ik heb genoeg aan een halve minuut, komt goedquote:Op donderdag 4 december 2014 13:30 schreef Champy het volgende:
[..]
Je launch window is nog 2 uur en 14 minuten, maak er werk van!
quote:Op donderdag 4 december 2014 13:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
ik heb genoeg aan een halve minuut, komt goed
Nopequote:
Wordt flink met afkortingen gegooid daarquote:
CE ID ROdgerquote:Op donderdag 4 december 2014 13:55 schreef Champy het volgende:
[..]
Wordt flink met afkortingen gegooid daar
quote:Op donderdag 4 december 2014 07:32 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Net zo natty als je moeder Dima.
inb4 dima d'r moeder -->>SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+
![]()
[ afbeelding ]![]()
godvr weeer abortedquote:Op donderdag 4 december 2014 13:55 schreef Champy het volgende:
[..]
Wordt flink met afkortingen gegooid daar
OMGquote:
nog al cruciale error's oxygen drain valvue not closedquote:
Al die weglopende damp ziet er ook maar twijfelachtig uitquote:Op donderdag 4 december 2014 14:29 schreef RaymondK het volgende:
[..]
nog al cruciale error's oxygen drain valvue not closed
klinkt behoorlijk cruciaal in een leek z'n oren
Dat is een teveel aan stikstof. Volgensmij wordt de raketbrandstof met stikstof uit de raket geduwd.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:30 schreef Champy het volgende:
[..]
Al die weglopende damp ziet er ook maar twijfelachtig uit
waz met jou vriend?quote:Op donderdag 4 december 2014 14:40 schreef Beach het volgende:
weissman het enige wat bij jou de atmosfeer uitschiet is je opgeblazen ego
zal wel weer 15 minuten duren minstensquote:Op donderdag 4 december 2014 14:41 schreef no1uknow het volgende:
mag ff duren die lancering, moet eigenlijk ff boodschappen doen, zou ik nog op tijd terug zijn?????
gewoon frustratie dat je de laatste 10x nooit wat terugzei na mn hey weissmanquote:Op donderdag 4 december 2014 14:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
waz met jou vriend?
is je nasi verkeerd gevallen ofzo
ni hao
20 minuten, ik neem de gok, xoxoquote:Op donderdag 4 december 2014 14:42 schreef RaymondK het volgende:
[..]
zal wel weer 15 minuten duren minstens
lukt dat ?
seto, wil jij ff stennis gaan schoppen bij de kassa v.d. Lidl in Mariahoeve over ca 10 minuten? THanks!quote:Op donderdag 4 december 2014 14:43 schreef no1uknow het volgende:
[..]
20 minuten, ik neem de gok, xoxo
Correctie: Hoogvliet.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:44 schreef RaymondK het volgende:
[..]
seto, wil jij ff stennis gaan schoppen bij de kassa v.d. Lidl in Mariahoeve over ca 10 minuten? THanks!
oh sorry man, nothing personal, kom het zo vaak tegen, weet niet meer wie ik heb teruggezegd en wie nietquote:Op donderdag 4 december 2014 14:42 schreef Beach het volgende:
[..]
gewoon frustratie dat je de laatste 10x nooit wat terugzei na mn hey weissman
Das te vroeg. Om 17.30, het mekka als je kantoorvrouwtjes op wil pikken. Je herkent ze aan hun salade en klein flesje wiite wijnquote:
ja cewl.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:48 schreef G.R.S. het volgende:
Hoe awesome is het om aan zo'n project te werken.
als ik niet ziek was had ik het wel gedaanquote:Op donderdag 4 december 2014 14:44 schreef RaymondK het volgende:
[..]
seto, wil jij ff stennis gaan schoppen bij de kassa v.d. Lidl in Mariahoeve over ca 10 minuten? THanks!
Did you turn it on and off again?quote:Op donderdag 4 december 2014 14:55 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja cewl.
maar reken maar dat je peentjes zweet op dit moment als je de code voor de liquid hydrogen release valvues geschreven hebt....
hahaquote:Op donderdag 4 december 2014 15:00 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Did you turn it on and off again?
Nah dat denk ik niet. Gaat meer om filmpjes van vakanties, surfen, werk etc. Meer bedoelt voor huiselijke kring zeg maar. En ik wil wat gaan spelen met timelapses met het opbouwen van materieel enzo hier op het werk.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:09 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[..]
ja idd. ik gooi alles op m'n ipad, en doe het met imovie daar. Tip is wel om zoveel mogelijk in 1 video te schieten en niet 10 losse video'tjes te hebben. Het is erg makkelijk knippen en plakken en schuiven ed. maar je raakt dan een beetje de wegkwijt in je eigen video's lol.
op m'n laptop thuis heb ik nog een ander windows progi staan (naam ff vergeten zal ff kijken vanavond) maar die was niet gratis.
Misschien kun je daa wel een crack van vinden.
zal ff kijken hoe dat heet
gaan we vid's van rippte henk zien binnenkort?
Damn, ik zou flauwvallen van de stressquote:Op donderdag 4 december 2014 15:02 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha
hebben ze al 3x gedaan. Duurt alleen 15 minuten die hele procedure LOL
zit er eentje keihard door z'n regels code heen te gaan momenteel denk.
Cewl!quote:Op donderdag 4 december 2014 15:03 schreef fathank het volgende:
[..]
Nah dat denk ik niet. Gaat meer om filmpjes van vakanties, surfen, werk etc. Meer bedoelt voor huiselijke kring zeg maar. En ik wil wat gaan spelen met timelapses met het opbouwen van materieel enzo hier op het werk.
Gymfootage komt misschien wel een keer voor formchecks ofzo. Geen uitgebreide dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |