus toch hè, met die leraresquote:Op donderdag 4 december 2014 09:44 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha altijd lache die Anton
Yoga doet goed, lekker alles rekken en strekken ok die 3e been
Para fijnstampen en snuiven voor je hoofd, ik shit je niet.quote:Op donderdag 4 december 2014 09:47 schreef seto het volgende:
[..]
ik heb sinds dinsdag de ernstigste griep in jaren
tfw je hele lichaam pijn doet
tfw niet kunnen slapen vanwege bonkend hoofd
tfw hete douche en nog steeds kippenvel vanwege de kou
... Of gewoon slikken. Aangezien het allebei toch in je maag terecht komt.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Para fijnstampen en snuiven voor je hoofd, ik shit je niet.
Ik zweer je, slikken bij migraine.. Werkt nie. Snuiven bij migrainequote:Op donderdag 4 december 2014 10:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
... Of gewoon slikken. Aangezien het allebei toch in je maag terecht komt.
quote:Op donderdag 4 december 2014 09:23 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Heb je alleen je linkerarm op de weegschaal gelegd?
Slik jij, Qwea?quote:Op donderdag 4 december 2014 10:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zweer je, slikken bij migraine.. Werkt nie. Snuiven bij migraine
Halfvol Fred.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:56 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ben jij al weer vol aan het trainen Sander?
onderzoeken van GRS skills?quote:Op donderdag 4 december 2014 10:57 schreef no1uknow het volgende:
Druk bezig met m'n onderzoekskills trainen.
ja wetenschappelijk onderzoek dat bedoel ik. Van heel dichtbij op lokatie.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:58 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Laten we het houden op zowel wetenschappelijk als lichamelijk onderzoek.
Participerende observaties.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:59 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja wetenschappelijk onderzoek dat bedoel ik. Van heel dichtbij op lokatie.
lol dan moet je een bult snuiven. 3maal daags 2 500mg units.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Para fijnstampen en snuiven voor je hoofd, ik shit je niet.
vieze sexverhaaltjes ga je maar Googlen Rayquote:Op donderdag 4 december 2014 10:59 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja wetenschappelijk onderzoek dat bedoel ik. Van heel dichtbij op lokatie.
We willen wel het labjournaal lezen...
ik wacht ff op dima z'n posts weerquote:Op donderdag 4 december 2014 11:11 schreef no1uknow het volgende:
[..]
vieze sexverhaaltjes ga je maar Googlen Ray
http://www.reddit.com/r/gonewildaudioquote:Op donderdag 4 december 2014 11:12 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ik wacht ff op dima z'n posts weer
Mijn pen0r krimpt daar altijd van naar binnen, maar ieder z'n ding!quote:Op donderdag 4 december 2014 11:12 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ik wacht ff op dima z'n posts weer
quote:Op donderdag 4 december 2014 11:13 schreef Champy het volgende:
[..]
http://www.reddit.com/r/gonewildaudio
micro penis inside out krijg je d'r van van die verhalen idd.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:13 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Mijn pen0r krimpt daar altijd van naar binnen, maar ieder z'n ding!
Dit is nog niet het ergste, is een hele subreddit voor afbeeldingen van dode baby's/kinderenquote:
Als er geen subreddit over is dan bestaat het nietquote:Op donderdag 4 december 2014 11:23 schreef Champy het volgende:
[..]
Dit is nog niet het ergste, is een hele subreddit voor afbeeldingen van dode baby's/kinderen
Maar er staan ook leuke dingen op
quote:Op donderdag 4 december 2014 11:23 schreef Champy het volgende:
[..]
Dit is nog niet het ergste, is een hele subreddit voor afbeeldingen van dode baby's/kinderen
Maar er staan ook leuke dingen op
haah.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Als er geen subreddit over is dan bestaat het niet
http://www.reddit.com/r/KimJongUnGifs
Dit is wel de mooiste
Die zijn zo mooi die verrekijker GIF's. Zijn er echt zoveel vanquote:
voor die fent zelf niet. 1.55 200kg gebroken enkels van z'n eigen vettigheid. Alleen is het zo lullig wat er gebeurt als hij 1x met z'n vingers kniptquote:Op donderdag 4 december 2014 11:58 schreef Beach het volgende:
haha de Generaal belachelijk maken maar als jullie hem in het echt zouden zien zouden jullie in je broek schijten
vergeet het maar om gains te maken in het concentratiekamp
Moeten ze me eerst komen halenquote:Op donderdag 4 december 2014 11:58 schreef Beach het volgende:
haha de Generaal belachelijk maken maar als jullie hem in het echt zouden zien zouden jullie in je broek schijten
vergeet het maar om gains te maken in het concentratiekamp
Zeg Ray, die filmpjes van je waarmee edit je die? En hebbie verder nog tips qua videobewerking?quote:Op donderdag 4 december 2014 12:28 schreef RaymondK het volgende:
[..]
voor die fent zelf niet. 1.55 200kg gebroken enkels van z'n eigen vettigheid. Alleen is het zo lullig wat er gebeurt als hij 1x met z'n vingers knipt
Niet Ray hier, maar Sony Vegas is een programma wat je makkelijk onder de knie krijgt en enorm veel tutorials van op internet staan.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Zeg Ray, die filmpjes van je waarmee edit je die? En hebbie verder nog tips qua videobewerking?
Dit is de juiste instelling!quote:Op donderdag 4 december 2014 10:57 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ah, mooi :-) halve dagen trainen. klinkt goed :-)
20u per week in gym
gon get huge!
iMovie op z'n iPad als ik het goed onthouden hebquote:Op donderdag 4 december 2014 12:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Zeg Ray, die filmpjes van je waarmee edit je die? En hebbie verder nog tips qua videobewerking?
Zoo herkenbaar dit. Ben veel te druk met werk momenteel om fatsoenlijk te kunnen trainen.quote:Op donderdag 4 december 2014 09:44 schreef Beach het volgende:
sinds vrijdag niet kunnen liften heel dat ritme voelt verdwenen
liftenquote:Op donderdag 4 december 2014 12:49 schreef Weissman het volgende:
Zitten hier uberhaupt wel mensen die liften
Op jahroon na dan, die gozer is fokkin groot
Daarom als je gaat liften zorgen dat jij juist de psycho bentquote:Op donderdag 4 december 2014 12:50 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
liftenDat is gewoon vragen om opgepikt te worden door een psycho en laten in een sporttas terug gevonden worden.
Oh daar heb ik nu veul aan. Heb geen iPad. Zo modern ben ik nog niet.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:46 schreef Champy het volgende:
[..]
iMovie op z'n iPad als ik het goed onthouden heb
Vanochtend nog geweest voor 't werkquote:Op donderdag 4 december 2014 12:49 schreef Weissman het volgende:
Zitten hier uberhaupt wel mensen die liften
Op jahroon na dan, die gozer is fokkin groot
iMovie op je Mac.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Oh daar heb ik nu veul aan. Heb geen iPad. Zo modern ben ik nog niet.
Zo had ik het nog niet bekeken, brb meisjes van twijfelachtige leeftijd oppikkenquote:Op donderdag 4 december 2014 12:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Daarom als je gaat liften zorgen dat jij juist de psycho bent
Dan sony vegas idd, vroeger ook wel eens gebruikt om game filmpjes mee te maken, best basicquote:Op donderdag 4 december 2014 12:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Oh daar heb ik nu veul aan. Heb geen iPad. Zo modern ben ik nog niet.
[..]
Vanochtend nog geweest voor 't werk. Nu met lowerbackup in m'n bureaustoel.
Ja of gewoon gaan liften maar altijd een mes bij je dragen. De mensen die jou oppikken moeten gewoon banger zijn voor jou dan jij voor hun. Op een gegeven moment gewoon zeggen "ik stap hier wel uit, bedanktquote:Op donderdag 4 december 2014 12:55 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet bekeken, brb meisjes van twijfelachtige leeftijd oppikken
Oh gewoon met de auto tot halverwege hun heup rijden, en dan hun het mes geven.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja of gewoon gaan liften maar altijd een mes bij je dragen. De mensen die jou oppikken moeten gewoon banger zijn voor jou dan jij voor hun. Op een gegeven moment gewoon zeggen "ik stap hier wel uit, bedankt" op een beetje een verlaten weggetje. Dan steek je ze neer, stop je hun lichaam in de kofferbak en rijdt je weg in hun auto waarna je hem dumpt ergens in een kanaal.
Haha jij bent duidelijk beter in het martelen, misschien moeten we samenwerken.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:59 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Oh gewoon met de auto tot halverwege hun heup rijden, en dan hun het mes geven.
Hier, maak jezelf van kant of ik rijd heeeeeel langzaam over de rest van je romp heen![]()
#no psycho
Dat of we schrijven thrillers en worden rijk zonder mensen te martelenquote:Op donderdag 4 december 2014 13:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha jij bent duidelijk beter in het martelen, misschien moeten we samenwerken.
Bij Criminal Minds of NCIS lossen ze dat ook gewoon op hoorquote:Op donderdag 4 december 2014 13:02 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dat of we schrijven thrillers en worden rijk zonder mensen te martelen![]()
Een lijk geeft nogal een rotzooi, bijzonder lastig om van alles af te komen.
Tenzij je 12 varkens tot je beschikking hebt en een bad vol industrieel zuur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
quote:Op donderdag 4 december 2014 13:03 schreef Champy het volgende:
[..]
Bij Criminal Minds of NCIS lossen ze dat ook gewoon op hoorJeses wat slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat is ook een goede ja, of een script voor een silence of the lambs-achtige psycho film.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:02 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dat of we schrijven thrillers en worden rijk zonder mensen te martelen![]()
Een lijk geeft nogal een rotzooi, bijzonder lastig om van alles af te komen.
Tenzij je 12 varkens tot je beschikking hebt en een bad vol industrieel zuur.
quote:Op donderdag 4 december 2014 12:43 schreef fathank het volgende:
[..]
ja idd. ik gooi alles op m'n ipad, en doe het met imovie daar. Tip is wel om zoveel mogelijk in 1 video te schieten en niet 10 losse video'tjes te hebben. Het is erg makkelijk knippen en plakken en schuiven ed. maar je raakt dan een beetje de wegkwijt in je eigen video's lol.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:46 schreef Champy het volgende:
[..]
iMovie op z'n iPad als ik het goed onthouden heb
Apple is ectomerk pur sang. Ken niemand behalve Jahr00n die groot is en Apple kan waarderen.quote:
quote:Op donderdag 4 december 2014 13:11 schreef Klokov het volgende:
[..]
Apple is ectomerk pur sang. Ken niemand behalve Jahr00n die groot is en Apple kan waarderen.
quote:Op donderdag 4 december 2014 13:09 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja idd. ik gooi alles op m'n ipad, en doe het met imovie daar. Tip is wel om zoveel mogelijk in 1 video te schieten en niet 10 losse video'tjes te hebben. Het is erg makkelijk knippen en plakken en schuiven ed.
Veel vertrouwen in de mensheid weer.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:50 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
liftenDat is gewoon vragen om opgepikt te worden door een psycho en laten in een sporttas terug gevonden worden.
wat is het voordeel van een lijn t.o.v. een V eigenlijk?quote:Op donderdag 4 december 2014 13:15 schreef Eleiko het volgende:
Eckte mannen rijden een 6-in-lijn.
Nieuwe E-klasse krijgt ze ook weer
Je launch window is nog 2 uur en 14 minuten, maak er werk van!quote:Op donderdag 4 december 2014 13:28 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou mijn Orion wel tussen haar tieten lanceren
[ afbeelding ]
ik heb genoeg aan een halve minuut, komt goedquote:Op donderdag 4 december 2014 13:30 schreef Champy het volgende:
[..]
Je launch window is nog 2 uur en 14 minuten, maak er werk van!
quote:Op donderdag 4 december 2014 13:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
ik heb genoeg aan een halve minuut, komt goed
Nopequote:
Wordt flink met afkortingen gegooid daarquote:
CE ID ROdgerquote:Op donderdag 4 december 2014 13:55 schreef Champy het volgende:
[..]
Wordt flink met afkortingen gegooid daar
quote:Op donderdag 4 december 2014 07:32 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Net zo natty als je moeder Dima.
inb4 dima d'r moeder -->>SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+
![]()
[ afbeelding ]![]()
godvr weeer abortedquote:Op donderdag 4 december 2014 13:55 schreef Champy het volgende:
[..]
Wordt flink met afkortingen gegooid daar
OMGquote:
nog al cruciale error's oxygen drain valvue not closedquote:
Al die weglopende damp ziet er ook maar twijfelachtig uitquote:Op donderdag 4 december 2014 14:29 schreef RaymondK het volgende:
[..]
nog al cruciale error's oxygen drain valvue not closed
klinkt behoorlijk cruciaal in een leek z'n oren
Dat is een teveel aan stikstof. Volgensmij wordt de raketbrandstof met stikstof uit de raket geduwd.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:30 schreef Champy het volgende:
[..]
Al die weglopende damp ziet er ook maar twijfelachtig uit
waz met jou vriend?quote:Op donderdag 4 december 2014 14:40 schreef Beach het volgende:
weissman het enige wat bij jou de atmosfeer uitschiet is je opgeblazen ego
zal wel weer 15 minuten duren minstensquote:Op donderdag 4 december 2014 14:41 schreef no1uknow het volgende:
mag ff duren die lancering, moet eigenlijk ff boodschappen doen, zou ik nog op tijd terug zijn?????
gewoon frustratie dat je de laatste 10x nooit wat terugzei na mn hey weissmanquote:Op donderdag 4 december 2014 14:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
waz met jou vriend?
is je nasi verkeerd gevallen ofzo
ni hao
20 minuten, ik neem de gok, xoxoquote:Op donderdag 4 december 2014 14:42 schreef RaymondK het volgende:
[..]
zal wel weer 15 minuten duren minstens
lukt dat ?
seto, wil jij ff stennis gaan schoppen bij de kassa v.d. Lidl in Mariahoeve over ca 10 minuten? THanks!quote:Op donderdag 4 december 2014 14:43 schreef no1uknow het volgende:
[..]
20 minuten, ik neem de gok, xoxo
Correctie: Hoogvliet.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:44 schreef RaymondK het volgende:
[..]
seto, wil jij ff stennis gaan schoppen bij de kassa v.d. Lidl in Mariahoeve over ca 10 minuten? THanks!
oh sorry man, nothing personal, kom het zo vaak tegen, weet niet meer wie ik heb teruggezegd en wie nietquote:Op donderdag 4 december 2014 14:42 schreef Beach het volgende:
[..]
gewoon frustratie dat je de laatste 10x nooit wat terugzei na mn hey weissman
Das te vroeg. Om 17.30, het mekka als je kantoorvrouwtjes op wil pikken. Je herkent ze aan hun salade en klein flesje wiite wijnquote:
ja cewl.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:48 schreef G.R.S. het volgende:
Hoe awesome is het om aan zo'n project te werken.
als ik niet ziek was had ik het wel gedaanquote:Op donderdag 4 december 2014 14:44 schreef RaymondK het volgende:
[..]
seto, wil jij ff stennis gaan schoppen bij de kassa v.d. Lidl in Mariahoeve over ca 10 minuten? THanks!
Did you turn it on and off again?quote:Op donderdag 4 december 2014 14:55 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja cewl.
maar reken maar dat je peentjes zweet op dit moment als je de code voor de liquid hydrogen release valvues geschreven hebt....
hahaquote:Op donderdag 4 december 2014 15:00 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Did you turn it on and off again?
Nah dat denk ik niet. Gaat meer om filmpjes van vakanties, surfen, werk etc. Meer bedoelt voor huiselijke kring zeg maar. En ik wil wat gaan spelen met timelapses met het opbouwen van materieel enzo hier op het werk.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:09 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[..]
ja idd. ik gooi alles op m'n ipad, en doe het met imovie daar. Tip is wel om zoveel mogelijk in 1 video te schieten en niet 10 losse video'tjes te hebben. Het is erg makkelijk knippen en plakken en schuiven ed. maar je raakt dan een beetje de wegkwijt in je eigen video's lol.
op m'n laptop thuis heb ik nog een ander windows progi staan (naam ff vergeten zal ff kijken vanavond) maar die was niet gratis.
Misschien kun je daa wel een crack van vinden.
zal ff kijken hoe dat heet
gaan we vid's van rippte henk zien binnenkort?
Damn, ik zou flauwvallen van de stressquote:Op donderdag 4 december 2014 15:02 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha
hebben ze al 3x gedaan. Duurt alleen 15 minuten die hele procedure LOL
zit er eentje keihard door z'n regels code heen te gaan momenteel denk.
Cewl!quote:Op donderdag 4 december 2014 15:03 schreef fathank het volgende:
[..]
Nah dat denk ik niet. Gaat meer om filmpjes van vakanties, surfen, werk etc. Meer bedoelt voor huiselijke kring zeg maar. En ik wil wat gaan spelen met timelapses met het opbouwen van materieel enzo hier op het werk.
Gymfootage komt misschien wel een keer voor formchecks ofzo. Geen uitgebreide dingen.
Wat lepelde Opel destijds in de Senator???quote:Op donderdag 4 december 2014 13:17 schreef RaymondK het volgende:
[..]
wat is het voordeel van een lijn t.o.v. een V eigenlijk?
edit: lijnmotor loopt smoother
ja een lijn weet ik. maar de reden wilde ik wetenquote:Op donderdag 4 december 2014 15:33 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Wat lepelde Opel destijds in de Senator???
Launch enable disabledquote:Op donderdag 4 december 2014 15:35 schreef RaymondK het volgende:
tsssss. morgen gaan ze verder met die lance
Jup morgen zelfde tijd weer een pogingquote:Op donderdag 4 december 2014 15:37 schreef no1uknow het volgende:
Nog steeds niet opgestegen dus, is het al gecancelled?
Yeah, that's not creepy at all.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:24 schreef Montelly het volgende:
Okeeeeeeeeee
http://instagram.com/ovchicks
Hey Montelly, is dat jouw Instagram?quote:Op donderdag 4 december 2014 16:24 schreef Montelly het volgende:
Okeeeeeeeeee
http://instagram.com/ovchicks
de volgende keer dat ik boodschappen ga doen zal ik het melden en dan sla ik elke pinda KOquote:Op donderdag 4 december 2014 14:56 schreef seto het volgende:
[..]
als ik niet ziek was had ik het wel gedaan
kk sander
je vergeet een komma, wat zou het nog meer kunnen zijn?quote:Op donderdag 4 december 2014 16:41 schreef Questular het volgende:
[..]
Dat zal het zijn... afgunst meer niet
Jij vergeet een zin met een hoofdletter te beginnen.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:41 schreef no1uknow het volgende:
[..]
je vergeet een komma, wat zou het nog meer kunnen zijn?
Mijn vriendin heeft haar Iphone 4 4x defect gehad met hetzelfde probleem (in ongeveer 3 maanden tijd) : Wifi wordt niet meer herkend. Bekend probleem bij Apple, na de 3 keer een defecte iphone te hebben is er maar eens een mailtje uitgegaan naar de Cust. service van apple, en toen nog maar eens een mail, en om het af te leren nog 1. Geen reactie van Apple. Toen heeft Vodafone maar besloten de oude telefoon in te nemen en mn vriendin een iphone 5s mee te geven.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:49 schreef seto het volgende:
apple is inderdaad te duur voor wat je krijgt maar hun customer service is wel uitstekend
O die is er ook al eeuwen met mannenquote:Op donderdag 4 december 2014 16:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Yeah, that's not creepy at all.
Hey Weissman roepen tochquote:Op donderdag 4 december 2014 17:17 schreef Champy het volgende:
Jongens ik zit naast een fokker in de trein, wat zal ik doen?
keihard fipo roepenquote:Op donderdag 4 december 2014 17:17 schreef Champy het volgende:
Hoe weet je het? Gewoon tegenaan beginnen te rijden.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:17 schreef Champy het volgende:
Want bij een vroegtijdige ejaculatie is t dan 90% zeker een fokker?quote:Op donderdag 4 december 2014 17:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoe weet je het? Gewoon tegenaan beginnen te rijden.
Zat te browsen op z'n telefoonquote:Op donderdag 4 december 2014 17:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoe weet je het? Gewoon tegenaan beginnen te rijden.
Geen reactie. Geen echte fokkerquote:
In z'n kont plassen.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:17 schreef Champy het volgende:
Ik heet geen Angel hèquote:
voor 50ct newby.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:42 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
In z'n kont plassen.
Z'n telefoon kopen voor 4 euro en op de grond smijten en dan er op stampen he.
Nonchalant langs lopen en onverwachts 2 vingers in zn ogen steken. En dan zeggen "zaggie nie an komme heah?"quote:Op donderdag 4 december 2014 17:17 schreef Champy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was te lang typen. #luiquote:Op donderdag 4 december 2014 18:08 schreef stinkie het volgende:
[..]
voor 50ct newby.
En je vergeet er bij te roepen
quote:Op donderdag 4 december 2014 19:09 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Nonchalant langs lopen en onverwachts 2 vingers in zn ogen steken. En dan zeggen "zaggie nie an komme heah?"
En dan kijken of er vanavond een topic over geopend wordt in klaagbaakIets voor jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede neg, vriend.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:53 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
in jouw geval zou ik toch maar gewoon een spijkerbroek aandoen
Bij de mannen S&G is het nog een tikje treurigerquote:Op donderdag 4 december 2014 20:16 schreef seto het volgende:
het kan niet vaak genoeg gezegd worden maar wat een kansloze reacties in S&G
Kan me niet voorstellen dat de vrouwen erger zijn dan de mannen.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Bij de mannen S&G is het nog een tikje treuriger
heerlyke foto heeft pixie geplaatstquote:Op donderdag 4 december 2014 20:16 schreef seto het volgende:
het kan niet vaak genoeg gezegd worden maar wat een kansloze reacties in S&G
Ik had een paar keer voorgesteld dat de mannen van de GYM S&G kunnen opfleuren met hun 8% BF en 90 kilo lean mass maar niemand wiltquote:Op donderdag 4 december 2014 20:21 schreef clumsy_clown het volgende:
De foto's die S&G worden bestempeld wel.
Grote monden kleine piemels. Eh. Hartjes.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:23 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik had een paar keer voorgesteld dat de mannen van de GYM S&G kunnen opfleuren met hun 8% BF en 90 kilo lean mass maar niemand wilt
Hahaquote:
Ja net eentje met een banketstaaf tussen m'n tieten in US.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:24 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb jij al eens foto's in S&G/KPG gepost?![]()
![]()
![]()
mmmm lkkr hoor sgtje zou wel over die bril ejaculeren met mn paarsgepuntetampeloeres nomsayinquote:Op donderdag 4 december 2014 20:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja net eentje met een banketstaaf tussen m'n tieten in US.
ik nog kijken ook...quote:Op donderdag 4 december 2014 20:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja net eentje met een banketstaaf tussen m'n tieten in US.
dat trekt FOK! nietquote:Op donderdag 4 december 2014 20:23 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik had een paar keer voorgesteld dat de mannen van de GYM S&G kunnen opfleuren met hun 8% BF en 90 kilo lean mass maar niemand wilt
Genoeg nutteloze foto's daar. Maar die laatste vind ik niet slecht hoor. Had wel wat meer tiet in gemogen.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Die reacties van jullie in S&G. Je kan echt 4 vierkante cm huid neerlozen daar en een egoboost krijgen van heb ik jou daar. Misschien toch eens een kloontje voor maken.
Anatomisch heeft een vrouw maar 5 cm nodig om plezier te beleven aan penetratie, schijnt. Dus wees gerust.quote:
wat een kk politiek antwoordquote:Op donderdag 4 december 2014 20:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Anatomisch heeft een vrouw maar 5 cm nodig om plezier te beleven aan penetratie, schijnt. Dus wees gerust.
haha heyquote:Op donderdag 4 december 2014 20:29 schreef Klokov het volgende:
Hey Dima, een a4 is 21cm breed en 30cm lang, just saying.
Dat is een tweedequote:
plezier als in hard lachen haquote:Op donderdag 4 december 2014 20:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Anatomisch heeft een vrouw maar 5 cm nodig om plezier te beleven aan penetratie, schijnt. Dus wees gerust.
heb 23 cm aan gereedschap hangequote:Op donderdag 4 december 2014 20:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat is een tweede. Al moet wel echt opgemerkt worden dat grootte alleen bepaald geen garantie is voor goede seks, obviously.
Dat lijkt me dat iedereen dat wel snaptquote:Op donderdag 4 december 2014 20:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat is een tweede. Al moet wel echt opgemerkt worden dat grootte alleen bepaald geen garantie is voor goede seks, obviously.
Zou je nog verbazen hoeveel mannen dat niet snappenquote:Op donderdag 4 december 2014 20:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat lijkt me dat iedereen dat wel snapt
quote:Op donderdag 4 december 2014 20:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zou je nog verbazen hoeveel mannen dat niet snappen
deze?quote:Op donderdag 4 december 2014 20:37 schreef Dimachaerus het volgende:
ik kijk nu naar een stelletje
die gozer kan wel goed krachtig stoten
quote:Op donderdag 4 december 2014 20:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Eindelijk legit mee kunnen posten in het turkentopic, en turkenpussy scoren.
Klinkt sappig dit. Hoe is het afgelopen?quote:Op donderdag 4 december 2014 20:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ken iemand die z'n voorhuidje heeft ingeleverd voor een Marrokaanse Deuce, kan het je niet aanraden.
Het is daar toch altijd juist één en al haat en nijd.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:44 schreef Deuce92 het volgende:
Vind de meeste mensen daar aardiger dan de mensen in andere SC's.
Komt door het percentage vrouwen, daarom is dit zo'n goede scquote:Op donderdag 4 december 2014 20:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Het is daar toch altijd juist één en al haat en nijd.
En de vrouwen hier hebben het testgehalte van een man.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:45 schreef Klokov het volgende:
[..]
Komt door het percentage vrouwen, daarom is dit zo'n goede sc
Mensen hebben soms ruzie ja. Maar dat is beter dan dat passief-agressieve gezeik dat je in veel andere SC's ziet.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Het is daar toch altijd juist één en al haat en nijd.
Waarom roddel je.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:46 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Mensen hebben soms ruzie ja. Maar dat is beter dan dat passief-agressieve gezeik dat je in veel andere SC's ziet.
Kijk ze stiekem roddelen hier. Dit topic is nog erger dan buitenlandse moeders die samen thee gaan drinken.quote:
wow jinx, tegenlijk.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom roddel je. [ afbeelding ]
Bepaald niet geweldig. Hij mist haar, en z'n voorhuid.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:44 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Klinkt sappig dit. Hoe is het afgelopen?
In het Turkentopic bedoel je? Ik kijk alleen als Deuce linkt.quote:
Okay we're on the same page.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:48 schreef Klokov het volgende:
[..]
In het Turkentopic bedoel je? Ik kijk alleen als Deuce linkt.
quote:Op donderdag 4 december 2014 20:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Eindelijk legit mee kunnen posten in het turkentopic, en turkenpussy scoren.
Hij is een TS.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:50 schreef Klokov het volgende:
Hebben jullie nog smeuige weetjes over Deuce?
Heb gehoord dat hij Clumsy_Clown probeert te hosselen.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:50 schreef Klokov het volgende:
Hebben jullie nog smeuige weetjes over Deuce?
Geen hoofdletters.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb gehoord dat hij Clumsy_Clown probeert te hosselen.
Jij hebt het Turkentopic geopend toch? Dan ben je T.... wait whut. Wat heb je ons te vertellen?quote:
Dit is de Gym a Turkquote:Op donderdag 4 december 2014 20:56 schreef Deuce92 het volgende:
Jongens ga lekker ruzie maken in de GYM, en niet hier.
Hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:56 schreef Deuce92 het volgende:
Jongens ga lekker ruzie maken in de GYM, en niet hier.
Beetje kort dit.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Bepaald niet geweldig. Hij mist haar, en z'n voorhuid.
truffelkruidnoten van de AH. Ik ben er vrij zeker van dat er crack in die dingen zit.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:58 schreef G.R.S. het volgende:
Ik heb buikpijn gekregen door de chocoladepepernoten en toch blijf ik dooreten.![]()
/dagboek
quote:Op donderdag 4 december 2014 20:58 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Beetje kort dit.Scherp!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wilde net gaan typen dat je dit ging typen. Soms ben je echt voorspelbaar hhquote:Op donderdag 4 december 2014 20:59 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Net als de scalpel waar die gast z'n voorhuid meer is verwijderd.
Je zult wel chocoladekruidnoten bedoelen, maar ik bemoei niet.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:58 schreef G.R.S. het volgende:
Ik heb buikpijn gekregen door de chocoladepepernoten en toch blijf ik dooreten.![]()
/dagboek
Tsjoerjoemov-Gerasimenkoquote:Op donderdag 4 december 2014 20:58 schreef Peunage het volgende:
Maar welke steroïden gebruiken jullie nou? Met jullie hoofden.
Nog nooit gehad. Zaterdag alles 50%, dan haal ik een zak of tweequote:Op donderdag 4 december 2014 20:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
truffelkruidnoten van de AH. Ik ben er vrij zeker van dat er crack in die dingen zit.![]()
![]()
Zeg maar dag tegen je mooie lijfje dan, echt.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:00 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Nog nooit gehad. Zaterdag alles 50%, dan haal ik een zak of twee
Niet zo gaan doen ja? Je weet precies wat ik bedoelde.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je zult wel chocoladekruidnoten bedoelen, maar ik bemoei niet.
Komende dagen gewoon niets eten toch? Compenseert allesquote:Op donderdag 4 december 2014 21:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zeg maar dag tegen je mooie lijfje dan, echt.
Veel succes in ieder gevalquote:Op donderdag 4 december 2014 21:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb anderhalf kilo in 3 dagen weggewerkt door de foodpoisening, kan ik mooi aanvullen met truffelkruidnoten.
Al ga ik morgenavond wel eindelikj liften, dat dan weer wel.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |