Ik heet geen Angel hèquote:
voor 50ct newby.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:42 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
In z'n kont plassen.
Z'n telefoon kopen voor 4 euro en op de grond smijten en dan er op stampen he.
Nonchalant langs lopen en onverwachts 2 vingers in zn ogen steken. En dan zeggen "zaggie nie an komme heah?"quote:Op donderdag 4 december 2014 17:17 schreef Champy het volgende:
Jongens ik zit naast een fokker in de trein, wat zal ik doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was te lang typen. #luiquote:Op donderdag 4 december 2014 18:08 schreef stinkie het volgende:
[..]
voor 50ct newby.
En je vergeet er bij te roepen
quote:Op donderdag 4 december 2014 19:09 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Nonchalant langs lopen en onverwachts 2 vingers in zn ogen steken. En dan zeggen "zaggie nie an komme heah?"
En dan kijken of er vanavond een topic over geopend wordt in klaagbaakIets voor jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede neg, vriend.quote:Op donderdag 4 december 2014 19:53 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
in jouw geval zou ik toch maar gewoon een spijkerbroek aandoen
Bij de mannen S&G is het nog een tikje treurigerquote:Op donderdag 4 december 2014 20:16 schreef seto het volgende:
het kan niet vaak genoeg gezegd worden maar wat een kansloze reacties in S&G
Kan me niet voorstellen dat de vrouwen erger zijn dan de mannen.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Bij de mannen S&G is het nog een tikje treuriger
heerlyke foto heeft pixie geplaatstquote:Op donderdag 4 december 2014 20:16 schreef seto het volgende:
het kan niet vaak genoeg gezegd worden maar wat een kansloze reacties in S&G
Ik had een paar keer voorgesteld dat de mannen van de GYM S&G kunnen opfleuren met hun 8% BF en 90 kilo lean mass maar niemand wiltquote:Op donderdag 4 december 2014 20:21 schreef clumsy_clown het volgende:
De foto's die S&G worden bestempeld wel.
Grote monden kleine piemels. Eh. Hartjes.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:23 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik had een paar keer voorgesteld dat de mannen van de GYM S&G kunnen opfleuren met hun 8% BF en 90 kilo lean mass maar niemand wilt
Hahaquote:
Ja net eentje met een banketstaaf tussen m'n tieten in US.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:24 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb jij al eens foto's in S&G/KPG gepost?![]()
![]()
![]()
mmmm lkkr hoor sgtje zou wel over die bril ejaculeren met mn paarsgepuntetampeloeres nomsayinquote:Op donderdag 4 december 2014 20:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja net eentje met een banketstaaf tussen m'n tieten in US.
ik nog kijken ook...quote:Op donderdag 4 december 2014 20:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja net eentje met een banketstaaf tussen m'n tieten in US.
dat trekt FOK! nietquote:Op donderdag 4 december 2014 20:23 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik had een paar keer voorgesteld dat de mannen van de GYM S&G kunnen opfleuren met hun 8% BF en 90 kilo lean mass maar niemand wilt
Genoeg nutteloze foto's daar. Maar die laatste vind ik niet slecht hoor. Had wel wat meer tiet in gemogen.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Die reacties van jullie in S&G. Je kan echt 4 vierkante cm huid neerlozen daar en een egoboost krijgen van heb ik jou daar. Misschien toch eens een kloontje voor maken.
Anatomisch heeft een vrouw maar 5 cm nodig om plezier te beleven aan penetratie, schijnt. Dus wees gerust.quote:
wat een kk politiek antwoordquote:Op donderdag 4 december 2014 20:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Anatomisch heeft een vrouw maar 5 cm nodig om plezier te beleven aan penetratie, schijnt. Dus wees gerust.
haha heyquote:Op donderdag 4 december 2014 20:29 schreef Klokov het volgende:
Hey Dima, een a4 is 21cm breed en 30cm lang, just saying.
Dat is een tweedequote:
plezier als in hard lachen haquote:Op donderdag 4 december 2014 20:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Anatomisch heeft een vrouw maar 5 cm nodig om plezier te beleven aan penetratie, schijnt. Dus wees gerust.
heb 23 cm aan gereedschap hangequote:Op donderdag 4 december 2014 20:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat is een tweede. Al moet wel echt opgemerkt worden dat grootte alleen bepaald geen garantie is voor goede seks, obviously.
Dat lijkt me dat iedereen dat wel snaptquote:Op donderdag 4 december 2014 20:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat is een tweede. Al moet wel echt opgemerkt worden dat grootte alleen bepaald geen garantie is voor goede seks, obviously.
Zou je nog verbazen hoeveel mannen dat niet snappenquote:Op donderdag 4 december 2014 20:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat lijkt me dat iedereen dat wel snapt
quote:Op donderdag 4 december 2014 20:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zou je nog verbazen hoeveel mannen dat niet snappen
deze?quote:Op donderdag 4 december 2014 20:37 schreef Dimachaerus het volgende:
ik kijk nu naar een stelletje
die gozer kan wel goed krachtig stoten
quote:Op donderdag 4 december 2014 20:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Eindelijk legit mee kunnen posten in het turkentopic, en turkenpussy scoren.
Klinkt sappig dit. Hoe is het afgelopen?quote:Op donderdag 4 december 2014 20:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ken iemand die z'n voorhuidje heeft ingeleverd voor een Marrokaanse Deuce, kan het je niet aanraden.
Het is daar toch altijd juist één en al haat en nijd.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:44 schreef Deuce92 het volgende:
Vind de meeste mensen daar aardiger dan de mensen in andere SC's.
Komt door het percentage vrouwen, daarom is dit zo'n goede scquote:Op donderdag 4 december 2014 20:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Het is daar toch altijd juist één en al haat en nijd.
En de vrouwen hier hebben het testgehalte van een man.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:45 schreef Klokov het volgende:
[..]
Komt door het percentage vrouwen, daarom is dit zo'n goede sc
Mensen hebben soms ruzie ja. Maar dat is beter dan dat passief-agressieve gezeik dat je in veel andere SC's ziet.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Het is daar toch altijd juist één en al haat en nijd.
Waarom roddel je.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:46 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Mensen hebben soms ruzie ja. Maar dat is beter dan dat passief-agressieve gezeik dat je in veel andere SC's ziet.
Kijk ze stiekem roddelen hier. Dit topic is nog erger dan buitenlandse moeders die samen thee gaan drinken.quote:
wow jinx, tegenlijk.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom roddel je. [ afbeelding ]
Bepaald niet geweldig. Hij mist haar, en z'n voorhuid.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:44 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Klinkt sappig dit. Hoe is het afgelopen?
In het Turkentopic bedoel je? Ik kijk alleen als Deuce linkt.quote:
Okay we're on the same page.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:48 schreef Klokov het volgende:
[..]
In het Turkentopic bedoel je? Ik kijk alleen als Deuce linkt.
quote:Op donderdag 4 december 2014 20:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Eindelijk legit mee kunnen posten in het turkentopic, en turkenpussy scoren.
Hij is een TS.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:50 schreef Klokov het volgende:
Hebben jullie nog smeuige weetjes over Deuce?
Heb gehoord dat hij Clumsy_Clown probeert te hosselen.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:50 schreef Klokov het volgende:
Hebben jullie nog smeuige weetjes over Deuce?
Geen hoofdletters.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb gehoord dat hij Clumsy_Clown probeert te hosselen.
Jij hebt het Turkentopic geopend toch? Dan ben je T.... wait whut. Wat heb je ons te vertellen?quote:
Dit is de Gym a Turkquote:Op donderdag 4 december 2014 20:56 schreef Deuce92 het volgende:
Jongens ga lekker ruzie maken in de GYM, en niet hier.
Hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:56 schreef Deuce92 het volgende:
Jongens ga lekker ruzie maken in de GYM, en niet hier.
Beetje kort dit.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Bepaald niet geweldig. Hij mist haar, en z'n voorhuid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
truffelkruidnoten van de AH. Ik ben er vrij zeker van dat er crack in die dingen zit.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:58 schreef G.R.S. het volgende:
Ik heb buikpijn gekregen door de chocoladepepernoten en toch blijf ik dooreten.![]()
/dagboek
quote:Op donderdag 4 december 2014 20:58 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Beetje kort dit.Scherp!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wilde net gaan typen dat je dit ging typen. Soms ben je echt voorspelbaar hhquote:Op donderdag 4 december 2014 20:59 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Net als de scalpel waar die gast z'n voorhuid meer is verwijderd.
Je zult wel chocoladekruidnoten bedoelen, maar ik bemoei niet.quote:Op donderdag 4 december 2014 20:58 schreef G.R.S. het volgende:
Ik heb buikpijn gekregen door de chocoladepepernoten en toch blijf ik dooreten.![]()
/dagboek
Tsjoerjoemov-Gerasimenkoquote:Op donderdag 4 december 2014 20:58 schreef Peunage het volgende:
Maar welke steroïden gebruiken jullie nou? Met jullie hoofden.
Nog nooit gehad. Zaterdag alles 50%, dan haal ik een zak of tweequote:Op donderdag 4 december 2014 20:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
truffelkruidnoten van de AH. Ik ben er vrij zeker van dat er crack in die dingen zit.![]()
![]()
Zeg maar dag tegen je mooie lijfje dan, echt.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:00 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Nog nooit gehad. Zaterdag alles 50%, dan haal ik een zak of twee
Niet zo gaan doen ja? Je weet precies wat ik bedoelde.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je zult wel chocoladekruidnoten bedoelen, maar ik bemoei niet.
Komende dagen gewoon niets eten toch? Compenseert allesquote:Op donderdag 4 december 2014 21:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zeg maar dag tegen je mooie lijfje dan, echt.
Veel succes in ieder gevalquote:Op donderdag 4 december 2014 21:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb anderhalf kilo in 3 dagen weggewerkt door de foodpoisening, kan ik mooi aanvullen met truffelkruidnoten.
Al ga ik morgenavond wel eindelikj liften, dat dan weer wel.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |