Yeah, that's not creepy at all.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:24 schreef Montelly het volgende:
Okeeeeeeeeee
http://instagram.com/ovchicks
Hey Montelly, is dat jouw Instagram?quote:Op donderdag 4 december 2014 16:24 schreef Montelly het volgende:
Okeeeeeeeeee
http://instagram.com/ovchicks
de volgende keer dat ik boodschappen ga doen zal ik het melden en dan sla ik elke pinda KOquote:Op donderdag 4 december 2014 14:56 schreef seto het volgende:
[..]
als ik niet ziek was had ik het wel gedaan
kk sander
je vergeet een komma, wat zou het nog meer kunnen zijn?quote:Op donderdag 4 december 2014 16:41 schreef Questular het volgende:
[..]
Dat zal het zijn... afgunst meer niet
Jij vergeet een zin met een hoofdletter te beginnen.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:41 schreef no1uknow het volgende:
[..]
je vergeet een komma, wat zou het nog meer kunnen zijn?
Mijn vriendin heeft haar Iphone 4 4x defect gehad met hetzelfde probleem (in ongeveer 3 maanden tijd) : Wifi wordt niet meer herkend. Bekend probleem bij Apple, na de 3 keer een defecte iphone te hebben is er maar eens een mailtje uitgegaan naar de Cust. service van apple, en toen nog maar eens een mail, en om het af te leren nog 1. Geen reactie van Apple. Toen heeft Vodafone maar besloten de oude telefoon in te nemen en mn vriendin een iphone 5s mee te geven.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:49 schreef seto het volgende:
apple is inderdaad te duur voor wat je krijgt maar hun customer service is wel uitstekend
O die is er ook al eeuwen met mannenquote:Op donderdag 4 december 2014 16:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Yeah, that's not creepy at all.
Hey Weissman roepen tochquote:Op donderdag 4 december 2014 17:17 schreef Champy het volgende:
Jongens ik zit naast een fokker in de trein, wat zal ik doen?
keihard fipo roepenquote:Op donderdag 4 december 2014 17:17 schreef Champy het volgende:
Hoe weet je het? Gewoon tegenaan beginnen te rijden.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:17 schreef Champy het volgende:
Want bij een vroegtijdige ejaculatie is t dan 90% zeker een fokker?quote:Op donderdag 4 december 2014 17:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoe weet je het? Gewoon tegenaan beginnen te rijden.
Zat te browsen op z'n telefoonquote:Op donderdag 4 december 2014 17:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoe weet je het? Gewoon tegenaan beginnen te rijden.
Geen reactie. Geen echte fokkerquote:
In z'n kont plassen.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:17 schreef Champy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |