Nopequote:
Wordt flink met afkortingen gegooid daarquote:
CE ID ROdgerquote:Op donderdag 4 december 2014 13:55 schreef Champy het volgende:
[..]
Wordt flink met afkortingen gegooid daar
quote:Op donderdag 4 december 2014 07:32 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Net zo natty als je moeder Dima.
inb4 dima d'r moeder -->>SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+
![]()
[ afbeelding ]![]()
godvr weeer abortedquote:Op donderdag 4 december 2014 13:55 schreef Champy het volgende:
[..]
Wordt flink met afkortingen gegooid daar
OMGquote:
nog al cruciale error's oxygen drain valvue not closedquote:
Al die weglopende damp ziet er ook maar twijfelachtig uitquote:Op donderdag 4 december 2014 14:29 schreef RaymondK het volgende:
[..]
nog al cruciale error's oxygen drain valvue not closed
klinkt behoorlijk cruciaal in een leek z'n oren
Dat is een teveel aan stikstof. Volgensmij wordt de raketbrandstof met stikstof uit de raket geduwd.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:30 schreef Champy het volgende:
[..]
Al die weglopende damp ziet er ook maar twijfelachtig uit
waz met jou vriend?quote:Op donderdag 4 december 2014 14:40 schreef Beach het volgende:
weissman het enige wat bij jou de atmosfeer uitschiet is je opgeblazen ego
zal wel weer 15 minuten duren minstensquote:Op donderdag 4 december 2014 14:41 schreef no1uknow het volgende:
mag ff duren die lancering, moet eigenlijk ff boodschappen doen, zou ik nog op tijd terug zijn?????
gewoon frustratie dat je de laatste 10x nooit wat terugzei na mn hey weissmanquote:Op donderdag 4 december 2014 14:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
waz met jou vriend?
is je nasi verkeerd gevallen ofzo
ni hao
20 minuten, ik neem de gok, xoxoquote:Op donderdag 4 december 2014 14:42 schreef RaymondK het volgende:
[..]
zal wel weer 15 minuten duren minstens
lukt dat ?
seto, wil jij ff stennis gaan schoppen bij de kassa v.d. Lidl in Mariahoeve over ca 10 minuten? THanks!quote:Op donderdag 4 december 2014 14:43 schreef no1uknow het volgende:
[..]
20 minuten, ik neem de gok, xoxo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |