Ik heet geen Angel hèquote:
voor 50ct newby.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:42 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
In z'n kont plassen.
Z'n telefoon kopen voor 4 euro en op de grond smijten en dan er op stampen he.
Nonchalant langs lopen en onverwachts 2 vingers in zn ogen steken. En dan zeggen "zaggie nie an komme heah?"quote:Op donderdag 4 december 2014 17:17 schreef Champy het volgende:
Jongens ik zit naast een fokker in de trein, wat zal ik doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was te lang typen. #luiquote:Op donderdag 4 december 2014 18:08 schreef stinkie het volgende:
[..]
voor 50ct newby.
En je vergeet er bij te roepen
quote:Op donderdag 4 december 2014 19:09 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Nonchalant langs lopen en onverwachts 2 vingers in zn ogen steken. En dan zeggen "zaggie nie an komme heah?"
En dan kijken of er vanavond een topic over geopend wordt in klaagbaakIets voor jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede neg, vriend.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:53 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
in jouw geval zou ik toch maar gewoon een spijkerbroek aandoen
Bij de mannen S&G is het nog een tikje treurigerquote:Op donderdag 4 december 2014 20:16 schreef seto het volgende:
het kan niet vaak genoeg gezegd worden maar wat een kansloze reacties in S&G
Kan me niet voorstellen dat de vrouwen erger zijn dan de mannen.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Bij de mannen S&G is het nog een tikje treuriger
heerlyke foto heeft pixie geplaatstquote:Op donderdag 4 december 2014 20:16 schreef seto het volgende:
het kan niet vaak genoeg gezegd worden maar wat een kansloze reacties in S&G
Ik had een paar keer voorgesteld dat de mannen van de GYM S&G kunnen opfleuren met hun 8% BF en 90 kilo lean mass maar niemand wiltquote:Op donderdag 4 december 2014 20:21 schreef clumsy_clown het volgende:
De foto's die S&G worden bestempeld wel.
Grote monden kleine piemels. Eh. Hartjes.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:23 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik had een paar keer voorgesteld dat de mannen van de GYM S&G kunnen opfleuren met hun 8% BF en 90 kilo lean mass maar niemand wilt
Hahaquote:
Ja net eentje met een banketstaaf tussen m'n tieten in US.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:24 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb jij al eens foto's in S&G/KPG gepost?![]()
![]()
![]()
mmmm lkkr hoor sgtje zou wel over die bril ejaculeren met mn paarsgepuntetampeloeres nomsayinquote:Op donderdag 4 december 2014 20:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja net eentje met een banketstaaf tussen m'n tieten in US.
ik nog kijken ook...quote:Op donderdag 4 december 2014 20:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja net eentje met een banketstaaf tussen m'n tieten in US.
dat trekt FOK! nietquote:Op donderdag 4 december 2014 20:23 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik had een paar keer voorgesteld dat de mannen van de GYM S&G kunnen opfleuren met hun 8% BF en 90 kilo lean mass maar niemand wilt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |